• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.401 films
  • 12.573 series
  • 34.808 seizoenen
  • 656.419 acteurs
  • 200.465 gebruikers
  • 9.467.943 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2204 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

Wel een mooie reactie, hoewel hij weinig anders kon. Nu laat em maar veel scoren.

Iedereen loopt te zeiken dat het hele Rotterdamse team naar de klote is. Dat is natuurlijk gelul, we hebben dezelfde verdeging(+versterkt) en middenveld(+Buijs). We hadden alleen nog een spits nodig, nu gehaald. Dus we gaan weer volop meedoen

Als Harry gewoon het eerste doelpunt maakt, juich ik me kapot!!

Het zou toch schandalig zijn als Feyenoord met dit elftal kampioen wordt van de Eredivisie

Timmer Tiendalli Greene Bahia Drenthe Lucius De Guzman Hofs Buys van Hooydonck Charisteas

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Best een mooi elftal.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

We zullen zien. Vooralsnog heeft de organisatie er ook nog geen vertrouwen in, Kluivert kan al wel, Charisteas nog niet?!

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2204 stemmen

PartyMarty schreef:

Best een mooi elftal.

Meen je dat serieus?

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

pascal83 schreef:

De Guzman zou tot de potentiële (+/-) 16 basisspelers kunnen gaan behoren, Hofs zeker niet. Daarnaast is Tiendali zeker geen mindere back als Ogararu en Heitinga (komt ook beter tot zijn recht in het centrum).

Ik vind Buijs ook heel wat beter dan Gabri, Timmer beter dan Stekelenburg en Huysegems beter dan Mitea.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Meen je dat serieus?

Ja hoor, echt waar. En ik ben ook altijd fan geweest van Charisteas.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2204 stemmen

kos schreef:

(quote)
Ik vind Buijs ook heel wat beter dan Gabri, Timmer beter dan Stekelenburg en Huysegems beter dan Mitea.

Timmer beter dan Stekelenburg klopt

Maar Buys beter dan Gabri nou nee.

En Huysegems beter dan Mitea nou nee

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2204 stemmen

PartyMarty schreef:

(quote)

Ja hoor, echt waar. En ik ben ook altijd fan geweest van Charisteas.

Dan ben je waarschijnlijk 1 van de weinige

Ik vond hem bij Ajax ook vrij onderschat.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Ja, ik voel me onbegrepen.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 8183 stemmen

Lucius De Guzman Hofs Buys

Dat is toch niet verkeerd, zou er niet graag tegen willen spelen.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2204 stemmen

Is alleen als ze 442 gaan spelen en aangezien Castelen geblesseerd is en de andere vleugelspelers bagger zijn lijkt me dat wel aannemelijk.

gimli f

• 1454 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Grieken in de finale WK-basketbal.

Amerikanen er uit gekickt .

Geweldige prestatie, van een team zonder NBA-spelers!

Weer geen Goud voor de USA...schade hoor.

(afbeelding)

Of Hellas van Spanje wint, met de op-een-na beste Europese speler (Pau Gasol)...ben benieuwd!

Owja, en moge Kluivert en Kromkamp zich lekker helemaal herpakken bij PSV! Ben zeer benieuwd.

happie

• 6272 berichten
  • 426 stemmen

gimli f schreef:

(quote)

Geweldige prestatie, van een team zonder NBA-spelers!

Weer geen Goud voor de USA...schade hoor.

(afbeelding)

Of Hellas van Spanje wint, met de op-een-na beste Europese speler (Pau Gasol)...ben benieuwd!

Ja mooie prestatie van Griekenland. Ik vond het ook wel jammer dat USA niet won met Wade. Ik had voor het toernooi liever de finale Duitsland met Nowitzky (de beste Europese speler) tegen USA gezien met Wade uiteraard. De twee beste NBA spelers van het afgelopen seizoen.

happie

• 6272 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

(quote)

Timmer en stekelenburg zijn meer gelijkwaardig. Huysegems is vrijwel eredivisie onwaardig en kan beter in België bij Westerlo gaan ballen. Maar ja Feyenoord heeft wel dat niveau onderhand. En Buijs mag nog niet eens de schoenen van Gabri vastknopen.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2204 stemmen

happie schreef:

(quote)

Timmer en stekelenburg zijn meer gelijkwaardig. Huysegems is vrijwel eredivisie onwaardig en kan beter in België bij Westerlo gaan ballen. Maar ja Feyenoord heeft wel dat niveau onderhand. En Buijs mag nog niet eens de schoenen van Gabri vastknopen.

hehe idd vond die laatste 2 ook al idiote vergelijkingen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

happie schreef:

Huysegems is vrijwel eredivisie onwaardig en kan beter in België bij Westerlo gaan ballen.

Wat een onzin. Mitea heeft in twee jaar nauwelijks een wedstrijd en Huysegems heeft bij AZ toch heel wat redelijk toe goede wedstrijden gespeeld de laatste jaren. Dus op basis van de laatste jaren is Huysegems wel degelijk de betere van Mitea.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2204 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Wat een onzin. Mitea heeft in twee jaar nauwelijks een wedstrijd en Huysegems heeft bij AZ toch heel wat redelijk toe goede wedstrijden gespeeld de laatste jaren. Dus op basis van de laatste jaren is Huysegems wel degelijk de betere van Mitea.

Mitea zit al 4 jaar bij Ajax en heeft als ie speelde bijna altijd goed gespeeld.

