- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Glen Salmon! Groot respect als je als 'middelmatige' spits uit een moeilijke positie (bankzitter bij oude club= weinig wedstrijdritme) het moet waarmaken bij je nieuwe club als 'vervanger' van de veelscorende en naar Ajax vertrokken Leonardo, en je vervolgens iedereen en waarschijnlijk FC Groningen in het bijzonder versteld doet laten staan met 5 goals in 4 games. Go Glen go!
I love the winning underdog 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Wel erg balen van PSV. Ze speelde goed en hadden minimaal een punt verdiend. Maar ja wat Koeman al zei als we zo door blijven spelen hoeft er geen probleem te zijn.
P.S wel belachelijk dat hier nog steeds uitslagen voor de samenvattingen worden gepost. Heb het ook al vaker meegemaakt en het verpest gewoon de hele voetbalavond.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Ach, het kan niet altijd goed gaan, zo'n verliespartij waarin alles even tegenzit hoort er ook bij. Ik denk niet dat er verder nog veel punten verloren gaan worden.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Vanaf nu wordt het programma wel relatief makkelijk. En als ajax morgen niet wint is er zelfs helemaal niks aan de hand. Maar denk dat die het wel redden morgen.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ik denk wel dat PSV een tik heeft gekregen. Farfan kan ze redden, maar Salcido en Kluivert bijvoorbeeld daar hebben ze niks aan. Koeman gaat weer happen op vragen van journalisten in plaats van gewoon rustig en zelfverzekerd te blijven, een zwaktebod. Hij was duidelijk geirriteerd door de nederlaag, dat mag, maar laat gewoon blijken uit je houding dat je weet dat je zes punten voorstaat op AZ en dat je 'zeker ervan uitgaat' dat PSV alsnog kampioen wordt. Uit Koeman's uitspraken spreekt alleen onzekerheid en angst. Dan kun je wel zeggen dat je blij bent met de fantastische prestatie van PSV tegen AZ, maar uit je houding blijkt dat totaal niet
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3313 stemmen
de veelscorende en naar Ajax vertrokken Leonardo
Leonardo scoorde 2 goals voor NAC 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Leonardo scoorde 2 goals voor NAC 
OK, maar een seizoen eerder veel meer, en hij was wel actief met assists en zorgde voor veel dreiging en gevaar (waardoor de tegenstander veel voor de eigen goal speelt en dus weinig gevaar kan stichten aan de andere kant)
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Dat is dan jammer. Maar ik meen het wel. Zeker gezien dat je niet in gaat op dat JIJ dus de gene bent die spoilert, want IK noemde sport noch wedstrijd.
Wel uitslag. En da's hetzelfde dus. Denk je dat we hier mongolen zijn.
Bovendien haat ik de idiote anti-psv'ers en haat ik de idiote pro-ajax-mensen hier.
Wordt eens tijd om dit topic onder de spelletjes te mikken, denk ik.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3313 stemmen
OK, maar een seizoen eerder veel meer, en hij was wel actief met assists en dreiging
Daar heb je zeker gelijk in, maar als diepe spits had ie weinig rendement. Dan is zo'n Salmon veel effectiever.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Dat is dan jammer. Maar ik meen het wel. Zeker gezien dat je niet in gaat op dat JIJ dus de gene bent die spoilert, want IK noemde sport noch wedstrijd.
Ik spoiler niets, hoe kom je daar nu weer bij. Ik heb sport noch wedstrijd genoemd. De vaste volgers van dit topic weten vast wel voor welke club jij bent, dan is zo'n bericht niet zo heel moeilijk meer te interpreteren.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Daar heb je zeker gelijk in, maar als diepe spits had ie weinig rendement. Dan is zo'n Salmon veel effectiever.
Eens, hoewel de factor geluk ook een rol speelt, maar wie heeft dat niet? (is vorm geluk?)
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Ik denk wel dat PSV een tik heeft gekregen. Farfan kan ze redden, maar Salcido en Kluivert bijvoorbeeld daar hebben ze niks aan.
Kluivert zal inderdaad weinig extra's brengen denk ik. Maar Salcido vind ik een prima aankoop die voor PSV het linksback probleem heeft opgelost.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Bovendien haat ik de idiote anti-psv'ers en haat ik de idiote pro-ajax-mensen hier.

The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Opvallend dat Huntelaar geen vertrouwen kreeg van Ten Cate en op de bank zat, de hele wedstrijd.
