- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik blijf van mening dat Huntelaar gewoon als een echte spits moet spelen.
En dus niet met alle taken die hij nu krijgt als 'aanspeelpunt' en met zijn rug naar de goal.
Dat werkt gewoon niet.

Het is natuurlijk onzin dat hij nu word neergeslagen omdat hij niet scoort. Hij moet zoveel doen dat hij amper een kans krijgt om te scoren. Dan heb je zoveel creativiteit in je team en dan moet nog je ultieme spits meespelen en kaatsen terwijl hij gewoon voor de goal moet gaan staan en die ballen in het net schieten.
Doet me denken aan de kwestie Van Nistelrooij. Die moet je ook gewoon vrij voor die goal zetten en dan is het kassa, helaas weten trainers als Ten Cate en Van Basten dat niet.
Ze zouden eens een voorbeeld aan Verbeek moeten nemen.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen

Het is natuurlijk onzin dat hij nu word neergeslagen omdat hij niet scoort. Hij moet zoveel doen dat hij amper een kans krijgt om te scoren. Dan heb je zoveel creativiteit in je team en dan moet nog je ultieme spits meespelen en kaatsen terwijl hij gewoon voor de goal moet gaan staan en die ballen in het net schieten.
Doet me denken aan de kwestie Van Nistelrooij. Die moet je ook gewoon vrij voor die goal zetten en dan is het kassa, helaas weten trainers als Ten Cate en Van Basten dat niet.
Ze zouden eens een voorbeeld aan Verbeek moeten nemen.
Spitsen die als tafelvoetbalpoppetjes alleen maar het balletje het doel in moeten touchen. Bah.
En daar zeker nog dik voor betaald worden ook?
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Spitsen die als tafelvoetbalpoppetjes alleen maar het balletje het doel in moeten touchen. Bah.
En daar zeker nog dik voor betaald worden ook?
En nu dan?
Nu scoort hij helemaal niet, dat is pas vervelend.
Laat de creativiteit maar over aan de buitenspelers/middenvelders en laat een speler als Huntelaar gewoon in de spits staan en de bal in de goal schieten.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
En nu dan?
Nu scoort hij helemaal niet, dat is pas vervelend.
Laat de creativiteit maar over aan de buitenspelers/middenvelders en laat een speler als Huntelaar gewoon in de spits staan en de bal in de goal schieten.
Mij best, maar ik hoor altijd dat Ajax zo MOOI wil spelen.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik zeg toch ook, laat de creativiteit over aan de buitenspelers/middenvelders. De spits is er voor om de ballen erin te schieten.
X. Hernandez
-
- 180 berichten
- 429 stemmen
Boonen klopt Petacchi in Qatar en wordt leider, Steels valt zwaar.
Tom Boonen heeft zijn eerste zege van het nieuwe wielerseizoen te pakken. De kopman van Quick.Step-Innergetic won vandaag de tweede etappe in de Ronde van Qatar (2.1). Hij haalde het in de 135,5 km lange etappe van Al Wakra naar Doha in een sprint voor de Italiaan Alessandro Petacchi en de Australiër Graeme Brown. Boonen is ook de nieuwe leider. Tom Steels werd door Brown in volle spurt tegen de grond gekwakt.
Boonen klopte Petacchi op de meet.
Dit zal Boonen en Quick-Step deugd doen. Nog maar de 2de keer dat Boonen Pettachi klopt in een rechtstreeks (sprint)duel. Hopelijk is de toon gezet voor dit seizoen
.
Boonen was trouwens ook heel indrukwekkend tijdens de ploegentijdrit van gisteren.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
**VELDRIJDEN***************************
**** Bart Wellens wil geld zien na val
**De Belgische veldrijder Bart Wellens
wil de motorrijder die verantwoordelijk
was voor zijn val tijdens het WK in het
Belgische Hooglede-Gits aansprakelijk
stellen.Wellens claimt 60.000 euro.
De oud-wereldkampioen botste tegen een
plastic wegafzetting die verschoven was
omdat een motorrijder van een tv-ploeg
hem getoucheerd had.Wellens brak bij de
val een pols,maar reed desondanks door
en zou zelfs nog als vierde eindigen.
