- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Mijn vraag is: "Waarom zou iemand als Hiddink die al miljoenen euro's verdiend heeft vrijuit mogen gaan, terwijl men bij een kleine werkman die zijn belastingen niet kan betalen zijn huis zou laten leeghalen door een deurwaarder?" Het is maar een vraag hoor. 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
En wat is er aan de hand met die tuchtcommissie van de KNVB? Eerst Lazovic en nu Farfan?!
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Drama voor Hiddink , het zou toch wat zijn als hij 10 maanden moet zitten voor zoiets ik ken het verhaal natuurlijk niet precies maar het zou toch wel erg absurt zijn als dit doorgaat.
Is geen drama natuurlijk... Die mannen weten precies wat ze doen en denken er altijd toch wel onderuit te komen. Ik zou zeggen laat hem maar is lekker zweten!
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Dames en heren,
Marco van Basten heeft een vervanger opgeroepen en het is
*tromgeroffel*
Civard Sprockel 
Hij heeft tenminste wel humor
.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=89567/sc=df68bd
Geweldig bericht 
Ik heb ooit nog eens een fansite over hem gemaakt toen ie net bekend werd bij Feyenoord. Toen heb ik een vragenlijstje toegestuurd wat ik een half jaar later pas terug mocht ontvangen. Ach ja, "What if we took the world as serious as the rest?" 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Mijn vraag is: "Waarom zou iemand als Hiddink die al miljoenen euro's verdiend heeft vrijuit mogen gaan, terwijl men bij een kleine werkman die zijn belastingen niet kan betalen zijn huis zou laten leeghalen door een deurwaarder?" Het is maar een vraag hoor. 
Dat ligt heel anders. Bovendien heeft de belastingsdienst hun onzinnige aanklacht verloren. Al was 't alleen maar door foute informatie te verspreiden. 
Enorm fout die berichtgevingen... En jij copiëert die onzin zonder controle en check Speedy ? Net zo fout.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En wat is er aan de hand met die tuchtcommissie van de KNVB? Eerst Lazovic en nu Farfan?!
Inderdaad erg onbegrijpelijk. Ik vraag me af of de tuchtcommissie dezelfde beelden ziet als mij want anders lijkt het me onvermijdelijk dat je goed gestraft wordt. In beiden gevallen was het overduidelijk.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Enorm fout die berichtgevingen... En jij copiëert die onzin zonder controle en check Speedy ? Net zo fout.
Eerst en vooral er stonden twee bronnen bij waaronder Belga, het nationale persbureau dat voor zeer betrouwbaar door gaat.
Hier nog een derde, Nederlandse een paar uur voor mijn post. Ik had er nog nooit iets van gehoord en nu zou ik zevendertig bronnen moeten gaan controleren? Komaan zeg.
di 06 feb 2007, 16:39
OM eist tien maanden cel tegen Hiddink
DEN BOSCH - Het Openbaar Ministerie heeft dinsdag voor de rechtbank in Den Bosch wegens belastingfraude een celstraf van tien maanden onvoorwaardelijk geëist tegen oud-PSV-trainer Guus Hiddink. Justitie stelt dat Hiddink de belasting voor bijna 1,4 miljoen euro heeft ontdoken omdat hij in 2002 en 2003 weliswaar in België stond ingeschreven maar daar niet echt woonde.
De huidig bondscoach van Rusland had in die tijd een woning in het dorpje Achel maar sliep daar nooit. Door een adres in België te hebben, hoefde Hiddink over zijn inkomsten als trainer van de nationale ploeg van Zuid-Korea minder belasting te betalen. (Telesport)
En in De Gelderlander van vandaag 7 februari.
Kijken zonder oogkleppen is de beste manier van kijken.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Dames en heren,
*tromgeroffel*
Civard Sprockel 
.
Haha Sprockel, hoe is het..
