• 17.257 nieuwsartikelen
  • 182.321 films
  • 12.566 series
  • 34.761 seizoenen
  • 656.033 acteurs
  • 200.430 gebruikers
  • 9.464.679 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Oei, PSV toch.

Wat missen ze Alex zeg, ongelofelijk wat een verschil met Da Costa.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

speedy23 schreef:

Dan heb je niet goed geluisterd. Elk van de vier koplopers had last van krampen. Allen met dezelfde reden: te weinig vochtopname.

Nee Boonen zei dat hij dacht dat de andere er ook last van hadden. Cancellara zei achteraf zelfs dat hij zich vergist had want dat Boonen minder explosief was geweest dan hij had verwacht. Ook Quinziato was achteraf flink teleurgesteld.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

speedy23 schreef:

Erelijst van de jongste jaren:

2001 Michael BOOGERD (NED)

2002 Fabien DE WAELE (BEL)

2003 Michael BOOGERD (NED)

2004 Luca PAOLINI (ITA)

2005 Oscar FREIRE (SPA)

2006 Oscar FREIRE (SPA)

Als ik de erelijst zo zie ga ik voor Freire of Boogerd . Maar weet natuurlijk niet hoeveel kracht gister heeft gekost voor die twee. Voordeel voor Bettini is dat die gister geen echte finale heeft hoeven rijden dus die zal relatief sterk zijn. Nuyens overschat zichzelf denk ik lichtelijk dus die zal niet winnen vandaag

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Wat een ongelovelijk climax krijgt de competitie. Als Ajax alle wedstrijden wint en PSV speelt nog 1 keer gelijk dan wordt Ajax alsnog kampioen

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Drie op drie voor Oscar Freire.

(afbeelding)

Oscar Freire en de Brabantse Pijl, dat is grote liefde. Voor de derde opeenvolgende keer was 'Oscarito' op de Alsemberg de sterkste. Sneu voor Nick Nuyens, die in de spurt van een selecte kopgroep op enkele meters van de beresterke Spanjaard strandde. Sneu ook voor Bjorn 'Zorro' Leukemans, wiens eindjump net niet genoeg punch had om uit de klauwen van het Rabobank-duo Boogerd-Freire te blijven. Voor Freire is het al de tweede triomf binnen de week, nadat hij vorige zaterdag ook alle toppers uit het wiel spurtte in Milaan-Sanremo. (bron: hln.be)

Uitslag Brabantse Pijl.

1.O. Freire (Spa) 200 km in 4u58'05"

2. N. NUYENS (B)

3. K. Kirchen (Lux)

4. E. Gasparotto (Ita)

5. K. Kroon (Ned)

6. M. Boogerd (Ned)

7. B. LEUKEMANS

8. C. Murro (Ita)

9. M. AERTS (B)

10. D. Kopp (Dui)

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

timbo_ schreef:

Als ik de erelijst zo zie ga ik voor Freire of Boogerd

Net niet voor Nick Nuyens, maar met 'Oscarito' een verdiende winnaar. Volgend jaar wordt het niet de Brabantse Pijl, maar de Spaanse Pijl. Olé....

Freire mag zich gelukkig achten dat hij iemand als Boogert in zijn ploeg heeft. Heeft die gewerkt zeg. Een echt Brabants trekpaard.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Wat een ongelovelijk climax krijgt de competitie. Als Ajax alle wedstrijden wint en PSV speelt nog 1 keer gelijk dan wordt Ajax alsnog kampioen

Correctie: als PSV 1 x verliest.. anders blijft het verschil alsnog 1 punt.

happie

• 6268 berichten
  • 426 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Correctie: als PSV 1 x verliest.. anders blijft het verschil alsnog 1 punt.

Ik denk dat ze in nog meer dan 1 wedstrijd punten laten liggen. Ik hoop het in ieder geval.

NKyou

• 3081 berichten
  • 747 stemmen

Feyenoord boekte gelukkig een nipte zege vandaag. Staat weer ietsjes los van Heereveen. Vind dat AZ het verdient om kampioen te worden, ten koste van PSV en Ajax. Is goed constant in het spel (aantrekkelijk) en resultaten.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Volgende week gaan we het zien. PSV mag absoluut geen punten verliezen bij NEC. En bij Ajax krijgen we nu weer hetzelfde probleem als een paar maanden terug nu Grygera en Vermaelen al weg zijn voor een paar weken en Jaap Stam daar weer bij dreigt te komen. Bovendien vlak ik AZ nog altijd niet uit.

stinissen (crew films & series)

• 23817 berichten
  • 77574 stemmen

Ik hoop het ook alleen jammer dat we het niet in eigen hand hebben.

