• 17.317 nieuwsartikelen
  • 182.453 films
  • 12.574 series
  • 34.806 seizoenen
  • 656.531 acteurs
  • 200.480 gebruikers
  • 9.469.067 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

mikoz schreef:

Wat een gelukvogels die kakkerlakken .. Sparta verdiende zeker een punt.

Ajax speelde weer erg sterk , alleen ontbrak het weer aan een ding .. Scoren ! Ajax had dit seizoen al minimaal 15 doelpunten moeten maken , maar door het slechte afronden hebben we er pas 10 en niet te vergeten geen CL.

Ajax speelde inderdaad erg sterk, net zo goed bijna als de eerste helft Kopenhagen. Beste zet van Ten Cate om Maduro eruit te laten en Roger er in te zetten. Over 2 weken ga ik naar Ajax-Nec dus ben benieuwd.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Sparta in zijn algemeen gaat een brief sturen naar de KNVB.

Haverkort is niet meer welkom op het Kasteel

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

lowhusky schreef:

(quote)

Kan toch gebeuren, man. Roddick wordt nu getraind door Connors. Roddick heeft nu al 16 van zijn 17 laatste wedstrijden ofzo gewonnen (finale verloren van Blake, winnaar Cincinatti, nu halve finale US Open). "This is the new Andy Roddick!" Dus kansen heeft Roddick wel tegen Federer.

Je ziet het, ik heb gelijk gekregen. 'The new A-Rod' is nog altijd niet sterk genoeg om Federer te verslaan. Het is vooral aan de foutjes van Federer te danken dat Roddick nog een set wist binnen te slepen.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Wie is er nou wel instaat om een Federer te verslaan ?

Misschien een Nadal af en toe op gravel of een Safin/Nalbandian die een hele goede dag heeft maar over het algemeen is Roger gewoon onaantastbaar. Ook tegen

Rodick weer , op speelse wijze trakteerde hij Rodick op een nederlaag.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Niet Christian Klien, maar wel Robert Doornbos, zal de tweede Red Bull wagen besturen tijdens de laatste drie races van het F1-seizoen. Dat maakte het team maandagochtend bekend.

“Het is fantastisch dat ik opnieuw mag racen. Ik kijk er echt naar uit. Testen op vrijdag was leuk, maar racen op zondag is wat ik echt wil. Ik ken het team intussen al heel goed en ga natuurlijk mijn uiterste best doen tijdens de resterende races", belooft Doornbos.

Klien kreeg enkele weken geleden te horen dat er voor hem in 2007 geen plaats meer is bij Red Bull. De Oostenrijker wordt vervangen door Mark Webber en is nu op zoek naar een nieuw plaatsje in de F1. Dat moet hij nu wel zonder steun van Red Bull doen. Zij wilden Klien immers in het het Amerikaanse Champcar kampioenschap introduceren, maar dat zag de Oostenrijker niet zitten.

Die weigering speelt nu in het voordeel van testrijder Robert Doornbos. De Nederlander neemt het het stuur tijdens de resterende drie races in China, Japan en Brazilië. Doornbos reed vorig jaar al acht races voor Minardi.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

BenicioDelToro schreef:

(quote)

Je ziet het, ik heb gelijk gekregen. 'The new A-Rod' is nog altijd niet sterk genoeg om Federer te verslaan. Het is vooral aan de foutjes van Federer te danken dat Roddick nog een set wist binnen te slepen.

Andy Roddick speelde vanaf 5-0 tot 2-2 in de derde set erg goed. mede door fouten van federer en natuurlijk die prachtige punten van hem. =Nadat roddick 4 breekkansen kreeg en ze niet verzuimde kreeg hij helaas een mentale tik

phil Taylor speelde niet super tegen adams maar wint gemakkelijk met 7-2

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

mikoz schreef:

Wie is er nou wel instaat om een Federer te verslaan ?

Misschien een Nadal af en toe op gravel of een Safin/Nalbandian die een hele goede dag heeft maar over het algemeen is Roger gewoon onaantastbaar. Ook tegen

Rodick weer , op speelse wijze trakteerde hij Rodick op een nederlaag.

Tja, hij is nu eenmaal de beste van dit moment en misschien wel de beste allertijden. Nadal is in principe beter op gravel en heeft de potentie om hem ook op andere ondergronden het vuur na aan de schenen te leggen, maar momenteel moet hij toch echt zijn meerdere in Fed erkennen. Safin en Nalbandian hebben ook wel eens van Fed gewonnen (net als een paar rijzende sterren als Gasquet en Murray), maar zij zijn (nog) niet constant genoeg om hem serieus tegenstand te bieden.

Leuk trouwens, dat we het eindelijk eens over tennis kunnen hebben hier op het forum!