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Ben ik helemaal met je eens. En mocht hij schuldig zijn tot op de laatste cent terug laten betalen en een flinke boete erbovenop. Maar die celstraf heb ik moeite mee. Als je ziet waarvoor je tegenwoordig 10 maanden celstraf krijgt vind ik dat niet verenigen met deze straf voor "maar" een fraudezaak.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
De straffen zijn voor rijken niet vergelijkbaar met die van 'armen'. Met een dikke boete doe je die heren geen pijn, integendeel, men geeft het signaal om opnieuw te proberen om belasting te ontduiken. En door de fouten geleerd zullen ze de tweede keer hoogst waarschijnlijk niet gepakt worden.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Trouwens sowieso vrij sneu als je miljoenen per jaar verdient, in Nederland werkt en leeft om dan toch een huisje in België te kopen in de hoop zo iets minder belasting te hoeven betelalen...
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Trouwens sowieso vrij sneu als je miljoenen per jaar verdient, in Nederland werkt en leeft om dan toch een huisje in België te kopen in de hoop zo iets minder belasting te hoeven betelalen...
't Is wel een spannend kat en muis spelletje natuurlijk, en of Hiddink die centen nou uitgeeft aan luxe of dat de overheid ze over de balk gooit...
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
of Hiddink die centen nou uitgeeft aan luxe of dat de overheid ze over de balk gooit...
Dan kunnen we sowieso de belastingen afschaffen want wat ze doen met Hiddink zijn geld is hetzelfde als met het geld van andere.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Dan kunnen we sowieso de belastingen afschaffen want wat ze doen met Hiddink zijn geld is hetzelfde als met het geld van andere.
Jajaja... dat snap ik ook wel. Het ergert me een beetje dat meteen naar het salaris van Hiddink gekeken wordt. Massa's mensen met minder salaris proberen ook allerlei trucjes om de belastingdienst om de tuin te leiden.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Toch (al is het fout) heb ik meer begrip voor die mensen dan voor mensen die al miljoenen hebben en in een publieke functie zitten.
robin00787
-
- 322 berichten
- 750 stemmen
En mensen, wat verwachten we van de wedstrijd van vanavond? Aangezien ik de afgelopen 4 jaar nauwelijks ben vermaakt bij een vriendschappelijk duel met het nederlands elftal ben ik bang dat ook vanavond weer wordt afzien (voor de kijker). Maar uiteraard ga ik wel kijken, want tja het is toch Nederland. Ik gok 1-1.
Overigens ook een leuk aantal andere wedstrijden:
Engeland - Spanje
Frankrijk - Argentinië
Duitsland - Zwitserland
maar de echte topper is natuurlijk: Luxemburg- Gambia 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Dames en heren,
*tromgeroffel*
Civard Sprockel 
.
Ik hoorde het gisterenavond op de radio. In eerste instantie dacht ik nog, dit is een grap, maar daarna bleek het toch echt serieus te zijn.
Waar gaat het heen..?
En Nederland wil kans maken komend EK? Dat gaat niet lukken met spelers als o.a. Sprockel en Mendes da Silva.
Maar goed, vanavond is het slechts een oefenpotje en ik verwacht er ook weinig van.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
En mensen, wat verwachten we van de wedstrijd van vanavond? Aangezien ik de afgelopen 4 jaar nauwelijks ben vermaakt bij een vriendschappelijk duel met het nederlands elftal ben ik bang dat ook vanavond weer wordt afzien (voor de kijker). Maar uiteraard ga ik wel kijken, want tja het is toch Nederland. Ik gok 1-1.
Overigens ook een leuk aantal andere wedstrijden:
Engeland - Spanje
Frankrijk - Argentinië
Duitsland - Zwitserland
Ik kijk de laatste 2 jaar al geen oefenwedstrijden meer van Oranje, ik zat me altijd dood te ergeren aan de vaak dramatische wedstrijden. Liever kijk ik naar wedstrijden waar het er echt om gaat.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Maak er maar een grapje van. Deze wedstrijd heeft waarschijnlijk een tig keer hogere amusementswaarde dan verNederland-Rusland..
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
En nog een topper minder vanavond in ieder geval.
