• 17.311 nieuwsartikelen
  • 182.416 films
  • 12.574 series
  • 34.806 seizoenen
  • 656.470 acteurs
  • 200.475 gebruikers
  • 9.468.630 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Net als Rankovic die schijnbaar de scheids met de dood heeft bedreigd en nu 5 wedstrijden krijgt .

happie

• 6272 berichten
  • 426 stemmen

Het ek basis elftal van van Basten:

Boschker

Vlaar-Maduro-Bouma-Sprockel

Yildirim-meerdink-Hofs

Denneboom-Collins John-Dave van de Bergh.

Deze gasten heeft hij ook allemaal geselecteerd. verschrikkelijk.

happie

• 6272 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

Net als Rankovic die schijnbaar de scheids met de dood heeft bedreigd en nu 5 wedstrijden krijgt .

En bouaouzan word voor een tackle die net zo goed minder erg had kunnen aflopen een veel langere schorsing.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3313 stemmen

happie schreef:

(quote)

En bouaouzan word voor een tackle die net zo goed minder erg had kunnen aflopen een veel langere schorsing.

En dat vind je niet terecht? Kokmeijer kan de rest van z'n leven niet meer normaal lopen! Die straf had van mij nog veel zwaarder gemogen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Heb bij die overtreding altijd een dubbel gevoel gehad. Tuurlijk was het een smerige overtreding en moet die bestraft worden. Vind het alleen niet de goede manier om aan de hand van de gevolgen die een overtreding oplevert te straffen. Zo kan ik me dit seizoen nog een overtreding van een speler van ado herinerren tegen Beerens die ook ontzettend grof was. Maar omdat die door opspringt verandert dat de strafmaat. Zo hoort het volgens mij niet te gaan.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

happie schreef:

Zlatan werd destijds ook nooit geschorst.

Die werd juist extra hard bestraft. Kreeg ooit 5 wedstrijden voor een eleboog, waar normaal 3 of 4 wedstrijden voor staat.

kos schreef:

Je wilt toch niet suggereren dat dit onterecht is hoop ik?

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Nee, het slaat nergens op dat je daar slechts 2 wedstrijden meer voor krijgt dan bij een normale ietwat heftige overtreding. (net zoals dat racisme van Perez trouwens).

happie

• 6272 berichten
  • 426 stemmen

Tommeh schreef:

(quote)

En dat vind je niet terecht? Kokmeijer kan de rest van z'n leven niet meer normaal lopen! Die straf had van mij nog veel zwaarder gemogen.

Ik heb niet gezegd dat het terecht was, maar in veel gevallen is de KNVB niet echt consequent. En trouwens bouaouzan is wel genoeg gestraft. Hij had heus niet de intentie om Kokmeijer invalide te trappen. Er zijn vaker net zulke tackles geweest die wel goed afliepen.

happie

• 6272 berichten
  • 426 stemmen

Die werd juist extra hard bestraft. Kreeg ooit 5 wedstrijden voor een eleboog, waar normaal 3 of 4 wedstrijden voor staat.

Dan heb ik één keer gemist, maar hij had wel 4 of 5 keer zijn elleboogjes laten wapperen.

Extra hard bestraft?? voor 1 wedstrijd meer als normaal.

happie

• 6272 berichten
  • 426 stemmen

timbo_ schreef:

Zo kan ik me dit seizoen nog een overtreding van een speler van ado herinerren tegen Beerens die ook ontzettend grof was.

Volgens mij hebben die wel meer behoorlijke overtredingen begaan. Maar ja volgens Stijn Vreven worden ze genaaid.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Maar is toch raar dat het straf afhangt van wat er met slachtoffer gebeurt.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Slechte 500 meter Wennemars goede van Kramer. Na de 5 kilometer weten we eigenlijk al hoe het zit. Davis zal daar heel kort moeten zitten op de 5 en ook Fabris zal korter moeten zitten dan normaal.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

Slechte 500 meter Wennemars goede van Kramer. Na de 5 kilometer weten we eigenlijk al hoe het zit. Davis zal daar heel kort moeten zitten op de 5 en ook Fabris zal korter moeten zitten dan normaal.

Ik denk dat we na de 5000 nog niet veel meer weten. Davis' pr op die afstand is maar anderhalve seconde achter het wereldrecord, dus hij kan het zeker (of hij het nu ook kan is natuurlijk nog afwachten), maar dan morgen nog de 1500..

