• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.403 films
  • 12.573 series
  • 34.808 seizoenen
  • 656.419 acteurs
  • 200.465 gebruikers
  • 9.467.957 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2204 stemmen

The Hunter schreef:

Speelde niet goed, heeft waarschijnlijk een dipje momenteel, maar ook de rest speelde niet goed vond ik.

Dit team kan spelers als Davids en Van Bommel toch erg goed gebruiken.

Nu tegen Luxemburg ging het nog net goed, maar tegen sterkere teams gaat het met dit team helemaal fout.

VD Vaart,Robben en van Nistelrooy werden nodig gemist.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

The Hunter schreef:

Speelde niet goed, heeft waarschijnlijk een dipje momenteel, maar ook de rest speelde niet goed vond ik.

Dit team kan spelers als Davids en Van Bommel toch erg goed gebruiken.

Nu tegen Luxemburg ging het nog net goed, maar tegen sterkere teams gaat het met dit team helemaal fout.

Saaie wedstrijd trouwens.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

0-1 prima resutaat, drie punten zijn in de tas en de twee concurenten hebben een punt laten liggen.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

VD Vaart,Robben en van Nistelrooy werden nodig gemist.

De eerste 2 inderdaad ook, maar deze waren er vanwege een blessure niet bij en heb ik daarom ook niet vermeld.

V. Nistelrooij had er inderdaad bijgemogen, maar deze wordt minder gemist dan een goede middenvelder.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Weet niet of er nog meer Jari Litmanen fans zijn hier, maar hij heeft vandaag voor Finland weer 2 goals gemaakt en een assist gegeven tegen Polen.

Wat een voetballer is hij toch. Geweldig.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2204 stemmen

The Hunter schreef:

(quote)

De eerste 2 inderdaad ook, maar deze waren er vanwege een blessure niet bij en heb ik daarom ook niet vermeld.

V. Nistelrooij had er inderdaad bijgemogen, maar deze wordt minder gemist dan een goede middenvelder.

Voorin was het ook niet geweldig vandaag

Van Nistelrooy had niet misstaan

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Hunter schreef:

Buijs beter dan Gabri...Wat een grap. Gelukkig zit Gabri dan ook mooi bij Ajax.

En stel je eens voor, Buijs die voor Barcelona speelt. Dat niveau kan hij nooit van zijn leven aan.

Gabri kon dat niveau bij Barca ook niet aan.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Spartaan1986 schreef:

By the way: Wat heeft Huntelaar opeens

Tegen Kopenhagen thuis en Nac uit onzichtbaar.

Tegen Nac mist ie ook nog eens een penalty.

En vandaag speelde hij ook weer belabberd

Ok,misschien is ie niet helemaal fit maar ik denk eerder dat die jongen te veel wedstrijden heeft gespeeld de laatste tijd. Misschien is rust wel noodzakelijk bij hem.

Hij moest van Marco van Basten anders gaan spelen en sinds dat briljante advies heeft hij geen goal meer gemaakt. Slimme actie van de bondscoach zeg, een spits die goed is voor 50 doelpunten vorig seizoen zeggen dat hij anders moet spelen

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Gabri kon dat niveau bij Barca ook niet aan.

Hij heeft zeven jaar in de A-selectie van Barca gezeten. Daar zit je geen zeven jaar bij als je het niveau niet aankan

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Hij heeft zich in al die jaren nooit als vaste waarde bewezen. Zou ook nooit door barca zijn gekocht, maar kwam uit de eigen jeugd en als je dan niet zit te mekkeren heb je wel wat krediet.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

1-0 Luxemburg uit

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

kos schreef:

Ik vind Buijs ook heel wat beter dan Gabri, Timmer beter dan Stekelenburg en Huysegems beter dan Mitea.

Niet erg geloofwaardig, mijn laatste twijfels over of jij nou wel of niet anti-Ajax bent zijn bij deze weggenomen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

The Hunter schreef:

En wat ook nog wel gezegd mag worden: Tevez die kiest voor West Ham United i.p.v. een echte topclub.

Er zijn dus gelukkig nog spelers die niet voor het geld kiezen, maar voor sportief succes.

