• 17.361 nieuwsartikelen
  • 182.530 films
  • 12.577 series
  • 34.813 seizoenen
  • 657.169 acteurs
  • 200.504 gebruikers
  • 9.470.580 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Martin Van K schreef:

Als Club Brugge-supporter kan ik niet echt tevreden zijn met deze loting. Verplaatsingen naar Tottenham en Besiktas en thuiswedstrijden tegen Leverkusen en Dinamo Boekarest.

Dat wordt zwaar om ons bij de beste drie te kwalificeren!

Dan is het inderdaad geen gemakkelijk loting.

Poule B en H zijn de zwaarste poules. Wel mooie wedstrijden in Londen en Istanbul, maar het gaat er uiteindelijk toch om dat je doorgaat ipv om een mooi stedentripje te maken.

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4566 stemmen

The Hunter schreef:

Dan is het inderdaad geen gemakkelijk loting.

Poule B en H zijn de zwaarste poules. Wel mooie wedstrijden in Londen en Istanbul, maar het gaat er uiteindelijk toch om dat je doorgaat ipv om een mooi stedentripje te maken.

Naar het schijnt is Istanbul ook niet de ideale stad om er wat te gaan verbroederen met de plaatselijke supporters

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

BenicioDelToro schreef:

AZ zit in een zware poule, met Sevilla (nr 3 in Spanje, slechts één punt achter Barca en Valencia) als allerzwaarste tegenstanders... Maar ook Grasshopper (koploper in Zwitserland), Slovan Liberec (nr 2 in Tsjechië) en Braga (nr 4 in Portugal, afgelopen week nog gewonnen van FC Porto) zet je niet zomaar opzij...

Koploper in Zwitserland?? Dat stelt niet zo heel veel voor. Er wordt ook wel geacht dat een Nederlandse kampioenskandidaat van de nummer 4 van Portugal wint. Want zo wordt AZ toch genoemd: "kampioenskandidaat". En de Tsjechische competitie is minder als de Nederlandse.

Ik heb nog maar eens gekeken denk toch dat Ajax in één van de makkelijkste poules zit. Espanyol 15de (of het moet zoals vorig jaar een echte cupfighter wezen en het blijven toch spanjaarden). Austria Wien op 2na laatste in Oostenrijk . Zulte Waregem staat ook vrij laag in de Belgische (mickey mouse) competitie. Sparta Praag subtop in Tsjechie.

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4566 stemmen

Ik citeer de Metro (Belgisch krantje) van vandaag:

Zulte Waregem kan zich in de Uefa Cup koesteren in de rol van underdog, en dat mag ook wel met tegenstanders als Ajax, Sparta Praag, Espanyol Barcelona en Austria Wenen. De hoop op een nieuwe stunt zal zeker leven op Essevee, want ondanks de eeuwige eigendunk van de Amsterdammers zit er geen enkel topteam bij de tegenstanders.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Babel was anders een van de betere op het veld. Samen met Urby en Fortune.

Dan heb je toch een andere wedstrijd gezien dan ik

Hij kon geen bal bij zich houden en was nauwelijks dreigend.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

happie schreef:

(quote)

Rosenberg is alleen slecht linksbuiten. Daar komt geen goede voorzet vandaan. Kan ook met 2 spitsen spelen Rosenberg-Huntelaar en Perez daarachter. Rechts op het middenveld Gabri, Links op het middenveld Sneijder. En verdedigende middenvelder Roger, Maduro of Lindenbergh. Verdediging gewoon Heitinga/Grygera - Stam - Vermaelen - Urby.

Ook een goede optie idd met Huntelaar en Rosenberg samen voorin en Perez er vlak achter.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Martin Van K schreef:

want ondanks de eeuwige eigendunk van de Amsterdammers zit er geen enkel topteam bij de tegenstanders.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Martin Van K schreef:

Ik citeer de Metro (Belgisch krantje) van vandaag:

Zulte Waregem kan zich in de Uefa Cup koesteren in de rol van underdog, en dat mag ook wel met tegenstanders als Ajax, Sparta Praag, Espanyol Barcelona en Austria Wenen. De hoop op een nieuwe stunt zal zeker leven op Essevee, want ondanks de eeuwige eigendunk van de Amsterdammers zit er geen enkel topteam bij de tegenstanders.

Onze Belgische vrienden putten nog ergens hoop uit, door hun Nederlandse tegenstander naar beneden te halen. Ondanks een groot gebrek aan kwaliteit bij de gemiddelde Belgische club denken ze toch nog aan stunt.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Ook een goede optie idd met Huntelaar en Rosenberg samen voorin en Perez er vlak achter.

Helaas is spelen met 2 spitsen ipv drie gelijkwaardig aan vloeken in de kerk (zoals Hugo Borst ooit zei.).

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

happie schreef:

(quote)

Helaas is spelen met 2 spitsen ipv drie gelijkwaardig aan vloeken in de kerk (zoals Hugo Borst ooit zei.).

Perez speelt er dan ook maar iets achter wat inhoud dat je toch met 3 'spitsen' speelt.

arkadi

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Hoorde op journaal dat er een documantaire is gemaakt over het duits elftal gedurende het afgelopen WK.

Er zijn beelden uit de kleedkamer,bus enz.

