• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.284 films
  • 12.566 series
  • 34.761 seizoenen
  • 656.031 acteurs
  • 200.430 gebruikers
  • 9.464.299 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Oh zo, ik dacht dat ie weer een kwajongensstreek had uitgehaald .

Leuke kerel inderdaad. Gaat helemaal op in het spel, en wil wel eens over het randje gaan, maar na afloop is hij met iedereen goede vrienden.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Vertel is wat er zo dramatisch is aan de tactiek van Benitez

Alleen al het feit dat hij tot de 78e minuut wachtte met het brengen van een tweede spits..

Ik neem aan dat hij ook wil winnen en daarvoor is het toch handig om een speler in de aanval te hebben, zoals Crouch, die de hoge ballen kan doorkoppen.

Maar ik ben blij met Milan als winnaar. Terecht ook. En de 4e CL voor Seedorf

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Hunter schreef:

Alleen al het feit dat hij tot de 78e minuut wachtte met het brengen van een tweede spits..

Ik neem aan dat hij ook wil winnen en daarvoor is het toch handig om een speler in de aanval te hebben, zoals Crouch, die de hoge ballen kan doorkoppen.

Maar ik ben blij met Milan als winnaar. Terecht ook. En de 4e CL voor Seedorf

Oneens, een 2de spits inbrengen wil niet zeggen dat je aanvallender kan voetballen, het is juist de enigste fout van Benitez om Crouch erin te brengen. Het was dan ook een logisch gevolg dat Milan de wedstrijd in handen kon nemen bij het inbrengen van Crouch. Liverpool verloor namelijk de slag op het middenveld waardoor de extra spits nutteloos was omdat er toch geen ballen voorin kwamen. Daarbij kwam ook nog is dat kaka daardoor vrijheid had op het middeveld en Inzaghi weg kon wegsturen om de 2-0 binnen te schieten. Mascherano is de hele wedstrijd niet door kaka in moeilijkheden gebracht. Liverpool had niet moeten wisselen of een spits voor een spits. Dan hadden ze misschien nog een kans gehad.

Maar ik ben ook blij dat Milan gewonnen heeft

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Wel jammer dat een ploeg die eigenlijk helemaal niet mee had mogen doen winnaar wordt van de CL. Het is toch maar een maffiazooitje dat voetbal, zeker in Italië.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Oneens, een 2de spits inbrengen wil niet zeggen dat je aanvallender kan voetballen, het is juist de enigste fout van Benitez om Crouch erin te brengen. Het was dan ook een logisch gevolg dat Milan de wedstrijd in handen kon nemen bij het inbrengen van Crouch. Liverpool verloor namelijk de slag op het middenveld waardoor de extra spits nutteloos was omdat er toch geen ballen voorin kwamen. Daarbij kwam ook nog is dat kaka daardoor vrijheid had op het middeveld en Inzaghi weg kon wegsturen om de 2-0 binnen te schieten. Mascherano is de hele wedstrijd niet door kaka in moeilijkheden gebracht. Liverpool had niet moeten wisselen of een spits voor een spits. Dan hadden ze misschien nog een kans gehad.

Maar ik ben ook blij dat Milan gewonnen heeft

Valt ook iets voor te zeggen, maar juist daarom vind ik het beleid van Benitez fout.

Kuijt kreeg ook geen fatsoenlijke ballen voorin en daar had Crouch met zijn lengte voor kunnen zorgen.

Dat door de inbreng van Crouch het middenveld niet meer stond, is dan een fout van Benitez, want daar had hij dan meteen op moeten anticiperen.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Amsteldam schreef:

Schrijnend het kwaliteitstekort van Zenden en Kuyt. Ver-re-weg de slechtste spelers van het veld.

Samen met Seedorf trouwens. Helaas waren de 3 Nederlanders ook de 3 slechtste spelers.

Terechte winnaar, alleen, zoals Boordappel al zei, ze hadden eigenlijk helemaal niet mee mogen doen...

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Zavo schreef:

Samen met Seedorf trouwens. Helaas waren de 3 Nederlanders ook de 3 slechtste spelers.

