• 17.332 nieuwsartikelen
  • 182.491 films
  • 12.576 series
  • 34.809 seizoenen
  • 656.572 acteurs
  • 200.490 gebruikers
  • 9.469.703 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

Wat een fenomeen! Petje af voor Federer

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Dus die man heeft sinds Wimbledon 2003 nu 10 Grand Slams gewonnen. 10 Grand Slams. Binnen 4 jaar.

En hij is 25.

En Sampras heeft er 14 in totaal.

...

Dat record moet toch gewoon aan diggelen gemept worden door Federer?

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3313 stemmen

als ie zo doorgaat heeft ie er een jaartje voor nodig

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Na de eerste set is het eigenlijk ook helemaal niet spannend meer geweest. Daarna heb ik geen moment meer gedacht dat Federer zou kunnen gaan verliezen. Hopelijk kan hij Nadal een keer verslaan op Roland Garos, dat zou dan de bekroning op zijn werk zijn.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Davids transfervrij naar Ajax.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Gonzalez was echt zwak, man. En Federer zal echt wel alle records verbreken, inderdaad.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Niets gezien helaas maar op teletekst stond dat Gonzalez zeker de eerste twee sets wel goed speelde. Inderdaad hopen dat Federer dit jaar Roland Garros wint. Dan mag hij van mij ook meteen de grans slam maken en ze alle vier in 1 jaar winnen.

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

Echt zwak is overdreven. Federer liet Gonzalez gewoon niet in zijn favoriete spel komen, dat is gewoon klasse van dit Zwitserse wonderkind

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Federer

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

lowhusky schreef:

Gonzalez was echt zwak, man.

Gonzales was alles behalve zwak.

zucht.

eRCee

• 13454 berichten
  • 1982 stemmen

Wat zijn de Vlaamse supporters vervelend bij het WK-veldrijden. Boe-roepen naar de Nederlanders en gewoon door de hekken breken, sjongejonge.

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

Door dat gedrag hoop ik gewoon dat er een niet-Belg wint en het liefst een Nederlander natuurlijk! Helaas zijn dit incidenten bij het veldrijden regelmatig aan de orde, jammer.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ik hoop die Jonathan Page ..

Maar het zal Verwecken wel weer worden.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Een levende tennislegende, dat is Roger Federer.

Wát een klasse.

Niet normaal.

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

En inderdaad Vervecken.

stinissen (crew films & series)

• 23821 berichten
  • 77595 stemmen

Wat kan voetbal toch mooi zijn

Met tien man toch nog winnen, Groningen was de eerste helft heer en meester , na de juiste wissels ( Leonardo moet altijd spelen) en de zeer matige Maduro eruit te halen werd de wedstrijd een echte thriller die alle kanten op had kunnen gaan maar we hadden het geluk aan onze zijde, wat een heerlijke middag , ook omdat Eindhoven verloor........
Ja alles is weer mogelijk, alleen jammer dat Stam ( 5de gele kaart) en blessure Grygera moeten missen as zondag tegen Feyenoord.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

eRCee schreef:

Wat zijn de Vlaamse supporters vervelend bij het WK-veldrijden. Boe-roepen naar de Nederlanders en gewoon door de hekken breken, sjongejonge.

Niet te erg overdrijven hoor. Tussen de Nederlanders en de Belgen is er altijd al boe-geroep geweest, net zoals vorig jaar in Zeddam. Daar stonden op een bepaald moment Nederlanders langs het pacours die naar de Vlaamse supporters die lans de overkant stonden en die natuurlijk om ter hardst terugschreeuwen. En daar tussenin de renners. Moet ook een leuk zicht zijn.

Eén van de prachtigste én spannendste wereldkampioenschappen ooit gezien. Erwin Vervecken de beste man in koers, Wellens waarschijnlijk de sterkste. Jammer van al di valpartijen, dat heeft zeker een verkeerd beeld van de wedstrijd geleverd. Even dacht ik dat de ouwe gouwe Groenendaal nog voor dé verrassing van de dag zou zorgen, maar ook hij deelde in de brokken.

Ik heb telefoon gekregen van mijn schoonbroer die aanwezig was en op die ene strook waren de valpartijen helemaal niet te tellen. En hopelijk krijgt Page nu wat hij verdiend: een profcontract.

