- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Word nog spannend alhoewel PSV dan dit zwakke niveau moet blijven aanhouden.
Welk zwak niveau? Tegen AZ speelden ze erg goed en verloren de wedstrijd op pure pech. Shit happens, zo blijven spelen dan wordt je wel kampioen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ach, zo is het voetbal. Ajax speelt één behoorlijke wedstrijd en 'we' worden weer kampioen... 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Blijkbaar niks.
Vind het nog steeds de grootste onzin.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Welk zwak niveau? Tegen AZ speelden ze erg goed en verloren de wedstrijd op pure pech. Shit happens, zo blijven spelen dan wordt je wel kampioen.
Ach, deze keer verloor PSV. Bij Ajax-PSV gold dit voor Ajax.
Maar ik verwacht, helaas, dat PSV vanaf nu weer de (meeste) punten gaat pakken en kampioen wordt.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ja want Ajax zal wel weer een steekje laten vallen, zoals altijd. Ik vind alleen wel dat Ajax qua individuele kwaliteiten één van de sterkste elftallen heeft van de afgelopen 10 jaar. Tom de Mul die zich steeds beter ontplooit als een goede vleugelspeler, Davids en Stam, Huntelaar (die het momenteel minder doet) Sneijder als spelmaker. Leonardo, die mijns inziens zeker van toegevoegde waarde blijkt te zijn. Babel met zijn keiharde schot, Emmanuelson die ik zie als een groot talent, spelers als Heitinga en Ogararu doen het ook niet verkeerd, en Stekelenburg is een prima keeper. Maar PSV is solide genoeg om die 5 punten marge in stand te houden.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Probleem van Ajax is vooral dat ze teveel balverlies lijden op het middenveld, hopelijk dat dat met Davids erbij beter gaat.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
De kans dat Ajax komende weken weer op een domme manier punten gaat verspelen is gewoon te groot.
En daarbij verwacht ik dat PSV nu wel weer wakker is en weer gaat winnen.
Ajax heeft zeker een talentvol team. En met Huntelaar ook gewoon een erg goede spits. Maar zoals ik al zei, een erg goede spits als hij ook gewoon als spits gebruikt wordt.
Nu komt hij op de bank terecht door de opdrachten die Ten Cate hem zelf geeft.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Denk trouwens dat de toestanden in Italië niet bepaald gunstig zullen zijn voor het beroep van Feyenoord. Ze kunnen de straf moeilijk verzwakken nu men in Italië eindelijk echt van plan is het Holliganism met de wortel en al uit te roeien.....
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Denk trouwens dat de toestanden in Italië niet bepaald gunstig zullen zijn voor het beroep van Feyenoord. Ze kunnen de straf moeilijk verzwakken nu men in Italië eindelijk echt van plan is het Holliganism met de wortel en al uit te roeien.....
Ik denk dat het niets uitmaakt eigenlijk.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Roda en de Eagles vergeten ?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Toen speelden ze inderdaad slecht, maar nu dus al niet meer.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Probleem van Ajax is vooral dat ze teveel balverlies lijden op het middenveld, hopelijk dat dat met Davids erbij beter gaat.
Laat dat nou, helaas, net één van de zwakste punten van Davids zijn het balverlies...
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik snap alleen niet dat nu iedereen praat over het kampioenschap tussen Ajax en PSV terwijl AZ toch heeft gewonnen in Eindhoven en gewoon 1 puntje achter Ajax staat
Dan hoor ik ineens mensen zeggen dat PSV toch wel kampioen word omdat Ajax wel weer punten laat liggen en vraag me ik toch af of AZ die punten ook gaat laten liggen. Ik zie in AZ een groter obstakel voor de titel van PSV dan Ajax.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ik snap alleen niet dat nu iedereen praat over het kampioenschap tussen Ajax en PSV terwijl AZ toch heeft gewonnen in Eindhoven en gewoon 1 puntje achter Ajax staat
Dan hoor ik ineens mensen zeggen dat PSV toch wel kampioen word omdat Ajax wel weer punten laat liggen en vraag me ik toch af of AZ die punten ook gaat laten liggen. Ik zie in AZ een groter obstakel voor de titel van PSV dan Ajax.
Sterker: Als je AZ en Ajax kans geeft, geeft dan de minieme kans van Twente ook de ruimte. Die staan nog verdomde dichtbij.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Sterker: Als je AZ en Ajax kans geeft, geeft dan de minieme kans van Twente ook de ruimte. Die staan nog verdomde dichtbij.
Ja inderdaad, die lijken ook niet meer te stoppen. En dan Aissati er nog bij, dat word nog wat de rest van het seizoen.
Een ploeg om rekening mee te houden. Ook in de play-offs voor de voorronde CL !
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ja inderdaad, die lijken ook niet meer te stoppen. En dan Aissati er nog bij, dat word nog wat de rest van het seizoen.
Een ploeg om rekening mee te houden. Ook in de play-offs voor de voorronde CL !
't Zou een fantastische prestatie zijn als ze het lukt kampioen te worden, hoewel mijn AZ-hart zou bloeden.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Mijn Champions League hart zou bloeden, denk ik..
