• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.080 seizoenen
  • 649.209 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.048 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

otherfool schreef:

Kom nou, Mourinho speelde met Porto en Chelsea prachtig voetbal.

Met Porto weet ik niet precies, maar met Chelsea?..viel nogal tegen hoor.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

Verder straalde de man onoverwinnelijkheid uit en zei hij louter zinnige dingen. Lijkt me een intelligente, interessante man. Een parel in het trainersgilde. Hij mag Oranje vandaag nog wel overnemen...

Eens. Maar ik wil geen buitenlander als coach van Oranje.

Kom nou, Mourinho speelde met Porto en Chelsea prachtig voetbal. Dat de Rijkaard - Cruyff lobby daar anders over dacht doet daar niks aan af.

Verklaar u nader aub

Chelsea kan zelf amper kansen creëren, vandaar dat ze het in de CL zo moeilijk hadden tegen bijvoorbeeld Liverpool. Zo gauw een goede tegenstander achteroverhangt heeft Chelsea niets in te brengen. En wordt er vooral gescoort door lange ballen op Drogba of schoten uit 2de lijn door bijvoorbeeld Lampard.

Chelsea lijkt eignelijk heel erg op Oranje, de opbouw van achteruit is al niet goed. Met Terry en Carvalho heb je 2 killers maar zijn voetbaltechnish niet in staat een degelijke opbouw te verzorgen. De backs zijn daartoe ook niet instaat al lijkt aan de linkerkant het probleem opgelost te zijn door A. Cole. De vleugels worden net als bij oranje ook bij Chelsea verkeerd gebruikt (J. Cole, Robben, Kalou en Wright-Phillips) zijn alle 4 niet in staat de SPITS beter te laten voetballen. Wat toch de voornaamste taak is van een vleugelspeler. Crespo, Kezman, Shevshenko zomaar wat namen die niet konden slagen in de voorhoede van Chelsea, dat zijn toch niet de minste dacht ik zo. Daarnaast zit er buiten een lange bal naar voren geen enkel maar dan ook geen enkel aanvalspatroon in het spel van Chelsea en worden de wedstrijden steeds beslist door indviduele klassen of een 'perongeluk' doelpunt.

Mourinho is een zeer goede trainer maar "prachtig voetbal" No-Way!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Het feit dat hij regelmatig met 2 spitsen, 2 aanvallende vleugels en Lampard speelde gaven zijn aanvallende intenties al aan. Dat kwam er ook vaak genoeg uit, niet altijd natuurlijk (welke club kan wel goed tegen het afbraakvoetbal van Liverpool spelen), maar ik heb vaak genoeg bijzonder amusante wedstrijden van ze gezien in de CL. Met als hoogtepunt de 3-2 tegen Barcelona. Het spel is een stuk sneller en misschien ook wel rommeliger (sneller de bal naar voren) dan andere 'voetballende' ploegen, waar dat is wel zo spectaculair. Ik keek liever naar Chelsea dan Arsenal, om maar eens wat te noemen...

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Arsenal

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Niet verkeerd inderdaad.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Menchov na gister ook definitief winnaar van Vualta. Als ik hem de afgelopen weken zo zie fietsen zie ik in hem toch nog steeds wel een toekomstig tourwinnaar. Kan alles erg goed maar kan blijkbaar alleen slecht omgaan met de tour druk.

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

timbo_ schreef:

Menchov na gister ook definitief winnaar van Vualta. Als ik hem de afgelopen weken zo zie fietsen zie ik in hem toch nog steeds wel een toekomstig tourwinnaar. Kan alles erg goed maar kan blijkbaar alleen slecht omgaan met de tour druk.

Hij is zelfs geen moment in de problemen geweest. Op het saaie af.

Het verschil tussen Menchov en Evans is wel erg groot als je het vergelijkt met de tour. Dat kan ik eigenlijk niet zo goed verklaren: beiden hebben zich qua voorbereiding toch vooral gericht op de tour. Op een of andere manier kan Menchov dat echter niet aan. Dat zou inderdaad druk kunnen zijn, hoewel hij dit jaar erg slecht reed terwijl alle ogen op Rasmussen waren gericht. Daarnaast denk ik echter dat hij in alles net niet goed genoeg is. In de Vuelta kom je daar nog mee weg (bij gebrek aan concurrentie), in de tour val je dan door de mand. Denk niet dat hij die ooit gaat winnen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos schreef:

Ik erger me nu al kapot aan de chauvinistische kutcommentatoren . Alsof 'de Nederlanders' de enigen zijn die er toe doen bij Real. Vreselijk.

Zat ik me ook mateloos aan te irriteren.

En hij ging er maar over door en door

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

eRCee schreef:

Hij is zelfs geen moment in de problemen geweest. Op het saaie af.

Juist. Ik vond het één van de saaiste rondes in jaren.

