• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.415 films
  • 12.573 series
  • 34.801 seizoenen
  • 656.422 acteurs
  • 200.472 gebruikers
  • 9.468.356 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Vanavond The Dazzler

Ik hoop echt dat King wint, want King-Taylor wil ik wel een keertje zien.

Verder jammer van Whitlock, erg goede vent, sportief hoe hij van gerwen feliciteerde.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Fitton-Taylor is ook wel een leuk affiche toch?

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

BenicioDelToro schreef:

Fitton-Taylor is ook wel een leuk affiche toch?

Niet echt vind ik, ze hebben al een paar keer tegen elkaar gespeeld. King tegen taylor wil ik echt wel zien!

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Fitton is beter in vorm dus in dat kader lijkt het me leuker dat hij tegen Phil komt. King is volledig uit vorm op het moment

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Fitton is beter in vorm dus in dat kader lijkt het me leuker dat hij tegen Phil komt. King is volledig uit vorm op het moment

King begint elk televisietoernooi slecht. Tegen Fitton barst hij denk ik wel los. En king tegen Taylor heb ik nog nooit gezien en Fitton-taylor wel dus ik wil echt dat King in de finale tegen phil speelt en dan verliest (ook wil ik King-Van Gerwen zien)

happie

• 6272 berichten
  • 426 stemmen

Van Gerwen - Taylor wil ik ook wel zien. Verder ben ik benieuwd naar Niels de Ruiter.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

Niels de Ruiter.

Ik vind het soms irritant om naar hem te kijken..

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

lowhusky schreef:

en Fitton-taylor wel

Maar dat was wel heel erg close. Toen heeft Fitton pijlen voor de wedstrijd gehad

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

(quote)

Maar dat was wel heel erg close. Toen heeft Fitton pijlen voor de wedstrijd gehad

maar een keer won phil met 6-1 ofzo en had een gemiddelde 39 en nog wat die wedstrijd op de idl was echt stom.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Duitsland is goed bezig om het doelsaldo op te krikken.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Kan Ruud weer terug in Oranje? Of mag Kuyt eindelijk eerste spits zijn? Kan Heitinga weg? En Danny 'middelmaat' Landzaat..

Gelukkig hebben we van Persie, Sneijder en Schaars nog.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die verdomde Healy. Noord Ierland - Spanje 3-2

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Heitinga was weer eens verschrikkelijk slecht, die mag er inderdaad wel uit. Best een leuke wedstrijd verder met vooral een erg mooie openingsgoal van van Persie.

Duitsland wow .

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Respekked schreef:

Kan Ruud weer terug in Oranje? Of mag Kuyt eindelijk eerste spits zijn? Kan Heitinga weg? En Danny 'middelmaat' Landzaat..

Gelukkig hebben we van Persie, Sneijder en Schaars nog.

En dan ook V.Bommel en Davids nog maar selecteren, dan zijn we weer een eind verder.

Gelukkig al weer een betere wedstrijd dan tegen Luxemburg, maar er kan nog genoeg verbeterd worden.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Van Basten heeft een te groot ego om een (echte) grote trainer te worden en dus goede voetballers als Van Bommel, Davids, Van Nistelrooy, en Seedorf te selecteren.

IPV op Cruyff gaat hij op een charismatische versie van Van Gaal lijken.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

Heitinga was weer eens verschrikkelijk slecht.

Volledig mee eens.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Duivels bibberend naar 0-1 zege.

De Rode Duivels hebben in Armenië gedaan wat moest: winnen. Een doelpunt van Daniel Van Buyten vlak voor rust volstond voor een 0-1 zege, noodzakelijk om de EK-droom na de Kazachse kater niet helemaal uit elkaar te doen spatten. Na de hervatting werd het voor de Duivels nog pompen of verzuipen, maar de beoogde driepunter werd bibberend over de streep getrokken. Zo tellen de Belgen na twee confrontaties met de mindere goden uit groep A een 4 op 6. Voldoende om de illusie op Euro 2008 hoog te houden, al spreken we op 7 oktober mogelijk weer helemaal anders. Dan wacht de troepen van René Vandereycken namelijk een heikel uitduel tegen Servië in de hel van Belgrado. (hln.be)

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

België wint weer eens! En dat werd tijd ook!

Hopelijk zijn de duivels nu over een dood punt heen en krabbelen ze weer uit hun dal. Deze drie punten zijn in ieder geval een begin (jullie hebben al meer punten dan bijvoorbeeld wereldkampioen Italiè, wist je dat! )

Spanje verliest van Noord-Ierland??? Moet niet gekker worden! :8

Youzhny verslaat Nadal (voor de mensen die zich slechts met voetbal bezig houden - en dat zijn er hier nogal wat - dit gaat over tennis) Fantastisch!! Henin in de halve finale! Laten we hopen op opnieuw een finale tussen haar en Mauresmo!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

pascal83 schreef:

Van Basten heeft een te groot ego om een (echte) grote trainer te worden en dus goede voetballers als Van Bommel, Davids, Van Nistelrooy, en Seedorf te selecteren.

