• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.046 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.277 gebruikers
  • 9.390.420 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Niet onaardig. Tegen 11 Bulgaren voor de goal is alleen moeilijk te voetballen. Wat een armzalig team zeg, het laatste kwartier werden ze een beetje wakker.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Mja, voor van Basten maatstaven was het redelijk, maar het 'aantrekkelijke' voetbal dat hij jaren geleden beloofde is van geen heinde en verre te bekennen.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Vond dat er tenminste weer wat beleving in het spel zat. Complimenten voor de Zeeuw. En een beetje voor Berbatov, die ene actie was de beste van de hele wedstrijd. Gelukkig ging hij er niet in.

veel grote landen hebben nu problemen

NL staat als 1 van de weinige landen er goed voor

dus heb niks te klagen

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

SpaghettiWestern schreef:

veel grote landen hebben nu problemen

NL staat als 1 van de weinige landen er goed voor

dus heb niks te klagen

Scorebordjournalistiek...

otherfool schreef:

(quote)

Scorebordjournalistiek...

grappig dat het woord "scorebordjournalistiek" uitgevonden is door iemand van een club die volgens velen schitterend speelt en nooit wat wint.

Gaat er al een belletje bij je rinkelen?

Het gaat erom wie er wint en wie er doorgaat. Alleen in Nederland heb je gewoon veel mensen die lijden aan een aandoening van teveel azijn in hun pis...

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Als je met zo'n geweldige selectie met hutjemutje afbraak voetbal onterecht wint van een team semiprofs uit den verre mag je niet tevreden zijn. In Nederland heb je gewoon veel mensen die naar een wedstrijd kijken met een roze brilletje op...

otherfool schreef:

In Nederland heb je gewoon veel mensen die naar een wedstrijd kijken met een roze brilletje op...

hierin verschillen wij van mening. Ik vind juist dat in Nederland er TE kritisch en TE negatief naar v oetbal wordt gekeken.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

stinissen schreef:

Met deze opstelling zijn ze wereldtop

Dan ben ik benieuwd hoe die verdediging het houdt tegen een aanval van wereldformaat.

met Ooijer erin wordt het in ieder geval iets beetr volgens mij

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Typisch dat Escude nu in de basis van Frankrijk staat. Echt weer zo'n verdediger die hier wordt afgeschreven omdat hij niet kan opbouwen. .

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Helemaal mee eens Kos, Daarbij komt nog dat hij bij Sevilla ook in de basis staat (een van de beste clubs op dit moment). Heb Escude dan ook altijd onderschat gevonden, Pasanan BTW ook die zou in het huidige Ajax ook zeer bruikbaar zijn (natuurlijk in mindere mate dan Escude). Grygera is ook lang onderschat geweest pas in z'n laatste jaar(en) werd hij enigszins gewaardeerd en nu wordt hij ineens ontzettend groot gemaakt gemaakt door een groot deel van de ajax supporters .

Had dat eerder gedaan sukkels!

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Hoezo? Of Ooijer, Heitinga of Bouhla nu spelen, wat doet het er toe? Gewoon degene opstellen die het beste in vorm is. Maar goed, ik wil wel even meedoen:

-----------------Sar--------------

Ooijer - Bouhla - Mathijssen - Bouma

Sneijder - Bommel - Seedorf - Robben

--------Persie----- Ruud---------

Tekort komend voor de top en dus niet meer oproepen: VdVaart en Kuyt.

robben is een zielig mannetje die niet op zijn poten kan blijven staan

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

happie schreef:

robben is een zielig mannetje die niet op zijn poten kan blijven staan

Jaja, en Sneijder is een huilende kabouter, Bommel een bloedirritante halve Duitser en Seedorf een vroegwijze rare kwibus. Het zijn toevallig ook onze beste voetballers...

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

SpaghettiWestern schreef:

hierin verschillen wij van mening. Ik vind juist dat in Nederland er TE kritisch en TE negatief naar v oetbal wordt gekeken.

Welnee, dat hele stadion en een groot deel van het SBS publiek vond het allemaal prachtig omdat er 2 balletjes inrollen. Met mooi, goed, aantrekkelijk voetbal had het echter niets te maken. Niet eens met effectief voetbal, want de Bulgaren kregen met 40% balbezit 3x zoveel kansen...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Het nadeel van Robben is dat hij vooral voor Robben zelf voetbalt. V. Nistelrooij krijgt dan weer geen ballen! Ik heb liever ook geen Robben in mijn team dus, maar dat is de keuze die je moet maken. Dat Robben een goede voetballer is is logisch natuurlijk!

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Roger Federer

Het is nu nog slechts een kwestie van tijd dat dat record van Sampras ook gewoon aan diggelen gaat. Hij is nog steeds oppermachtig.

Ik zie wel dat hij in een jaar of 2 niet meer de absolute top zal zijn.

