- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Ik denk dat Ajax het zelf verkloot door tegen Nac thuis 1-1 te spelen ofzo
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ajax mist nu ook Stam.. Het wordt dus nog spannend..
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Helaas heeft PSV het allemaal zelf nog in eigen hand. Ik hoop alleen echt dat ze de eerst volgende wedstrijd tegen NEC onderuit gaan. Dat maakt het kampioenschap er alleen maar spannender op. Gewoon op doelsaldo beslissen die hap. Erg leuk! 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ajax heeft een beter doelsaldo en meer scoringsvermogen. Als PSV nog eenmaal verliest, of 2 x gelijk speelt, en Ajax wint alle wedstrijden, is het beslist.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Zaterdag laat PSV geen punten liggen verwacht ik. (sorry Kos) Maar de drie wedstrijden erna worden moeilijker.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Nec heeft toch niks meer te winnen. Het zal me worst wezen.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Ajax heeft een beter doelsaldo.
Nog niet.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Wome 
Wat een flapdrol trouwens die scheidsrechter, die was er niet helemaal bij leek het wel.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Lag vooral aan de grensrechters volgens mij. Die vlagden voor elk akkefietje en hebben wel 3 keer een uitbal de verkeerde kant op gestuurd.
Die foute rode kaart was ook alleen maar een direct resultaat uit een onjuist vlagsignaal vanwege die vermeende handsbal.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Wat was die Demy de Zeeuw slecht zeg.
Helemaal opgehemeld door van Basten en de NL critici maar hij speelde gister als een natte krant.
Constant balverlies op het middenveld.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Tom de Mul zou op het punt staan om te gaan tekenen bij Sevilla
Ik ben benieuwd wat Ajax daar voor kostenplaatje bij gaat verzinnen.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Stond volgens voetbalzone op ajaxshowtime
Zal wel een bullshit verhaal zijn.
Ik geloof niet dat Ajax een basisspeler die nog veel kan leren laat gaan.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het ook niks voor De Mul om die stap nu te maken.
Je weet het natuurlijk nooit, maar hij heeft zich dit seizoen goed ontwikkeld en dat kan nog veel verder.
Maar om situaties van een paar jaar geleden te voorkomen, mag Ajax best zijn contract eens verlengen.
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Ten Cate wil Alves als Huntelaar weggaat, het enige probleem is de 20 miljoen die hij moet kosten.
gotti
-
- 14091 berichten
- 5947 stemmen
Wat ie wel voor Huntelaar zal krijgen, lijkt me (al is 20 miljoen voor Alves wel wat veel, als je het mij vraagt).
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ten Cate klaagt juist dat Huntelaar niet goed genoeg meevoetbalt toch ? Kan ie zijn lol op met Alves want die voetbalt nog veel minder mee.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
'R. Koeman mag 5 miljoen besteden'
Geschreven door Pieter Hanson op zaterdag, 7 april om 12:07
Ronald Koeman krijgt komende zomer een transferbudget van 5 miljoen euro om twee nieuwe aanvallers aan te trekken. Dit meldt voetbaljournalist Jaap de Groot vandaag in zijn column in De Telegraaf.
Koeman drong de afgelopen maanden bij de clubleiding aan op het aantrekken van een nieuwe aanvaller. De oefenmeester vindt dat hij te krap in zijn offensieve opties zit en kreeg gelijk toen PSV in de problemen kwam na de blessures van Arouna Kon� en Jefferson Farf�n.
Ook in de winterstop probeerde Koeman al om een extra spits naar Eindhoven te halen, maar ondanks een imposant verlanglijstje kwam er niemand. Voor komende zomer lijkt Danko Lazovic nog altijd een transferdoelwit, maar met een budget van 5 miljoen euro is de Vitesse-spits onhaalbaar.
--------------- ----------------------- -------------------- -----------
5 miljoen voor twee aanvallers is niets. Dan moet je toch al in Zuid-Amerika of Afrika gaan shoppen.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
--------------- ----------------------- -------------------- -----------
5 miljoen voor twee aanvallers is niets. Dan moet je toch al in Zuid-Amerika of Afrika gaan shoppen.
Hoezo, Charisteas kostte toch ook maar 1 miljoen 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Het gaat hier wel om spelers die volgend jaar in de eerste ronde van de UEFA Cup kunnen presteren. 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Met de hulp van Chelsea en/of Piet de Visser moet er toch wel iets mogelijk zijn?
Koeman moet in ieder geval niet zelf op zoek gaan naar een aanvaller. Al las ik ergens dat Bob Peeters weer aardig het net kan vinden 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ik kan mijn ogen niet geloven.. 
Ajax heeft het weer volledig in eigen hand..
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
NEC had met 4-0 moeten winnen, PSV was echt slecht. Ze zijn echt helemaal de weg kwijt, maar ik kan er niet mee zitten. 
Ajax heeft nu alles in eigen hand, met 2 goals verschil winnen en ze staan bovenaan. Hopelijk kunnen zij wel tegen de druk.
arkadi
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
O zo fijn na veel jaren weer een lekkere spannende eindstrijd.
Kan me nog herinneren zo'n 15 jaar dat ik op de laatste beslissende wedstrijd 'langs de lijn' om 14.30 aan het luisteren was. Was geweldig. Ging toen ook om psv en ajax.
genieten is het zo!
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Niet te vroeg juichen. Als Ajax punten laat liggen is AZ ons zo voorbij !
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Ja mooie zege maar wat een saaie ronde.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.