- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ja dat is de grote vraag. De volgende coach zal toch over twee jaar zijn selectie moeten samenstellen. Seedorf, Davids, Van Nistelrooij, Kromkamp en Zenden zullen dan ook weer kans maken op een selectie. Wie weet dan ook weer Kluivert, van der Meyde, Hofland en Bouma.
Ik vrees in elk geval dat Jaliens, Meerdink, Vennegoor of Hesselink en Timmer dan niet meer tot de selectie behoren.
Maar de nieuwe bondscoach (2008) heeft toch geen kans van slagen. Er is nog lang geen waardige opvolger van Edwin van der Sar die stopt na het EK2008.
In 2008 zal alles weer anders wezen denk ik. Dan zijn de talenten van nu ook weer ouder en meer ervaren. Ik denk dan aan een Luirink, Zomer, Hofs, Castelen en Affelay. Verder heb je de talenten die nu tot de selectie behoren. Urby, de Zeeuw, Schaars en Huntelaar bv.
Word moeilijk om een opvolger voor van der Sar te vinden. Stekelenburg is dan de oudste keeper van een behoorlijk niveau. Tis inderdaad zeker geen van der Sar. Maar we hebben wel enkele jonge talenten: Vermeer, Waterman, Vorm en wellicht Tim Krul.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Bouma lijkt me sterk die zit bij Villa op het bankje
Maar over de rest heb je gelijk
Dat weet ik wel zeker dat die er niet zo gauw meer bij zit. Dat gevoel krijg ik ook bij Zenden, van der Meyde, Kluivert en Hofland.
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Waterman is jammergenoeg te veel geblesseerd
Ik had hem ooit in dit topic als opvolger genoemd voor de nr.1 van Oranje. Hij is als keeper beter dan de andere namen die je noemt. Maar die blessures, zonde! 
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Tja je hebt genoeg voetballers denk ik, waarbij een blessure als een rooie draad door hun carriere loopt. Robben is ook best wel zo'n geval.
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Kijk alleen al naar de bondscoach! Robben is inderdaad ook zo'n geval en wat dacht je van van der Vaart? Laten we hopen dat het ooit weer goed komt met Boy Waterman! 
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Hij was altijd goed bij Heerenveen en Jong Oranje. Vermeer was bij het Ek under 21 altijd vrij onzeker op hoge ballen. Wellicht komt dat door zijn geringe lengte. Het word tijd dat er meer Nederlandse clubs aan hun talenten gaan werken.
Ik was nog een jong talent vergeten trouwens: Ryan Donk kan ook een hele goede worden.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Wereldgoal van Van Persie vandaag.
Wat kan die toch voetballen zeg.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Jup, vraag maar aan Bert van Marwijk.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Zeker al had die op dat moment wel al niet meer op het veld mogen staan. Die jongen kan erg goed voetballen maar moet dat naschoppen en dergelijke toch echt gaan afleveren.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Voetbalspoiler.
Goh, Ajax wint weer eens met een goal in de laatste minuten. Wat een verrassing.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Voetbalspoiler.
Goh, Ajax wint weer eens met een goal in de laatste minuten. Wat een verrassing.
Je kunt het ook uitgebreider vertellen en zeggen dat de penalty die Utrecht kreeg helemaal onterecht was.
Ik vond het in ieder geval een heerlijke spannende wedstrijd en Ajax is de terechte winnaar.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Voetbalspoiler.
Goh jij hebt ook op teletekst gekeken.
Ik heb de hele wedstrijd gezien en de 1-2 was een zwaar onterechte penalty. De bal was minstens een halve meter buiten het zestien meter gebied. Eerst een wedstrijd gezien hebben en dan pas oordelen.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Goh jij hebt ook op teletekst gekeken.
Ik heb de hele wedstrijd gezien en de 1-2 was een zwaar onterechte penalty. De bal was minstens een halve meter buiten het zestien meter gebied. Eerst een wedstrijd gezien hebben en dan pas oordelen.
Inderdaad, maar hij mag het zien hoor:
http://suprfile.com/src/1/3hvrzb6/utr-aja1-2.gif
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wat een smerige overtreding van die van Dijk zeg , wat een triest mannetje. En dan nog die penalty
Volgens mij spannen ze wat zamen tegen Ajax .. Beiden zeggen dat het een penalty was .. schandelijk gewoon.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Het was GEEN penalty en die overtreding van aanvoerder Van Dijk moet worden bestraft met een schorsing voor de rest van het seizoen. 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Slecht van de grensrechter, die had toch moeten zien dat die overtreding een meter voor het strafschopgebied was.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
En wat te denken van FC Groningen. Ik dacht echt even dat ze voor het eerst gingen verliezen in Euroborg maar ze redden het toch weer. Grote hulde 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Slecht van de grensrechter, die had toch moeten zien dat die overtreding een meter voor het strafschopgebied was.
Die had het zeker moeten zien, maar had zijn ogen ook dicht zitten.
Op Tele2 kon je namelijk zien dat hij iets zei met 'binnen' toen Van Egmond naar hem toe liep..
Gelukkig werd het goed gemaakt door Perez, anders was Ajax mooi genaaid.