Waar ik wel van opkeek was Maxime Monfort, de 24-jarige Belg van Cofidis met een knappe 11de plaats, op amper 25 seconden van de top-10. Heeft niet één slechte dag gehad en reed een goeie constante Vuelta.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Oke ik ga er dan toch even over beginnen. 4-0 en wat moeten ze in Amsterdam balen van Perez.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Perez kon niet door 1 deur met een groot deel van de spelersgroep en de trainer. Logisch dus dat hij vertrekt hij wou het zelf overigens ook, dus ik zie het probleem niet zo.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Niet zo raar als je hem constant op de bank zet. .

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2260 stemmen

Met Sneijder had Ajax simpelweg een betere speler voor die positie. Maar met het vertrek van Sneijder was Perez van grote waarde geweest, dat is wel een domper.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

kos schreef:

Niet zo raar als je hem constant op de bank zet. .

Perez heeft een prima contract bij Ajax dus als hij op de bank komt heeft hij gewoon pech!

Dan moet hij maar zorgen dat hij beter is. Bij Ajax speelde Sneijder op de '10' dus moet Perez het maar met minder doen. Als hij dan zijn gemak niet kan houden tegen de coach en andere spelers (oa. Stam). Perez is een lastig persoon in de omgang en de relatie tussen hem en ajax was sterk bedoeld.Dan heb ik z'n kwetsende uitspraak nog niet eens meegeteld. Perez moest dus gewoon vertrekken.

Overigens is Perez niet goed genoeg om de '10' van Ajax te zijn.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Met Sneijder had Ajax simpelweg een betere speler voor die positie.

Precies, daarom hadden ze hem ook nooit moeten kopen.

Maar met het vertrek van Sneijder was Perez van grote waarde geweest, dat is wel een domper.
Ja, dat was zelfs nog dommer.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Overigens is Perez niet goed genoeg om de '10' van Ajax te zijn.

Overigens wel leuk als je terugkomt uit Parijs en in België een Metro openslaat en 4-0 ziet staan bij PSV - Feyenoord.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

PSV heeft zelf ook 2 betere spelers op de '10' maar goed ik zal wel de enigste zijn die daarover denkt.

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2170 stemmen

'Overigens is Perez niet goed genoeg om de '10' van Ajax te zijn.'

Hier sla je de plank volledig mis. Perez bewees afgelopen weekend dat hij ook bij Ajax van grote waarde had kunnen zijn. Dat ie er niet meer speelt is volledig aan Ten Cate te wijten.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

BoordAppel schreef:

Overigens wel leuk als je terugkomt uit Parijs en in België een Metro openslaat en 4-0 ziet staan bij PSV - Feyenoord.

Gelukkig hadden wij hier een gratis krant, of je had het niet geweten voor je terug in Nederland was.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Spartaan1986 schreef:

'Overigens is Perez niet goed genoeg om de '10' van Ajax te zijn.'

Hier sla je de plank volledig mis. Perez bewees afgelopen weekend dat hij ook bij Ajax van grote waarde had kunnen zijn. Dat ie er niet meer speelt is volledig aan Ten Cate te wijten.

En van het bestuur. Een belachelijk keuze inderdaad. PSV doet het goed met de gebrande Perez en Koevermans.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

ik begrijp er niet veel van, drie dagen nadat de tour gestart is krijgt ie zijn derde waarschuwing maar het lijkt mij toch niet moeilijk om te achterhalen waar ie dan op dat moment is.

starbright boy (moderator films)

• 22431 berichten
  • 5131 stemmen

Die waarschuwing gaat natuurlijk niet over de dag zelf.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Tuurlijk wou HTC Perez niet. Net als een gedeelte van de spelersgroep, Perez was lastig en riep irritatie bij de andere spelers op. Tel daarbij op dat Perez zelf ook weg wou, dan is het toch logisch dat hij mocht vertrekken. €13 miljoen moet Aisatti kosten, meen ik, dan heb je een vele malen betere en jongere voetballer. En laten we nou niet doen alsof Perez ajax gered had, hij was deze maanden idd goed van pas gekomen maar ik hoop dat ajax komende winter of anders volgende zomer een veel betere 10 heeft.

Of PSV een goede keus heeft gemaakt trek ik in twijfel, want Koeman doet nu precies wat hij bij Ajax ook fout deed. Hij staakt hiermee de ontwikkeling van de jongere spelers. Op de korte termijn is Perez een prima speler maar de ontwikkeling van iig Aissatti en Bakkal wordt nu geremd en ik vraag me af hoelang dat goed gaat.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

starbright boy schreef:

Die waarschuwing gaat natuurlijk niet over de dag zelf.

maar dan hadden ze hem toch nooit laten starten, maar goed we merken het wel met de tijd hoe of wat.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

ben het met kai eens, maar denk niet dat aissatti naar ajax komt, mocht dat wel zo zijn dan word hij de sensatie van de komende paar seizoenen.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Ajax zal er de volgende ronde wel uitvliegen tegen FC Eindhoven... Dat is toch een maatje te groot na de verrassende zege op Kozakken Boys

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

PSV ligt er wel al uit in de beker. Wat een domme fout weer.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Laten we het hopen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.