• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.415 films
  • 12.574 series
  • 34.806 seizoenen
  • 656.470 acteurs
  • 200.475 gebruikers
  • 9.468.582 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Wat een actie weer van Talpa. Wil je lekker voetbal gaan kijken moeten ze na een kwartier de uitzending afbreken vanwege een vastgelopen computer. Wat een prutsers.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2204 stemmen

kwart over 12 de herhaling

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Wat ben ik toch blij dat ik geen Talpa hoef te kijken om voetbal te zien.

Wat een beleid is dat zeg, omdat de computer is vastgelopen...

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Heh Adems weer gewonnen .. die gozer is echt uber saai . ik pas morgen maar ach ik heb het toch voor geen seconde gevolgd..

V

• 8369 berichten
  • 3383 stemmen

De vriendelijke zoutzak wordt morgen hoogstwaarschijnlijk genadeloos geslacht door The Power. Geen twijfel over mogelijk.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

mikoz schreef:

Heh Adems weer gewonnen .. die gozer is echt uber saai .

Uber saai? Doet precies hetzelfde als de rest hoor. Gewoon wat pijltjes in een bord gooien.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Andy Roddick wint met 6-7 (5), 6-0, 7-6 (3), 6-3 van de Rus Youzhny. De finale wordt dus Federer-Roddick. Wordt een prachtpartij. Ik hoop dat Roddick wint, dan kan Federer eens gaan flink nadenken over zijn verlies.

Maria Sharapova won het damestoernooi van Justin Henin-hardenne met 2x 6-4.

Phil Taylor - Martin Adams vanavond om 20:00 uur. Ik wilde liever Michael in de finale maargoed. Adams tegen Taylor is een stuk minder boeiend maar ik ben blij dat Phil het toernooi vrij makkelijk zal winnen.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Uber saai? Doet precies hetzelfde als de rest hoor. Gewoon wat pijltjes in een bord gooien.

Darten is ook vrij saai maar bij sommige spelers zit er nog wat sensatie in denk aan een Ted Hankey bijvoorbeeld.

En natuurlijk zijn de Nederlanders ook leuk om naar te kijken vooral van Gerwen omdat hij natuurlijk vrij nieuw is en gelijk al zo ver komt. Dan komt er ook nog eens bij dat Adems bijna altijd hetzelfde gemmidelde gooit en nooit eens echt boven zichzelf kan uitstijgen , je weet dus al hoe het gaat aflopen bijna.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Darten is ook vrij saai.

Voor mij niet. Ja, adams is ietwat saai maar als Phil taylor gooit...

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Bij Adams weet je gewoon wat je gaat krijgen. Een stuk of 10 sets waarin hij 97 gemiddeld gooit . Wat dat betreft is het grilligere patroon en de uitspattingen van van Gerwen leuker om naar te kijken. Helaas kwamen die uitspattingen gister op het verkeerde moment, had hij ze in de laatste 3 sets gehad, had van Gerwen gewonnen.

Ik geef Adams trouwens geen schijn van kans tegen Taylor.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Phoenix schreef:

Bij Adams weet je gewoon wat je gaat krijgen. Een stuk of 10 sets waarin hij 97 gemiddeld gooit . Wat dat betreft is het grilligere patroon en de uitspattingen van van Gerwen leuker om naar te kijken. Helaas kwamen die uitspattingen gister op het verkeerde moment, had hij ze in de laatste 3 sets gehad, had van Gerwen gewonnen.

Ik geef Adams trouwens geen schijn van kans tegen Taylor.

Als Adams 97 gem. gooit, lijkt het steeds of hij maar 90 gooit ofzo.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Maria Sharapova

Taylor zal wel met weinig moeite gaan winnen.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

lowhusky schreef:

Phil Taylor - Martin Adams vanavond om 20:00 uur.

Eerst Return of The Legends Special, legende Bobby George tegen Les Wallace (winnaar Embassy '97). Ik ben benieuwd naar Les Wallace, ik heb hem nog nooit zien gooien. Hij blijkt goed te zijn

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2204 stemmen

Goh wat had Zuid weer mazzel met de arbitrage vanmiddag

Greene die opvallend zijn armen uitstrekt naar de bal en dan durft die lul van een Haverkort er nog geen penalty voor te geven

1,5 minuut later doet ie het wel, maar dan aan de andere kant.

Dat was ook een penalty, maar Sparta had hem ervoor moeten hebben. Dan was het 2-2 geweest en dan had je een andere slotfase gezien.

Helaas pindakaas, die mazzel hebben vaak alleen top 4 clubs.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

lowhusky schreef:

Als Adams 97 gem. gooit, lijkt het steeds of hij maar 90 gooit ofzo.

Heb tegen van Gerwen alleen de eerste 6 sets gezien maar toen was ik toch beduidend meer onder de indruk van Adams dan van Van Gerwen. Ook wat scores betreft vond ik Adams zeker niet de mindere.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

@Spartaan: wil je dat voortaan even tussen spoilertags zetten? dank u.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Dat was ook een penalty,.

Pardon ?!

Dat was dus geen penalty. Zuivere tackle op de bal en een theatrale val dat was alles. Vandaag is Sparta een welverdiend punt ontnomen door de arbitrage. En we hebben Huysegems weer niet gezien

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Taylor oppermachtig. Heeft de laatste 4 partijen van het toernooi maar 4 sets af hoeven staan!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviefreak#1 schreef:

(quote)

Pardon ?!

