• 15.985 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.263 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Ronnievb

• 602 berichten
  • 683 stemmen

Nu mag jij me vertellen wanneer Albanië zich ingroef. De enige partij die laf voetbalde was Nederland, met ontelbare balletjes terug op Van der Sar en ballen die eerst verplicht 8 keer door het centraal duo moest worden geraakt voordat de bal naar voetballers mocht gaan die wel met een bal overweg kunnen. Als ik zo'n reacties lees heb eigenlijk liever dat ze op hun neus waren gegaan.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

je zegt het zelf al, alleen maar balletjes terug op vd sar , hoe zou dat nou toch komen hmmm mischien omdat het hele elftal van albanie in hun eigen strafschop gebied opereerde (terecht trouwens dat ze dat doen) en dan met snelle spelers steeds uitbraken na weer een foute pas van het WERELD nederlands elftal.

hee wacht laten we met 2 spitsen gaan spelen dan komt er nog meer ruimte in het centrum hahahaha, hoewel toegegeven dat we met de spelers die we nu hebben rond lopen waarschijnlijk wel het beste rendeert.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Gelukkig staat er voorlopig geen gouwe ouwe België - Nederland op het programma, want het zou een regelrechte slapstick worden.

PaulieWalnuts

• 1239 berichten
  • 815 stemmen

Reinbo schreef:

Lang leve het resultaat!

Ik heb heb niet veel met mooi voetbal, doe mij maar resultaat. Ik snap overigens totaal niet hoe iemand naar deze wedstrijd gaat kijken met het idee een mooie wedstrijd met hoogstaand voetbal te zien. Hebben jullie al 10 jaar onder een rots geleefd? Slovenië, Wit- Rusland, Georgie, Estland etc, altijd vervelende lelijke wedstrijden. En Slavia Praag zou ook een makkie zijn...

Gewoon blij zijn dat we gewonnen hebben, verder niet zeuren.

Dat is het nou juist, we hebben het NIET alleen over deze wedstrijd, maar over het achterlijke stugge gedrag van de bondscoach.

Waar voetbalt die De Zeeuw eigenlijk? Ben niet kapot van hem. En dan Seedorf op de bank. Lachwekkend.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

de zeeuw was de beste man van de laatste 2 wedstrijden en wat seedorf betreft hij heeft nog nooit wat bewezen in het nederlands elftal net als v bommel, en het is kiezen sneijder of seedorf en aangezien sneijder geschorst is zal het wel affelay worden hahahahaha.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

en het stugge gedrag van de bondscoach? wat verwacht je dan, nou we hebben heel slecht gevoetbalt en veel spelers voerden hun taken niet uit en we hebben geen kwaliteit in de achterhoede en mijn eigen keuzes zijn helemaal verkeeerd uit gepakt, bedoel je die stugge bondcoach, nou zal ik je wat nieuws vertellen die moet nog geboren worden.

en ja het is dramatisch, maar dat zijn 99% van alle voetbal wedstrijden.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

gideonvdb schreef:

dat zijn er 11.

Ik heb al die spelers van Zweden en Tsjechie die in de Europese top spelen eventjes gemist blijkbaar...

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

nou dan zijn het er voor jou 9.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik ga slechts akkoord met Brazilie en Italie, Frankrijk is een twijfelgeval en voor de rest moeten we ze qua materiaal allemaal van de mat kunnen vegen.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

je bent in ieder geval optimistisch gestemd, alleen je kijkt teveel naar voetballers die bij een grote club spelen, hoe was het ook alweer een goed paard is nog geen goede ruiter dus bij jou is het iets van een goede stal maakt nog geen goed paard.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik neem aan dat de beleidsbepalers van Madrid, Milaan e.d. wel weten wie de beste spelers zijn, en dat blijkt ook wel, want de grote clubs verdelen de grote prijzen. De conclusie kan derhalve slechts zijn dat de beste spelers bij de beste clubs spelen. Dus de beste stallen herbergen inderdaad de beste paarden. De Nederlandse raspaardjes worden echter bij het NL XI-tal ritueel geslacht door een incapabele coach...

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

een coach hebt hoogstens 10% invloed en dat is al veel, maar goed blijf jij nou maar net als de rest koffiedik kijken en vooral de coach de schuld geven.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

gideonvdb schreef:

een coach hebt hoogstens 10% invloed en dat is al veel, maar goed blijf jij nou maar net als de rest koffiedik kijken en vooral de coach de schuld geven.

En jouw verklaring voor het feit dat Nederland door de Albanezen (die de volgende dag weer vroeg in de bakkerij moesten staan, of de post moesten rondbrengen) van het veld werden geveegd is....? Dat de spelers van Madrid e.d. helemaal niet zo goed zijn?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

PaulieWalnuts schreef:

(quote)

Dat is het nou juist, we hebben het NIET alleen over deze wedstrijd, maar over het achterlijke stugge gedrag van de bondscoach.

Dan moeten we Gerard Joling of Gordon maar Bondscoach maken.

