- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Dan moet Sneijder weer een linie terug wat ze bij Ajax dus niet willen. Evenals twee rechtsbenige centrale verdedigers.
(lijkt me sowieso een veel te aanvallende opstelling.)
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Babel speelde goed dus hij moet gewoon spelen, zeker nu Huntelaar geblesseerd is. Verder moet Vermaelen ook altijd spelen, vind ik. En Perez, ja die doet het goed als invaller, maar elke keer dat hij in de basis stond deed hij het niet goed, dus lijkt me duidelijk dat hij de nieuwe pinchhitter is. 
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Was trouwens wel weer een leuk schouwspel gisteren
. Wat een opgefokte toestand zeg.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Voor iedereen die het doelpunt nog niet heeft gezien.
Werkelijk fenomenaal 
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Dan moet Sneijder weer een linie terug wat ze bij Ajax dus niet willen. Evenals twee rechtsbenige centrale verdedigers.
(lijkt me sowieso een veel te aanvallende opstelling.)
Gewoon de 3 naast elkaar zetten
RCM Gabri/CM: Sneijder/LCM:Perez
Wat Babel betreft.
Die gozer maakte niks daar voorin samen met Rosales.
Rosenberg en Perez verdienen gewoon een basisplaats, hoe beter moeten ze nog invallen?
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Lijkt me wel op die positie viel hij ook min of meer in
(Op de positie van Sneijder)
Alleen Perez is altijd wat aanvallender ingesteld.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Zowel Sneijder als Perez speelden gewoon op een soort nummer 10.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik zou gaan voor Vermaelen in de verdediging. Die heeft nog een toekomst bij Ajax. Grygera wandelt de deur uit na dit seizoen.
Verder verdient Perez zeker een basisplaats, maar liever linksbuiten dan linkshalf.
Ook Rosenberg erin, wat moet hij nog meer doen vraag ik me af om in de basis te komen..
Van Babel ging dreiging uit, maar dan moet hij ze ook wel scoren en het niet mooi gaan proberen.
Omdat Rosales weer tegenviel, de volgende keer misschien Rosenberg vanaf rechts, Babel dan weer in de spits om het nu te laten zien en Perez vanaf links.
Sneijder gewoon op het middenveld met Gabri en Roger/Maduro.
En ik blijf hopen op Manucharyan, maar die moet eerst echt 100% fit zijn.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6141 stemmen
Wat Babel betreft. Die gozer maakte niks daar voorin samen met Rosales.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Er ging zeker veel dreiging van hem uit, maar hij wil het te mooi.
Aan het begin een keer en die stift, die had hij beide gewoon moeten schieten.
Rendement staat op dat moment boven schoonheid.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6141 stemmen
Maar het is dus onjuist om te zeggen dat hij 'niks maakte daar voorin'. Dat hij er twee had moeten maken, ben ik met je eens. Overigens ook knap hoe Gabri die 100% kans miste die Babel hem schonk.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6141 stemmen
Babel was echt een ramp.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Ik vond hem helemaal niet voor onrust zorgen, hij was vooral bezig met de bal verspelen en erg goede aangespeelde ballen te verknallen. Rosales was inderdaad niet beter.
En ik zat idd in het stadion.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Maar het is dus onjuist om te zeggen dat hij 'niks maakte daar voorin'. Dat hij er twee had moeten maken, ben ik met je eens. Overigens ook knap hoe Gabri die 100% kans miste die Babel hem schonk.
Mee eens, dat vind ik ook onjuist.
Daarom mag hij de volgende keer ook weer starten van mij, nu om het effectief te doen in plaats van mooi, maar wel met Rosenberg ernaast.
En Gabri, tja, erg goede speler, maar hij mist dat scorend vermogen.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Gewoon de 3 naast elkaar zetten
RCM Gabri/CM: Sneijder/LCM:Perez
Wat Babel betreft.
Die gozer maakte niks daar voorin samen met Rosales.
Rosenberg en Perez verdienen gewoon een basisplaats, hoe beter moeten ze nog invallen?
Rosenberg is alleen slecht linksbuiten. Daar komt geen goede voorzet vandaan. Kan ook met 2 spitsen spelen Rosenberg-Huntelaar en Perez daarachter. Rechts op het middenveld Gabri, Links op het middenveld Sneijder. En verdedigende middenvelder Roger, Maduro of Lindenbergh. Verdediging gewoon Heitinga/Grygera - Stam - Vermaelen - Urby.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
En Gabri, tja, erg goede speler, maar hij mist dat scorend vermogen.
Maar ja hij hoeft ze wat mij betreft er niet in te leggen, als hij zo blijft spelen en de rest scoort gewoon.. Wat mij betreft prima.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
(afbeelding)
Vrij zware loting voor onze nederlandse ploegen. Maar er kan van alles gebeuren.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Vind het bepaald geen lastige loting, alleen voor AZ is het lastig.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Een paar leuke wedstrijden toch. Ik zie kansen voor alle NEderlandse ploegen maar dat hangt er wel veel vanaf tegen welke ploegen ze uit en thuis spelen.
De op papier twee zwakste ploegen (Odense en Zulte-Waregem) hebben tegen Nederlandse ploegen geloot.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Als Feyenoord naar Blackburn en Krakow moet is het toch lastig genoeg. Verder weet je het nooit met die Franse ploegen.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Blackburn wel, Krakow lijkt me niet lastiger dan de meeste andere ploegen waar je tegen kon loten.
Vanuit het hooligan-oogpunt wordt Wisla-Feyenoord wel een Europese topper waarschijnlijk
.
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Poule B is verreweg de zwaarste poule
De Nederlandse clubs mogen niet klagen, zitten wel taaie tegenstanders tussen maar wat had je dan ook verwacht? 
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Az heeft het juistem het makkelijkst lijkt me. Alleen Sevilla is een goede ploeg.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Poule B is verreweg de zwaarste poule
De Nederlandse clubs mogen niet klagen, zitten wel taaie tegenstanders tussen maar wat had je dan ook verwacht? 
Nou niet verrreweg. Poule H komt minimaal op de zelfde hoogte met Poule B. Om ze van moeilijk naar makkelijk te zetten. B, H, A, D, F E, G en C.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
AZ zit in een zware poule, met Sevilla (nr 3 in Spanje, slechts één punt achter Barca en Valencia) als allerzwaarste tegenstanders... Maar ook Grasshopper (koploper in Zwitserland), Slovan Liberec (nr 2 in Tsjechië) en Braga (nr 4 in Portugal, afgelopen week nog gewonnen van FC Porto) zet je niet zomaar opzij...
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
AZ heeft het wel het zwaarste getroffen van de Nederlandse clubs, maar de eerste 3 gaan nog altijd door, dus ook voor AZ zijn er zeker kansen.
Heerenveen komt daarna wel qua moeilijkheid, maar ook hiervoor geldt hetzelfde.
Feyenoord heeft met Blackburn en Nancy pittige tegenstanders en Ajax heeft met Espanyol ook een sterke tegenstander.
En ook interessant, Ajax is de 19e vrij en Feyenoord moet uit naar Basel, terwijl de 22e de Klassieker op het programma staat.
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4566 stemmen
Als Club Brugge-supporter kan ik niet echt tevreden zijn met deze loting. Verplaatsingen naar Tottenham en Besiktas en thuiswedstrijden tegen Leverkusen en Dinamo Boekarest.
Dat wordt zwaar om ons bij de beste drie te kwalificeren! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.