- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Deed me toch aan Lance denken 
Inderdaad ja. Maar dat Valverde nog wat explosiever is hebben we vorig jaar kunnen zien.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Het blijft toch jammer dat hij viel in de Tour. Dan hadden we nu dat gezeur met Landis niet eens gehad 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Jammer ook dat die niet eerder ging. Hij had voor mijn gevoel veel meer tijd kunnen winnen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Meer lijkt me ook niet verantwoord, er moest immers geld overblijven om in de winterstop een echt goede voetballer aan te trekken en Ajax zal blij zijn van de salaris last af te zijn.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik vind de aankopen van Feyenoord eigenlijk niet zo slecht. Aangezien ze beperkte middelen hebben (van de 20 miljoen van Kuijt en Kalou moest de helft gebruikt worden voor schuldaflossing) denk ik dat ze met Tiendalli, Buijs en Charisteas redelijk ingekocht hebben.
Wat ik wel vreemd vind is dat Feyenoord zo weinig geld heeft in vergelijking met Ajax en PSV. Het is een club met historie, in een grote stad, met trouwe supporters en een groot stadion. Hoe is het mogelijk dat ze geen grotere sponsoren kunnen aantrekken? Dat mag je het bestuur aanrekenen. Ik ben zelf Ajacied, dus ik vind het best hoor, maar het is wel vreemd dat nu zelfs AZ rijker lijkt te zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De club liep veel mis omdat je het grote geld toch ontvangt als je je kwalificeert voor de CL of gewoon ver komt in de UEFA cup. Feyenoord lag er vorig jaar al in de eerste ronde uit.
Charisteas: 'Normale reacties Feyenoord-fans'
Tegenover RTV Noord-Holland heeft Angelos Charisteas laten weten dat hij het normaal vindt dat de Feyenoord-aanhang niet tevreden is met zijn komst. Op alle berichten van woedende fans in en rond De Kuip heeft de Griekse spits gereageerd.
Zowel op diverse websites als bij het stadion hebben tientallen fans hun ongenoegen uitgesproken over het aantrekken van Charisteas door hun club. De fans vinden het een schande, zeker na het vertrek van publiekslieveling Dirk Kuyt.
Charisteas reageerde als volgt: "Dat heb je als je van Ajax overkomt. Maar ik zal mijn uiterste best doen om hun ongelijk te bewijzen. Ik wil veel gaan scoren in Rotterdam."
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Wat ik wel vreemd vind is dat Feyenoord zo weinig geld heeft in vergelijking met Ajax en PSV.
Tien jaar geen Champions League spelen hakt er wel in.
SpaghettiWestern
-
- 129 berichten
- 0 stemmen
het moet wel niet gekker worden
straks spelen de andere topclubs met alleen maar ex-ajacieden
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Tien jaar geen Champions League spelen hakt er wel in.
Ajax kwam ook uit het niets. In de jaren '80 waren ze nagenoeg failliet. Financieel en sportief hebben ze zich toch opgewerkt.
De begroting van Feyenoord is veel lager dan van Ajax en PSV, dat verschil is te groot, zelfs zonder CL moet een club met die status meer geld kunnen genereren. Ajax heeft ook weinig gepresteerd in Europa de laatste jaren, maar ze hebben nog steeds de hoogste begroting in Nederland.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Tegenover RTV Noord-Holland heeft Angelos Charisteas laten weten dat hij het normaal vindt dat de Feyenoord-aanhang niet tevreden is met zijn komst. Op alle berichten van woedende fans in en rond De Kuip heeft de Griekse spits gereageerd.
Charisteas reageerde als volgt: "Dat heb je als je van Ajax overkomt. Maar ik zal mijn uiterste best doen om hun ongelijk te bewijzen. Ik wil veel gaan scoren in Rotterdam."
.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Goed geantwoord door Charisteas 
Hopelijk laat hij zich niet gek maken want om heel heerlijk te zijn gun ik het hem ook weer niet dat de Feyenoord supporters zo moeilijk doen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klasse reactie idd.
Heel onterecht natuurlijk, ik was gister ook erg verontwaardigd maar ik vertrouw in Charisteas en ik zal hem voor 300% steunen. Alleen jammer dat weinig supporters er zo over denken.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Idd, belachelijk. Ik ben voor Ajax en ik baal echt dat Angelos weg is. Hij zal veel gaan betekenen in Rotterdam. Suf dat velen daar slechts zien dat ie bij Ajax vandaan komt.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Wat ik wel vreemd vind is dat Feyenoord zo weinig geld heeft in vergelijking met Ajax en PSV. Het is een club met historie, in een grote stad, met trouwe supporters en een groot stadion. Hoe is het mogelijk dat ze geen grotere sponsoren kunnen aantrekken? Dat mag je het bestuur aanrekenen. Ik ben zelf Ajacied, dus ik vind het best hoor, maar het is wel vreemd dat nu zelfs AZ rijker lijkt te zijn.
