• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.386 films
  • 12.570 series
  • 34.804 seizoenen
  • 656.346 acteurs
  • 200.461 gebruikers
  • 9.467.295 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Respekked schreef:

Gyan, dat was idd een held! Ik vergeet nooit de tulband

Geweldige speler. Ook Feyenoord heeft hem goed behandelt toen zijn dochtertje ziek werd en hij dus niet kon voetballen. Feyenoord heeft hem in zijn selctie gehouden, al trainde hij helemaal niet en speelde hij niet maar kreeg toch elke week een lekker salaris op zijn bankrekening gestort. De behandeling die Chris verdient.

Hij is altijd trouw aan Feyenoord gebleven, er zijn topclubs geweest die hem wilden maar hij wou blijven.

ALs Gyan zich warmliep kreeg hij al een staande ovatie. Sultan Gyan.

happie

• 6272 berichten
  • 426 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Tja de bikkel nu is Danny Buys lijkt me

Een speler die eerst te slecht was voor Feyenoord 1 en nu 2 jaar later opeens wel goed genoeg is.

Zelfde geld voor Krohn-Dehli bij Ajax.

@ Naomi Watts: Leonard is op dit moment ook nog niet fit en als Feyenoord iets niet kan gebruiken in deze tijd zijn het wel geblesseerde spelers.

Krohn-Dehli is nog steeds niet goed genoeg voor Ajax 1.

happie

• 6272 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Geweldige speler. Ook Feyenoord heeft hem goed behandelt toen zijn dochtertje ziek werd en hij dus niet kon voetballen. Feyenoord heeft hem in zijn selctie gehouden, al trainde hij helemaal niet en speelde hij niet maar kreeg toch elke week een lekker salaris op zijn bankrekening gestort. De behandeling die Chris verdient.

Hij is altijd trouw aan Feyenoord gebleven, er zijn topclubs geweest die hem wilden maar hij wou blijven.

ALs Gyan zich warmliep kreeg hij al een staande ovatie. Sultan Gyan.

Die hadden ze ook wel kunnen terughalen voor in de spits. Hij heeft immers al 1 doelpunt gescoord en das meer dan de gehele selectie van Feyenooit.

happie

• 6272 berichten
  • 426 stemmen

Patrick Kluivert heeft vanochtend zijn eerste training bij PSV afgewerkt. De 30-jarige aanvaller trainde op het veld van De Herdgang apart van de groep met assistent-coach Tonny Bruins Slot.

Opmerkelijk genoeg kreeg de oud-Ajacied geen applaus van de driehonderd aanwezige supporters, maar keerden ze zich ook niet tegen hem.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

kos schreef:

Ik hoor juist dat Feyenoord-supporters er helemaal niet zo blij mee zijn.

Op vele forums lees ik heel wat anders.

Maar goed het zal half om half zijn.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Volgens een nieuwsbericht op nu.nl zijn vele Feyenoord supporters woedend. Wel begrijpelijk want een 4de keus spits wegkopen bij je concurrent is niet gebruikelijk.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

Doom schreef:

Volgens een nieuwsbericht op nu.nl zijn vele Feyenoord supporters woedend. Wel begrijpelijk want een 4de keus spits wegkopen bij je concurrent is niet gebruikelijk.

2e keus

Rosenberg en Babel staan achter Charisteas in het centrum zie afgelopen zondag

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Dat zegt vrij weinig. Het kan afgelopen zondag ook om een puur tactische wissel zijn gegaan. Aangezien Charisteas wel een ander soort spits is vergeleken met een Babel of Rosenberg.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

Nee Babel en Rosenberg zijn gewoon centraal slechter dan Charisteas.

Daarom vind ik het raar dat ze niet Rosenberg of Babel hebben weggedaan.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Grieken in de finale WK-basketbal.

Amerikanen er uit gekickt .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Grieken zijn in tegenwoordig.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Dat is jou mening. Ik ben blij dat we bij Ajax van een dure speler als Charisteas af zijn. Rosenberg en Babel kunnen zoveel meer.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

(afbeelding)

.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

Doom schreef:

(quote)

Dat is jou mening. Ik ben blij dat we bij Ajax van een dure speler als Charisteas af zijn. Rosenberg en Babel kunnen zoveel meer.

Ze kunnen niet meer, maar kosten minder

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

kos schreef:

(afbeelding)

.

Is het nog terug te draaien voor Feyenoord

Van Den Herik lijkt het vuurtje expres lekker op te stoken

Spartaan1986 schreef:

laat me niet lachen...