Denk dat de huidige jonkies hem dan zullen evenaren.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Vooralsnog lijkt alleen Djokovic in de buurt te komen, qua spel dan. Mentaal is Federer nog steeds beter dan alles en iedereen en dat kon je duidelijk zien in deze finale. Hij kwam elke set in de problemen maar op de momenten dat hij er moest staan speelde hij zijn geniaalste spel. Djokovic liet het te vaak afweten.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Djokovic en Nadal zijn inderdaad de twee spelers die mogelijk Federer de komende jaren van de troon kunnen stoten. Maar dan moet er toch nog heel wat gebeuren. Als Federer in een jaar waarin die niet geweldig speelt toch nog 3 grand slams wint dan ziet het eruit als die wel weer zijn niveau van vorig jaar gaat halen. Ik hoop het komend jaar in ieder geval op een Grand Slam voor Roger.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Ik hoop dat hij Roland Garros eindelijk wint, dan is hij echt de koning der koningen. Sampras heeft bijvoorbeeld nooit de finale van Garros gehaald..

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Denk niet dat Federer Roland Garros ooit gaat winnen. Of hij moet het heel snel doen. Want Nadal wordt alleen maar beter en Federer zal nu toch wel op zijn top zitten (of er misschien al overeen zijn).

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

nadal moet gebleseerd raken wil ie hem winnen maar over zijn top is ie nog lang niet, roger doet mee om de prijzen tot zijn dertigste.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

otherfool schreef:

Als je met zo'n geweldige selectie met hutjemutje afbraak voetbal onterecht wint van een team semiprofs uit den verre mag je niet tevreden zijn. In Nederland heb je gewoon veel mensen die naar een wedstrijd kijken met een roze brilletje op...

Jij denkt dat Nederland heeft staan te voetballen tegen een stel nozems. Belachelijk. Bulgarije heeft zeker een EK waardige ploeg en de laatste 2 jaar weinig verloren zeker in het kwalificatie toernooi. Plus de ploeg heeft een behoorlijk aantal aan kwalitatief sterke spelers.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Jaja, en Sneijder is een huilende kabouter, Bommel een bloedirritante halve Duitser en Seedorf een vroegwijze rare kwibus. Het zijn toevallig ook onze beste voetballers...

Robben is zeker niet meer Nederlands beste voetballer. Ik begin steeds meer respect te krijgen voor de wissel van Advocaat in Portugal. Robben en van Bommel zijn zeker vervangbare voetballers in het Nederlands elftal. En Seedorf is Nederlands beste clubvoetballer, maar voor oranje.......... nee toch niet.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Het AD is dinsdag een handtekeningenactie gestart voor Yuri van Gelder.

Handtekeningenactie: Van Gelder naar de Spelen

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Huh, en wie bepaalt dat dan?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

De FIG, IOC en ANOC. Goed lobieën is dus noodzakelijk. Van Gelder maakt naar het schijnt wel een goede kans aangezien Nederland al 5 miljoen geïnvesteerd heeft in het WK van 2010 in Rotterdam.

Wel belachelijk dat de beste turners op bepaalde onderdelen niet mee kunnen doen op de Olympische Spelen. Eigenlijk nogal een gedevalueerd toernooi.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Net een stukje in De Pers over of Federer de beste tennisser ooit is. Wat verschillende meningen (Marcella Meskens (?), Sjeng Schalken, Paul Haarhuis) maar die van Haarhuis vond ik wat raar. Hij stelt dat Federer een groot kampioen is maar niet de beste tennisser ooit omdat bijv. Sampras meer concurrentie had. Hij refereert naar de ranglijsten van pakweg 93/94 waarin Becker, Agassi en Sampras op 1,2 en 3 stonden en er ook nog mensen als Lendl, McEnroe etc. in de top 10 stonden, allemaal mensen die veel grand slams hebben gewonnen, terwijl Federer's concurrenten dat niet hebben gedaan.

Ten eerste vond ik het raar omdat Federer natuurlijk ook gewoon met meervoudig grand slam winnaars heeft afgerekend (Agassi en Sampras zelf), en ten tweede omdat hij Federer's grootheid juist afleidt van het feit dat hij zo weinig concurrentie heeft. De grootte van Federer's hegemonie is dus omgekeerd evenredig gerelateerd aan zijn klasse.

Maar toch vind Haarhuis Borg weer de grootste tennisser, iemand die op zijn 23e al 12 grand slams had gewonnen (dus iemand die nog meer domineerde). Misschien mis ik iets, maar ik kan zijn logica niet helemaal volgen.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

borg was groot in zijn tijd, net als sampras in zijn tijd, maar een beetje tennis volger kan toch wel zien dat federer het beste en mooiste tennis ooit speelt. alleen jammer voor hem dat ie weer de beste gravelspeler allertijden in zijn loopbaan tegenkomt anders had ie nu twee grandslams op zijn naam staan maar zo heb iedere grootheid wel een angstgegner.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.