• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.415 films
  • 12.573 series
  • 34.801 seizoenen
  • 656.467 acteurs
  • 200.477 gebruikers
  • 9.468.594 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

happie

• 6272 berichten
  • 426 stemmen

Johnny Heitinga speelde gisteravond opnieuw geen gelukkige wedstrijd in het shirt van het Nederlands elftal. Dat kon en wilde hij zelf ook niet om heen draaien. "Ik was gewoon slecht", aldus de Ajacied tegenover FC Update.

"Verdedigend ging het nog wel, ik heb geen duel verloren. Aan de bal was ik echter zeer matig, zeg maar gerust slecht", aldus de 22-jarige verdediger. "Ja, ik heb er geen moeite mee om dat toe te geven. Als ik goed speel, weet ik dat ook. Als ik dan vervolgens slecht speel, vind ik dat ik dat ook toe moet durven geven."

Dat er door het Eindhovense publiek gejuichd werd toen hij moest plaatsmaken voor Khalid Boulahrouz, doet Heitinga weinig. "Ach, we weten dat het Nederlandse publiek kritisch is. Bovendien gebeurt wel vaker dat Ajacieden uitgefloten worden als we met Oranje in Eindhoven spelen. Maargoed, aan de andere kant: ik heb hier twee keer gescoord en toen juichde iedereen gewoon even hard."

"Ik denk dat het publiek tevreden naar huis is gegaan. We hebben zes punten, dat is het meest belangrijke. Qua spel denk ik dat we ons niet helemaal gerevancheerd hebben voor het duel in Luxemburg, maar qua resultaat wel."

happie

• 6272 berichten
  • 426 stemmen

pascal83 schreef:

Hoezo opmerkelijk:

(quote)

Bron: voetbalprimeur.nl

De NOS moet toch wat te voetballen uitzenden.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Lol, beslissende set en SBS 6 schakelt vrolijk over naar House

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Dit kan toch niet waar zijn

4-4, beslissende set kwart finale

Ik haat SBS6

Site van SBS ook volledig plat dus je kunt het niet eens verder kijken, moet je weer wachten tot na House, Hart van Nederland, Piet's Weerbericht en SMS6 Shownieuws

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

*diepe zucht* ik heb medelijden met sbs6...wat een bummer...gelukkig kun je het op internet verder kijken maar ik heb het helaas gemist want de pc was bezet.

Van Gerwen wint met 5-4 maja ik wou dat king won. Maar het kan mij niks meer schelen, want michael is ook mijn favoriet.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Op de site van SBS was er geen doorkomen aan.

Toch mooi dat ie heeft gewonnen.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Die Phil Taylor toch ook weer. Staat Colin Lloyd daar 110 gemiddeld te gooien en staat hij gewoon met 0-3 in sets achter. Wat een fenomeen die Taylor

Van mij mag Taylor - Van Gerwen de finale worden

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Van mij mag Taylor - Van Gerwen de finale worden

Van mij ook, Taylor van mij wel even gaan trainen op de dubbels en de 180ers, want gister was hij niet goed bezig

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

lowhusky schreef:

Ik hoop dat Roddick Federer een keertje verslaat.

Sorrie voor jou, maar dat gaat niet gebeuren. Het hoogst haalbare voor Roddick is de finale, waarin hij het Federer weliswaar lastig zou kunnen maken, maar winnen doet ie niet.

Laat Roddick eerst maar eens van Youzhny winnen!

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Van Basten in 2008 terug naar Ajax

Marco van Basten keert mogelijk in 2008 terug naar Ajax. De huidige bondscoach zou een voorcontract hebben getekend bij de Amsterdamse club, zo zei een bestuurslid tegenover het programma Entertainment Live van Talpa.

Welke functie de inmiddels 41-jarige Van Basten gaat bekleden in de ArenA is nog niet bekend. De bondscoach gaf onlangs aan zijn tot 2008 lopende contract bij de KNVB nog niet te willen verlengen.

Mogelijk keert Van Basten terug bij de jeugdopleiding, waarin hij al eerder succesvol was. In het seizoen 2003-2004 werd hij samen met zijn huidige assistent John van 't Schip kampioen met de A1 van Ajax.

Opvolger van Henk ten Cate staat in ieder geval al klaar. Hopelijk heeft van Basten in die tussentijd wel wat meer geleerd van het spelletje.

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

BenicioDelToro schreef:

Sorrie voor jou, maar dat gaat niet gebeuren. Het hoogst haalbare voor Roddick is de finale, waarin hij het Federer weliswaar lastig zou kunnen maken, maar winnen doet ie niet.

Laat Roddick eerst maar eens van Youzhny winnen!

Je doet net alsof Federer niet kwetsbaar kan zijn. Ik blijf erbij dat Roddick de finale gaat halen en hem ook gaat winnen. Hij imponeert het hele toernooi al

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Federer is zeker wel kwetsbaar, een paar weken geleden won Andy Murray nog in straight sets van hem. En ik ben met je eens dat Roddick in een uitstekende vorm steekt, maar in de finale zal Roddick gewoon niet winnen. In deze vorm zal hij er zeker wel een vijfde set uit kunnen slepen, maar uiteindelijk zal Federer winnen.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Head to head:

Roddick - Federer 1-10

De enige keer dat Roddick kon winnen was ruim drie jaar geleden in Montreal op hardcourt, na een tiebreak in de derde set.

De laatste keer dat Roddick een set wist te winnen dateert ook al van 2004, finale Wimbledon. Federer won toen in vier sets.

Alle andere ontmoetingen waren - op de allereerste onderlinge ontmoeting in 2001 na - allemaal straight sets overwinningen voor Fed.

