• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.110 films
  • 12.558 series
  • 34.730 seizoenen
  • 655.254 acteurs
  • 200.369 gebruikers
  • 9.459.749 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3905 stemmen

Kloden rijdt in beginsel ook in dienst van Vinokourov.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

timbo_ schreef:

Kloden rijdt in beginsel ook in dienst van Vinokourov.

Na de eerste inzinking van Vino zal dat andersom zijn

En wat denken we van de proloog? Ik zet in op Wiggins...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

otherfool schreef:

[Ik zet in op Wiggins.

Ik ook. Anders Millar. Het is aan de Britten om thuis iets te bewijzen.

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

speedy23 schreef:

Ik denk dat je fout zit. Perfecte voorbereiding, perfecte vorm, perfecte ploeg.

Maar bergop gewoon niet goed genoeg. Tot nu toe heeft hij in elke grote ronde één of meer bergetappes behoorlijke inzinkingen gehad. Het is ook vanouds helemaal geen klimmer en dat zie je.

Rondemaster heeft problemen, dus mijn ploeg voor vandaag kan ik vergeten. Cancellara is mijn favoriet in deze relatief lange proloog (en inderdaad Millar).

DieGo

• 5808 berichten
  • 2415 stemmen

Ik gok op Zabriskie!

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

eRCee schreef:

Rondemaster heeft problemen, dus mijn ploeg voor vandaag kan ik vergeten. Cancellara is mijn favoriet in deze relatief lange proloog (en inderdaad Millar).

Beste Rondemaster deelnemer,

Door een technische storing was het niet mogelijk voor een groot deel van de deelnemers om hun deelname te activeren. Om iedere deelnemer die zich tijdig heeft aangemeld gelijke kans te bieden, is besloten om de Proloog niet op te nemen in de puntentelling en het totaalklassement. De officiële start is nu op zondag 8 juli. U kunt tot zondag 8 juli 11.00 uur uw team samenstellen.

maxcomthrilla

• 15583 berichten
  • 2872 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ik zeg Menchov en Kloden. Vino idd niet...

Vino zal denk ik tekort komen in het hooggebergte. Kloden is nog nooit een hele tour heel constant geweest, hetzelfde geldt voor Mentsjov en Valverde heb ik nog nooit zien lossen in de tour, maar daar staat tegenover dat hij hem de laatste 2 jaar niet uitreed. Toch is hij een goede 2de keus.

Ik tip vooral Sastre, mits hij standhoudt in de tijdritten. Verder verwacht ik dat Zubeldia wel eens verassend uit de hoek zal komen. Rijdt wat anoniem, maar is elk jaar in de hoogste regionen terug te vinden. Nu Mayo weg is ( die hij de laatste jaren overigens toch al overvleugelde ), is hij de absolute kopman daar. Mits hij geen druk voelt kan het wel wat worden.

Als floppers nomineer ik alvast Popovitsj en Contador, 2 talenten. Maar ze kunnen nog lang niet mee met de top.

Alastor

• 2634 berichten
  • 3018 stemmen

Cancellara!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Alastor schreef:

Cancellara!

E.T.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Geen verrassing. Kloden ook zeer goed, voor mij de favoriet voor tourwinst. Goede prestatie ook van Dekker, 8e in z'n eerste tourrit.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3905 stemmen

Mooi zo dit is goed nieuws voor mijn poules.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Venus Williams 4x wimbledon-kampioen en niemand zegt iets

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

lowhusky schreef:

Venus Williams 4x wimbledon-kampioen en niemand zegt iets

Beste grasspeelster van de afgelopen 10 jaar.

Ik vond het trouwens wel mooi dat Bartoli de finale haalde nadat ze zowel op de Nederlandse als op de Belgische televisie werd neergezet als iemand die er niks van kan en die wel even ingemaakt zou gaan worden door respectievelijk Krajicek en Henin.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Eindelijk eens goed nieuws voor de niet Feyenoorders

Waarom?

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Zavo schreef:

Ik vond het trouwens wel mooi dat Bartoli de finale haalde nadat ze zowel op de Nederlandse als op de Belgische televisie werd neergezet als iemand die er niks van kan en die wel even ingemaakt zou gaan worden door respectievelijk Krajicek en Henin.

Toch blijft het dubieus dat iemand die kilo's overgewicht meezeult zomaar eventjes de finale van Wimbledon haalt (net als Serena Williams in Australië). Verder alle respect hoor, ze heeft knappe slagen en gezien haar uitstraling gun ik het haar ook wel, maar vreemd blijft het...