Ben er wel benieuwd naar.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Martin Van K schreef:

De hoop op een nieuwe stunt zal zeker leven op Essevee, want ondanks de eeuwige eigendunk van de Amsterdammers zit er geen enkel topteam bij de tegenstanders.

Nog altijd beter dan alle Belgische teams.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Maar die hebben dan ook geen eigendunk.

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4566 stemmen

wij blijven altijd sober en met de beide voetjes op de grond

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Behalve als het over Tom Boonen gaat dan.

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4566 stemmen

Zavo schreef:

wie?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Zavo schreef:

Precies want dan kent de arrogantie in Belgie geen grenzen. Daar kan Ajax zelfs nauwelijks aan tippen.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ik vind het nog wel meevallen. Onze zuiderburen zijn volgens jou arrogant wat betreft Tom Boonen maar daar is ook wel reden toe. Die man wint gewoon heel veel en is een absolute topper. In Nederland verwachten we met z'n allen dat Michael Boogerd wel even bij de top 10 van de Tour de France gaat rijden. Dat vind ik een stuk minder realistisch dan een Tom Boonen die de zoveelste sprint wint.

Alhoewel de Belgen (op Canvas dan toch) er ook wat van kunnen als het om Wim van Huffel gaat.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

In Nederland verwachten we met z'n allen dat Michael Boogerd wel even bij de top 10 van de Tour de France gaat rijden.

MIsschien dat jij dat verwachtte, maar verder geen enkele wielerliefhebber in Nederland, bij mijn weten. Hóópte misschien, maar dan ook héééél misschien.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Alhoewel de Belgen (op Canvas dan toch) er ook wat van kunnen als het om Wim van Huffel gaat.

Eerst keek ik dan ook altijd wielrennen op canvas. Sinds de komst van Boonen niet meer. Michiel Wuyts heeft maar oog voor 1 renner en dat is Boonen. Ik vind Boonen overigens een geweldige renner dus daar gaat het niet om. Maar zelfs als Boonen niet meesprint in een massasprint krijgen ze het op canvas voor elkaar om de hele tijd de naam Boonen te roepen tijdens die massasprint.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Perez speelt er dan ook maar iets achter wat inhoud dat je toch met 3 'spitsen' speelt.

Ja zo kun je het ook bekijken.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Vermoedelijke opstelling Oranje:

Van der Sar;

Boulahrouz, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst;

Schaars, Landzaat, Sneijder;

Van Persie, Kuyt en Robben

Ik hoop dat ze met dit elftal het gezeik om van Nistelrooij en Bommel doen vergeten. Want het word nu alleen maar irritant.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Oh ja. Gelezen gister in de Voetbal International.

Booij zegt: "Gregoor van Dijk deed niet bewust natrappen. Hij moest over hem heen springen en toen raakte hij uit balans waardoor hij Sneijder raakte".

Ik zeg ze moesten Foeke Booij ook schorsen als je dat zegt. Ze zouden van de KNVB van Dijk voor wel 15 wedstrijden moeten schorsen.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Foeke Booij ook schorsen ja

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

happie schreef:

Vermoedelijke opstelling Oranje:

Van der Sar;

Boulahrouz, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst;

Schaars, Landzaat, Sneijder;

Van Persie, Kuyt en Robben

Ik hoop dat ze met dit elftal het gezeik om van Nistelrooij en Bommel doen vergeten. Want het word nu alleen maar irritant.

Van Basten zijn eigen schuld.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

mikoz schreef:

Foeke Booij ook schorsen ja

Ja ze zeiden toen toch ook niet over Bouazouzan (ofzoiets) bij die overtreding op Kokmeijer. ja hij gleed uit over een banenschil. Iedereen kan zien dat Gregoor van Dijk een trappende beweging maakte. Dus een schorsing voor van Dijk, Booij en het halve scheidsrechterkorps want die word met het weekend slechter.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

timbo_ schreef:

Eerst keek ik dan ook altijd wielrennen op canvas. Sinds de komst van Boonen niet meer. Michiel Wuyts heeft maar oog voor 1 renner en dat is Boonen. Ik vind Boonen overigens een geweldige renner dus daar gaat het niet om. Maar zelfs als Boonen niet meesprint in een massasprint krijgen ze het op canvas voor elkaar om de hele tijd de naam Boonen te roepen tijdens die massasprint.

Sterker nog, in koersen waar hij niet eens meedoet krijgen ze het nog voor elkaar de halve uitzending over Boonen te lullen. Ik kijk inderdaad ook weer op Nederland daardoor, dan maar Dijkstra/Ducrot.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Zavo schreef:

Ik kijk inderdaad ook weer op Nederland daardoor, dan maar Dijkstra/Ducrot.

Is ook niet veel maar waar moet je het anders kijken? Eurosport is echt dramatisch met hun reclame en commentaar.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

CAPIpsv schreef:

(quote)

Van Basten zijn eigen schuld.

Op zich best een goede opstelling alleen vraag ik me af wat Denny Landzaat in de basis doet.

Van der Vaart is zeker nog geblesseerd ofzo?

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Die is nog steeds geblesseerd inderdaad. Toch liever Landzaat in de basis dan Nigel de Jong in elk geval

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.