- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Klopt, maar de verdediging is toch echt wel broos hoor. Wat ook ligt aan de aanvallende speelstijl natuurlijk.
Tja als je Puyol, Zambrotta en Thuram als verdedigers hebt mag je eigenlijk niet klagen want die horen bij de beste van de wereld... Ik denk inderdaad dat de verdediging zo zwak is door de aanvallende speelstijl.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Tja als je Puyol, Zambrotta en Thuram als verdedigers hebt mag je eigenlijk niet klagen want die horen bij de beste van de wereld... Ik denk inderdaad dat de verdediging zo zwak is door de aanvallende speelstijl.
Klopt, Thuram speelt dan wel erg weinig, maar Marquez is minstens zo goed. Zambrotta, Belletti, Edmilson en v Bronkhorst zijn misschien wat teveel middenvelders.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ronaldihno maakt helemaal niet zo'n slecht seizoen door als de media voor doet. Hij heeft nu al meer doelpunten dan de hele vorige competitie bij elkaar. Verder heeft hij al wedstrijden in z'n eentje beslist...
Maar hij speelt dit seizoen in z'n eentje, terwijl hij vorig seizoen nog meer een teamspeler was. Ik vond Etoo trouwens vorig seizoen belangrijker voor Barcelona dan Ronaldinho. Ik denk dat het goed zou zijn als hij zou vertrekken, Barcelona kan een hoop geld verdienen en Ronaldinho heeft dan weer een nieuwe uitdaging bij een andere club.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Anni Friesinger laat de 1.500 m op de
WK afstanden in Salt Lake City aan zich
voorbijgaan.De meervoudig winnares van
de wereldbeker op die afstand kampt nog
met de naweeën van de griep.Om dezelfde
reden liet ze ook de WB-finale lopen.
Volgens haar trainer Gianne Romme richt
ze zich nu volledig op de 1.000 meter.
De organisatie heeft haar afmelding nog
niet ontvangen.Friesinger:"Ik weet best
dat als ik dat na de loting doe,dat er
dan iemand alleen moet rijden.Maar met
mij is ook geen rekening gehouden.Door
griep miste ik de WB-finale en liep ik
de zeker lijkende eindzege op de 1.500
mis.Daar baal ik nog altijd van.Maar
daar hoor je organisatoren niet over."
Wat een rare reactie van Anni. Hoe kan een organisatie nou rekening houden met dat ze ziek is? Hadden ze die WB-finale dan maar moeten uitstellen ofzo?
Valt me tegen van haar hoor.
(En dan ook nog zinspelen op het bewust benadelen van een collega)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De twee voorste linies waren gewoon zeer zwak van Barcelona. Andrés Iniesta viel heel erg op, speelde ook heel goed zoals altijd maar als een speler als Iniésta opvalt dan zit er iets dus niet goed.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
De twee voorste linies waren gewoon zeer zwak van Barcelona. Andrés Iniesta viel heel erg op, speelde ook heel goed zoals altijd maar als een speler als Iniésta opvalt dan zit er iets dus niet goed.
Iniesta is een geweldenaar. Een hele goeie voetballer, ik vind dat hij onderschat wordt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Iniesta is een geweldenaar. Een hele goeie voetballer, ik vind dat hij onderschat wordt.
Ben er niet zo'n fan van.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Iniesta is een geweldige voetballer maar niet een speler die hoort op te vallen. Bij PSV is het ook tekenend als Simons zou opvallen. Beetje hetzelfde soort voetballer alleen is Iniesta wel van een veel hoger niveau.
Iniesta wordt inderdaad erg onderschat maar dat komt dus ook omdat het een speler is die niet opvalt.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Ik vin vooral Deco een beetje overschat, geweldige techniek natuurlijk, maar ook weer niet zo'n topspeler als vaak geschreven staat.
Ik las dat Man Utd hem wilde hebben, nou ik zou 10 keer liever Scholes opstellen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Iniesta is een geweldige voetballer maar niet een speler die hoort op te vallen. Bij PSV is het ook tekenend als Simons zou opvallen. Beetje hetzelfde soort voetballer alleen is Iniesta wel van een veel hoger niveau.
Iniesta wordt inderdaad erg onderschat maar dat komt dus ook omdat het een speler is die niet opvalt.
Oh ok, sorry dan heb ik je verkeerd begrepen.
Ik vin vooral Deco een beetje overschat, geweldige techniek natuurlijk, maar ook weer niet zo'n topspeler als vaak geschreven staat.
Ik las dat Man Utd hem wilde hebben, nou ik zou 10 keer liever Scholes opstellen.