Ik geloof dat niemand echt in vorm was, op een enkeling na. Vooral Seedorf en Kuyt hebben toch al lang en breeg aangetoond het niveau aan te kunnen, laat ze ook eens een keer wat minder spelen. Zenden ... hij zal het vast in zich hebben, maar heb het de laatste jaren niet meer gezien.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Erik Zabel , Rolf Aldag en Udo Bölts. Nou dat zijn er al 3 van de Telekom ploeg die toegeven doping te hebben gebruikt. De doping blijft de sport achtervolgen.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Zabel ook al.

Legaliseer het gewoon en laat al die mensen zichzelf zo naar de tering helpen met dat spul dat niemand het meer durft in te nemen.

starbright boy (moderator films)

• 22634 berichten
  • 5257 stemmen

Ben nog steeds benieuwd wanneer er eens een van de paar honderd namen van niet-wielrenners van de Fuentes-lijst naar buiten komen.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Voor de duidelijkheid. Zabel stond niet op de lijst van Fuentes. Die is uit zichzelf gekomen en heeft gezegd dat hij in 1994-1995 doping heeft gebruikt maar het niet nodig had dus er mee opgehouden is.

Rolf Aldag zegt echter wat vaker en wat meer doping te hebben gebruikt. Dat betekent dat er in het team Telekom ten tijde van de tourwinsten van Ulrich en Riis dus doping rondging.

p.s. zie momenteel de ARD voor een hele lange live persconferentie.

robin00787

• 322 berichten
  • 750 stemmen

Wat een k*t wedstrijd gister zeg. Maar wat wil je ook met dat anti voetbal van die Italianen. Alleen Seedorf gun ik het wel, ook al speelde die ook als een natte krant.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Och , Milan is gewoon de beste club van europa.

Ze verdienen het wel.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

starbright boy schreef:

Ben nog steeds benieuwd wanneer er eens een van de paar honderd namen van niet-wielrenners van de Fuentes-lijst naar buiten komen.

Ik ook ja. Wordt tijd dat de doofpot open gaat.

Inmiddels ben ik er wel van overtuigd dat er geen grote ronde in het wielrennen zonder doping gewonnen is de afgelopen tien jaar, ze kunnen het beter gewoon allemaal toegeven.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Voor de duidelijkheid. Zabel stond niet op de lijst van Fuentes. Die is uit zichzelf gekomen en heeft gezegd dat hij in 1994-1995 doping heeft gebruikt maar het niet nodig had dus er mee opgehouden is.

Hij heeft in de tour van 1996 (die door Riis gewonnen werd, eveneens Telekomrenner en heel verdacht. Riis geeft morgennamiddag trouwens een persconferentie, waarvan niemand weet wat hij gaat zeggen, dus dat is nog even spannend) de eerste week epo genomen, maar is gestopt vanwege de nevenwerkingen. Als ik de erelijst van dat jaar bekijk, heeft hij één sprint gewonnen in het begin, en een bergrit naar Gap de tiende dag.

Feit is wel dat hij er zelf is mee voor de dag gekomen, uiteraard naar aanleiding van de hele Telekomaffaire.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Heb de erelijst van de laatste 11 Tours er eens bijgepakt, best schokkend hoeveel renners daar opstaan, die hebben gebruikt, of met dope in verband zijn gebracht.

1996 B. Riis J. Ullrich R. Virenque

1997 J. Ullrich R. Virenque M. Pantani

1998 M. Pantani J. Ullrich B. Julich

1999 L. Armstrong A. Zülle F. Escartin

2000 L. Armstrong J. Ullrich J. Beloki

2001 L. Armstrong J. Ullrich J. Beloki

2002 L. Armstrong J. Beloki R. Rumsas

2003 L. Armstrong J. Ullrich A. Vinokourov

2004 L. Armstrong A. Klöden I. Basso

2005 L. Armstrong I. Basso J. Ullrich

2006 F. Landis O. Pereiro A. Klöden

Alleen, Julich, Klöden, Beloki, Escartin en Vino zijn nooit in verband gebracht met doping .

