• 17.329 nieuwsartikelen
  • 182.459 films
  • 12.574 series
  • 34.807 seizoenen
  • 656.541 acteurs
  • 200.485 gebruikers
  • 9.469.263 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Maarja, the pitbull is back. Zondag komt ie al in actie tegen Feyenoord.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Het zou rampzalig zijn voor HSV als ze degraderen. Dat zou weleens het einde van de club kunnen betekenen. Alle sterren zullen dan zeker de biezen pakken, en de club loopt enorme inkomsten mis. Het is te hopen voor ze dat ze snel uit de slop komen, ook voor de Nederlandse spelers die daar voetballen.

Als je in de winterstop (na 17 wedstrijden) 16 doelpunten heb gescoord en 22 doelpunten tegen hebt moet er toch een lichtje gaan branden. Het ontbreekt gewoon aan scorend vermogen maar dat komt ook door het anti-voetbal van Doll. Als hij in de 1e minuut 1-0 voorkomt gaat hij 90 minuten verdedigen en dan is het maar weer wachten op dat tegendoelpunt in de laatste minuut.

Ik hoop dat Stevens wat meer aanval in die ploeg krijgt want HSV hoort niet op de laatste plek en al helemaal niet met dit spelersmateriaal.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

----------- ------------------------ --------------- -------------------

Voorlopig geen Italiaans voetbal

In navolging van het incident dat zich vanavond afspeelde na de wedstrijd Catania – Palermo, heeft de Italiaanse voetbalbond besloten het gehele profvoetbal voor onbepaalde tijd af te gelasten. Ook de interland Italië – Roemenië, die stond gepland voor komende week, zal geen doorgang vinden.

Al tijdens het duel ontstonden er heftige schermutselingen op de tribunes, waarbij rake klappen vielen. Supporters van thuisclub Catania waren het niet eens met twee arbitrale beslissingen, wat uiteindelijk al tijdens het duel leidde tot ingrijpen van de politie. Een traangasbom zorgde ervoor dat de Sicilaanse broedertwist tijdelijk stil kwam te liggen.

Nadat de wedstrijd was geëindigd in een 1-2 overwinning voor Palermo ging het later ook nog buiten het stadion verder met de geweldplegingen. Politieman Filippo Raciti vond hierbij de dood. De grens is nu definitief bereikt, zo vindt Luca Pancalli, voorzitter van de Italiaanse voetbalbond.

”Wat hier gebeurt heeft niks meer met voetbal te maken, dus het voetbal stopt er ook mee voor onbepaalde tijd,” klonken de vernietigende woorden van de preses. In eerste instantie werd er besloten om alleen de duels van dit weekeinde af te gelasten, maar verdere maatregelen lijken aanstaande. “We hebben die tijd nodig om tot goede maatregelen te komen. Zo niet, dan zal het voetbal stil blijven liggen.”

Pietro Lo Monaco, de voorzitter van Catania, liet direct nadat hij hoorde dat iemand de dood had gevonden tijdens de rellen, weten dat hij af zal treden bij de club. “Ik heb gehoord dat er een politieagent is omgekomen,” zei hij. “Ik ga nu niet over voetbal beginnen. Dit is het einde voor mij. Ik zal de voetbalwereld nu verlaten.”

Nadat vorige week ook al bekend werd dat een lid van amateurclub Sammartinese tijdens een wedstrijd omkwam omdat hij probeerde twee vechtende groepen uit elkaar te halen, begint het imago van het Italiaanse voetbal steeds grotere deuken op te lopen. Dit werd ook direct na afloop van de ongeregeldheden erkent door de premier van Italië, Romano Prodi.

“Na de incidenten in Catania van vanavond, gaat allereerst mijn gedachte uit naar de mensen die erbij zijn betrokken en hun families. Ik voel me verplicht om te zeggen dat we een sterk en duidelijk signaal af moeten geven om tegen te gaan dat deze sport naar de verdoemenis gaat. De laatste tijd zien we dit steeds vaker en wordt het allemaal steeds dramatischer,” luidden zijn woorden.

Het heeft er dus alle schijn van dat er de komende weken geen wedstrijden plaats zullen vinden in het Italiaanse profvoetbal. Ook de spelersvakbond in Italië nam een duidelijk standpunt in. Volgens hen moet het voetbal een jaar worden stilgelegd om alle negatieve effecten uit het Italiaanse voetbal compleet te verbannen.

---------------- --------------------- ---------------- -----------

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Tja, zeer triest.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Heb gelezen dat die politieagent een zelfgemaakt bom in zn gezicht kreeg gegooid. Onbegrijpelijk dat er daadwerkelijk van die zieke hooligans zijn die tijd vrijmaken om bommen in elkaar te knutselen, voor het geval er weer eens relletjes uitbreken..

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Ik walg echt van hooligans. Ze verpesten het hele mooie spelletje. Trieste lui. Waarom worden ze niet eens opgesloten?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Doom schreef:

Ik walg echt van hooligans. Ze verpesten het hele mooie spelletje. Trieste lui. Waarom worden ze niet eens opgesloten?