Ik denk wel dat normaal gesproken de drie podiumplekken bekend zijn: Davis, Kramer en Fabris. Afwachten is in welke volgorde.

Hedrick en de rest doet denk ik niet meer mee.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

als davis de 5 seconden die die nu voor staat op de 5 kilometer nu al verliest wat ik wel verwacht is die kansloos. Fabris en Davis verliezen op de 10 kilometer zeker 10 seconden op kramer en op de 1500 winnen ze niet genoeg. Dus ik kan je na de 5 kilometer wel al voorspellen wie wereld kampioen wordt.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

als davis de 5 seconden die die nu voor staat op de 5 kilometer nu al verliest wat ik wel verwacht is die kansloos. Fabris en Davis verliezen op de 10 kilometer zeker 10 seconden op kramer en op de 1500 winnen ze niet genoeg. Dus ik kan je na de 5 kilometer wel al voorspellen wie wereld kampioen wordt.

We zullen zien... Nu eerst de dames.

Wow! Wüst! De sprinttraining betaalt zich nu wel zeer sterk uit.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

wat een tijd van Wust niet normaal en ook een goede 5 kilometer van Wennemars.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Wennemars al sneller dan Hadrick .. prachtig.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

mikoz schreef:

Wennemars al sneller dan Hadrick .. prachtig.

Ja, haha, de Olympisch kampioen van een jaar geleden. Nou ja, hij heeft ook niet goed getraind, deze Hedrick is gemakkelijk te verslaan.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

OK. Het is beslist.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Als Kramer blijft staan word hij wereldkampioen-allround.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

mikoz schreef:

Als Kramer blijft staan word hij wereldkampioen-allround.

Ik denk zelfs dat hij op de tien kilometer nog mag vallen ook, als hij maar direct opkrabbeld.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Dat gaat lekker zo, het WK.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3313 stemmen

Geweldige rit van Kramer, deze jongen gaat het schaatsen domineren de komende jaren!

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3313 stemmen

trouwens respect voor Wennemars die op de 5km ff in de top 10 eindigt

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Erg goede dag voor de Nederlanders. Alleen jammer dat het nu niet zo spannend meer is.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Tommeh schreef:

Geweldige rit van Kramer, deze jongen gaat het schaatsen domineren de komende jaren!

Mogelijk, ik sluit een echte doorbraak van Bokko allerminst uit, en die jongen is nog een jaartje jonger dan Kramer.

Ik hoop het ook, van mij mogen de Noren weer een grote kanshebber hebben. Ik mis ze een beetje, de laatste jaren.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3313 stemmen

Ben ik het met je eens. Was toch een groot schaatsland, dat Noorwegen.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Tommeh schreef:

Ben ik het met je eens. Was toch een groot schaatsland, dat Noorwegen.

Ooit heersten ze meer dan wij het afgelopen decennium, maar echt weg zijn ze nooit geweest gelukkig. Behalve de Hele Grote Koss, hebben ze ook wel wat succes gehad met Karlstad, Storelid, Sondral etc.

Overigens zitten wij ook niet echt meer in de situatie van enkele jaren terug. Kramer is op weg een Hele Grote te worden, maar Verheijen blijft zonder all round titels, en Olde Heuvel zie ik ook niet echt verbeteren, hoewel het eigenlijk nog te vroeg is om dat van hem te zeggen.

De tijd van Tuitert lijkt me definitief over, en, hoewel erg leuk, is het toch een teken aan de wand dat we een sprinter aan het WK allround mee laten doen, omdat hij de rest voor is gebleven in de plaatsingswedstrijden.

Ach, die tijden van enkele jaren terug waren natuurlijk al over. We hebben al drie jaar geen WK all round gewonnen. Een zegen voor het schaatsen, dat wel.

(Het Nederlandse sprinten, dat is gek genoeg nog nooit van zo hoog niveau geweest als juist het laatste decennium.)

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

kijkert schreef:

en Olde Heuvel zie ik ook niet echt verbeteren, hoewel het eigenlijk nog te vroeg is om dat van hem te zeggen.

Reed vandaag toch een erg goede 5 kilometer

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

kijkert schreef:

OK. Het is beslist.

Daar lijkt het inderdaad wel op. Fabris zal morgen minimaal drie seconden voor Kramer moeten eindigen om enigzins kans te maken en dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Erg jammer is het wel. Had toch gehoopt dat Fabris er korter bij zou zitten maar ik had hier al een beetje op gerekend. Nu Wust nog.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.