- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
toch blijft het als een paal boven water dat basketbal een gevaarlijke sport is.
gimli f
-
- 1454 berichten
- 0 stemmen
Gister en eergister de Vuelta-etappes helaas niet kunnen zien, maar vandaag heb ik mn portie Vino wel gehad gelukkig!

In een tijd vol doping en tactische angsthazen mogen we blij zijn met deze mens, of niet wielerliefhebbers?!
Astana Rules!
Wij moeten het doen met weekenden lang dat ubersneue schaatsen kijken omdat we daar zo goed in zijn, wat bijna geen enkel land in de wereld interesseert.
.
NOS en Eurosport rulen. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Astana Rules!
Dat gaat me dan weer wat te ver. Die ploeg is toch uitgesloten voor de Tour en heeft daarmee Vino zijn eerste tourwinst ontnomen.
gimli f
-
- 1454 berichten
- 0 stemmen
Dat gaat me dan weer wat te ver. Die ploeg is toch uitgesloten voor de Tour en heeft daarmee Vino zijn eerste tourwinst ontnomen.
Alsof die ploeg zichzelf uitgesloten heeft van deelname.... 
En voor zover ik weet waren al die verdachte renners toch gezuiverd van die Fuentes-lijst, maar goed.
IK juich voor aanvallende renners die iets durven en risico nemen en daarmee de wielersport iets moois meegeven. Dus vandaag: Astana Rules.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Alsof die ploeg zichzelf uitgesloten heeft van deelname.... 
En voor zover ik weet waren al die verdachte renners toch gezuiverd van die Fuentes-lijst, maar goed.
IK juich voor aanvallende renners die iets durven en risico nemen en daarmee de wielersport iets moois meegeven. Dus vandaag: Astana Rules.
Nou ja als er 6 van de 9 renners uit de selectie van een team worden verdacht van doping dan vind ik het de schuld van het team. Dus is het ook de schuld van het team dat Vino niet mee mocht doen en daarmee zijn verdiende winst niet kon binnenhalen. Dat die renners zijn gezuiverd is nieuw voor mij maar ik geloof je gelijk 
gimli f
-
- 1454 berichten
- 0 stemmen
Dat die renners zijn gezuiverd is nieuw voor mij maar ik geloof je gelijk 
"On July 26, 2006, five Astana riders have been formally cleared by Spanish courts. These riders were forced out of the 2006 Tour de France because of alleged links to a blood doping investigation. The five Astana team members: Joseba Beloki, Isidro Nozal, Sergio Paulinho, Allan Davis and Alberto Contador, each received a written document officially clearing them of any links to the ongoing "Operación Puerto," the Spanish newspaper El Diario Vasco reported."
Dat heb je eind juli in elke krant kunnen lezen, als je niet op vakantie was ofzo.
Overigens juich ik voor ASTANA en niet voor LIBERTY SEGUROS en Manuel Saiz, laat dat even duidelijk zijn voor je.
Maar goed, juich lekker voor andere renners van andere teams, of voor renners die minder durf hebben als Kaschechkin en Vinokoerov - maakt mij het verder uit.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Was niet sarcastisch bedoeld 
for the record : Ik ben ook blij dat Vino het zo goed doet 
gimli f
-
- 1454 berichten
- 0 stemmen
Was niet sarcastisch bedoeld 
for the record : Ik ben ook blij dat Vino het zo goed doet 

Het komt er feitelijk op neer dat -naar achteraf is gebleken- Astana onterecht uit de Tour is geweerd en dat de Tour-directie (en niet Astana zelf) Vinokoerov zijn kans op een Tour-zege heeft ontnomen.
Vandaar dat ik op een dag als vandaag wel even lekker wil juichen als Kaschechkin en Vino iets durven ondernemen en als dat dan ook tot winst leidt.
En verder wens ik je uiteraard nog een mooie en spannende Vuelta toe. Met de juiste winnaar uiteraard. 
En nu ga ik lekker naar Agassi kijken op Eurosport. Potentieel allerlaatste wedstrijden van (voormalig) supersterren rulen! 
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen

