• 15.975 nieuwsartikelen
  • 179.032 films
  • 12.272 series
  • 34.078 seizoenen
  • 649.208 acteurs
  • 199.266 gebruikers
  • 9.389.724 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

PSV ligt er wel al uit in de beker. Wat een domme fout weer.

Tja, denk je net dat ze in Eindhoven goed en professioneel bezig zijn, krijg je dit.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

En niemand die hier vermeld dat de Nederlander Lars Boom gisteren werelkampioen tijdrijden bij de beloften geworden is?...

(afbeelding)

Bettini en Di Luca mogen niet starten van organisatie WK.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

speedy23 schreef:

En niemand die hier vermeld dat de Nederlander

Is dit een aanleiding voor een NL-BE dish? Of moet ik gewoon rustig wachten op wat komen gaat...

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Bedankt voor het vermelden van de prestatie van Lars Boom, speedy! Was een knap staaltje en zeker iets om trots op te zijn!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Die dish doen we pas nadat Boogerd zondag de titel heeft veroverd

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Ah, er staat nu meer tekst.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

timbo_ schreef:

Die dish doen we pas nadat Boogerd zondag de titel heeft veroverd

Neen jong, die wordt tweede.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Nog knapper dan Boom is trouwens het rijden van Stef Clement op het moment. Hoe het er nu naar uitziet gaat die gewoon tweede worden.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Derde dus. Zeer verrassend.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Mug schreef:

Derde dus. Zeer verrassend.

Had ik voorspeld. En er zit zeker nog progressie in.

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Stef Clement, wat een held!!!

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

lachen met AZ.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Geweldige prestaties van Ajax en AZ in de Amstel Cup

NKyou

• 3081 berichten
  • 747 stemmen

Schitterend inderdaad! Om van te smullen.

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

timbo_ schreef:

Nog knapper dan Boom is trouwens het rijden van Stef Clement op het moment. Hoe het er nu naar uitziet gaat die gewoon tweede worden.

Dit had ik zeker niet verwacht. Ik vond Posthuma en Thomas Dekker altijd veel betere tijdrijders dan Clement. Een renner zonder enige uitstraling, maar dit is een wereldprestatie!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Italiaanse vrouwen pakken twee medailles, Nederlandse Marianne Vos wint zilver.

za 29/09/07 - Marta Bastianelli heeft de wereldtitel veroverd bij de vrouwen. De Italiaanse reed in Stuttgart solo naar het goud. Marianne Vos werd tweede, Giorgia Bronzini pakte brons.

De Italiaanse vrouwen maakten de koers hard voor topfavoriete Noemi Cantele. Vooral Tatiana Guderzo trok slag om slinger hard door. Cantele zelf versnelde twee ronden voor het einde, maar ze werd snel gegrepen. In de laatste ronde probeerde ze het opnieuw, maar titelverdedigster Vos liet niet begaan.

Ook de andere sterke vrouwen kwamen weer aansluiten en op dat moment demarreerde Bastianelli. In de achtervolging werd getwijfeld. De Italiaanse hield stand en pakte verdiend goud. De 20-jarige Belgische Lieselot Decroix eindigde heel knap twaalfde.

(afbeelding) Marianne Vos

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Net niet voor Vos, maar die Italiaanse vrouwen hebben goed gekoerst dus echt niks gestolen. Had het parcours een luttele kilometer langer geweest dan had ik het nog willen zien!

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

Mooie koers. Lekker parcour ook, dat belooft wat voor morgen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Art schreef:

Net niet voor Vos, maar die Italiaanse vrouwen hebben goed gekoerst dus echt niks gestolen. Had het parcours een luttele kilometer langer geweest dan had ik het nog willen zien!

Dan waren ze ook een kilometer later echt gaan jagen. Vos koerste gewoon heel erg berekend en vervelend en ben eigenlijk blij dat ze het niet werd. Heb altijd een hekel aan die winnaars die de hele dag in het laatste wiel hangen en je alleen de laatste meters aan kop ziet. Dus morgen hoop ik op Boogerd of Freire.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

timbo_ schreef:

Dus morgen hoop ik op Boogerd of Freire.

Eigenlijk mag er morgen natuurlijk maar eentje winnen...

