- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ik heb lang vertrouwen gehad in Maduro, maar nu is dat toch echt verdwenen.
Verkopen die jongen, want hij gaat het gewoon niet redden. Nu niet en over een jaar ook niet.
Helemaal mee eens
Utrecht of Heerenveen zouden goede clubs voor hem zijn
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Wat een mazzelwedstrijd weer van Ajax
.
Feyenoord heeft het hele seizoen al mazzel tegen de kleinere clubjes. 
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Verklaar je nader, want zo'n mazzel was het ook weer niet.
Tja Kos is vast de wedstrijden van zijn club tegen mijn club Sparta vergeten
Dat was pas mazzel
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Overigens verrassende nederlaag van PSV. Misschien wordt het nog spannend
Tsja, de superioriteit van Gomes is ook verdwenen, gelukkig! Nog wat topduels te gaan, maar ja, dan moet de rest ook niks meer verspelen dus ik vrees toch een gelopen koers.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Tsja, de superioriteit van Gomes is ook verdwenen, gelukkig! Nog wat topduels te gaan, maar ja, dan moet de rest ook niks meer verspelen dus ik vrees toch een gelopen koers.
Ja tegen Go Ahead ging hij in de fout en vandaag weer
Misschien ziet de Braziliaanse coach het toch goed
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Maduro krijgt toch ook geen enkel vertrouwen, als hij een helft of soms een wedstrijd kut speelt zit hij daarna meteen op de bank. Geen wonder dat je dan onzeker wordt. Laat hem dan niet spelen maar dit werkt helemaal averechts. Terwijl hij meer potentie heeft dan bijvoorbeeld Gabri. Ajax zou hartstikke gek zijn als ze Maduro weg doen!
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Tja Kos is vast de wedstrijden van zijn club tegen mijn club Sparta vergeten
Dat was pas mazzel
.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Verhuren lijkt me verstandig.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Verklaar je nader, want zo'n mazzel was het ook weer niet.
En dan vallen een paar ballen uit de rebound ongelooflijk genoeg precies voor wat Ajax-voeten en scoren ze 2 keer.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Ja eens met Kos. Ik roep niet snel lucky-Ajax, maar Groningen had (gezien de samenvatting) ook zomaar op 5-0 kunnen komen. Aan de 2-2 zat een luchtje, want het leek toch echt hands waardoor de bal dat effect kreeg waardoor die panklaar kwam te liggen en bovendien leek het buitenspel.
Gelukkig is NEC dit rampscenario bespaard gebleven, want ook NEC had 4-0 voor moeten staan.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6141 stemmen
Hm.. ze werden helemaal weggespeeld
Waarom meteen weer zo 'denigrerend' doen als Ajax wint? Hou je dan gewoon bezig met je eigen club, NEC. Ik zeg nergens dat Ajax Groningen van de mat heeft gespeeld overigens, voordat me dat in de mond wordt gelegd.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Wat hoorde ik nu ? Babel voor 7,5 miljoen +Luque ?
Lijkt me een plan !
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Waarom meteen weer zo 'denigrerend' doen als Ajax wint? Hou je dan gewoon bezig met je eigen club, NEC. Ik zeg nergens dat Ajax Groningen van de mat heeft gespeeld overigens, voordat me dat in de mond wordt gelegd.
.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6141 stemmen
Ja, oke. Die lyrische 'we worden kampioen' of 'op naar de kakkerlakken' teksten snap ik ook niet.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Wat naar Newcastle? VI bericht constant over Babel en Arsenal.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Davids van Feyenoord naar NEC trouwens.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Oh god, nee niet doen!
Maak er nou geen vreemdelingen legioen van. Babel heeft een hogere marktwaarde dan 7,5 miljoen en een twijfelachtige spits met naam. Daarbij komt nog dat je met Babel een (haast) unieke speler hebt, waardoor je verschillende systemen kunt spelen. En dan kom ik weer op mijn Davids verhaal van een paar dagen terug, ik zie maar zelden rendement terug van die 'grote' namen die dan naar Ajax komen(Litmanen, Rijkaard en Stam uitgezonderd, maar dat is natuurlijk ook een hele andere klasse). Verder denk ik ook dat Luque niet voor minder dan 2 miljoen per jaar voor Ajax komt voetballen.
PS. Noem is één directe versterking voor de aanval van Ajax die onder de 7 miljoen kost?
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Oh god, nee niet doen!
Maak er nou geen vreemdelingen legioen van. Babel heeft een hogere marktwaarde dan 7,5 miljoen en een twijfelachtige spits met naam. Daarbij komt nog dat je met Babel een (haast) unieke speler hebt, waardoor je verschillende systemen kunt spelen. En dan kom ik weer op mijn Davids verhaal van een paar dagen terug, ik zie maar zelden rendement terug van die 'grote' namen die dan naar Ajax komen(Litmanen, Rijkaard en Stam uitgezonderd, maar dat is natuurlijk ook een hele andere klasse). Verder denk ik ook dat Luque niet voor minder dan 2 miljoen per jaar voor Ajax komt voetballen.