Scholes is inderdaad 3x zo goed. Geweldig spel inzicht en draait altijd open naar voren heerlijk om naar te kijken. Ik denk als het Barcalona lukt Lampard over te halen naar Catalonië te komen en die op de positie van Deco te laten spelen Barcalona veel sterker zou zijn.
Trouwens ik zie zojuist de beelden van van Inter-Valencia, en de UEFA maakt zich totaal belachelijk als deze 2 ploegen niet geschorst worden (ja ik weet dat inter er al uit ligt). Maar als je supporters geweld wilt tegen gaan zul je moeten beginnen bij de spelers! Dus er is maar een logische straf en dat is het schorsen van beide teams.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Snap ook niets van haar reactie.
Ik maak een voorbehoud. de laatste alinea is nu van Teletekst weg. Zou het kwaadsprekerij zijn geweest van een sikkeneurige teletekststagiare? 
EDIT:
Op nu.nl staat:
De regerend wereldkampioene sprint maakte haar besluit woensdag na een training officiëel bekend. "Het gaat elke dag iets beter, maar een wedstrijd op donderdag komt nog te vroeg", meldde ze.
"Het gaat gewoon niet", sprak haar coach Gianni Romme. "Aangezien haar lichaam zo verzwakt is, heeft het geen zin om donderdag diep te gaan." Friesinger liet vanwege ziekte reeds verstek gaan bij de WB-finales in Calgary, afgelopen weekeinde.
Dus wel netjes officieel afgemeld. Gelukkig.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Bij PSV is het ook tekenend als Simons zou opvallen. Beetje hetzelfde soort voetballer alleen is Iniesta wel van een veel hoger niveau.
Verdedigend toch zeker niet
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Wat hebben we het zwaar trouwens hopen dat we het nog drie kwartier kunnen volhouden
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Wat hebben we het zwaar trouwens hopen dat we het nog drie kwartier kunnen volhouden
Gefeliciteerd! Knap werk!!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Yes Yes Yes. Wat is dit mooi en ook ongeloofelijk knap weer. En wat mooi voor Alex. Op naar de volgende tegenstander.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Allereerst, gefeliciteerd PSV'ers.
Knap gedaan.
En wat een avond voor Alex.
Maar ondanks dat ik het erg jammer vind dat Arsenal er nu uitligt, is het toch mooi dat er een Nederlandse club door is.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Yes Yes Yes. Wat is dit mooi en ook ongeloofelijk knap weer. En wat mooi voor Alex. Op naar de volgende tegenstander.
Voorlopig zijn dat:
1 Chelsea
2 Liverpool
3 Valencia
4 AS Roma
5 bayern Muenchen
6 Manchester United
Zeker de nummers 2 tot en met 5 moeten te doen zijn, denk ik, 1 en 6 zijn lastiger.
robin00787
-
- 322 berichten
- 750 stemmen
Nou ik speel liever tegen Man Utd dan Bayern of Valencia.
Maar in ieder geval: PSV= Top.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Bayern en Liverpool liever niet tegen PSV. Net als Chelsea en Valencia.
IK hoop op AS Roma 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Trouwens vinden jullie niet dat Valencia geschorst moet worden?
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
nee, alleen de schuldige spelers natuurlijk, van beide clubs.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
nee, alleen de schuldige spelers natuurlijk, van beide clubs.
Yep, en wat mij betreft een redelijk lange schorsing. Achterlijk gedoe.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dan houdt je geen 11 man over voor volgende wedstrijd 
Ik vind dat als de UEFA vandalisme binnen het voetbal zo hoog heeft zitten het dan nu moet optreden. Het is toch helemaal te gek voor woorden dat de spelers zelf met elkaar op de vuist gaan? Feyenoord schorsen, nou dan Valencia in ieder geval ook!
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Tuurlijk, Valencia en Inter gewoon volgend jaar (en dit jaar) niet mee laten doen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Wat een kerel die Alex
. Voor de volgende ronde maakt het niet zo heel erg veel uit tegen wie je uit komt want het is allemaal moeilijk. Ik denk dat AS Roma de "gemakkelijkste" tegenstander zal zijn.
Wat is die Navarro trouwens een sukkeltje. Eerst iemand een gebroken neus slaan en vervolgens als een mietje wegrennen. Die slidings ook nog op zijn benen
. Grappig, maar ook erg triest.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Trouwens na vanavond mag PSV zich van mij 'best of the rest' van Europa noemen, ze zijn Lyon voorbij 
Met best of the rest acht ik alleen bepaalde ploegen uit de Engelse, Spaanse, Italiaanse en Beierse (
) competitie hoger.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.