Misschien omdat Ajax en PSV domineren in de laatste 20 jaar en Feyenoord nog maar enkele keren kampioen is geworden. Een club als Ajax heeft natuurlijk ook een veel grotere naam in de wereld als Feyenoord en dus een grotere aanhang = meer merchandising. Het lijkt me dus ook meer dan logisch dat Ajax meer lucratieve sponsoraanbiedingen krijgt dan Feyenoord. Als laatste kan het ook zo zijn dat Ajax meer inkomsten benut doordat het genoteerd staat op de beurs, maar dat is slechts een speculatie, want ik ben geen econoom. 
De realiteit is dat Feyenoord niet meer voorstelt dan Rode Ster Belgrado of Steau Boekarest, die ook 'ooit' eens de Europacup hebben gewonnen. Ajax heeft daarom nog even, niet alleen omdat het bekend staat door het 'totaalvoetbal', Rinus Michels, Johan Cruijff en het 4 x winnen van Europacup/Champions League, maar ook omdat de laatste keer veel recenter is dan het jaar 1970.
Feit is echter dat door de tegenvallende prestaties van de afgelopen jaren, en door tekortkoming van financien ten opzichte van de 'grotere Europese topclubs', het niet lang meer zal duren voordat Ajax terecht zal komen in het rijtje van o.a. Benfica.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
Idd, belachelijk. Ik ben voor Ajax en ik baal echt dat Angelos weg is. Hij zal veel gaan betekenen in Rotterdam. Suf dat velen daar slechts zien dat ie bij Ajax vandaan komt.
Idd. Maar het komt ook doordat Charisteas bij Ajax niet de naam had van een goede spits
Het is echt niet alleen omdat ie van Ajax komt want er zijn in het verleden genoeg spelers van Feyenoord naar Ajax gegaan en andersom.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wat te denken van Cruijf.
Overgens komt de weg andersom bijna nooit voor. Maarja het is begrijpelijk dat Ajax de grootste club wat levert aan de mindere goden.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
Wat te denken van Cruijf.
Overgens komt de weg andersom bijna nooit voor. Maarja het is begrijpelijk dat Ajax de grootste club wat levert aan de mindere goden.
Het komt andersom ook wel voor maar minder aangezien Ajax vaak in het buitenland rondkijkt.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
De weg andersom is misschien 10 % van wat weg gaat bij Ajax.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Het komt andersom ook wel voor maar minder aangezien Ajax vaak in het buitenland rondkijkt.
Ja sorry hoor maar welke speler van Feyenoord zou in vredesnaam een versterking zijn voor Ajax 
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
Ja sorry hoor maar welke speler van Feyenoord zou in vredesnaam een versterking zijn voor Ajax 
Kuyt en Kalou waren dat zeker geweest
Nu wellicht Hofs en De Guzman
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Kuyt en Kalou waren dat zeker geweest
Nu wellicht Hofs en De Guzman
Ik bedoelde met versterkingen eigenlijk spelers die in de basis zouden kunnen spelen, niet in de breedte. Zolang wij Sneijder, Gabri en Roger/Maduro kunnen opstellen hebben we helemaal niets aan Hofs en De Guzman. Die zouden we verhuren aan Heracles Almelo.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
Hofs 
Best een aardige speler
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
Ik bedoelde met versterkingen eigenlijk spelers die in de basis zouden kunnen spelen, niet in de breedte. Zolang wij Sneijder, Gabri en Roger/Maduro kunnen opstellen hebben we helemaal niets aan Hofs en De Guzman. Die zouden we verhuren aan Heracles Almelo.
Ja ik bedoelde alleen dat die het niveau van Ajax best aankunnen.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
De Guzman zou tot de potentiële (+/-) 16 basisspelers kunnen gaan behoren, Hofs zeker niet. Daarnaast is Tiendali zeker geen mindere back als Ogararu en Heitinga (komt ook beter tot zijn recht in het centrum).
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
De Guzman zou tot de potentiële (+/-) 16 basisspelers kunnen gaan behoren, Hofs zeker niet. Daarnaast is Tiendali zeker geen mindere back als Ogararu en Heitinga (komt ook beter tot zijn recht in het centrum).
Heitinga is wel beter dan Tiendalli,Ogararu nog niet
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
En Grygera is op die positie ook nog beter dan Tiendalli.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Zowel op diverse websites als bij het stadion hebben tientallen fans hun ongenoegen uitgesproken over het aantrekken van Charisteas door hun club. De fans vinden het een schande, zeker na het vertrek van publiekslieveling Dirk Kuyt.
Wel een mooie reactie, hoewel hij weinig anders kon. Nu laat em maar veel scoren.
Iedereen loopt te zeiken dat het hele Rotterdamse team naar de klote is. Dat is natuurlijk gelul, we hebben dezelfde verdeging(+versterkt) en middenveld(+Buijs). We hadden alleen nog een spits nodig, nu gehaald. Dus we gaan weer volop meedoen 
Als Harry gewoon het eerste doelpunt maakt, juich ik me kapot!!
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Ik zet m iig in mijn profcoach-team ipv Hofs.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik zet m iig in mijn profcoach-team ipv Hofs.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.