"Ik was echt super en dan overkomt me
dit.Dat kostte me de regenboogtrui en
een hele hoop centen",aldus Wellens.
Volgens Wellens' manager gaat het om
een bedrag van 60.000 euro,omdat hij nu
veel start- en prijzengeld misloopt.
Dit vind ik toch wat overdreven. Een ongelukje dat toevallig in Bart Wellens' nadeel uitviel, maar diezelfde tv-camera's zorgen ook weer voor extra inkomsten, ook voor Bart Wellens.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2631 stemmen
Nu heb ik het voorval niet gezien, maar ik kan me er iets bij voorstellen. Heb wel eens motorrijders gezien die de fietsers zelfs omver reden.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Nu heb ik het voorval niet gezien, maar ik kan me er iets bij voorstellen. Heb wel eens motorrijders gezien die de fietsers zelfs omver reden.
Dat vind ik iets anders dan een plastic obstakel toucheren.
En waarom 'dat scheelt me de regenboogtrui'?
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2631 stemmen
Blijkbaar gaat hij ervan uit dat hij anders gewonnen had.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Lazovic vrijgesproken
.

Zijn die lui nu zo dom bij de knvb of hoe zit dat?
Elke schele idioot ziet toch binnen 2 sec. wat er hier gebeurt
.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Blijkbaar gaat hij ervan uit dat hij anders gewonnen had.
Ja, dat kan. Dan kan het halve peloton wel gaan klagen over het spoor dat een tv-motor trok, en waardoor ze het goede spoor niet konden pakken.
Ik heb het voorval ook niet gezien, maar reageer op het bericht, en dan denk ik toch wel dat het per ongeluk was, en dat tv nu eenmaal ook zijn voordelen heeft.
Wat dan als het een andere fietser was die de dader van dat getoucheerde stuk plastic was?
Niet te vergelijken, ok, maar zelf moet je ook anticiperen natuurlijk.
Ik vind een schadecalaim van 60.000 euro gewoon buitensporig.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2631 stemmen
Klopt, maar wel lekker als het lukt. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Dan gaat Nys Wellens aanklagen want Nys viel dankzij Wellens. En dan kan Nys als die zin heeft Vervecken ook nog aanklagen want daar had die de tweede valpartij aan te danken. En zonder die twee valpartijen had die natuurlijk altijd gewonnen 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Lazovic vrijgesproken
.
(afbeelding)
Zijn die lui nu zo dom bij de knvb of hoe zit dat?
Elke schele idioot ziet toch binnen 2 sec. wat er hier gebeurt
.
Tja, zijn schorsing zou voor jou puntverlies kunnen betekenen 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6141 stemmen
Haha, die reactie van Leonardo net bij Voetbal Insite toen hij hoorde dat Ajax het laatste kwartier met 10 man speelde (hij had het duidelijk niet door).
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Niet te geloven inderdaad.
Dat ziet iedereen..
Dan zien ze met z'n allen in zo'n hoorzitting dus deze beelden... en dan spreken ze hem weer vrij.
Dat is toch niet normaal meer?
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Haha, die reactie van Leonardo net bij Voetbal Insite toen hij hoorde dat Ajax het laatste kwartier met 10 man speelde (hij had het duidelijk niet door).
Dat kan je zomaar ontglippen. Is mij ook wel eens gebeurd, dat er twee rode kaarten werden uitgedeeld zonder dat het me opviel.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Hoe zou het gaan? Ik ben erg voor dat Feyenoord totaal gelijk krijgt:
802 Teletekst ma 29 jan
**VOETBAL******************************
**** CAS gunt Feyenoord spoedzitting
**Het internationaal sportarbitragehof
CAS in Lausanne heeft ingestemd met een
spoedprocedure voor Feyenoord.Dat vecht
de uitsluiting in de UEFA Cup aan,een
gevolg van de supportersrellen van eind
november rond het duel met Nancy.