Ik stoor me er niet aan zolang de resultaten maar goed zijn. Halve finale op EK zou ik prima vinden. Verwacht ook niet meer. Ook niet met een andere bondscoach.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

En jouw verklaring voor het feit dat Nederland door de Albanezen (die de volgende dag weer vroeg in de bakkerij moesten staan, of de post moesten rondbrengen) van het veld werden geveegd is....? Dat de spelers van Madrid e.d. helemaal niet zo goed zijn?

die spelers hebben zeker nog alles te bewijzen, alleen seedorf kan met een leuke(bijzondere) cv. op komen draven, en van the man hebt het ook wel bewezen dat ie kan scoren maar mee voetballen zit er ook niet in. maar ok wie zou je dan voor de groep willen zien staan???

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Hiddink, De Haan, Jol en Adriaanse liggen voor de hand, maar ook Stevens, Van Gaal of Beenhakker mogen het wat mij betreft zo overnemen. Al geldt dat eigenlijk ook voor Mien van driehoogachter, want slechter dan dit is simpelweg onmogelijk.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Van Gaal? Ja die deed het lekker met Oranje

Ik vind dat van Basten zijn klus op en misschien na het EK gewoon mag afmaken de resultaten zijn immers goed! Ik ben het ook vaker niet met hem eens dan wel. Maar je kunt iemand niet ontslaan terwijl zijn resultaten zó goed zijn. Dat spel komt wel... komt het niet ook best als we maar kampioen worden. Ik heb een paar jaar geleden namelijk hier op mm gezegd dat het spel me niet meer interesseert als de resultaten maar goed zijn. Nou op dit moment mag ik niet klagen.

Van de Europese landen acht ik op dit moment allen Frankrijk beter dan ons. Dus het komt wel goed op het EK, denk ik.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Van de Europese landen acht ik op dit moment allen Frankrijk beter dan ons. Dus het komt wel goed op het EK, denk ik.

Dat meen je toch niet?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Jawel.

Engeland, Italië en Portugal acht ik even hoog de rest is minder. Alleen Frankrijk steekt erboven uit al gingen die deze week ook zwaar de mist in.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Dan heb jij dezelfde ziekte als Van Basten vrees ik: onrealistisch optimisme. Misschien is het wel besmettelijk.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

En bij welke topclubs spelen deze wereldspelers dan wel? Madrid, Milaan, Munchen, Manchester? Of toch bij (schrik niet) Kayserispor, Energie Cottbus en Amkar Perm (!!!)...

Ieder topland zou moeite hebben met Bulgarije. En ze hoeven toch niet allemaal bij topploegen te spelen, want dat helpt de "vedetten" bij Nederland ook niet echt iedere wedstrijd.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Of zoals Stevens zei, als Duitsland op deze manier van Bulgarije had gewonnen zou er niets dan lof in de Bild staan.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

otherfool schreef:

voor de rest moeten we ze qua materiaal allemaal van de mat kunnen vegen.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Kai schreef:

Jawel.

Engeland, Italië en Portugal acht ik even hoog de rest is minder. Alleen Frankrijk steekt erboven uit al gingen die deze week ook zwaar de mist in.

Duitsland is anders ook al een tijdje lekker bezig.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

(quote)
Yeah right.

Mooie goal van Melchiot trouwens.!

Ja er zijn maar weinig spitsen bij het Nederlands Elftal die hem er zo lekker inkoppen.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

speedy23 schreef:

Gelukkig staat er voorlopig geen gouwe ouwe België - Nederland op het programma, want het zou een regelrechte slapstick worden.

Word het nog wat met belgie. Ook na hun "robben wissel

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Tuurlijk wel, Nederland zit qua selectie bij de top 5 van de wereld.

Hmm ok.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Voor de wielerliefhebbers, niet vergeten:

Om 14.30 op één: Wielrennen voor de Vuelta: LIVE verslag van Parijs-Brussel.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Hiddink, De Haan, Jol en Adriaanse liggen voor de hand, maar ook Stevens, Van Gaal of Beenhakker mogen het wat mij betreft zo overnemen. Al geldt dat eigenlijk ook voor Mien van driehoogachter, want slechter dan dit is simpelweg onmogelijk.

hiddink, altijd welkom, alleen niet meer te betalen(hoop stiekum dat ie ajax nog is onder zijn hoede neemt een stille droom van hem, he loves amsterdam)

de haan, laat hem lekker bij de jeugd(winnen we tenminste nog wat).

jol,laat hm eerst maar wat prijzen winnen(goeie opvolger voor ten cate).

adriaanse hmmm, wel weer leuke pers conferenties,(denk dat ie alleen succes kan hebben als ie dagelijks op het veld staat met de spelers)

stevens, als je nog meer afbraak voetbal wil??(goeie coach voor duitse ploegen).

van gaal, hahahahaha heeft zn kans gehad, alleen vond ik dat de spelers hem in de steek lieten, mijn mening.(mn favoriete coach alleen laat hm lekker bij az, of een ander team in opbouw, en ajax had hem nooit moeten ontslaan).

Beenhakker, nee alsjeblieft niet.(goeie coach overigens maar heeft zich met de allerbeste selectie die nederland ooit heeft gehad niet eens 1 wedstrijd gewonnen op het wk, toegegeven werd ook in de steek gelaten door de spelers, ze wilden cruyff of zo iets).

mien van drie hoog achter,( )

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

hiddink, (hoop stiekum dat ie ajax nog is onder zijn hoede neemt een stille droom van hem, he loves amsterdam)

Hoe kom je daar nu weer bij?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.