IPV op Cruyff gaat hij op een charismatische versie van Van Gaal lijken.

Van Basten zal toch echt wat meer moeten bereiken om van Gaal te evenaren

happie

• 6272 berichten
  • 426 stemmen

Heitinga was ongelooflijk slecht. Hij was de laatste tijd al niet best. maar zo slecht heb ik hem nog nooit gezien. Landzaat was ook shit. De rest was gewoon op een goed niveau met Sneijder en van Persie als absolute uitblinkers. Verder vond ik de Jong ook zeker aardig voetballen.

Mooie ruime overwinning van de Duitsers.

tennis finale bij de mannen Blake -- roddick?? mooie amerikaanse finale.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

happie schreef:

tennis finale bij de mannen Blake -- roddick?? mooie amerikaanse finale.

No way! Blake gaat echt niet van Federer winnen, hij wordt in de pan gehad! Roddick zou eventueel de finale kunnen bereiken, maar een all American final wordt het zeker niet. Gelukkig niet trouwens, dat gun ik dat onsportieve Amerikaanse publiek niet!

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

Roddick maakt van alle halve finalisten de beste indruk En Blake wordt niet zomaar in de pan gehakt. Federer zal daar een lastige kluif aan hebben en het is helemaal niet zeker of Federer wel gaat winnen want hij speelt tegen Blake, nummer 5 geplaatst, en tegen het Amerikaanse publiek. We zullen zien!

happie

• 6272 berichten
  • 426 stemmen

Blake is ook erg snel en atletisch. Waardoor wat makkelijker voor ieder bal gaat. Roddick maakt idd de beste indruk. Federer is altijd goed.

Tjsa en ik benieuwd hoe meneer Haas het gaat doen in de kwartfinale tegen Davydenko.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

De finale wordt waarschijnlijk Federer tegen Roddick. Al hoop ik stiekem op een nieuwe stunt van Youzhny, van mij mag hij best Roddick eruit meppen. Maar goed, Roddick lijkt herboren sinds hij Jimmy Connors aan zijn zijde heeft, dus die heeft in zijn halve finale de beste kansen.

En Davydenko gaat winnen van Haas, let maar op.

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

Wie weet krijgen we wel een Russische finale

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Dat is theoretisch mogelijk, en Federer heeft het al eens eerder lastig gehad tegen Davydenko (Australian Open van dit jaar), dus wie weet...

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Er is bijna geen kans dat Blake de finale haalt. Roddick wel, want Youzhny is soms een makkelijke klant. Ik hoop dat Roddick Federer een keertje verslaat.

Verder vanavond Van gerwen tegen King.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Quido schreef:

Natuurlijk gebeurt dit niet. De UEFA zou zichzelf volkomen belachelijk maken, voor zover dat nog (meer) mogelijk is.

Hoezo belachelijk? De Denen zijn wel eens Europees Kampioen geworden op zo'n manier. Als er geen vervangers voor 'verbannen' clubs zouden komen, en dus poules van 3, dat zou toch ook verre van leuk zijn?

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

PartyMarty schreef:

(quote)

Hoezo belachelijk? De Denen zijn wel eens Europees Kampioen geworden op zo'n manier. Als er geen vervangers voor 'verbannen' clubs zouden komen, en dus poules van 3, dat zou toch ook verre van leuk zijn?

Je moet gewoon geen heel land verbannen als er één club naar de rechter stapt.

Sterker: dat laatste moet je helemaal niet verbieden.

Als Excelsior morgen oneens is ergens mee (wat dan ook), zouden dus zomaar zes Nederlandse clubs Europees geschoffeerd mogen worden?

Waanzin waar de sportliefhebber nooit achter kan staan, lijkt me.

Pure chantage-maffia praktijk.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Hoezo opmerkelijk:

Rode Duivels mogelijk op de NOS

Belgische voetballiefhebbers moeten vrezen de duels van de Rode Duivels in de toekomst niet meer rechtstreeks te kunnen bekijken. De KBVB weigert de uitzendrechten nog langer te verkopen voor een appel en een ei.

Het duel met Kazachstan werd door de VTM voor slechts 50.000 euro uitgezonden. "Voor dat bedrag komen de Rode Duivels niet meer op het scherm", zegt bondsvoorzitter François De Keersmaeker in het Gazet van Antwerpen.

"Wil niemand méér betalen, dan komt er geen rechtstreekse uitzending", gaat De Keersmaeker nog een stapje verder. Het is daarom zelfs niet uitgesloten dat de Belgische nationale ploeg voortaan wordt uitgezonden door de NOS. "Wij hebben al contact opgenomen met de NOS in Nederland. Als daar belangstelling is, kan de Vlaamse kijker misschien alsnog de Rode Duivels aan het werk zien."

Bron: voetbalprimeur.nl

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.