De wedstrijdgebeurtenissen. Leuk om zo de koers eens te zien. Wel onderaan beginnen natuurlijk.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Art schreef:

Door dat gedrag hoop ik gewoon dat er een niet-Belg wint.

We zijn weer sportief vandaag zeg. Was het vorig jaar in Nederland beter denk je? Een renner heeft daar toch helemaal niets mee te maken...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Richard Groenendaal verlaat na ruim elf jaar de Rabobank-ploeg. Hij kreeg een nieuwe aanbieding, maar die was beduidend lager dan zijn huidige verbintenis. "Maar wat me nog meer pijn doet, is dat Rabo me geen functie wou geven na mijn carrière. Met mijn know-how en ervaring kon ik van waarde zijn, maar dat kan ook ergens anders."

Bron: vrt teletekst.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

stinissen schreef:
Wat kan voetbal toch mooi zijn

Met tien man toch nog winnen, Groningen was de eerste helft heer en meester , na de juiste wissels ( Leonardo moet altijd spelen) en de zeer matige Maduro eruit te halen werd de wedstrijd een echte thriller die alle kanten op had kunnen gaan maar we hadden het geluk aan onze zijde, wat een heerlijke middag , ook omdat Eindhoven verloor........
Ja alles is weer mogelijk, alleen jammer dat Stam ( 5de gele kaart) en blessure Grygera moeten missen as zondag tegen Feyenoord.

Wat een wedstrijd ja.
Na de eerste helft zag het er somber uit, maar de tweede helft hebben ze het goedgemaakt.
Maduro was trouwens dramatisch.
De mentaliteit in de tweede helft was daarentegen erg goed, zeker om ook nog eens met 10 man de winnende te willen maken.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Het wordt nu toch echt tijd dat "opa" Maduro voorlopig naar de bank verhuist en héél erg hard gaat trainen.

Talpa is trouwens weer aardig terug gekomen op het "minder reclame verhaal" als ik dat zo eens bekijk

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Knap van Roda door al voor de 2e keer de koploper te verslaan. Eerst Ajax en nu PSV. En Ajax heeft vandaag bewezen toch wel over veerkracht te bezitten.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

wavanbuuren schreef:

Het wordt nu toch echt tijd dat "opa" Maduro voorlopig naar de bank verhuist en héél erg hard gaat trainen.

Talpa is trouwens weer aardig terug gekomen op het "minder reclame verhaal" als ik dat zo eens bekijk

Inderdaad. Maduro verkassen.

En over Talpa .. drama weer .. WEER de topwedstijden op het laatst en dan ook weer de herhalingen voor Ajax en PSV gooien + 2 reclames. Echt zielig , het is dat het nergens anders op is anders had ik nooit Tien gekeken.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Wat een mazzelwedstrijd weer van Ajax .

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3313 stemmen

Ruud Gullit verwoordde het goed. Ajax heeft gegokt en gewonnen. Klasse dat ze met 10 man toch nog winnen

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Gegokt nadat ze al met 3 of 4-0 achter hadden moeten staan ja.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Inderdaad. Maduro verkassen.

En over Talpa .. drama weer .. WEER de topwedstijden op het laatst en dan ook weer de herhalingen voor Ajax en PSV gooien + 2 reclames. Echt zielig , het is dat het nergens anders op is anders had ik nooit Tien gekeken.

Zo ik dacht dat ik de enige was die het opviel. Maduro is al een jaar bagger en men kan wel blijven zeggen van: 'Hij is jong geef hem nog een kans'. Maar Maduro is gewoon niet goed genoeg voor Ajax. Wanneer begrijpt de leiding dat nou eens.

Overigens verrassende nederlaag van PSV. Misschien wordt het nog spannend

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb lang vertrouwen gehad in Maduro, maar nu is dat toch echt verdwenen.

Verkopen die jongen, want hij gaat het gewoon niet redden. Nu niet en over een jaar ook niet.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Wat een mazzelwedstrijd weer van Ajax .

Verklaar je nader, want zo'n mazzel was het ook weer niet.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

In ieder geval winnen van Feyenoord volgende week. En hopen dat AZ nu wel wint van PSV en dan is het gat 5 punten en dan moet ik nog maar eens zien of PSV het volhoud.

Niet al te beste wedstrijd van Ajax, maar gelukkig hebben ze gewonnen. Daar gaat het om nu. Mooi doelpunt van Stam overigens.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.