• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.081 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.134 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

heb wel is een interview van hem gezien wat niks met voetbal had te maken en toen werd het hem gevraagd en zag je hem beetje opfleurend lachen en ieder geval niet nee zeggen, hij zei zelfs (paar jaartjes terug) dat ie wel is met zoveel jonge spelers zou willen werken, maar dat ie van amsterdam houd is alemeen bekend.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

BoordAppel schreef:

Dan heb jij dezelfde ziekte als Van Basten vrees ik: onrealistisch optimisme. Misschien is het wel besmettelijk.

Boordappel ik was eigenlijk wel benieuwd wie jij beter acht dan?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

gideonvdb schreef:

maar dat ie van amsterdam houd is alemeen bekend.

Dat zou kunnen, ik zie hem alleen niet bij Ajax trainen. Daar past hij echt totaal niet tussen.

Kai schreef:

(quote)

Boordappel ik was eigenlijk wel benieuwd wie jij beter acht dan?

Onder andere Engeland, Italië, Duitsland en Frankrijk. Als we in groep B hadden gezeten bij deze kwalificatie had ik ons weinig kans gegeven het EK te halen.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

ik denk dat hiddink overal tussen past, die man heeft zich zo ontwikkeld, die weet wel wanten met die arrogantjes uit amsterdam maar ik zie hem ook niet daar ooit terecht komen hoor, maar hopen en dromen mag toch.

wat groep b betreft dat is appels met peren vergelijken.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Duitsland wordt overschat... Op het WK zat het allemaal wat mee waardoor ze een aardig toernooi speelde. Maar door de media (Duitsland speelde opeens "mooi" voetbal) begon de opinie zich ineens helemaal achter Duitsland te scharen terwijl ze eigenlijk nog niet eens goed speelde (een maand voor het WK wou het merendeel van de Duitse bevolking Klinsmann nog ontslaan). Dat mooie voetbal was dan ook met alle respect tegen Costa Rica (een wedstrijd waar ze goed weg kwamen met een 4-2 overwinning), Polen een hele magere 1-0 en Ecuador (een wedstrijd die nergens meer om ging, ze waren immers al allebei verder).

De EK kwalificatie wedstrijden zijn ook niet beter dan die van Nederland.

Zie bijvoorbeeld die 1-1 tegen Cyprus.

Frankrijk heeft inderdaad een hele goed ploeg maar de resultaten zijn behoorlijk slecht; 2x(!) verloren van Schotland. Toch gaan zij het EK winnen denk ik tot zover.

Italie zit in een behoorlijke dip na het WK en hun beste aanvaller en verdediger hebben bedankt, en komen niet langer uit voor de nationale ploeg. Het verlies van Nesta en vooral Totti (die op dit moment zijn beste jaren doormaakt) is voorals nog niet goed op gevangen.

Engeland heeft een goede selectie maar een matig team. Het Gerrard - Lampard probleem is nog steeds niet opgelost. In Beckham zijn ze een van hun beste voetballers kwijt en er staat nogal altijd een matige keeper in de goal vergeleken de rest van de selectie. Seve Mclaren is ook maar een matige coach, die als trainer nog maar weinig gepresteerd heeft (wat natuurlijk ook geldt voor Van Basten, maar die heeft op een veel hoger niveau gevoetbald, en dat scheelt een hele hoop).

Artifact

• 229 berichten
  • 0 stemmen

Ik denk dat we het vooral moeilijk gaan krijgen met Frankrijk en Portugal.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Kai schreef:

Duitsland wordt overschat

Welnee, die gaan het heel goed doen op het EK.

Italie zit in een behoorlijke dip na het WK en hun beste aanvaller en verdediger hebben bedankt, en komen niet langer uit voor de nationale ploeg. Het verlies van Nesta en vooral Totti (die op dit moment zijn beste jaren doormaakt) is voorals nog niet goed op gevangen.

Ze speelden ook niet al te best in het begin op het WK, en zie wat ervan gekomen is. Die komen echt wel uit hun dipje.

Engeland heeft een goede selectie maar een matig team. Het Gerrard - Lampard probleem is nog steeds niet opgelost. In Beckham zijn ze een van hun beste voetballers kwijt en er staat nogal altijd een matige keeper in de goal vergeleken de rest van de selectie. Seve Mclaren is ook maar een matige coach, die als trainer nog maar weinig gepresteerd heeft (wat natuurlijk ook geldt voor Van Basten, maar die heeft op een veel hoger niveau gevoetbald, en dat scheelt een hele hoop).

Wedstrijd tegen de Russen gezien? Engeland speelde top. Al hebben ze inderdaad een keepersprobleem.

Het aparte bij Nederland is nog wel dat de aanval, die in principe een van de beste van de wereld zou moeten zijn met deze spelers, amper tot scoren komt. Tegen teams met een echt goede verdediging kan je het dus wel vergeten.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Als Foppe de Haan het voor het zeggen krijgt, wat ik betwijfel omdat Holland altijd de boventoon wil voeren, dan wordt Nederland kampioen.

Doe zoals Tilburg in 1809. Vraag tijdens Frans bewind stadsrechten aan om de textielindustrie van de Hollanders te kunnen afpakken.

Vraagje aan de kenners. Uit welke provincie kwamen de gouden medaille winnaars van de laatste Olympische spelen ?

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

De meeste komen uit Noord-Brabant.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

10 punten !!!!!!