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

lowhusky schreef:

Andy Roddick speelde vanaf 5-0 tot 2-2 in de derde set erg goed. mede door fouten van federer en natuurlijk die prachtige punten van hem. =Nadat roddick 4 breekkansen kreeg en ze niet verzuimde kreeg hij helaas een mentale tik

Hij speelde op de toppen van zijn kunnen. Je ziet, zodra Fed een tandje erbij doet, zoals in de vierde set, is Roddick nergens meer. Dat scheidt de echte top van de subtoppers; echte toppers kunnen iets extra's geven als de situatie daarom vraagt.

Het zegt veel dat Roddicks verzet gebroken was na die late break in de derde set. Hij mist de weerbaarheid om de knop om te zetten en gewoon vol te gaan voor de vierde set. Iemand als Nadal had dat waarschijnlijk wel gedaan, daarom is hij de enige die regelmatig van Federer kan winnen.

Zagen jullie Tiger Woods nog zitten trouwens, in Federers box? Zegt genoeg dat hij niet in de box van zijn landgenoot Roddick zit, maar in die van mede-sporticoon Federer.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

lowhusky schreef:

phil Taylor speelde niet super tegen adams maar wint gemakkelijk met 7-2

Martin Adams en finales

Ik gun het die man van harte maar ik zie het gewoon niet gebeuren dat hij nog ooit een televisietoernooi wint.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Nadal had gister ook niet kunnen winnen van Federer in de 4e set. Hij legde de ballen gewoon waar hij wilde, vanuit elke positie, elke dreun van Roddick kalmpjes retournerend.

Echt heel erg indrukwekkend.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Phoenix schreef:

Nadal had gister ook niet kunnen winnen van Federer in de 4e set. Hij legde de ballen gewoon waar hij wilde, vanuit elke positie, elke dreun van Roddick kalmpjes retournerend.

Echt heel erg indrukwekkend.

Nee, niet op deze ondergrond en in deze vorm. Maar op gravel is Nadal (nog) wel de meerdere van Federer. Terwijl Fed op die ondergrond wel van mensen als Roddick, Hewitt, Safin, Nalbandian etc kan winnen.

Indrukwekkend is Mr. Federer's middle name!

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

BenicioDelToro schreef:

Indrukwekkend is Mr. Federer's middle name!

Vooral een tweede service van Federer staat me nog bij. Een niet al te beste opslag, hoog opstuitend en nogal in het midden van het serveervak. Roddick beukt hem met zijn forehand naar een hoek, waarna Federer hem net zo hard weer met een backhand crosscourt speelt. De snelheid waarmee hij die backhand hanteerde, en ook nog eens op techniek...

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

(quote)

Ajax speelde inderdaad erg sterk, net zo goed bijna als de eerste helft Kopenhagen. Beste zet van Ten Cate om Maduro eruit te laten en Roger er in te zetten. Over 2 weken ga ik naar Ajax-Nec dus ben benieuwd.

Een geweldige zet. Ookal zie ik het nog steeds zitten in Maduro, de komende weken moet hij gewoon maar op de bank plaats nemen.

Dit is echt een topmiddenveld, met Gabri als uitblinker.

Nu nog werken aan de afwerking van het team en het gaat helemaal goed.

Want het had net zo goed 7-0 kunnen zijn..

En voor Sparta inderdaad erg treurig dat het zo is gegaan, dit is niet verdiend.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Misschien moeten ze er toch eens aan gaan denken om het contract van Roger te verbeteren. Het zou zonde zijn als die man na één seizoen weer vertrekt. Ik zie het helemaal zitten met Roger en Gabri op dat middenveld. En het is me ook nog opgevallen dat Rosales sinds de komst van die twee wat beter uit de verf begint te komen.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Daar moet zeker aan gedacht worden, want deze voetballer kan Ajax heel goed gebruiken. En niet alleen dit seizoen. Contract openbreken en verlengen.

Cruijff had het had dan toch goed gezien.

En Rosales zal het inderdaad erg fijn vinden met wat Spaanstalige vrienden erbij.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

(quote)

Martin Adams en finales

Ik gun het die man van harte maar ik zie het gewoon niet gebeuren dat hij nog ooit een televisietoernooi wint.

Ik gun het hem maar ik zie hem niet graag met de trofee in de hand (alleen op tv dan)

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Ten Eerste: Of je kijkt naar de wedstrijd in het stadion

Nee, hier op het forum geef je niks weg voor de uitzending.

Ten Tweede: Of je hebt Tele2 op je tv
idem.

Ten Derde: Het moment waarop jij reageert is de wedstrijd al in samenvatting uitgezonden op tv
Het moment waarop jij reageerde niet, daar gaat het dus om.

