• 17.306 nieuwsartikelen
  • 182.383 films
  • 12.570 series
  • 34.802 seizoenen
  • 656.285 acteurs
  • 200.455 gebruikers
  • 9.466.953 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

En weer heeft HSV gewonnen, dit keer met 0-2 uit bij Schalke '04.

Vd Vaart scoorde de 0-1.

Toch vreemd dit, voor de winter degradatiekandidaat zijn en nu alweer 4 overwinningen op rij.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

De hand van Huub ...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

timbo_ schreef:

Ik heb er weer zin in. Hopen dat Rabo de lijn kan doortrekken. Van Heeswijk noteer ik voor vandaag.

Ik ga vandaag in mijn top-3 voor Tom Boonen, Nick Nuyens en Leif Hoste.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

Ik hoop het niet

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

timbo_ schreef:

Ik hoop het niet

Maar je weet van wel.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

Via sportpools nu ook de eendags koersen manager. Schrijf je dus in voor Milaans san Remo want dan begint die.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

Wat jammer van Flecha maar wat een spektakel op einde belooft een mooi seizoen te worden.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Ik lees net dat Tininho niet vervolgd gaat worden voor zijn actie tegen Sneijder ... Kan het nog duidelijker? Volgens mij gaat die tuchtcommissie zich aanpassen aan het niveau van de arbitrage op het veld heden ten dage ...

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

Ik lees net dat Tininho niet vervolgd gaat worden voor zijn actie tegen Sneijder ... Kan het nog duidelijker? Volgens mij gaat die tuchtcommissie zich aanpassen aan het niveau van de arbitrage op het veld heden ten dage ...

Het moet niet gekker worden.

Dit was toch overduidelijk?

Ik snap dat niet, ze bekijken de beelden daar terug en dan beslissen ze alsnog dat een speler niet geschorst wordt, terwijl de beelden genoeg zeggen. Ik neem aan dat het niet één persoon is die dit beslist.

En dit is niet de eerste keer dit seizoen.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Omloop Het Volk (BC)

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

UITSLAG

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

1. F. Pozzato (Ita) 200 km in 4u59'04"

2. J.A. Flecha (Spa) op z.t.

3. T. BOONEN 1"

4. N. NUYENS z.t.

5. S. O'Grady (Aus)

6. B. Cooke (Aus)

7. G. GARDEYN

8. S. van Dijk (Ned)

9. R. McEwen (Aus)

10. S. de Jongh (Ned)

Voor de liefhebbers: Kuurne-Brussel-Kuurne op Canvas/Ketnet (tweede Belg) om 14.00 uur.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Vlaamse Tia Hellebaut goud voor hoogspringen op Europese kampioenschappen in zaal.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Hunter schreef:

En weer heeft HSV gewonnen, dit keer met 0-2 uit bij Schalke '04.

Vd Vaart scoorde de 0-1.

Toch vreemd dit, voor de winter degradatiekandidaat zijn en nu alweer 4 overwinningen op rij.

Klopt, en zelfs Uefa Cup lonkt alweer voor HSV zo dicht staat het er bij elkaar!

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Okken!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Kuurne-Brussel-Kuurne

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

BOONEN MAAKT HET AF VOOR QUICK-STEP

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

Tom Boonen heeft Quick-Step een eerste zege op Belgische bodem bezorgd. Boonen was de beste in Kuurne-Brussel-Kuurne.

Na drie hellingen en ruim 100 km reden drie renners op kop: Devolder, Siedler en Pronk. Enkele lastige hellingen verder kwamen daar nog 6 anderen bij: Rosseler, Scheirlickx, O'Grady, Maes, Van Hecke en Vandenbergh. Zes Belgen dus.

Na de heuvelzone probeerden sommigen de kloof te dichten, zonder succes echter. Het peloton kwam wel dichterbij en dus werd voorin gedemarreerd. Pronk en Van Hecke reden weg, maar Quick-Step haalde ze toch bij. Boonen won de massasprint.

