- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
Die jongen liep al vrij vlot na de embassy naast zijn schoenen. Maar daarna presteert hij niks meer. Hij is nog jong, maar toch wel een beetje arrogant.
Niels de Ruiter drong wel door tot de tweede ronde. Dat ging met 3-2 ten koste van landgenoot Mareno Michels. Ook Vincent van der Voorn mag blijven hopen op een flinke hap uit het prijzengeld van ruim twee ton. Hij versloeg de Zweed Göran Klemme na een voorsprong van 2-0 met onnodig veel moeite: 3-2.
Één van mijn favo darters. Helaas ging hij toch wel te ver. Door voor de afkondiging weg te lopen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
George Hincapie pakt Amerikaanse titel.
George Hincapie (Discovery Channel) heeft zondag de Amerikaanse titel op de weg veroverd. Hincapie had na een rit over 194 km in en rond zijn thuishaven Greenville 16 seconden voorsprong op Levi Leipheimer (Gerolsteiner), met wie hij in de finale was ontsnapt. Slechts 31 van de 102 aan de start verschenen renners reden de wedstrijd uit. (belga/hln.be)
Uitslag:
1. George Hincapie (VSt/Discovery Channel) 194 km in 4u47:15
2. Levi Leipheimer (VSt) op 0:16
3. Danny Pate (VSt) 1:20
4. Burke Swindlehurst (VSt) 1:25
5. Chris Wherry (VSt) 1:38

George Hincapie op het podium met vrouw Melanie en dochter Julia Paris.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Die jongen liep al vrij vlot na de embassy naast zijn schoenen. Maar daarna presteert hij niks meer. Hij is nog jong, maar toch wel een beetje arrogant.
Die jongen was gewoon zwaar in vorm op Lakeside (embassy is een no-no
) en dat niveau haalt hij onmogelijk nog een keer. Het is dat hij nog een paar jaar terug mag komen op Lakeside omdat hij deze editie had gewonnen anders hadden we nooit meer iets van hem gehoord. Hetzelfde geld voor Dick van Dijk die één toernooi wint (het officiele WK) en ook nooit meer iets wint. Waar zijn Hofstra, Blijs, Robbe en Brantjes gebleven ? Juist, die hebben hun tijd gehad en die zien we niet meer terug. Hetzelfde geld vanaf volgend toernooi voor Mareno Michels.
De Nederlandse hoop voor de toekomst ligt bij Vincent en Niels en heel misschien bij Van Gerwen maar dat betwijfel ik ook.
Één van mijn favo darters. Helaas ging hij toch wel te ver. Door voor de afkondiging weg te lopen.
Ach het is Ted Hankey. Als we ons over dit soort dingen al druk gaan maken moeten we gewoon ophouden en er een alcoholvrij toernooi van maken met verplichte dopingcontroles en vaste tenues. Dit zijn juist de dingen die de dartsport kleur geeft. Je hebt ze bij elk toernooi, mensen die geen hand geven als ze verliezen of gewoon kwaad weglopen als het even niet lukt. Een hoop heisa over niets.
Vanavond trouwens mijn favorieten op het podium :
THE WIZARD

en
THE DAZZLER

lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Vanavond 2 favorieten van mij

Michael van Gerwen

Mervyn King
En ik hoop dat Phil Taylor het toernooi wint.

En anders ga ik tennis kijken als de wat mindere wedstrijden bezig zijn.
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Vanavond trouwens mijn favorieten op het podium :
THE WIZARD
(afbeelding)
en
THE DAZZLER
(afbeelding)
Ook twee van mijn favorieten!
Ik ben wat minder sceptisch over de Nederlanders dan Moviefreak#1. Jelle Klaasen die krijgt nu wel van alles op hem af en dat kan ten koste gaan van de prestaties. De verwachtingen zijn hoog als hij op het podium staat. En niet alleen bij hem als is het bij de andere natuurlijk stukken minder. Geef die jonge gasten een paar jaar en ze zullen er staan! Kijk maar eens naar van Barneveld. Stond in 1995 in de finale van de Embassy en het duurde een tijdje voordat hij de man werd die hij nu is. Ik heb er alle vertrouwen in 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
George Hincapie pakt Amerikaanse titel.
(afbeelding)
Lelijke trui
.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Haha, hij wint van Barney 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Prachtige partij 
Volgende ronde moet hij wel tegen Whitlock en dat wint hij natuurlijk nooit van mijn favoriet 
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Prachtige partij 
Volgende ronde moet hij wel tegen Whitlock en dat wint hij natuurlijk nooit van mijn favoriet 
Is dat jouw favoriete dartspeler dan of gewoon een van je favorieten (whitlock dus)
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Whitlock is dé favoriet. Met darts ben ik altijd voor spelers, niet voor nationaliteiten. Mijn andere favorieten zijn Fitton, O'Shea, Veitch en Hankey.
Dat zijn ook de leukste gasten om een praatje mee te maken. Ik heb een ongelofelijke hekel aan Van Gerwen (kwalbal) en Tony Martin (omdat die mij altijd verslaat
) 
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
Mighty Mike heeft gewonnen van Barney. Hij doet het goed en maakt vanavond een goede kans tegen Whitlock.
Vanavond ook nog Taylor tegen Walton. Ook wel een aardige partij. Denk toch dat Walton het flink moet afleggen tegen Taylor.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Dit is mijn favoriete darter:

Speelt vandaag om 20.00 uur tegen Colin Lloyd!
Hup Gary! 
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
Ajax weet 14 sep.t meer over CL-deelname
De Portugese voetbalbond heeft van de Wereldvoetbalbond FIFA nog 10 dagen de tijd gekregen om de zaak rond Gil Vicente op te lossen. De Portugese clubs zullen wellicht worden verbannen van de internationale toernooien wanneer er geen oplossing is.
Omdat Mateus vorig seizoen vier wedstrijden speelde voor Gil Vicente terwijl hij niet speelgerechtigd was, moet Gil Vicente degraderen. Via de burgerrechtbank wil de club haar degradatie nu ongedaan maken.
Geen inmenging van een burgerrechtbank is een strenge regel bij de FIFA. De Portugese bond moet nu een oplossing zoeken via 'legale voetbalorganen'. Indien er tegen 14 september geen oplossing uit de bus komt, mogen wellicht Ajax, Osasuna en Chievo dit seizoen aantreden in de Champions League.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2630 stemmen
Zou jammer zijn. Clubs die het niet verdiend hebben tóch de CL in sturen..
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Mighty Mike heeft gewonnen van Barney. Hij doet het goed en maakt vanavond een goede kans tegen Whitlock.
Vanavond ook nog Taylor tegen Walton. Ook wel een aardige partij. Denk toch dat Walton het flink moet afleggen tegen Taylor.
Aangezien dat walton erg slecht speelde in zijn vorige partij moet dit een whitewash voor Phil worden.
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
Zou jammer zijn. Clubs die het niet verdiend hebben tóch de CL in sturen..
Boeiend tis Ajax des te beter. Dan van die gare portugezen.
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
Aston Villa overgenomen
Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 5 september om 13:36
De Engelse club Aston Villa is vanaf heden in het bezit van de Amerikaanse zakenman Randy Lerner, zo meldt BBC Sports. Lerner heeft nu 85,5% van alle aandelen Aston Villa tot zijn beschikking. In Augustus al betaalde hij 95 miljoen euro voor bijna 60% van de aandelen.
Lerner zei tegenover de BBC dat hij al een tijdje na aan het denken was over een totale overname van de club. “De afgelopen 3, 4 jaar ben ik meer en meer gefocused geraakt op Villa. Ik kreeg nu de mogelijkheid om de club geheel over te nemen.”
De Amerikaan liet tevens weten tevreden te zijn over manager Martin O’Neill. De voormalig Celtic-coach presteert boven verwachting met zijn team. Aston Villa deelt samen met Portsmouth en Everton de 2e plaats in de Premier League.
“De fans zich moeten voorbereiden op een lange periode met O’Neill aan het roer. We willen een lange termijn relatie met deze coach aangaan, de supporters zijn al achter hem gaan staan en dat doet mij goed,” vertelde hij.
Het lijkt een trend te worden dat rijke zakenmannen in Engeland clubs overnemen. Eerder werden bijvoorbeeld Manchester United en Chelsea al overgenomen door steenrijke zakenlieden.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2630 stemmen
Boeiend tis Ajax des te beter. Dan van die gare portugezen.
Die gare Portugezen hadden zich geplaatst en Ajax ging eruit tegen een derderangsclub...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eens met Goodfella, als je je niet hebt weten te plaatsen hoor je er niet thuis.
Bovendien zijn er meerdere clubs gesneuveld in de derde voorronde, die voorrangsbehandeling van Ajax e.a. vindt ik ook zeer stupide.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Het meest stupide is nog wel dat de FIFA de gang naar de burrgerrechter verbiedt.
Van mijn part mag de EU de FIFA dwingen die regel te schrappen, of anders in alle EU landen de FIFA verbieden.
En de Champions League moet natuurlijk alleen open staan voor landskampioenen en de UEFA-cup winnaar + CL-winnaar!
Lola3
-
- 892 berichten
- 1558 stemmen
Dit is mijn favoriete darter:
(afbeelding)
Speelt vandaag om 20.00 uur tegen Colin Lloyd!
Hup Gary! 
voor zover ik weet
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
darten betekent niks in Belgie
voor zover ik weet