Lesotho-Zimbabwe gaat niet door, omdat de bond van Zimbabwe geen geld heeft voor de reis.
Maar ach, ik begin vanavond eerst maar eens met Egypte-Zweden, aangezien Zweden me wel interesseert en die opstelling tenminste normaal is.
Misschien later nog even naar het Nederlands elftal kijken.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Sprockel oké... maar Mendes da Silva is op dit moment een van de beste voetballers in Nederland die op meerdere plaatsen goed uit de voeten kan. Een absolute aanwinst voor het Nederlands elftal.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Floyd Landis zal dit jaar zeker niet van start gaan in de Tour de France. De Amerikaan heeft dit verklaard, nu het Franse dopingagentschap AFLD de zaak die tegen hem loopt heeft uitgesteld tot eind juni.
Het verzoek kwam van Landis zelf, omdat hij zich eerst wil verdedigen in Amerika. "Landis heeft aan het AFLD gevraagd om hem de kans te geven zich eerst te verdedigen voor de Amerikaanse disciplinaire instantie'', aldus het AFLD in een persbericht.
Tot eind 2007 zal de Amerikaan aan geen enkele wedstrijd in Frankrijk deelnemen. Landis heeft voor het nieuwe seizoen nog geen nieuwe wielerploeg gevonden. Hij wil zich eerst concentreren op het zuiveren van zijn naam. Het Amerikaanse ProContinentale Team Slipstream wordt genoemd als zijn volgende ploeg.
In Amerika riskeert Landis echter nog een schorsing van twee jaar. Het Franse AFLD kan hem enkel verbieden om in Frankrijk te rijden. Voor afnemen van zijn tourzege van 2006 ligt de verantwoordelijkheid bij de UCI.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Sprockel oké... maar Mendes da Silva is op dit moment een van de beste voetballers in Nederland die op meerdere plaatsen goed uit de voeten kan. Een absolute aanwinst voor het Nederlands elftal.
Een talent, dat zeker, maar op dit moment m.i. nog zeker geen speler waar je topwedstrijden mee wint.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Mooie loting Kramer op de 500 meter. Laatste rit, en tegen Wennemars!
Loting 500 meter heren,vrijdag:
3. CARL VERHEIJEN - Christiansen,Noo
4. Röjler (Zwe) - Hedrick (VS)
6. WOUT.OLDE HEUVEL - Valtonen (Fin)
9. Elm (Can) - Davis (VS)
10. Bökko (Noo) - Fabris (Ita)
11. Morrison (Can) - Skobrev (rUS)
12. SVEN KRAMER - ERBEN WENNEMARS
Loting 5.000 meter heren,vrijdag:
2. ERBEN WENNEMARS - Röjler (Zwe)
8. Hedrick (VS) - Anesi (Ita)
9. Bökko (Noo) - WOUT.OLDE HEUVEL
10. Dankers (Can) - Fabris (Ita)
11. Ervik (Noo) - SVEN KRAMER
12. Davis (VS) - CARL VERHEIJEN
Dat is weer minder voor Kramer, maar toch eens zien wat Davis dit jaar kan op de 5000. Ik ben bang veel.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Zuur nieuws voor Feyenoord, had nog wel een beetje voor ze gehoopt, maar ja. Wel vreemd dat ook Spurs nu gedupeerd wordt, qua recette enzo.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik heb echt zin in het WK. Het wordt heel spannend tussen Kramer, Davis en Fabris denk ik. Ook bij de dames met Friesinger, Wust, Klassen en Sablikova.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Ik heb er ook erg veel zin in. Al heeft Sablikova op een binnenbaan geen enkele kans op de overwinning. Die wordt vandaag op de 500 meter al op teveel afstand gezet. Maar bij de mannen tip ik Fabris voor de eindoverwinning.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Belachelijk en erg sneu voor Feyenoord.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Denk dat je eerst iemand dood moet slaan om geschorst te kunnen worden. Zlatan werd destijds ook nooit geschorst.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.