Pieter Montana

• 6681 berichten
  • 2299 stemmen

Mooie start van dit wielerseizoen weer voor Boonen.

En nu kunnen we weer elke zondag genieten van het commentaar van Michel Wuyts en Hans De Clerq

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

Pieter Montana schreef:

En nu kunnen we weer elke zondag genieten van het commentaar van Michel Wuyts

Op de Nederlander is het ook niet top (wat mis ik Breukink) maar die Wuyts is enorm vervelend in zijn Boonen verheerlijking.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ook Kim Gevaert wint Europees Goud.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Nouja, voor zover de Eredivisie nog niet beslist was, is hij dat vandaag.

Jammer, want Twente-Ajax volgende week gaat nu natuurlijk ook nergens meer over, terwijl dat anders een mooie wedstrijd had kunnen worden.

En Leonardo die nu waarschijnlijk weer een afgescheurde kruisband heeft. Dat is toch wel enorm sneu voor hem.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Idd klote voor Leonardo .

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

The Hunter schreef:

Nouja, voor zover de Eredivisie nog niet beslist was, is hij dat vandaag.

Voor dit weekend stond Ajax op 7 punten van PSV, AZ op 8 punten en Twente op 9 punten.

Ajax verliest, en AZ en Twente winnen, en *dus* is vandaag eindelijk de competitie wel beslist?

Snap ik niet. Was het dan zo dat 7 punten nog misschien wel in te halen was, maar 8 o negen punten zeker niet?

Overigens denk ik wel dat PSV kampioen wordt, maar dat had ik ook gedacht als Ajax het niet had verkloot tegen Heerenveen.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

kijkert schreef:

(quote)

Ajax verliest, en AZ en Twente winnen, en *dus* is vandaag eindelijk de competitie wel beslist?

Daarom zei ik ook, 'voor zover die nog niet beslist was'.

Maar Ajax was toch de club die achter PSV stond op de 2e plek.

Nu Ajax verloren heeft wordt het gat tussen de nummer 1 en 2 wéér een punt groter. En zo gaat het door.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

PSV krijgt nog moeilijke wedstrijden hoor. Twente én Ajax komen nog op bezoek ! Bovendien wil ik erop wijzen dat de competitie ook nog erg leuk word voor plaats 5 als Feyenoord komend weekend mocht verliezen van AZ.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Er is helemaal niks meer aan door die play-offs. Ik vond Ajax een zeer ongeinspireerde indruk maken en volgens mij heeft dat er mee te maken dat ze niet meer geloofden in de titel en het nu dus toch niet meer uitmaakt. Feyenoord gaat de 5de plaats echt niet meer weggeven en als ze dat wel doen maakt het ook niet uit, want ze zijn toch kansloos in de play-offs, of ze nu tegen Ajax, AZ of Twente moeten. En wie er degradeert zal me echt een zorg zijn, dus wat mij betreft is de competitie nu al afgelopen.

De KNVB zou toch na 2 jaar gaan evalueren? Ik hoop dat ze volgend jaar de play-offs weer afschaffen, maar die idioot van Kesler kennende gaat hij nog roepen dat het een succes is ook.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Afschaffen die Play-offs.! Lijkt op competitie-vervalsing en is eigenlijk al onbruikbaar gebleken.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Ach, valt wel mee. Het is vooral een ecxuus voor sommige ploegen om net te doen alsof ze niet gemotiveerd zijn, terwijl ze gewoon niet beter kunnen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Welke ploeg heeft het dan als excuus gebruikt?

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Ajax en Feyenoord.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

kos schreef:

Ajax en Feyenoord.

Dat is nieuw voor me ...

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Dat kan.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Volgens mij hebben ze dat niet als excuus gebruikt. Maar het is natuurlijk een feit dat je minder gemotiveerd bent als het nergens om gaat.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.