Heeft in België een tiental jaar geleden eens een 'boost' gehad, maar de laatste tijd hoor je van het Belgische front inderdaad niet veel meer.
Kijk hier eens: http://www.bdb-darts.be/ 
Hier staan de gekwalificeerden voor de Winmau World Masters van 13 tot 15 oktober in Engeland.
De eerste Belg staat nogal laag geplaatst in de ranking. 
UNIBET.COM WDF World Rankings: Men 2006
1 Gary Anderson Scotland 114
2 Michael van Gerwen Netherlands 97
3 Raymond van Barneveld Netherlands 93
4 Martin Adams England 88
5 Tony Eccles England 82
6 Mervyn King England 79
7 Vincent van der Voort Netherlands 76
8 Paul Hanvidge Scotland 70
9 Simon Whitlock Australia 68
10 Martin Atkins England 65
11 Gary Robson England 55
12 Shaun Greatbatch England 54
13 John Walton England 53
14 Mike Veitch Scotland 50
14 Göran Klemme Sweden 50
16 Jelle Klaasen Netherlands 49
17 Darryl Fitton England 46
18 Brian Sørensen Denmark 45
19 Tony Martin England 41
20 Ted Hankey England 39
20 Tony O`Shea England 39
20 Jarkko Komula Finland 39
40 Dirk Hespeels Belgium 21 
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
De beste darter van België vind ik toch wel Eric Clarijs. Die vent gooit gewoon buitengewoon goed.
Mijn favoriete darter Phil Taylor heeft trouwens met 4-1 gewonnen van John Boy Walton. Taylor'dubbelpercentage was ongeveer 25-30 procent en toch nog 100,50 gemiddeld. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Achja Darten is nou eenmaal een ding van de Engelsen en omstreek maar gelukkig komen er steeds meer landen om de hoek kijken met als uitblinker natuurlijk Nederland 
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
Eens met Goodfella, als je je niet hebt weten te plaatsen hoor je er niet thuis.
Bovendien zijn er meerdere clubs gesneuveld in de derde voorronde, die voorrangsbehandeling van Ajax e.a. vindt ik ook zeer stupide.
Het heeft niks te maken met een voorrangsbehandeling, want Ajax, Chievo en Osasuna zijn van die uitgeschakelde ploegen uit de derde voorronde de hoogstgeplaatse ploegen op de Uefa Coëfficientenlijst. Dus is het logisch dat zij als eerste in aanmerking komen voor een plek in de CL.
Het interresseert me ook geen ruk of dat iemand vind dat ze er niet thuis horen of dat ze uitgeschakeld zijn en er geen recht op hebben. Als ze erin worden geplaatst is dat voor mij alleen maar relaxed.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Natuurlijk gebeurt dit niet. De UEFA zou zichzelf volkomen belachelijk maken, voor zover dat nog (meer) mogelijk is.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Gary heeft verloren... 
Jammer hoor!
Nu maar juichen voor Van Gerwen dan, wat een fantastische en razendspannende wedstrijd speelde die zeg! Hoe durft SMS6 die partij te onderbreken voor Hart van Nederland en Shownieuws!?!
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Bij www.sbs6sport.nl kun je hem op je pc kijken...wel irritant maja. Schandalig van sbs6. Niks "Dé dartzender van Nederland". En Lloyd gaat eraf tegen Taylor. Geen twijfel mogelijk.
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
voor de NEC fans:
NEC zal in de winterstop op zoek gaan naar een nieuwe club voor spits Romano Denneboom. Het contract van de 25-jarige Spijkenisser loopt aan het eind van dit seizoen af en Denneboom heeft aangegeven dit niet te willen verlengen
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Simon Whitlock 
Erg jammer dat hij verloor want die man verdiend werkelijk een standbeeld voor de wedstrijd van gisteren. Zelden iemand zo strak zien gooien en telkens terugkomen vanuit geslagen positie. Maar natuurlijk ook de credits voor Van Gerwen, het mag dan een ongelofelijk vervelend en vooral dom mens zijn maar darten kan hij wel !
Ik vond het trouwens niet te geloven dat SBS die wedstrijd onderbrak. Zo'n fantastische wedstrijd moet je gewoon blijven uitzenden en dan kan Hart van Nederland best even wachten. En de prijsvraag met Celine moet ook verboden worden , net als die vervelende bruggetjes die Edward van Kuilenborg altijd maakt 
Vanavond The Dazzler 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.