Tja, ik Frankrkijk brengen ze ze juist naar het stadion.....

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Bondscoach Marco van Basten is Edgar Davids nog niet vergeten, zo liet hij vandaag weten op de persconferentie waar hij de selectie van Oranje voor het oefenduel tegen Rusland bekendmaakte. De opmerkingen lijken ietwat ongelukkig, gezien het imago van de coach als Ajax-adept, terwijl Davids juist in Amsterdam net een contract ondertekende.

Van Basten liet doorschemeren dat Davids misschien nog wel kan rekenen op een terugkeer, wanneer hij goed presteert bij zijn nieuwe werkgever. ”Ik hoop dat hij een aangename versterking is voor de Nederlandse competitie en wie weet ook voor het Nederlands elftal,” aldus de bondscoach.

”Zijn keuze voor Ajax is in ieder geval positief, omdat hij een grotere kans heeft om aan spelen toe te komen. Wanneer hij weer fit en in vorm is kan hij inderdaad een aangename versterking zijn. Zeg nooit nooit.”

Deze uitspraken zijn op z'n minst opvallend te noemen, zeker gezien het feit dat hij Davids eerder nog vergeleek met Jan Wouters, die allang is gestopt met voetballen. “Ik ben niet consequent, dat wil ik nog wel even bevestigen,” was zijn uitleg.

De bondscoach maakt het er niet beter op zo.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Hedwiges Maduro ontbreekt zondag in Amsterdam. Hij is geveld door een virus, dat hij waarschijnlijk tijdens het trainingskamp in Zuid-Afrika heeft opgelopen

Gezien zijn laatste optredens....... een ramp.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Ik ben niet consequent zegt die van zichzelf. Funest voor een trainer als je het mij vraagt.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

(quote)

Gezien zijn laatste optredens....... een ramp.

En tot overmaat van ramp, voor Maduro, zijn de contractbesprekingen met hem nu ook tijdelijk gestaakt...

Morgen, en de rest van het seizoen, maar mooi een middenveld met Gabri, Sneijder en Davids.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Maduro moet gewoon worden verhuurd, want die heeft laten zien wel degelijk over talent te beschikken. En Heitinga lijkt uit zijn inzinking te zijn, aangezien die weer aardig in vorm is dit seizoen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Precies Maduro wegdoen is pure kapitaalvernietiging. En wat is er mis met een degelijke reserve met basispotentie? En ik wil het bij Davids ook eerst zien en dan geloven.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

2-3!

2-3!

2-3!

Nog een paar minuutjes......

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

De competitie is weer spannend mensen

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

En bedankt voor de spoiler . Het blijft kennelijk moeilijk.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

En bedankt voor de spoiler . Het blijft kennelijk moeilijk.

Sorry hoor. Waarom kijk je eigenlijk in een topic "Studio Sport", en wat is de termijn die verstreken moet zijn tussen uitslag en plaatsing zonder spoilers?

(*Movie*meter)

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Je moet gewoon wachten tot de samenvatting op tv is geweest. Dit topic gaat ook nog over andere sporten.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

Je moet gewoon wachten tot de samenvatting op tv is geweest. Dit topic gaat ook nog over andere sporten.

Ik hou de televisie niet bij qua sportsamenvattingen, zeker niet de Talparommel wat betreft voetbal. Ik luister radio.

Als ik op een sportforum rondneus, en er is een topic "leuke films", dan houd ik er rekening mee dat er spoilers in kunnen staan.

Ik zie deze site niet als een sportsite, en wie hier een topic 'studio sport' openslaat kan (en dient) zelf rekening te houden met eventuele spoilers waar hij/zij mee geconfronteerd wordt.

Zo zie ik dat.

Als ik nou de hele nacht stappen ben, en morgenochtend de opgenomen samenvattingen wil zien? Wat dan?

Waarom zou een televisieprogramma grens moeten trekken?

Lees dan andere topics.

tun

• 61 berichten
  • 0 stemmen

youhoeee twente flik t lekker gewoon weer.
Weer gewonnen,wat leuk zeg!

1-2!
Zo!

nu morgen nog een ajax die afgeslacht wordt door feyenoord, en het weekend is alweer oke.

Meer dan oke, ik ben weinig tevree.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

kijkert schreef:

Zo zie ik dat.

Dat is mooi. De crew ziet het alleen anders en daar heb jij je maar aan te houden.

Deze discussie is trouwens al vaker gevoerd en elke keer met dezelfde uitkomst, dus doe geen moeite.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Dat is mooi. De crew ziet het alleen anders en daar heb jij je maar aan te houden.

Deze discussie is trouwens al vaker gevoerd en elke keer met dezelfde uitkomst, dus doe geen moeite.

Dan waarschuwt de crew mij maar, daar heb ik jou dan niet voor nodig, zeurpiet.