Dat was dus geen penalty. Zuivere tackle op de bal en een theatrale val dat was alles. Vandaag is Sparta een welverdiend punt ontnomen door de arbitrage. En we hebben Huysegems weer niet gezien

Mee eens, was geen penalty en Sparta is bestolen maar mij hoor je niet klagen over het falen van de arbitrage.

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

En Roger Federer heeft weer de US Open gewonnen, hij won met 6-2, 4-6, 7-5, 6-1 van Andy Roddick.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

us_raider schreef:

En Roger Federer heeft weer de US Open gewonnen, hij won met 6-2, 4-6, 7-5, 6-1 van Andy Roddick.

Hij zou volgend jaar de kroon op zijn carriere moeten zetten door alle vier de grand slams te winnen. Hij is de enige speler in decennia die ik daar toe in staat acht.

happie

• 6272 berichten
  • 426 stemmen

Sparta is inderdaad bestolen. Maar ik vind aangezien ik voor Ajax ben daar niet over mag klagen, want ajax heeft het ook wel eens gehad wat Feyenoord nu heeft. Maar het neemt niet weg dat het een onterechte overwinning was.

Gelukkig was de schiettent in de ArenA wel lekker om te kijken. Jammer genoeg had Vitesse een uitstekende Wapenaar op goal staan. Gelukkig was gister eindelijk het "Hunting season" open.

Middenveld met Gabri, Roger en Sneijder gaat uitgroeien tot het beste.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2204 stemmen

Toen ik in het stadion zat leek het gewoon een penalty

Maar toen ik gisteravond de beelden terugzag zag ik dat idd gewoon de bal werd gespeeld.

Dus in 3 gevallen genaaid

1. De handsbal van Greene

2. De zwaar bestrafte 2e geel van Gudde

3. En de 1-3 penalty voor Feyenoord

Allemaal toevallig in de 2e helft gebeurd. In de pauze is gezien dat scheidsrechter Haverkort een minuut of 5 met Erwin Koeman heeft gepraat. Heel toevallig floot hij de 2e helft alleen maar in het voordeel van Feyenoord.

Ook meldde Hugo Borst gisteravond dat Haverkort een uur voor de wedstrijd met Gerard Meijer in de kleedkamer heeft lopen praten

Wat mij betreft en de club Sparta in zijn algemeen fluit Haverkort nooit meer op het Kasteel

Er is ook een brief geschreven naar de KNVB, die is nog niet opgestuurd overigens

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2204 stemmen

kos schreef:

@Spartaan: wil je dat voortaan even tussen spoilertags zetten? dank u.

Ten Eerste: Of je kijkt naar de wedstrijd in het stadion

Ten Tweede: Of je hebt Tele2 op je tv

Ten Derde: Het moment waarop jij reageert is de wedstrijd al in samenvatting uitgezonden op tv

Maar ik zal mijn bericht voortaan na 7 uur plaatsen

happie

• 6272 berichten
  • 426 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Toen ik in het stadion zat leek het gewoon een penalty

Maar toen ik gisteravond de beelden terugzag zag ik dat idd gewoon de bal werd gespeeld.

Dus in 3 gevallen genaaid

1. De handsbal van Greene

2. De zwaar bestrafte 2e geel van Gudde

3. En de 1-3 penalty voor Feyenoord

Allemaal toevallig in de 2e helft gebeurd. In de pauze is gezien dat scheidsrechter Haverkort een minuut of 5 met Erwin Koeman heeft gepraat. Heel toevallig floot hij de 2e helft alleen maar in het voordeel van Feyenoord.

Ook meldde Hugo Borst gisteravond dat Haverkort een uur voor de wedstrijd met Gerard Meijer in de kleedkamer heeft lopen praten

Wat mij betreft en de club Sparta in zijn algemeen fluit Haverkort nooit meer op het Kasteel

Er is ook een brief geschreven naar de KNVB, die is nog niet opgestuurd overigens

Dan begrijp ik de boosheid van sparta. Jules Deelder zal niet blij wezen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

happie schreef:

Dan begrijp ik de boosheid van sparta. Jules Deelder zal niet blij wezen.

hugo borst gister ook niet

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2204 stemmen

Ja Hugo ging gister ook tekeer

En wat een ouwehoer is dat die Tonny Bruins Slot

Dat was ook eenmalig

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Wat een gelukvogels die kakkerlakken .. Sparta verdiende zeker een punt.

Ajax speelde weer erg sterk , alleen ontbrak het weer aan een ding .. Scoren ! Ajax had dit seizoen al minimaal 15 doelpunten moeten maken , maar door het slechte afronden hebben we er pas 10 en niet te vergeten geen CL.

happie

• 6272 berichten
  • 426 stemmen

Nee Hugo was idd niet blij, maar ja. Het is nooit leuk om te verliezen van Feyenoord voor een Spartaan. En al helemaal niet op zo'n manier. Het enige voordeel voor sparta was, dat ze beter waren en verdiende om te winnen.

Alle drie de linies vielen tegen van Feyenoord. Misschien is het gelukkig voor Feyenoord dat ze Bosschaart verkocht hebben. Die was bij de beide tegendoelpunten betrokken. eentje zelfs waar de onfortuinlijke Saavedra aan de noodrem moest trekken en rood kreeg.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

kijkert schreef:

(quote)

Hij zou volgend jaar de kroon op zijn carriere moeten zetten door alle vier de grand slams te winnen. Hij is de enige speler in decennia die ik daar toe in staat acht.

Dat is ook zijn eigen ultieme doel, naast natuurlijk het record van 14 gewonnen Grand Slam-toernooien van Pete Sampras verbreken. Hij is al goed op weg; dit is al nummer negen!

Roger rules!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.