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

opslag van bartoli en dat gesprong vond ik toch iets te irritant worden maar na afloop was het toch vermakelijk om haar te zien spelen

edit: bartoli weegt slechts 58 kg...maar vet weegt minder dan spieren dus..

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Haar tennis is niet bepaald het mooiste nee, maar omdat de (Nederlandse en Belgische) journalisten zo respectloos over haar deden, vond ik het toch wel leuk.

edit: Die spieren die heeft ze wel, want ze slaat behoorlijk hard.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3306 stemmen

Niets respectloos van Nederlandse journalisten gemerkt. Ik heb alleen maar gehoord dat Krajicek best van haar zou kunnen winnen, en dat klopt gewoon.

Williams zou trouwens alleen nog maar mogen tenissen als ze haar stembanden laat verwijderen. Elke wedstrijd is praktisch onkijkbaar door dat irritante gekrijs.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Nog niks vergeleken met Sharapova.

kos

• 46808 berichten
  • 8937 stemmen

otherfool schreef:

Toch blijft het dubieus dat iemand die kilo's overgewicht meezeult zomaar eventjes de finale van Wimbledon haalt (net als Serena Williams in Australië). Verder alle respect hoor, ze heeft knappe slagen en gezien haar uitstraling gun ik het haar ook wel, maar vreemd blijft het...

Hoezo .

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2198 stemmen

The Hunter schreef:

(quote)

Waarom?

Drenthe weg, goede speler weg. Duidelijk toch

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Haar tennis is niet bepaald het mooiste nee, maar omdat de (Nederlandse en Belgische) journalisten zo respectloos over haar deden, vond ik het toch wel leuk.

edit: Die spieren die heeft ze wel, want ze slaat behoorlijk hard.

hardste opslag 104 mph....das niet echt hard ofzo

en wat zeiden die journalisten precies? iets gemeens zou ik niet goed vinden want het is eigenlijk een aardige meid met veel goed spel

starbright boy (moderator films)

• 22599 berichten
  • 5252 stemmen

maxcomthrilla schreef:

Vino zal denk ik tekort komen in het hooggebergte. Kloden is nog nooit een hele tour heel constant geweest, hetzelfde geldt voor Mentsjov en Valverde heb ik nog nooit zien lossen in de tour, maar daar staat tegenover dat hij hem de laatste 2 jaar niet uitreed. Toch is hij een goede 2de keus.

Ik tip vooral Sastre, mits hij standhoudt in de tijdritten. Verder verwacht ik dat Zubeldia wel eens verassend uit de hoek zal komen. Rijdt wat anoniem, maar is elk jaar in de hoogste regionen terug te vinden. Nu Mayo weg is ( die hij de laatste jaren overigens toch al overvleugelde ), is hij de absolute kopman daar. Mits hij geen druk voelt kan het wel wat worden.

Als floppers nomineer ik alvast Popovitsj en Contador, 2 talenten. Maar ze kunnen nog lang niet mee met de top.

Klöden werd ooit tweede in de tour op een minuutje van Armstrong (kleinste verschil cvan alle tours die Lance won) en reed toen echt fantastisch, verloor de meeste tijd daarvan door de ploegentijdrit (die er dit jaar niet is) en werd vorig jaar derde, ook een goede tour. Waarmee hij voor mij bevestigde wat hij waard is. Klöden is wisselvallig, maar als hij goed is is hij absoluut een van de favorieten. Astana heeft bovendien een bijzonder sterke ploeg. Vooral ook daardoor zijn Vino en Kloden voor mij de topfavorieten.

Wat daar tegenin te brengen is, is dat Vino meestal wel één echte off-day heeft en Klöden de hele ronde heel moet blijven, wat ;m alleen in 2003 en 2006 lukte.

Sastre is voor mij typisch zo'n top 5 rijder, maar ik zie 'm de tour nog niet direct winnen. Zubeldia is een aardige renner en kan best eens een rit in het hooggebergte winnen, maar hoger dan pak 'm beet achtste zie ik 'm niet eindigen. In Valverde geloof ik ook niet zo eigenlijk.

Van Popovich verwacht eigenlijk niemand meer echt veel, misschien dat hij daarvan een beetje kan profiteren, maar ik zie 'm ook niet zover komen. Contador is niet rijp om te winnen, maar gaat weer een leuke stap zetten in zijn ontwikkeling.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

kos schreef:

Hoezo .