(en nee, dat is niet Freire)

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

Ik ben ook stom genoeg om weer mee te hopen.

starbright boy (moderator films)

• 22428 berichten
  • 5131 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Dit had ik zeker niet verwacht. Ik vond Posthuma en Thomas Dekker altijd veel betere tijdrijders dan Clement. Een renner zonder enige uitstraling, maar dit is een wereldprestatie!

Het hing een beetje in de lucht na zijn grandioze rijden in de Vuelta waar hij de laatste tijdrit ook al in een supervorm was.

Het gaat trouwens uitstekend met Nederland op dit WK. Al 3 medailles.

• 22428 berichten
  • 5131 stemmen

eRCee schreef:

Ik ben ook stom genoeg om weer mee te hopen.

Wie niet? Een Zoetemelkje zou geweldig zijn.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

starbright boy schreef:

Een Zoetemelkje zou geweldig zijn.

Bah, een wieltjeszuiger. Dan heb ik veel liever een Boogerd die tweede of derde wordt. Die durft tenminste aanvallen en profiteert niet van andermans werk.

boerenpummel

• 1012 berichten
  • 3640 stemmen

Parcours lijkt helaas toch minder zwaar dan gedacht. Boogerd, Dekker en Gesink moeten maar hopen op een zware koers. Als het een sprint wordt, zoals bij de beloften zit er geen eremetaal in.

Pronostiekje:

1 Freire

2 Schumacher

3 Bettini

• 22428 berichten
  • 5131 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Bah, een wieltjeszuiger. Dan heb ik veel liever een Boogerd die tweede of derde wordt. Die durft tenminste aanvallen en profiteert niet van andermans werk.

Ik doel meer op de manier waarop Zoetemelk het WK won in 1985, in de herfst van zijn carriere. Met een verrassingsaanval op een slim moment.

Overigens vind ik het imago van Zoetemelk in Vlaanderen nogal overtrokken. Zoetemelk won de meeste van zijn koersen alleen. Hij heeft dat imago vooral te danken aan het feit dat hij tegen twee renners fietste die beter waren als hij (en eigenlijk gewoon de twee beste wielrenners allertijden zijn) en hij vaak gewoon de enige was die nog (net) kon volgen.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Minder zwaar parcours dan verwacht, mijn grootste favorieten zijn Freire, Valverde en Ballan. Spanje heeft denk ik de sterkste ploeg met ook nog Sanchez en Rodriguez erbij, maar Ballan zie ik wel zoiets doen als Bastianelli vandaag.

En wat enorm stom trouwens van Ballerini om Bennati thuis te laten zeg

Pronostiekje:

1. Ballan

2. Freire

3. Fischer

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

In Overigen > Televisie > K-1 Final Elmination op SBS 6 !!:

Begint nu (23:30) !!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Timmy757 schreef:

En wat enorm stom trouwens van Ballerini om Bennati thuis te laten zeg

Bennati kan daar niet veel gaan doen. Veel te zwaar. Als je ziet dat de beloften (onder wie één derde profs) met moeite een gemiddelde van 40 kilometer per uur halen, dan pas zie je hoe zwaar het is.

Mijn pronostiek (niet persé in die orde): Paolo Bettini, Samuel Sanchez en thuisrijder Stefan Schumacher.

Edit: als outsiders geef ik nog twee Belgen mee: Philippe Gilbert en Stijn Devolder (als zijn knie het niet begeeft).

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Timmy757 schreef:

Minder zwaar parcours dan verwacht,

Verwacht dat dat nogal meevalt. Wedstrijd is vandaag toch alweer bijna 100 kilometer langer. Het landenspel zal meer uitgespeeld worden. Gister reed iedereen voor iedereen dat zal vandaag niet zo zijn. Als de goede mannen weg zijn blijven de goede mannen ook weg. Alleen de Spanjaarden en Italianen (Duitsers in theorie ook maar als er iemand daar vandaag niet mag winnen is het Zabel) hebben er echt baat bij om het bij elkaar te houden en beide ploegen hebben denk ik te weinig mensen die daar voor willen fietsen omdat ze zelf ook kunnen winnen. Verwacht een open koers met een solo aankomst of maximaal een groepje van een man of 10.

1. Samuel Sanchez

2. Freire

3. Bettini

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.