Harry is een slungel die handig is om iets af te dwingen

als startende spits hebben Babel en Rosenberg veel meer kwaliteiten en zijn veel minder houterig

je vergelijkt appels met Harry's

-----------

te lezen op VI en Voetbalzone:

'Ajax kan profiteren van Portugese verbanning'

1/9/2006 15:09

De Portugese voetbalwereld is in rep en roer. De voetbalbond (FPF) kreeg deze week van de FIFA te horen dat Gil Vicente en Leixões moeten stoppen met hun gang naar de burgerrechter, want anders heeft dat gevolgen voor zowel de nationale ploeg als de in Europa spelende clubs.

De FIFA-waarschuwing is te vergelijken met het dreigement dat de Italiaanse voetbalbond (FIGC) onlangs mocht ontvangen, omdat Juventus naar de burgerrechter was gestapt om de degradatie ongedaan te maken. In het Portugese geval draait het allemaal om Gil Vicente. De club werd teruggezet door de Portugese bond omdat de niet speelgerechtigde Angolees Mateus vorig seizoen vier wedstrijden mee speelde in de competitie.

Gil Vicente wil via de rechter deze degradatie ongedaan maken. Leixões is naar de rechter gestapt omdat deze club vindt dat niet Belenenses de plaats van Gil Vicente in de hoogste klasse moet innemen, maar Leixões zelf. Belenenses was vorig jaar gedegradeerd, terwijl Leixões als nummer vier net niet was gepromoveerd.

Donderdag sprak bondsvoorzitter Gilberto Madail met de FIFA. Volgens een Portugees persbureau meldde Madail na afloop van dat gesprek dat hij zeer pessimistisch was over de toekomst. De preses vreest dat zowel de nationale ploeg als de Portugese clubs worden verbannen uit internationale competities.

In dat geval zouden FC Porto, Sporting Lissabon en Benfica hun deelname aan de Champions League verliezen. Volgens Portugese media komen Chievo, Osasuna en Ajax in aanmerking om deze drie deelnemers te vervangen.

Natuurlijk zal dit met een sisser aflopen.........maar stiekem hoop ik dat we toch naar de CL gaan

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

Ach ja Rosenberg en Babel zijn zoveel beter dat ze beide altijd op de bank zitten bij hun land en dat Charisteas altijd in de basis staat.

Heb je Charisteas zondag zien invallen?

Hij was geweldig en dan overdrijf ik niet.

Hij versierde niet alleen een penalty maar er was ook constant gevaar toen hij in het veld stond.

Rosenberg is een jaar terug voor heel wat geld gekocht maar heeft als centrumspits nog niks kunnen waarmaken.

Op de flanken was ie aardig maar ik heb daar altijd nog liever Mitea. Hopen maar voor Ajax dat ie snel terug is van zijn blessure.

Babel tja, wisselvallig talent. Af en toe is ie 1 helft geweldig en de andere helft laat ie de ballen van zijn voet springen en is hij vaak totaal onzichtbaar.

Zijn 'trucjes' zijn ook te voorspelbaar waardoor de rechtsback het op een gegeven moment wel door heeft.

Spartaan1986 schreef:

Ach ja Rosenberg en Babel zijn zoveel beter dat ze beide altijd op de bank zitten bij hun land en dat Charisteas altijd in de basis staat.

Heb je Charisteas zondag zien invallen?

Hij was geweldig en dan overdrijf ik niet.

ja je overdrijft. Ajax moest in die fase scoren, dus ze speelden zwaar aanvallend. Iedere spits was in zo'n situatie wel "opgevallen". Verder lees ik dat Ajax de winst aan hem te danken had. Ik heb het live gezien, en de ENIGE aan wie we het te danken hadden was Sneijder en verder niemand. (Harry versierde alleen de gemiste pingel)

Spartaan1986 schreef:

Rosenberg is een jaar terug voor heel wat geld gekocht maar heeft als centrumspits nog niks kunnen waarmaken.

Op de flanken was ie aardig maar ik heb daar altijd nog liever Mitea. Hopen maar voor Ajax dat ie snel terug is van zijn blessure.

Mitea is inderaad de beste optie op linksvoor, maar ik heb geen vertrouwen meer in hem. Hij raakt steeds maar weer op zun vdVaarts geblesseerd, als ie terugkomt valt ie vast weer na 10 wedstrijden af. Heb liever een Babel die altijd speelt en waar veel dreiging vanuit gaat dmv zijn schoten (wat Mitea totaal niet heeft)

Verder heeft Rosenberg in 1 jaar Ajax al meer gescoord (in 1 seizoen) dan Harry in zijn hele carriere (en ja goals zeggen alles)

Spartaan1986 schreef:

Babel tja, wisselvallig talent. Af en toe is ie 1 helft geweldig en de andere helft laat ie de ballen van zijn voet springen en is hij vaak totaal onzichtbaar.