Zie mijn smiley bij die zin.
Nowitzky en Gasol zijn ook wel mooie spelers om in een finale tegenover elkaar te staan.
Ja ik vond het wel jammer dat Usa verloor vanwege James en Wade. Maar ja je kun niet alles hebben.
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
Achja ik kijk deze inspiratieloze interlands toch nooit 
Daar denk ik ook altijd aan, maar ja dan toch ga ik kijken. Woensdag maar hopen om Wit-Rusland. En ik hoop dat Demy de Zeeuw in de basis staat, want dat vind ik een goede voetballer. Beter als Landzaat in ieder geval. En woensdag hebben we weer "das kannibal" in het veld staan. De beste Nederlandse verdediger op dit moment.
Agassi weet in ieder geval niet van opgeven (gelukkig). Hij blijft werken. 1-1 in sets (5-7, 7-6). Toch weer mocht hij verliezen indrukwekkend.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Ik hoop het ook maar ik ben er bang voor.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Terzijde: hoorde ik dat nou goed bij Talpa? Verzilverde Litmanen een gouden kans? 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik vond het al heel wat dat hij niet geblesseerd was 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Terzijde: hoorde ik dat nou goed bij Talpa? Verzilverde Litmanen een gouden kans? 
Als je de interland tegen Polen bedoeld: Twee kansen zelfs.
En een assist.

moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Mooi afscheid van Agassi. Dat kun je wel aan de Amerikanen overlaten
Ook mooie woorden van Becker trouwens.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Mooi moment idd, Agassi is wel de grootste van de afgelopen 20 jaar.
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
Erwin Koeman wil 4-4-2 gaan spelen. Dan komt Charisteas beter tot zijn recht en dan kan Buijs zijn spelletje bij groningen spelen. Op zich geen onaardige gedachte van Koeman. Hoeven Kolkka, de Cuelaer en Huysegems in ieder geval niet te spelen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Sportief succes kan voor hem ook betekenen dat hij wekelijks speelt.
Je kunt wel bij Arsenal op de bank zitten en de titel halen, maar als je dan niet meegespeeld hebt, is dat waarschijnlijk minder speciaal.
Klopt, maar ik denk dat een speler als Tevez niet zo snel bankzitter zou worden bij Arsenal. Hij zou prima met Henry door één deur kunnen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Tja ik kon me echt niet voorstellen dat je zo'n uitspraak ook daadwerkelijk meende. Dat timmer beter is dan Stekelenburg kan ik me nog wel iets in vinden, als we kijken naar het seizoen 2004-2005. Toen zat Timmer immers op zijn piek en ik denk dat Stekelenburg dat nog lang niet is.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Andre, je bent mijn held en ik zal je missen! 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Het is een wereldsport, maar omdat Nederland er zo pokkeslecht in is laten ze gewoon niks zien.
Wij moeten het doen met weekenden lang dat ubersneue schaatsen kijken omdat we daar zo goed in zijn, wat bijna geen enkel land in de wereld interesseert.
.
Vandaag zonden ze Biljart uit 
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
Arsenal heeft nu Henry, Abedayor en Baptista voor de spits positie. Met Tevez erbij hebben ze nog een spits die bij menige ploeg basisspeler zou wezen. ManU was meer geweest voor Tevez. Die kunnen nog wel een goede spits gebruiken.
Volgens de editie van de doorgaans betrouwbare Romeinse sportkrant Il Romanista van vandaag zullen David Trezeguet en Mauro Camoranesi deze week officieel werkgever Juventus verzoeken om hun doorlopende contract te laten ontbinden
Manchester United heeft belangstelling voor John Heitinga, zo meldt The Sunday Mirror. Manager Sir Alex Ferguson zou in januari een poging willen wagen om de verdediger over te nemen van Ajax.
The Mancunians zouden een slordige zeven miljoen euro overhebben voor Heitinga. Het is nog onduidelijk of Ajax de Nederlandse international wil laten vertrekken. Vorig jaar werd een vorstelijk bod van Sevilla afgewezen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Het is veel erger dat er 0,0 aandacht is voor vechtsporten als de K1 waar Nederlanders al jarenlang de dienst uitmaken.
Remy Bonjaski 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Mooi moment idd, Agassi is wel de grootste van de afgelopen 20 jaar.
Pete Sampras zal het daar niet zo maar mee eens zijn denk ik.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Pete Sampras zal het daar niet zo maar mee eens zijn denk ik.
ik ben het eens met Pete 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Dat vind ik scorebord-journalistiek. 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Remy Bonjaski 
En vergeet Hoost, Schilt en Aerts niet
. Belachelijk dat er absoluut geen aandacht is voor deze topsporters. Toen Schilt de K1 finale won stond er slechts een lullig berichtje in de krant, en als er één sport is die steeds populairder wordt...
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Tja, in Japan zijn ze goden, maar hier zijn het gewoon normale mensen. Toont toch ook aan hoever Japan hiervandaan is 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik leef in iedergeval zeker mee met de K-1 en MMA.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.