Huysegems was niet meer dan een bankzitter van AZ die veel te weinig scoorde voor een flankspeler.

Ok, hij hoort best in de eredivisie thuis maar zeker niet bij de Top 4.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

gimli f schreef:

Ik hoorde dat Gasol misschien niet mee zou doen. Weet jij dat toevallig? Blessure?

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Spartaan1986 schreef:

...een bankzitter van AZ die veel te weinig scoorde voor een flankspeler.

Hoeveel moet een bankzittende flankspeler dan gemiddeld scoren? Huysegems schopt er 7 per jaar in.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Mitea zit al 4 jaar bij Ajax en heeft als ie speelde bijna altijd goed gespeeld.

Huysegems was niet meer dan een bankzitter van AZ die veel te weinig scoorde voor een flankspeler.

Huysegums zijn eerste seizoen bij AZ was van een dermate hoog niveau dat Mitea dat bij ajax eerst maar eens moet te zien evenaren. Eeend ergelijk seizoen heeft Mitea in ieder geval nog niet voor Ajax gespeeld. Dat Van Gaal het niet in hem zag zitten wil niet zeggen dat die ineens niet meer kan voetballen.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Redlop schreef:

Hoeveel moet een bankzittende flankspeler dan gemiddeld scoren? Huysegems schopt er 7 per jaar in.

Inderdaad .

gimli f

• 1454 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

Ik vond het ook wel jammer dat USA niet won met Wade.

Hmmm...ik had er eigenlijk geen moeite mee hoor, dat de USA verloor.

Zie mijn smiley bij die zin.

happie schreef:

Ik had voor het toernooi liever de finale Duitsland met Nowitzky (de beste Europese speler) tegen USA gezien met Wade uiteraard.

Finale Nowitzki (23.9 pts en 9.6 reb. op WK) - Gasol (21.3 en 9.4) leek me ook wel wat.

kos schreef:

(quote)
Ik hoorde dat Gasol misschien niet mee zou doen. Weet jij dat toevallig? Blessure?
Hmm...Gasol heeft een voetblessure opgelopen tijdens de match tegen Argentina inderdaad, het is erg twijfelachtig of hij meedoet morgen. Het zal er echt om gaan spannen waarschijnlijk.

Zou zonde voor de wedstrijd zijn mocht hij niet meedoen. Voor Hellas dan weer wat minder zonde.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2204 stemmen

Redlop schreef:

(quote)

Hij heeft wel vaak op de bank gezeten maar de keren dat ie in de basis stond speelde hij slecht.

Die 7 goals veranderen daar niks aan.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2204 stemmen

kos schreef:

(quote)
Inderdaad .

Veel succes ermee

Buys beter dan Gabri

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2204 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Huysegums zijn eerste seizoen bij AZ was van een dermate hoog niveau dat Mitea dat bij ajax eerst maar eens moet te zien evenaren. Eeend ergelijk seizoen heeft Mitea in ieder geval nog niet voor Ajax gespeeld. Dat Van Gaal het niet in hem zag zitten wil niet zeggen dat die ineens niet meer kan voetballen.

Mitea heeft voor mij al bewezen dat het een goede voetballer is.

In ieder geval 10x beter dan Huysegems.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Buijs beter dan Gabri...Wat een grap. Gelukkig zit Gabri dan ook mooi bij Ajax.

En stel je eens voor, Buijs die voor Barcelona speelt. Dat niveau kan hij nooit van zijn leven aan.

En wat ook nog wel gezegd mag worden: Tevez die kiest voor West Ham United i.p.v. een echte topclub.

Er zijn dus gelukkig nog spelers die niet voor het geld kiezen, maar voor sportief succes.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Veel succes ermee

Ik ben noch voor Feyenoord noch voor Ajax, dus het kan mij geen reet schelen. Jeugdbeleid van Feyenoord snap ik niet helemaal. Buys voor 7 ton terughalen? Als Brett Holman zo doorgaat halen ze die ook nog terug. Alleen zit daar wel een hoger prijskaartje aan natuurlijk.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2204 stemmen

Redlop schreef:

(quote)

Ik ben noch voor Feyenoord noch voor Ajax, dus het kan mij geen reet schelen. Jeugdbeleid van Feyenoord snap ik niet helemaal. Buys voor 7 ton terughalen? Als Brett Holman zo doorgaat halen ze die ook nog terug. Alleen zit daar wel een hoger prijskaartje aan natuurlijk.

Begrijp me niet verkeerd ik vind Buys een redelijke voetballer maar om hem met Gabri te vergelijken slaat nergens op.

Maar ik denk best dat ie bij Feyenoord kan slagen en dan uiteindelijk bij een subtopper in Engeland kan belanden.

Maar meer ook niet.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2204 stemmen

By the way: Wat heeft Huntelaar opeens

Tegen Kopenhagen thuis en Nac uit onzichtbaar.

Tegen Nac mist ie ook nog eens een penalty.

En vandaag speelde hij ook weer belabberd

Ok,misschien is ie niet helemaal fit maar ik denk eerder dat die jongen te veel wedstrijden heeft gespeeld de laatste tijd. Misschien is rust wel noodzakelijk bij hem.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Speelde niet goed, heeft waarschijnlijk een dipje momenteel, maar ook de rest speelde niet goed vond ik.

Dit team kan spelers als Davids en Van Bommel toch erg goed gebruiken.

Nu tegen Luxemburg ging het nog net goed, maar tegen sterkere teams gaat het met dit team helemaal fout.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.