Zijn 'trucjes' zijn ook te voorspelbaar waardoor de rechtsback het op een gegeven moment wel door heeft.

dit vind ik een vreemde opmerking.

Als Ajax fan zou je moeten weten dat Babel nog piepjong is (19). Verwacht je van een 19 jarige dat hij niet wisselvallig speelt?

even ter vergelijking: Huntelaar had op die leeftijd nog geen 1 officiele goal gescoord en maar 10x op hoog niveau gespeeld

Kuyt had op die leeftijd de volgende stats:

1998/99 FC Utrecht 28 - 5 goals

1999/00 FC Utrecht 32 - 6 goals

zo iemand als Babel zou je moeten koesteren

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

SpaghettiWestern schreef:

(quote)
ja je overdrijft. Ajax moest in die fase scoren, dus ze speelden zwaar aanvallend. Iedere spits was in zo'n situatie wel "opgevallen". Verder lees ik dat Ajax de winst aan hem te danken had. Ik heb het live gezien, en de ENIGE aan wie we het te danken hadden was Sneijder en verder niemand. (Harry versierde alleen de gemiste pingel)

(quote)
Mitea is inderaad de beste optie op linksvoor, maar ik heb geen vertrouwen meer in hem. Hij raakt steeds maar weer op zun vdVaarts geblesseerd, als ie terugkomt valt ie vast weer na 10 wedstrijden af. Heb liever een Babel die altijd speelt en waar veel dreiging vanuit gaat dmv zijn schoten (wat Mitea totaal niet heeft)

Verder heeft Rosenberg in 1 jaar Ajax al meer gescoord (in 1 seizoen) dan Harry in zijn hele carriere (en ja goals zeggen alles)

(quote)
dit vind ik een vreemde opmerking.

Als Ajax fan zou je moeten weten dat Babel nog piepjong is (19). Verwacht je van een 19 jarige dat hij niet wisselvallig speelt?

even ter vergelijking: Huntelaar had op die leeftijd nog geen 1 officiele goal gescoord en maar 10x op hoog niveau gespeeld

Kuyt had op die leeftijd de volgende stats:

1998/99 FC Utrecht 28 - 5 goals

1999/00 FC Utrecht 32 - 6 goals

zo iemand als Babel zou je moeten koesteren

Het is maar wat je wilt zien. Ik heb de wedstrijd ook live gezien en ik vond Charisteas gewoon erg goed invallen.

Veel dreiging en hij deed bijna alles wat een spits hoort te doen: Behalve scoren maar dat deed Sneijder voor hem

Mitea en Babel zijn beide even snel maar Mitea vind ik technisch een veel betere voetballer. Mitea is ook een speler die nog wel eens met een verrassende actie komt en dat heeft Babel totaal niet.

Babel is idd jong (19 jaar) maar bij Ajax in de basis horen geen wisselvallige spelers lijkt me het is toch een topclub.

Als hij rijp genoeg is en dan ook echt goed genoeg blijkt te zijn(wat ie in mijn ogen nu totaal nog niet is) kan je hem alsnog in de basis zetten.

Alleen zou ik Rosenberg en Mitea boven hem verkiezen op links maar goed dat is bij iedereen anders.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

kos schreef:

(afbeelding)

.

LOL

Te triest voor woorden eigenlijk, maar wel hilarisch.

Spartaan1986 schreef:

Het is maar wat je wilt zien. Ik heb de wedstrijd ook live gezien en ik vond Charisteas gewoon erg goed invallen.

Veel dreiging en hij deed bijna alles wat een spits hoort te doen: Behalve scoren maar dat deed Sneijder voor hem

Mitea en Babel zijn beide even snel maar Mitea vind ik technisch een veel betere voetballer. Mitea is ook een speler die nog wel eens met een verrassende actie komt en dat heeft Babel totaal niet.

Babel is idd jong (19 jaar) maar bij Ajax in de basis horen geen wisselvallige spelers lijkt me het is toch een topclub.

Als hij rijp genoeg is en dan ook echt goed genoeg blijkt te zijn(wat ie in mijn ogen nu totaal nog niet is) kan je hem alsnog in de basis zetten.