Maar ik zal mijn bericht voortaan na 7 uur plaatsen

Mooi .

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

lowhusky schreef:

(quote)

Ik was ook voor Roddick, ik kwam thuis tijdens de 4e game van de 1e set. Maar die eerste (love-)game die Roddick won, geweldig om te zien, die 4 vernietigende services bezorgden me kippenvel. Helaas niet de hele wedstrijd uitgezien en jammer dat Federer weer heeft gewonnen, wordt toch wat te eentonig nu, maar ja, volgende keer beter.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Federer is een held.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

En wat voor een zeg, wowh.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Federer moet alleen hopen op een blessure van Nadal rond de tijd van Roland Garros, want Nadal is de gravelkoning. Probleem van Federer tegen Nadal was ook zijn zelfvertrouwen, want tegen Nadal speelde hij nooit zijn allerbeste tennis zoals we hebben kunnen zien in de laatste, beslissende set tegen Roddick, die liep toen constant achter de feiten aan. Sampras mag de schoenen poetsen van Federer, alleen de statistieken maken Sampras de grootste aller tijden, maar de realiteit is anders, want als Federer gezond en fit blijft tot het einde van zijn carriere heeft hij alle records verbroken.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Sampras mag de schoenen poetsen van Federer, alleen de statistieken maken Sampras de grootste aller tijden, maar de realiteit is anders, want als Federer gezond en fit blijft tot het einde van zijn carriere heeft hij alle records verbroken.

Ik vrees het ook

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

The Hunter schreef:

(quote)

Een geweldige zet. Ookal zie ik het nog steeds zitten in Maduro, de komende weken moet hij gewoon maar op de bank plaats nemen.

Dit is echt een topmiddenveld, met Gabri als uitblinker.

Nu nog werken aan de afwerking van het team en het gaat helemaal goed.

Want het had net zo goed 7-0 kunnen zijn..

Ajax was het afgelopen weekend duidelijk de sterkste van de Nederlandse ploegen, als ze dit volhouden word het een leuk seizoen. Alleen dat het maar 3-0 is gebleven moet je niet alleen wijten aan de afwerking. Wapenaar verdient wel de credits daarvoor. Ben blij dat we Charisteas hebben weg gedaan, want het zag er zondag treurig uit met hem.

Ajax was het afgelopen weekend duidelijk de sterkste van de Nederlandse ploegen, als ze dit volhouden word het een leuk seizoen. Alleen dat het maar 3-0 is gebleven moet je niet alleen wijten aan de afwerking. Wapenaar verdient wel de credits daarvoor. Ben blij dat we Charisteas hebben weg gedaan, want het zag er zondag treurig uit met hem.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Deze week lekker drie dagen voetbal. CL en uefa cup. Benieuwd hoe onze ned. ploegen het doen.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Phoenix schreef:

(quote)

Vooral een tweede service van Federer staat me nog bij. Een niet al te beste opslag, hoog opstuitend en nogal in het midden van het serveervak. Roddick beukt hem met zijn forehand naar een hoek, waarna Federer hem net zo hard weer met een backhand crosscourt speelt. De snelheid waarmee hij die backhand hanteerde, en ook nog eens op techniek...

Hij reageert en anticipeert ook veel sneller dan alle andere spelers. Tel dat op bij zijn zeer uitgebreide arsenaal aan slagen, zijn fysieke en mentale kracht, zijn uitstraling op de baan etc. en je weet dat hij nu al - hij is net 25 - een legende is.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Oud-ploegmakkers Armstrong bekennen EPO-gebruik

Twee oud-ploeggenoten van Lance Armstrong hebben in de New York Times toegegeven EPO gebruikt te hebben. Dit zou gebeurd zijn in de Tour de France van 1999, waarin Armstrong zijn eerste eindoverwinning pakte.

Frankie Andreu, voormalig wegkapitein van de US Postal-ploeg waarvoor Armstrong destijds reed, vertelde aan de krant dat hij in de voorbereiding op de race EPO gebruikt had. Een andere oud-renner, die anoniem wil blijven omdat hij nog in de wielersport werkzaam is, gaf hetzelfde toe.

'Er zijn wielrenners op twee niveau's,' zei de 39-jarige Andreu. 'Er zijn de jongens die valsspelen en de jongens die gewoon proberen te overleven.' Andreu zei voor een paar wedstrijden EPO gebruikt te hebben en wil dit nu bekendmaken omdat hij zich zorgen maakt over de negatieve effecten van doping op de wielersport.

Beide renners zijn nooit betrapt op het gebruik van prestatiebevorderende middelen.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

En wie is de tweede renner?

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

Die wil dus anoniem blijven

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Dat kunnen dus zijn Ekimov, Hamilton, Hincapie, Vandevelde?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.