Sportief succes bij West Ham boter kaas en eieren? Je zou eens vaker op vi.nl moeten kijken, want daar werd namelijk uitgelegd waarom Tevez naar West Ham is verhuist.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

FisherKing schreef:

1-0 Luxemburg uit

Das niks, België heeft het al eens klaar gespeeld om in een WK-kwalificatiewedstrijd tegen Luxemburg gelijk te spelen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

FisherKing schreef:

1-0 Luxemburg uit

Na 10 jaar waarin kleine landen niet meer standaard worden opgerold zou dat toch meer in de lijn der verwachting mogen ligge. Toen ik Gullit hoorde zegge"Als ze niet mer 5 a 6-0 winnen hebben ze een probleem dacht ik al "Je mag blij zijn als het 3-0 wordt."

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Sportief succes bij West Ham boter kaas en eieren? Je zou eens vaker op vi.nl moeten kijken, want daar werd namelijk uitgelegd waarom Tevez naar West Ham is verhuist.

Sportief succes kan voor hem ook betekenen dat hij wekelijks speelt.

Je kunt wel bij Arsenal op de bank zitten en de titel halen, maar als je dan niet meegespeeld hebt, is dat waarschijnlijk minder speciaal.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Na 10 jaar waarin kleine landen niet meer standaard worden opgerold zou dat toch meer in de lijn der verwachting mogen ligge. Toen ik Gullit hoorde zegge"Als ze niet mer 5 a 6-0 winnen hebben ze een probleem dacht ik al "Je mag blij zijn als het 3-0 wordt."

Het blijft gewoon schandelijk.

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

Nederland heeft gister gewoon een wanprestatie afgeleverd. En dat nog wel tegen een stel Luxemburgse amateurs, waarvan één prof, die gelukkig hun eigen grote kansen om zeep hielpen. Oranje was gewoon inspiratieloos en speelde barslecht. Ik hoop dat het woensdag beter wordt want dit was toch echt beneden de maat

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Achja ik kijk deze inspiratieloze interlands toch nooit

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

In de kroeg met een biertje erbij is het nog wel te doen

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Niet erg geloofwaardig, mijn laatste twijfels over of jij nou wel of niet anti-Ajax bent zijn bij deze weggenomen.

Jammer dat jij dat niet geloofwaardig vindt, maar het is mijn ogen heel realistisch hoor.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

WK basketbal finale trouwens live op Eurosport 12.30 voor de geinteresseerden.

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

Bedankt voor de reminder!

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Hm.. wordt blijkbaar toch niet uitgezonden ondanks dat het op teletekst staat.

Typisch nederland weer... het enige land ter wereld waar ze de WK-finale basketbal niet uitzenden .

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

Ik zie het!

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Omdat het een kutsport is waarbij je altijd je vingers omknakt en kneust

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Het is een wereldsport, maar omdat Nederland er zo pokkeslecht in is laten ze gewoon niks zien.

Wij moeten het doen met weekenden lang dat ubersneue schaatsen kijken omdat we daar zo goed in zijn, wat bijna geen enkel land in de wereld interesseert. .

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

kos schreef:

Typisch nederland weer... het enige land ter wereld waar ze de WK-finale basketbal niet uitzenden .

Je vergeet België alweer.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

kos schreef:

Het is een wereldsport, maar omdat Nederland er zo pokkeslecht in is laten ze gewoon niks zien.

Wij moeten het doen met weekenden lang dat ubersneue schaatsen kijken omdat we daar zo goed in zijn, wat bijna geen enkel land in de wereld interesseert. .

Amen.

Niet dat basketbal mijn favoriete sport is maar het is natuurlijk wel triest dat we dat soort sporten (de grootste sporten in de wereld) niet uitzenden omdat we er niet goed in zijn. Misschien toch maar uitzenden in de hoop dat er dan jeugd gaat basketballen.

Maar dan wel schaatsen. Een paar jaar terug was het bij het schaatsen zo dat Nederland ALTIJD 1,2,3 werd op de 10 km maar toch alles uitzenden terwijl er geen enkele spanning meer was. Uren kijken naar Poolse en Zweedse schaatsers die de 10 km rijden om daarna in de laatste 2 ritten alle Nederlanders te zien die de tijden van die mannen met minuten gingen verbeteren. Wat een grap.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Het is veel erger dat er 0,0 aandacht is voor vechtsporten als de K1 waar Nederlanders al jarenlang de dienst uitmaken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.