Maar Ajax heeft gewonnen, met 4-1.
De eerste helft was wel aardig om te zien, de tweede stelde weinig voor
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
maar Salcido en Kluivert bijvoorbeeld daar hebben ze niks aan.
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Over een ander soort footbal:
Super Bowl kijken vannacht?
Ik keek de Conference Finals op ARD, die ook de Super Bowl in de programmering heeft staan.
Ik zie er niks over terug bij de Nederlandse televisie.
Niemand die de moeite heeft genomen dit jaar? (laatste jaren SBS)
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Ik ga het ook kijken, Bears vs Colts
Het blijft jammer dat de sport een ondergeschoven kindje blijft in Nederland 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Jammer inderdaad.
Zelfs Sport1 neemt niet de moeite om het uit te zenden, terwijl ze op dat tijdstip slechts een herhaling van het golfen in Dubai uitzenden.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Wat een rare kerel die van Vitesse. Iemand bijten had ik nog nooit gezien. Verder was Vitesse wel de betere ploeg dus ik verwacht dat Kos tevreden is met het puntje?
gotti
-
- 14094 berichten
- 5952 stemmen
En het werd door beide trainers en gebeten (letterlijk) speler in kwestie nog enigzins goedgepraat ook...
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Tja en nu hebben we al voetballers die elkaar bijten 
Overigens leuk voor Ajax, af en toe een potje tegen Feyenoord om wat aan het doelsaldo te werken
.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Wat een rare kerel die van Vitesse. Iemand bijten had ik nog nooit gezien. Verder was Vitesse wel de betere ploeg dus ik verwacht dat Kos tevreden is met het puntje?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik hou de televisie niet bij qua sportsamenvattingen, zeker niet de Talparommel wat betreft voetbal. Ik luister radio.
Als ik op een sportforum rondneus, en er is een topic "leuke films", dan houd ik er rekening mee dat er spoilers in kunnen staan.
Ik zie deze site niet als een sportsite, en wie hier een topic 'studio sport' openslaat kan (en dient) zelf rekening te houden met eventuele spoilers waar hij/zij mee geconfronteerd wordt.
Zo zie ik dat.
Als ik nou de hele nacht stappen ben, en morgenochtend de opgenomen samenvattingen wil zien? Wat dan?
Waarom zou een televisieprogramma grens moeten trekken?
Lees dan andere topics.
Goed gezegd.
Belachelijk dat de Talpa kijkertjes die niet de uitslag willen weten wat maar in 1% voor komt denk ik , hier voorgang krijgen.
Als je zo nodig hier wilt rondneuzen voor de samenvatting die echt 4 uurtjes later maar is dan kijk je maar even langs dit topic heen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Verder een mooie pot van Ajax.
Word nog spannend alhoewel PSV dan dit zwakke niveau moet blijven aanhouden.
En over Feyenoord ... ik denk zelf dat RKC nog meer kans had gehad. wat zijn die Rotterdammers ver heen zeg.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6141 stemmen
Zo slecht was Feyenoord helemaal niet. Behoudens de 5e t/m de 35e minuut waren ze zeker niet kansloos.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Zo slecht was Feyenoord helemaal niet. Behoudens de 5e t/m de 35e minuut waren ze zeker niet kansloos.
Nou dus wel.
Ik was er bij in de Arena en Ajax had zeker 2/3 keer meer moeten scoren. ( toegegeven Feyenoord had er ook zeker 2 moeten inprikken )
En dan nog het feit dat Ajax in de tweede helft nou ook niet de sterren van de hemel speelde.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Goed gezegd.
Belachelijk dat de Talpa kijkertjes die niet de uitslag willen weten wat maar in 1% voor komt denk ik , hier voorgang krijgen.
Als je zo nodig hier wilt rondneuzen voor de samenvatting die echt 4 uurtjes later maar is dan kijk je maar even langs dit topic heen.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
nu morgen nog een ajax die afgeslacht wordt door feyenoord, en het weekend is alweer oke.
Slecht weekend zeker!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Goed gezegd.
Jij bent pas de tweee die het met kijkert eens is. 5 man wouden de uitslag niet van tevoren weten. Dat maakt 5/7 is 71,42 %. Kortom gewoon niet meer doen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6141 stemmen
En dan nog het feit dat Ajax in de tweede helft nou ook niet de sterren van de hemel speelde.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.