Of waarschuw de crew zelf maar, zie ik wel een pm tegemoet. Dit soort acties zijn mij eigenlijk wel een ban waard ook. Beetje achterbaks verschuilen. Dan ga ik wel weer gewoon anoniem als gast op moviemeter lurken.

Bah, onverantwoordelijke kleuter.

Quido

• 14649 berichten
  • 6141 stemmen

Achterbaks verschuilen? Hij zegt alleen waar het op staat.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

Achterbaks verschuilen?.

Ja. Achterbaks verschuilen. Ik zeg ook alleen maar waar het op staat.

Edit:

Ik ben alleen maar SUPERENTHIOUSIAST.

En dan komt er iemand die niet eens de moeite neemt om de wedstrijd live te volgen dat enthiousiasme vernaggelen.

De wedstrijd was gewoon via liveflitsen op radio 1. Door iedereen te volgen, behalve voor sommigen die iets anders te doen hebben, maar dat heb je ook bij televisie.

En ik kan in de wiki niets vinden over sportbeleid op moviemeter, dus gooien met de term 'crew' vind ik verschuilen.

Excuus voor 'achterbaks', dat was in emotie geschreven.

Edit nogmaals:

Uit mijn oorspronkelijk posting was overigens helemaal niet op te maken over welke wedstrijd ik het had. Niet eens de sport werd benoemd.

Dat hele 'spoiler' slaat nergens op.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Het maakt mij persoonlijk helemaal niets uit dat je de uitslag hier neertikt (ik wist het al), maar voor de mensen die nog wat spanning willen tijdens de samenvatting is het knap lullig. Het is toch wel algemeen bekend dat veel mensen dat niet willen weten, lijkt me.

Verder heb ik weinig zin om voor de zoveelste keer deze discussie te voeren zeker niet met mensen die menen met termen als 'onverantwoordelijke kleuter' te moeten strooien.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

Het maakt mij persoonlijk helemaal niets uit dat je de uitslag hier neertikt (ik wist het al), maar voor de mensen die nog wat spanning willen tijdens de samenvatting is het knap lullig. Het is toch wel algemeen bekend dat veel mensen dat niet willen weten, lijkt me.

Verder heb ik weinig zin om voor de zoveelste keer deze discussie te voeren zeker niet met mensen die menen met termen als 'onverantwoordelijke kleuter' te moeten strooien.

Dat is dan jammer. Maar ik meen het wel. Zeker gezien dat je niet in gaat op dat JIJ dus de gene bent die spoilert, want IK noemde sport noch wedstrijd.

Jouw bemoeienis maakt dit tot een item. Niet mijn enthiousiasme. Morele superieuiriteitsgevoelens noem ik kleutergedrag.

Ik had niets kwaads in de zin en drukte me zeer zorgvuldig uit.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Beetje krampachtig om te denken dat niemand nu weet waar het over gaat, alleen omdat er geen sport of wedstrijd vermeld staat. Over het wk onderwatersjoelen zal het iig niet gaan.

Geen uitslagen voor de samenvattingen zijn geweest. Dat andere mensen het risico lopen spoilers te lezen betekent nog niet dat je ze zomaar overal neer moet kwakken, vooral niet daar waar al talloze malen is gezegd dat het gangbaar, of misschien zelfs de regel, is om het niet te doen. Daarbij is deze discussie inderdaad al uitdentreure gevoerd, dus waarom doe ik nog moeite .

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3313 stemmen

Ik zat me op de samenvatting te verheugen. Nietsvermoedend opende ik het topic en ik zag levensgroot de uitslag staan. Natuurlijk wist ik meteen waar het over ging. Dus ik ben zeker van mening dat je of even je enthousiasme voor je had kunnen houden of simpel even spoilertags te gebruiken. Dan had ik de samenvatting NOG leuker gevonden.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

kijkert schreef:

Dat is dan jammer. Maar ik meen het wel. Zeker gezien dat je niet in gaat op dat JIJ dus de gene bent die spoilert, want IK noemde sport noch wedstrijd.

Jouw bemoeienis maakt dit tot een item. Niet mijn enthiousiasme. Morele superieuiriteitsgevoelens noem ik kleutergedrag.

Ik had niets kwaads in de zin en drukte me zeer zorgvuldig uit.

A) het is hier al talloze malen gemeld dat we de uitslagen niet spoileren voor ze op tv geweest zijn.

B) Sommige mensen hebben updates waarin je meteen elk topic ziet, dus er geen keuze is om 'het topic open te klappen'.

C) Dat heeft helemaal niks te maken met of dit een filmsite is of niet.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

kijkert schreef:

En ik kan in de wiki niets vinden over sportbeleid op moviemeter, dus gooien met de term 'crew' vind ik verschuilen.

Niet alles hoeft zwart op wit te staan. Dat is hier al jaren de afspraak en volgens mij ben jij hier lang genoeg en had je dat wel kunnen weten. En als je dat niet wist, dan hoef je nog niet zo te reageren, jij bent hier de gene die als een kleuter reageert. Je had ook kunnen zeggen, "sorry, volgende keer wacht ik een uurtje".

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.