PS. Noem is één directe versterking voor de aanval van Ajax die onder de 7 miljoen kost?
En ik denk dat mocht Arsenal Babel echt graag willen, ze het kaas echt niet van het brood laten eten door een halve subtopper. Daarnaast heeft Babel zijn 'liefde' voor Arsenal nooit onder stoelen of banken geschoven (aldus VI).
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Aan de 2-2 zat een luchtje, want het leek toch echt hands waardoor de bal dat effect kreeg waardoor die panklaar kwam te liggen en bovendien leek het buitenspel.
Nou ja, die bal werd van richting veranderd via een lichaam voordat Stam m wellicht tegen zn arm kreeg?? Sowieso geen opzet dus. Qua buitenspel vond ik t lastig te zien bij Talpa, had graag een hulpmiddeltje erbij gehad. Wel knap met 10 man nog zo voor de winst spelen, mooie aktie van Sneijder, met die assist op Perez en goed het neusje van Leonardo!
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ajax laat Babel toch niet voor minder dan de hoofdprijs gaan.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Met concrete belangstelling vanuit Newcastle en Londen (en misschien nog wel meer) hou ik rekening met een vertrek van Babel. Dan liever naar Newcastle en meteen een vervanger erbij dan naar Arsenal voor veel geld en dan maar hopen dat je nog een vervanger kunt vinden.
Aan de andere kant hebben we Leonardo,Perez,Mitea en Manucharyan die ook op die positie kunnen spelen dus zou een directe versterking niet eens nodig hoeven zijn;.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Ze kunnen beter die vervelende Huntelaar eruit gooien en met Babel en Leo spelen. Ziet er veel beter uit!
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3313 stemmen
Volgens het AD biedt Newcastle 7 miljoen PLUS de spaanse aanvaller Albert Luque.
Ik vind die Luque altijd wel een goede voetballer, moeilijke keuze..
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Ik zou Babel mooi houden, die Luque geef ik maar ene kleine kans om echt bij Ajax door te breken en 7 mil. is niet zoveel voor zo'n jonge international.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Lastig inderdaad.. Babel vind ik nou niet echt geweldig maar er zit wel potentie in hem.
En het is toch een jongen uit eigen jeugd , wel zonde als je die ruilt tegen een buitenlander.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
.
Tja je bent altijd zo pro Feyenoord en anti Ajax dat ik constant vergeet dat je voor NEC bent 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Heb niet het idee dat Kos echt pro feyenoord is. Wel dat die wat minder met Ajax heeft 
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Heb niet het idee dat Kos echt pro feyenoord is. Wel dat die wat minder met Ajax heeft 
Ik denk beide wat overigens niet erg is maar probeer het wel objectief te bekijken
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Boonen klopt Petacchi in Qatar en wordt leider, Steels valt zwaar.
Tom Boonen heeft zijn eerste zege van het nieuwe wielerseizoen te pakken. De kopman van Quick.Step-Innergetic won vandaag de tweede etappe in de Ronde van Qatar (2.1). Hij haalde het in de 135,5 km lange etappe van Al Wakra naar Doha in een sprint voor de Italiaan Alessandro Petacchi en de Australiër Graeme Brown. Boonen is ook de nieuwe leider. Tom Steels werd door Brown in volle spurt tegen de grond gekwakt.
Tom Steels werd in volle spurt door Brown tegen de grond gekwakt.
De spurter van Lotto-Predictor smakte hard tegen het asfalt.
Boonen klopte Petacchi op de meet.
De uitslag van de tweede etappe in de Ronde van Qatar (2.1), een rit over 135,5 km van Al Wakra naar Doha:
1. Tom Boonen (BEL/Quick Step), de 135,5 km in 3u01:50.
2. Alessandro Petacchi (Ita) z.t.
3. Jean-Patrick Nazon (Fra) z.t.
4. Kenny Van Hummel (Ned) z.t.
5. Francesco Chicchi (Ita) z.t.
6. Lloyd Mondory (Fra) z.t.
7. Aurélien Clerc (Zwi) z.t.
8. Francisco Ventoso (Spa) z.t.
9. Luciano Pagliarini (Bra) z.t.
10. Robert Forster (Dui) z.t.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik blijf van mening dat Huntelaar gewoon als een echte spits moet spelen.
En dus niet met alle taken die hij nu krijgt als 'aanspeelpunt' en met zijn rug naar de goal.
Dat werkt gewoon niet.
En die ruil van Babel met Luque lijkt me niks.
Babel heeft nog potentie en daarbij heb ik niet het idee dat Luque zo'n directe versterking is.
En Newcastle is ook niet de topclub waar Babel van droomt, neem ik aan, dus als hij slim is wacht hij nog even en dan kan hij wel naar bijv. Arsenal.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.