Dan gaat er weer een duur Europees ticket naar Hongarije ofzo.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Allemaal illusies, ik denk dat PSV gewoon kampioen wordt.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Mijn Champions League hart zou bloeden, denk ik..
Dan gaat er weer een duur Europees ticket naar Hongarije ofzo.
AZ presteert uitstekend Europees, zelfs tegen aangenomen topploegen (Sevilla, Villarreal, etc)
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Het gaat toch echt tussen Ajax en PSV.
Zelf denk ik dat PSV het wel gaat redden maar ik hoop toch echt wat anders 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
AZ presteert uitstekend Europees, zelfs tegen aangenomen topploegen (Sevilla, Villarreal, etc)
AZ wel, maar twente...
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Vrij logisch. Natuurlijk zien ze Ajax als een betere kanshebber. Kijk alleen al naar de historie van de club. AZ moet zich nog bewijzen. Het is al jaren Ajax - PSV - Feyenoord. Pas op het moment dat AZ kampioen is geworden gaat iedereen rekening houden met ze. Positief voor AZ overigens. Nu zijn ze nog een klein beetje de underdog.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
AZ gaat het niet redden. Steeds voor het einde weer haken ze af.
Maar misschien dat ze dit jaar nog wat langer mee kunnen doen, al wordt PSV, helaas, waarschijnlijk gewoon kampioen en maakt de 2e plek toch niets meer uit.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Vrij logisch. Natuurlijk zien ze Ajax als een betere kanshebber. Kijk alleen al naar de historie van de club. AZ moet zich nog bewijzen. Het is al jaren Ajax - PSV - Feyenoord. Pas op het moment dat AZ kampioen is geworden gaat iedereen rekening houden met ze. Positief voor AZ overigens. Nu zijn ze nog een klein beetje de underdog.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Het eerste wat ik hier van hoor.
Hiddink riskeert tien maanden cel voor belastingfraude
Het Openbaar Ministerie heeft voor de rechtbank in Den Bosch een celstraf van tien maanden geëist tegen oud-PSV-trainer Guus Hiddink wegens belastingfraude. De aanklager stelt dat Hiddink de Nederlandse fiscus voor bijna 1,4 miljoen euro heeft ontdoken omdat hij in 2002 en 2003 weliswaar in België stond ingeschreven, maar daar niet echt woonde.
De huidige bondscoach van Rusland had in die tijd een woning in het Limburgse Achel, maar sliep daar nooit. Door zijn adres in België hoefde de Nederlandse succescoach op zijn inkomsten als trainer van de nationale ploeg van Zuid-Korea minder belasting te betalen.
De officier van justitie, C. Loos, typeerde Hiddink vanmiddag in zijn pleidooi als een eigenwijze man, die het advies van zijn accountant om af en toe in zijn huurwoning in België te slapen, niet opvolgde. De succescoach was veel liever bij zijn vriendin in Amsterdam, die het huis in België niet zag zitten. "De woning net over de grens was een schertsvertoning", aldus de man.
Guus Hiddink verzweeg in de 'fraudeperiode' 3,5 miljoen euro aan inkomsten voor de Nederlandse belasting, becijferde Loos. Hij noemde de verdachte brutaal en wees op een poging van hem om een hotel in Antwerpen een valse rekening te laten opmaken. "Hiddink is van een hoog voetstuk omlaag gevallen. Ten onrechte heeft hij in de media afgegeven op de belastingdienst en de fiscale recherche. Ik vraag me af of hij soms denkt dat hij boven de wet staat", aldus Loos. Brein achter het 'complot' was echter toch Hiddinks accountant. Tegen hem eiste justitie een celstraf van veertien maanden.
Het onderzoek naar de belastingfraude begon op basis van informatie uit telefoontaps in het onderzoek naar ex-PSV-directeur Fons Spooren, die wegens ontucht veroordeeld werd. Ook hij zou met hulp van dezelfde accountant de belasting hebben ontdoken. De taps zijn volgens het gerecht een geldig bewijs tegen Hiddink en zijn accountant. In hun verklaringen hoort het OM expliciete en impliciete bekentenissen.
Hiddink en zijn advocaat wensten na afloop niet te reageren op de zware eis. Ze verwezen naar het pleidooi van de verdediging gisteren. "In de rust van een wedstrijd geef je geen commentaar", luidde hun reactie. De uitspraak staat vooralsnog gepland op 27 februari. (belga/hln.be)
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
ik wist al een tijd dat het speelde maar je denk toch altijd dat men er mee weg komt in die kringen. ( mocht het kloppen) Maar 10 maanden cel vind ik grote onzin. Lijkt een beetje op het stellen van een voorbeeld.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik weet niet wat ik er moet van denken. Ben er eerlijk gezegd wel een beetje van geschrokken.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik weet niet of hij schuldig is of niet. Maar hij zal er wel mee wegkomen met een boete en een voorwaardelijke gevangenisstraf ofzo.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Dames en heren,
Marco van Basten heeft een vervanger opgeroepen en het is
*tromgeroffel*
Civard Sprockel 
Hij heeft tenminste wel humor
.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Drama voor Hiddink , het zou toch wat zijn als hij 10 maanden moet zitten voor zoiets ik ken het verhaal natuurlijk niet precies maar het zou toch wel erg absurt zijn als dit doorgaat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.