The facts tell it all...

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

BenicioDelToro schreef:

Head to head:

Roddick - Federer 1-10

De enige keer dat Roddick kon winnen was ruim drie jaar geleden in Montreal op hardcourt, na een tiebreak in de derde set.

De laatste keer dat Roddick een set wist te winnen dateert ook al van 2004, finale Wimbledon. Federer won toen in vier sets.

Alle andere ontmoetingen waren - op de allereerste onderlinge ontmoeting in 2001 na - allemaal straight sets overwinningen voor Fed.

The facts tell it all...

Resultaten uit het verleden...

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Doom schreef:

(quote)

Opvolger van Henk ten Cate staat in ieder geval al klaar. Hopelijk heeft van Basten in die tussentijd wel wat meer geleerd van het spelletje.

Lijkt me wel mooi als hij terugkomt naar Ajax, maar niet als hoofdcoach.

Laat eerst Henk ten Cate maar eens een paar jaar iets uitbouwen, dan kan V.Basten nog eens assistent worden en daarna ooit de opvolger.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik zie van Basten dus echt geen assistent worden met die ego van hem.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Als Marco al ergens hoofdcoach wil worden zal het toch een club moeten zijn met een fantastische jeugdopleiding

happie

• 6272 berichten
  • 426 stemmen

Nou dat wordt dus niet Feyenoord want die verpest de jeugd liever.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

BenicioDelToro schreef:

Head to head:

Roddick - Federer 1-10

The facts tell it all...

Kan toch gebeuren, man. Roddick wordt nu getraind door Connors. Roddick heeft nu al 16 van zijn 17 laatste wedstrijden ofzo gewonnen (finale verloren van Blake, winnaar Cincinatti, nu halve finale US Open). "This is the new Andy Roddick!" Dus kansen heeft Roddick wel tegen Federer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Roddick maakt zeker een goede kans, resultaten in het verleden zeggen niets en bovendien heeft Roddick zich erg goed geontwikkeld. Maar ik support niemand echt fanatiek maar ik hoop wel op Roddick.

Ik stort me volledig op Sharapova

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Dit kan toch niet waar zijn

4-4, beslissende set kwart finale

Ik haat SBS6

Site van SBS ook volledig plat dus je kunt het niet eens verder kijken, moet je weer wachten tot na House, Hart van Nederland, Piet's Weerbericht en SMS6 Shownieuws

Vanavond weer geen darts op tv door dat suffe sterren dansen op ijs. (alleen nog kort verslagen 23:20 + formule 1 & voetbal ) Toch mazzel voor sbs6 dat ik niet superboos ben, want op internet kan je nog live kijken (wat wel irritant is)

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik stort me volledig op Sharapova

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Phoenix schreef:

(quote)

Figuurlijk dan he?

Het is niet echt een publiekslieveling (en als ze populair is, is het vaak om haar looks ) maar de eerste keer dat ik haar zag tennissen was ik verkocht. Ze heeft iets speciaals over zich, vooral qua gedrag en mentaliteit.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

kijkert schreef:

(quote)

Je moet gewoon geen heel land verbannen als er één club naar de rechter stapt.

Sterker: dat laatste moet je helemaal niet verbieden.

Als Excelsior morgen oneens is ergens mee (wat dan ook), zouden dus zomaar zes Nederlandse clubs Europees geschoffeerd mogen worden?

Waanzin waar de sportliefhebber nooit achter kan staan, lijkt me.

Pure chantage-maffia praktijk.

Is ook waar! Las alleen ergens dat 3 clubs per poule een alternatief was. En dat is ook geen pretje. Verder volg ik je wel hoor.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Figuurlijk dan he?

Het is niet echt een publiekslieveling (en als ze populair is, is het vaak om haar looks ) maar de eerste keer dat ik haar zag tennissen was ik verkocht. Ze heeft iets speciaals over zich, vooral qua gedrag en mentaliteit.

geef mij maar michaëlla krajicek

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ik heb nog geen seconde gekeken naar dat darten ( wat me met vlagen toch wel kan boeien ) maar ik hoorde dat van Gerwen van King had gewonnen , Top prestatie !

happie

• 6272 berichten
  • 426 stemmen

mikoz schreef:

Ik heb nog geen seconde gekeken naar dat darten ( wat me met vlagen toch wel kan boeien ) maar ik hoorde dat van Gerwen van King had gewonnen , Top prestatie !

Winnen van Barney, Whitlock en King in een toernooi is al fantastisch, als die dan ook nog achtereenvolgens Adams en Taylor verslaat is echt de terechte winnaar.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Millar wint de tijdrit in de Vuelta

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

(quote)

Winnen van Barney, Whitlock en King in een toernooi is al fantastisch, als die dan ook nog achtereenvolgens Adams en Taylor verslaat is echt de terechte winnaar.

Taylor net met een nieuw record van hoogste gemiddelde naar de finale Ik verwacht dat Van gerwen van Adams wint (het wordt close)

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Fijn, van gerwen verliest met 6-4. Van Gerwen gooide zelfs bijna een 9-darter en toen hij D 12 mistte werd hij kwaad. Adams tegen taylor morgen dus. Een stuk minder boeiende finale dan Michael - phil. Zoals bobby george al zei: "Het is niet rot bedoeld maar iemand als Adams is saai om naar te kijken."

Roger Federer wint met 6-1, 7-5 en 6-4 van Davydenko. Davydenko speelde goed maar Federer had vette mazzel. Federer dus in de finale, hopelijk tegen Roddick, die nog tegen Youzhny moet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.