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2627 stemmen

'In verband gebracht met' is dus helemaal niets. Je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

X. Hernandez

• 180 berichten
  • 429 stemmen

Timmy757 schreef:

Heb de erelijst van de laatste 11 Tours er eens bijgepakt, best schokkend hoeveel renners daar opstaan, die hebben gebruikt, of met dope in verband zijn gebracht.

1996 B. Riis J. Ullrich R. Virenque

1997 J. Ullrich R. Virenque M. Pantani

1998 M. Pantani J. Ullrich B. Julich

1999 L. Armstrong A. Zülle F. Escartin

2000 L. Armstrong J. Ullrich J. Beloki

2001 L. Armstrong J. Ullrich J. Beloki

2002 L. Armstrong J. Beloki R. Rumsas

2003 L. Armstrong J. Ullrich A. Vinokourov

2004 L. Armstrong A. Klöden I. Basso

2005 L. Armstrong I. Basso J. Ullrich

2006 F. Landis O. Pereiro A. Klöden

Alleen, Julich, Klöden, Beloki, Escartin en Vino zijn nooit in verband gebracht met doping .

Beloki stond ook op de beruchte Fuenteslijst.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Zoals verwacht heeft Bjarne Riis bekent dat hij doping heeft gebruikt in zijn touroverwinning

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Alsof we dat nog niet wisten...

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Whatever .

Intresseert mij die tour van '96 nou, toen was ik net uit de luiers. Ze kunnen zich beter bezighouden met het clean maken van het hedendaagse peloton. Met dit soort bekentenissen maken ze de sport alleen maar meer belachelijk .

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

En nou echt over de sport: hoe staat het er voor in de Giro?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

eRCee schreef:

En nou echt over de sport: hoe staat het er voor in de Giro?

Te volgen op één (Belg één).

Vandaag zaterdag:

15.00 De ronde van italië

Rechtstreeks verslag van de 14de rit: "Cantù - Bergamo" (181 km)

Commentaar: Michel Wuyts; co-commentaar: Hans De Clercq.

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Dat snap ik maar ik heb het deze week dus niet kunnen volgen. Dinsdag was er een etappe met aankomst bergop, meen ik. Wie praat me bij?

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Kijk even op de wielrensite.nl bij wielernieuws. Daar zie je wedstrijdverslagen van de Giro. Ik geef je even de data en de tijden van de berichten die slaan op de Giro:

- 22-05 (16:49)

- 23-05 (17:48)

- 24-05 (17:17)

- 25-05 (17:07)

Is dit voldoende?

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Art schreef:

Is dit voldoende?

Veel dank!

Mooi dat Di Luca het zo goed doet, sinds de Giro van 2 jaar terug gun ik hem alles. Schleck koerst ook opvallend goed. En Piepoli is aan zijn derde leven begonnen ofzo?

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Het WK tafeltennis is overigens weer een geheel Chinese aangelegenheid .

Jammer dat Boll en Samsonov niet wat verder konden komen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Giro blijft toch de mooiste wielerkoers van het jaar. De tour is toch veel minder spectaculair valt ieder jaar weer op. Vandaag weer een etappe die op het eerste oog niet sensationeel was maar toch weer fantastisch.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ja was echt een schitterende etappe vandaag. Dat belooft veel goeds voor morgen. Trouwens wel belachelijk dat die sponsorbrommer zo voor Garzelli bleef rijden waardoor hij de rit won en niet Simoni. Ook Mazzoleni was weer heel erg goed vandaag en heeft aan Savoldelli toch een wereldknecht op deze manier.

Morgen gaan we zien wat Schleck zonder ploeg aan kan vangen en of Bruseghin eindelijk word uitgespeeld door Lampre, Cunego komt bij elke aanval tekort. Ze moeten eerst maar eens zien dat ze die Wegelius wegspelen want die man is niet kapot te krijgen.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Ja ik ben er zelfs echt van onder de indruk . Wij hebben geen tv, dus dit is het eerste jaar dat ik de Giro echt kan volgen via de lifestream van sporza, en ik moet zeggen: haast elke dag spektakel! En wat een prachtig land ook .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.