Goh, omdat ik in de belangrijkste wedstrijd van het jaar van een wereldwijd gespeelde sport die oa draait om snelheid, uithoudingsvermogen en beweeglijkheid verwacht afgetrainde lichamen te zien? Een gekke gedachte?

Alastor

• 2634 berichten
  • 3018 stemmen

Ze beweegt efficiënter dan menig andere speelster in het WTA-circuit, retourneert agressief en speelt de ballen goed diep. Bovendien zijn rally's op gras korter van duur.

Dus zo vreemd is het niet, dat ze ver kan komen.

maxcomthrilla

• 15583 berichten
  • 2872 stemmen

starbright boy schreef:

Wat daar tegenin te brengen is, is dat Vino meestal wel één echte off-day heeft en Klöden de hele ronde heel moet blijven, wat ;m alleen in 2003 en 2006 lukte. ze kunnen nog lang niet mee met de top.

Ik ben benieuwd. Astana heeft een goede ploeg op papier, maar Savoldelli bracht vorig jaar ook niks. Vooral Vino geef ik echt geen kans om de tour te winnen. Maar we zullen zien, ik heb in ieder geval veel zin in de tour. Ik kijk vooral uit naar de Alpen en Pyreneeën etappes. Toch wel leuk zo `n tour zonder Armstrong.

Sastre is voor mij typisch zo'n top 5 rijder, maar ik zie 'm de tour nog niet direct winnen. Zubeldia is een aardige renner en kan best eens een rit in het hooggebergte winnen, maar hoger dan pak 'm beet achtste zie ik 'm niet eindigen. In Valverde geloof ik ook niet zo eigenlijk.

Sastre werd vorig jaar dankzij een slechte tijdrit voobijgesteefd door Klöden. Maar Sastre is de laatste jaren een steeds betere klimmer geworden, eigenlijk een beetje in zo `n rol geduwd maar toch. Sinds hij al voor Once reed eindigde hij altijd al in de top 25. Hij wordt eigenlijk elk jaar beter. Klöden is wel een veel betere tijdrijder, dus zal Sastre een ruime marge in de bergen moeten slaan.

Maar even een lijstje gemaakt van hoe ik denk dat het er uit gaat zien na afloop van deze tour:

01 - Sastre

02 - Valverde

03 - Klöden

04 - Mentsjov

05 - Zubeldia

06 - Vinoukourov

07 - Evans

08 - Leipheimer

09 - Moreau

10 - Pereiro

Alastor

• 2634 berichten
  • 3018 stemmen

Lijkt me duidelijk dat Caisse d'Épargne en Astana gaan domineren. Karpets gaat het verschil maken, wat een meesterknecht.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

maxcomthrilla schreef:

Maar even een lijstje gemaakt van hoe ik denk dat het er uit gaat zien na afloop van deze tour:

01 - Sastre

02 - Valverde

03 - Klöden

04 - Mentsjov

05 - Zubeldia

06 - Vinoukourov

07 - Evans

08 - Leipheimer

09 - Moreau

10 - Pereiro

Oeh lijstjes!

01 Klöden

02 Mentsjov

03 Valverde

04 Evans

05 Moreau

06 Vinokourov

07 Sastre

08 Beltran

09 Kashetskin

10 Karpets

starbright boy (moderator films)

• 22599 berichten
  • 5252 stemmen

Doe ik ook mee. Wijkt wel wat af van jullie lijstjes:

1. Vinokourov (wint één keer, rijdt volgend jaar volledig in dienst van Klöden en/of Kashetskin en wordt in 2009 ploegleider van Astana).

2. Klöden

3. Karpets(Valverde en Pereiro falen in de eerste bergrit die heel erg goed verloopt voor Karpets, Beiden worden daarna luxe knecht)

4. Sastre

5. Mentsjov

6. Evans

7. Valverde

8. Kashetskin

9. Contador

10. Fothen

11. Schleck

Tegenvallers: Leipheimer en Moreau (gaan beiden hun leeftijd voelen), al wint die laatste puur op wilskracht een van de minder zware bergritten tegen het einde.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Alastor schreef:

Ze beweegt efficiënter dan menig andere speelster in het WTA-circuit, retourneert agressief en speelt de ballen goed diep.

Tuurlijk is het een goede speelster die het qua slagen tegen iedereen op kan nemen, maar optimale fysieke staat lijkt me gewoon een must voor zo'n belangrijk toernooi tegen de top van de wereld. Blijkbaar is dat in het damestennis niet zo (Serena), dat verwonderde me.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.