Dank je Art, dat wou ik even onder de aandacht brengen

Zo lukt het idd wel om een republiek Brabant naar het voetlicht te brengen.

200 jaar stadsrechten in 1809 lukte ook alleen maar zonder oppassende hollanders.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Voor de historische bewaarders waren er in 1809 geen Hollanders aan 't bewind, maar Fransmannen. Wat is dan enger ?

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Afspraak gemaakt over verzelfstandiging tov de rest. Hier in Tilburg is iederereen het eens over een Land dat Brabant heet.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Heb je weer aan de Brabantse pinten gezeten, FK?

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

FisherKing schreef:

Afspraak gemaakt over verzelfstandiging tov de rest. Hier in Tilburg is iederereen het eens over een Land dat Brabant heet.

Er is ook zoiets als Fantasialand.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

BoordAppel schreef:

Welnee, die gaan het heel goed doen op het EK.

Eens maar wordt zeker weten geen winnaar.

Ze speelden ook niet al te best in het begin op het WK, en zie wat ervan gekomen is. Die komen echt wel uit hun dipje.

Ik heb zeer mijn twijfels hoe ze Totti en Nesta gaan opvangen. Al was die laatste er op het wk door blessures ook niet bij maar Nesta is veel beter dan Cannavaro.

Wedstrijd tegen de Russen gezien? Engeland speelde top. Al hebben ze inderdaad een keepersprobleem.

Gezien en Engeland was inderdaad erg goed. Maar net als bij Nederland zijn er nog steeds geen knopen doorgehakt. Ik ben benieuwd hoe er gespeeld wordt als alle sterren aanwezig zijn. Maar Engeland heeft al verschillende slechte wedstrijden gespeeld.

Het aparte bij Nederland is nog wel dat de aanval, die in principe een van de beste van de wereld zou moeten zijn met deze spelers, amper tot scoren komt. Tegen teams met een echt goede verdediging kan je het dus wel vergeten.

Eens al ligt dat vooral aan de buitenspelers. Verder zit er geen enkele opbouw in van achteruit. Waardoor er weinig kansen gecreeërd worden en de enigste ballen die RVN krijgt zijn met de rug naar de goal waardoor het ook niet heel gevaarlijk wordt.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Wat heerlijk om naar Real te kijken zeg, dat is pas voetbal.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Jopie zal het wel weer niks vinden... maarja hij vond Nederland - Albanie 'uitstekend'. Uit-ste-kend...

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Ik erger me nu al kapot aan de chauvinistische kutcommentatoren . Alsof 'de Nederlanders' de enigen zijn die er toe doen bij Real. Vreselijk.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

wat dacht je van deze op teletekst.

"nederlands" real verslaat werder.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Ik geloof dat de uitblinker een spanjaard was.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

08:56 20 September 2007

Chelsea en Mourinho uit elkaar

José Mourinho is niet langer coach van Chelsea. De Londense Premier League club maakte donderdag bekend dat club en trainer per direct uit elkaar gaan. Mourinho had nog een contract tot 2010.

Mourinho kwam drie jaar geleden naar Chelsea, waar hij de ploeg de eerste landstitel sinds 1955 bezorgde. Hij werd nog een tweede keer landskampioen met Chelsea met wie hij bovendien de FA Cup en twee League Cups veroverde. Maar op het Europese podium bleven resultaten uit. Dinsdag bleef Chelsea nog steken op een 1-1 gelijkspel tegen Rosenborg.

De club motiveerde zijn vertrek niet, maar de zwakke competitiestart (vijfde na zes ronden) heeft een rol gespeeld.

Bron: NOS

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Bijzonder jammer. Als Mourinho fan had ik hem dat Europese succes bij Chelsea absoluut gegund. Welke topclub haalt deze klasbak binnen?

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Verrassend, al gaat het ook weer niet echt fantastisch met Chelski.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

Bijzonder jammer. Als Mourinho fan had ik hem dat Europese succes bij Chelsea absoluut gegund. Welke topclub haalt deze klasbak binnen?

Had ik niet verwacht, jij als voorzitter "van de anti anti-voetbalbond" bent wel fan van Mourinho

Mourinho is de wereldkampioen anti-voetbal

Maar het vertrek van Mourinho was wel te verwachten na de incidenten met Abramovitch, shevchenko, Ballack en Terry.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Boonen geeft verstek voor WK.

Tom Boonen gaat niet naar het WK wielrennen in Stuttgart. De Quick.Step-renner ondervindt nog te veel hinder van zijn valpartij in de Vuelta. Boonen zet daarmee ook een punt achter zijn seizoen.

PS: Gaat Boogerd nog een keertje mee?

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

jazeker, hoop dat ie wint en dan alsnog een jaartje in de regenboog trui mee rijdt.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Kai schreef:

Had ik niet verwacht, jij als voorzitter "van de anti anti-voetbalbond" bent wel fan van Mourinho

Mourinho is de wereldkampioen anti-voetbal

Kom nou, Mourinho speelde met Porto en Chelsea prachtig voetbal. Dat de Rijkaard - Cruyff lobby daar anders over dacht doet daar niks aan af. Verder straalde de man onoverwinnelijkheid uit en zei hij louter zinnige dingen. Lijkt me een intelligente, interessante man. Een parel in het trainersgilde. Hij mag Oranje vandaag nog wel overnemen...

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2260 stemmen

Mourinho

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.