Kos hoopt van niet

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

stinissen schreef:

Ik hoop het ook alleen jammer dat we het niet in eigen hand hebben.

Kos hoopt van niet

Kos zal toch liever hebben dat NEC volgende week wint van PSV zeker ?

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Mwa, voor ons staat er echt niks meer op het spel.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

speedy23 schreef:

Net niet voor Nick Nuyens, maar met 'Oscarito' een verdiende winnaar. Volgend jaar wordt het niet de Brabantse Pijl, maar de Spaanse Pijl. Olé....

Freire mag zich gelukkig achten dat hij iemand als Boogert in zijn ploeg heeft. Heeft die gewerkt zeg. Een echt Brabants trekpaard.

Geweldig ja zo'n Boogerd. Geweldige renner en toch gewoon opofferen. Dat duo staat er volgende week ook daar ben ik van overtuigd. Eens zien of Boonen het rabo trio van zich af kan houden. Want ook Flecha zal er staan komende zondag. Ik kan niet wachten.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Wielerliefhebbers, niet vergeten: vandaag start de Driedaagse van De Panne - Koksijde.

Rechtstreekse uitzending op één vanaf 14u30.

1ste rit: Middelkerke - Zottegem (192 km)

Commentaar: Michel Wuyts en José De Cauwer en Karl Vannieuwkerke op de motor.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Vind ik altijd minder interessant. De meeste renners van naam zijn nu toch bezig met de Ronde.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Dit is dan ook de ideale voorbereiding voor de Ronde van Vlaanderen. 8 op 10 winnaars van de RvV hadden deze deze rittenkoers gedaan als voorbereiding.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Yep maar ze winnen hem nooit. Vind het altijd mooi dat degene die de Panne wint in zijn enthousiasme bijna altijd meteen roept dat die ook wil gaan schiterren in de Ronde. Helaas komt het zelden uit.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

timbo_ schreef:

Yep maar ze winnen hem nooit.

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik bedoel dat 8 op de 10 maal de winnaar van de Ronde van Vlaanderen, de Driedaagse van De Panne als voorbereiding hebben gereden.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Ja een beetje slecht geformuleerd van mij. Ik bedoelde te zeggen dat dat inderdaad klopte maar dat ze meestal de pannen niet voor de overwinning rijden. Daarna kwam ik met mijn opmerking over de winnaar van De Panne. Mijn excuses. Zag wel dat Posthuma goed reed vandaag. Nog een Rabo renner die veel werk kan verzetten.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

timbo_ schreef:

Zag wel dat Posthuma goed reed vandaag. Nog een Rabo renner die veel werk kan verzetten.

Mag je wel bij de kandidaat winnaars rekenen.

De quiz van de dag: Hoeveel valpartijen waren er in de eerste rit?

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

PSV kan zich weer helemaal focussen op het kampioenschap..

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Als Ajax en Az even hun best doen..

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Denk dat het wel goed is dat ze er zo goed als uit liggen. Nu hebben ze nog een goede kans om kampioen te worden. Anders was het zeker mogelijk geweest dat ze het seizoen zonder prijs zouden afsluiten.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

De nummer 1 van Nederland verliest met 0-3 thuis van de nummer 3 uit Engeland

En of er een verschil is.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

drie weken geleden won de nummer 1 van Nederland met 1-0 van de toenmalige nummer 3 van Engeland, dus..

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Dat is waar maar PSV 3 weken geleden was een wereld van verschil met nu

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Na de bekernederlaag tegen NAC deden de PSV-ers zo arrogant laconiek, nu liggen ze ook (zo goed als zeker) uit de CL en staat het kampioenschap op de tocht. Ik lach me dood als ze dat ook nog weggeven.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Zavo schreef:

Ik lach me dood als ze dat ook nog weggeven.

Reken daar maar niet op.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Alsof ze de CL hebben "weggegeven".

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.