Eind volgende week wordt een delegatie
van Feyenoord in Zwitserland verwacht
voor een hoorzitting.Daarna doet een
college van drie arbiters,waarvan er
één door Feyenoord en één door de UEFA
is aangewezen,binnen 24 uur uitspraak.
Mocht Feyenoord bij het CAS nul op het
rekest krijgen,dan loopt de club het
lucratieve tweeluik tegen Tottenham
Hotspur mis.De Spurs kregen al een bye
voor de derde ronde,medio februari.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Lijkt me sterk dat zo'n bye weer wordt ingetrokken eerlijk gezegd.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Tja, aan de ene kant denk ik dat ook, aan de andere kant hoorde ik vanavond op de radio iemand die zei dat de UEFA misschien wel gegokt had: een relatief lichte straf (Feyenoord had al wat problemen, Plus een kleinje boete, Plus alleen maar een schorsing voor dit seizoen), en de boel is ok. Nu gaat CAS zich er mee bemoeien, en er blijft dan de vraag: wat kan Feyenoord er aan doen dat Nancy tuig het stadion binnenlaat? Tuig dat door Feyenoord al als "stadionverbodtuig" is gekwalificeerd?
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Nou Speedy, schrik niet te hard:
665 Teletekst ma 29 jan
**WIELRENNEN***************************
**** Meesterknecht Gimondi opgepakt
**Het parket in het Belgische Tongeren
heeft oud-wielrenner Tony Houbrechts
opgepakt.De 63-jarige Houbrechts,prof
van 1965 tot 1980,wordt verdacht van
het opzetten van een drugslaboratorium.
Houbrechts,meesterknecht van de Felice
Gimondi,was een verdienstelijk renner.
Zo won hij in 1970 de Tirreno-Adriatico
en eindigde dat jaar als achtste in de
Tour de France.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Aan de andere kant loopt Tottenham ook een hoop inkomsten mis dus misschien dat de Spurs die wedstrijden liever spelen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
en er blijft dan de vraag: wat kan Feyenoord er aan doen dat Nancy tuig het stadion binnenlaat? Tuig dat door Feyenoord al als "stadionverbodtuig" is gekwalificeerd?
Sterker nog, dat Nancy deze mensen nadat ze het centrum hebben verbouwd met VIP busvervoer naar het stadion brengt ipv een donkere loods gevuld met traangas. (Zo deden ze het tenminste in Bremen. Gevolg: geen rellen en een schitterende 4-5 overwinning voor Feyenoord.
)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Nou Speedy, schrik niet te hard
Ik schrik hier van niets meer. Ik hoop maar één ding en dat is dat die stinkpot tot op de bodem leeg gemaakt wordt en niet dat er zoals gewoonlijk het deksel weer wordt opgezet.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Volgens mij kunnen ze beter opnieuw beginnen met wielrennen. Alle renners, oudrenners en ploegleiders verbieden ooit nog iets in de wielersport te doen en met nieuwe mensen verder. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ze moeten het verleden eens een keer laten rusten. Vervelend dat Museeuw alsnog toegeeft gebruikt te hebben maar wat kunnen we daar nu op dit moment mee ? Ik zou de pers willen adviseren om haar pijlen wat meer op de hedendaagse renners te richten en dan wat meer op de resultaten en niet op elk slaappilletje wat die renners innemen. Ik word er zo langzamerhand echt moe van. Maar ja, wat wil je als de grote rondes worden gewonnen door doping 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ze moeten het verleden eens een keer laten rusten. Vervelend dat Museeuw alsnog toegeeft gebruikt te hebben maar wat kunnen we daar nu op dit moment mee ?
Ik heb ook weinig respect voor renners die zelf tijdens de actieve loopbaan wel doping gebruiken, en dan eenmaal gestopt 'schoon schip' maken, en de voormalige collega's, dus ook die die niet 'pakken' daarmee verdacht maken.
X. Hernandez
-
- 180 berichten
- 429 stemmen
En Boonen wint de derde rit in de ronde van Qatar.. Weer na een massasprint, nog op de finishfoto waren A. Pettachi en B. Eisel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.