En Groningen op een 3e plek nu, heel erg goed. Maar wel met geluk vandaag.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik denk inderdaad zeker wat er iets achter zat.
Schorsen die arbitrage.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Mark van Bommel heeft de bondscoaches
Marco van Basten en John van 't Schip
gemeld onder de huidige trainersstaf
niet meer voor Oranje te willen spelen.
De middenvelder van Bayern München,die
na het WK niet meer was opgeroepen,was
juist weer voor de EK-kwalificatieduels
met Bulgarije en Albanië geselecteerd.
Van Basten klopte verder dit weekeinde
vergeefs aan bij Ruud van Nistelrooij.
Na telefonisch overleg bleek er "zowel
van de kant van de leiding als van Van
Nistelrooy,onvoldoende vertrouwen om de
aanvaller alsnog aan de selectie toe te
voegen als vervanger voor Huntelaar",zo
meldt de KNVB.Van Basten roept voor Van
Bommel en Huntelaar geen vervangers op.
Kijk eens aan, logische keuze en interessant wat dit voor effect zal hebben in de toekomst.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Zoiets zat er natuurlijk aan te komen.
Het is ook gewoon belachelijk geweest hoe Van Basten Van Bommel heeft behandeld. Dan weer wel oproepen, dan weer niet.
Ik geef Van Bommel gelijk, ook al is het jammer.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Ik geef van Bommel zeker geen gelijk, echter het zat er wel dik aan te komen. Bondscoach van Basten heeft dit volledig aan zichzelf te danken. Nu willen van Nistelrooij en van Bommel niet eens meer voor Oranje spelen. Belachelijk. Go van Basten. Ontsla deze man nu.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
daar gaat je protégé Watts 

Ik las het, met pijn in mijn hart. Met Villa, Torres en Garcia heb je al een goede voorhoede. Aragones is nooit een voorstander van Raúl geweest, maar dit valt zwaar. Niet alleen bij mij, maar bij heel Spanje. Raúl is de ambassadeur van het Spaanse voetbal.
Raúl is niet de spelr die hij vroeger was maar nog zeker zeer bruikbaar voor het Spaanse nationale team. Hij motiveert mensen, hij is een rolmodel en hij presteert dit seizoen behoorlijk goed, dus waarom nu pas deze move komt en vooral waarom nu, snap ik niet. Bovendien heeft Aragones hem nooit laten speln op zijn positie en Aragones is niet goed met hem omgegaan, vergelijkbaar met de Van Bommel kwestie bij Oranje.
En het kan ook nog te maken heben gehad met de kritiek van Raúl op Aragones op zijn racistisch getinte uitspraken. Anyway, een heel verlies voor mij persoonlijk en ik denk ook voor de nationale ploeg.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Eindelijk doet Van Bommel iets waar het Nederlands elftal sterker van wordt, weg met die gast! Ik denk dat Van Basten hier stiekem alleen maar blij mee is, nu hoeft hij er niet eens meer over na te denken.
Van Nistelrooy was nog wel bruikbaar geweest, maar er zijn genoeg alternatieven.
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
De keuze om Van Bommel opeens wél te selecteren, leek op een zet om het Van Nistelrooij debacle een beetje te ontkrachten: "Selecteren op basis van 'ik-mag-je'? Moi?"
Dit Oranje is zoutloos en als er wordt aangekloot met posities zal Van Bommel nooit optimaal renderen. Kan hij zich net zo goed richten op clubvoetbal.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Nu moet van Basten in ieder geval wel gaan presteren, want als Nederland straks het EK niet haalt. Dan valt heel Nederland (terecht) over Mijnheer van Basten heen.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Wat een smerige overtreding van die van Dijk zeg , wat een triest mannetje. En dan nog die penalty
Volgens mij spannen ze wat zamen tegen Ajax .. Beiden zeggen dat het een penalty was .. schandelijk gewoon.
Ik denk dat er bij die van Dijk gewoon iets niet goed zit in je hoofd. Als je het er al voor de wedstrijd over hebt en het vervolgens nog doet ook nog. Dat is gewoon de frustratie van een zielig mannetje dat lang niet met de groten meekan.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
De KNVB zal niet gaan bemiddelen in de in de controverse tussen bondscoach Marco van Basten en de 'afvallige' vedetten Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij. Dit liet directeur betaald voetbal Henk Kesler vandaag weten.
“De bondscoach is volledig autonoom in zijn selectiebeleid. Ik pieker er niet over te bemiddelen. Als we bij elke gepasseerde speler moeten gaan bemiddelen dan kunnen we wel aan de gang blijven'', aldus Kesler.
Van Bommel besloot om na eerdere afwezigheid niet in te gaan op de uitnodiging van de bondscoach. In een gesprek met Van Basten gaf van Nistelrooy aan dat door het ontbreken van wederzijds vertrouwen hij zich niet meer beschikbaar stelde.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Even iets anders: Het lijkt me duidelijk dat spelers als Rosenberg en Perez in de basis horen.
Beide vielen weer erg goed in
Stekelenburg Heitinga Stam Grygera Emanuelson Gabri Sneijder Perez Rosales Huntelaar Rosenberg
Lijkt je dit niks?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.