Alleen zou ik Rosenberg en Mitea boven hem verkiezen op links maar goed dat is bij iedereen anders.

behalve scoren.....tja en daar schort het nou eenmaal aan bij Harry. Daarom speelde hij bijna nooit en mag hij weg. Simpel zat

Mitea is wisselvallig kwa blessures. Waarom in hem investeren als hij er na een paar weken weer uitligt? Ajax is inderdaad een topclub, maar Ajax is ook een club met jonge spelers. Hoe wil jij die jonge spelers ooit laten spelen? Emanuelsson, Maduro, Johnny, Sneijder, Stekelenburg zijn allen wisslevallig. Door te spelen met de oudjes ontwikkelen ze zich. Babel is trouwens niet eens een vleugelspeler, dus waar hebben we het over

je moet hem niet vergelijken met Mitea. Heb je jong NL tegen jong Duitsland gezien? Babel speelde echt heel goed in de spits positie. Daarom ben ik ook blij dat Harry weg is. Nu zal Babel ook wel voor de spitspositie in aanmerking komen. Als ik me goed kan herinneren was Babel 2 jaar (!) geleden zelfs voor 5-6 wedstrijden achter elkaar basisspeler als spits, en stond hij in die wedstrijden 1 op 1 met goals (toen was hij dus nog maar 17-18)! (nog een voorbeeld: Kuyt 4x gescoord voor NL in 22 wedstrijden, Babel 3x gescoord in 7 wedstrijden)

Dus totdat Mitea terug is (of Perez in vorm komt) Babel op links, en als eerste stand-in voor Hunter zou ik Babel kiezen

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

Je gaat er toch van tevoren niet van uit dat Mitea weer snel geblesseerd raakt hierna? Beetje kort door de bocht.

Charisteas viel zondag al goed in zei ik en het enige smetje was dat ie niet scoorde maar normaal wanneer hij speelde bij Ajax scoorde hij toch aardig wat.

Wat wisselvalligheid van de jonge spelers betreft: Sneijder,Heitinga en Emanuelson zijn vaste basisspelers en terecht. Die gasten zijn bijna altijd wel goed. Af en toe hebben ze een mindere wedstrijd zoals Emanuelson tegen Kopenhagen maar toch blijven ze in de basis en terecht.

Wat Babel,Stekelenburg en Maduro betreft vind ik het een ander verhaal. Vooral Stekelenburg en Maduro hebben mij in 2 jaar tijd nog niet overtuigd van hun kwaliteiten.

Stekelenburg is een aardige keeper maar niks vergeleken bij een Gentenaar of zelfs niet bij een Lodewijks.

En Maduro begin ik maar helemaal niet over want wat die bij Ajax 1 doet is mij tot op de dag van vandaag nog steeds een raadsel. Gelukkig staat Roger nu op zijn plek zullen we maar zeggen.

Babel in het centrum van de aanval? Hmm aardig idee maar wil je dan dure aankopen als Huntelaar en Rosenberg op de bank zetten?

Of wil je met Babel net zo lang wachten totdat die 2 weg zijn.

De beste opstelling van Ajax zou voor mij zijn

Stekelenburg Heitinga Stam Vermaelen Emanuelson Gabri Sneijder Roger Mitea Huntelaar Rosales

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb Stekelenburg altijd wel als een goede keeper gezien, maar nu na zeker 2 jaar, gaat hij nog steeds de mist in bij corners/vrije trappen en andere hoge ballen. En dat moet veranderen.

Je houdt je adem gewoon in bij zo'n hoge bal in een belangrijke wedstrijd.

Wat Maduro betreft, die had een stormachtige ontwikkeling vorig jaar en speelde goed, maar nu is het al weken niet veel. Dat Roger nu (tijdelijk) de voorkeur krijgt, vind ik dus niet vreemd. Zo kan Maduro even rusten ofzo, om weer op niveau te komen. En te blijven. Zo niet, dan inderdaad een middenveld met Gabri, Sneijder en Roger.

En ik hoop nog steeds dat Manucharyan een kans krijgt binnenkort. Want die jongen heeft toch wel een enorme creativiteit. Jammer genoeg alleen veel te blessuregevoelig.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

The Hunter schreef:

Ik heb Stekelenburg altijd wel als een goede keeper gezien, maar nu na zeker 2 jaar, gaat hij nog steeds de mist in bij corners/vrije trappen en andere hoge ballen. En dat moet veranderen.

Je houdt je adem gewoon in bij zo'n hoge bal in een belangrijke wedstrijd.

Wat Maduro betreft, die had een stormachtige ontwikkeling vorig jaar en speelde goed, maar nu is het al weken niet veel. Dat Roger nu (tijdelijk) de voorkeur krijgt, vind ik dus niet vreemd. Zo kan Maduro even rusten ofzo, om weer op niveau te komen. En te blijven. Zo niet, dan inderdaad een middenveld met Gabri, Sneijder en Roger.

En ik hoop nog steeds dat Manucharyan een kans krijgt binnenkort. Want die jongen heeft toch wel een enorme creativiteit. Jammer genoeg alleen veel te blessuregevoelig.

Maduro tijdelijk?

Ik hoop het niet voor Ajax

Roger speelde best redelijk voor iemand die een conditionele achterstand heeft.

Manucharyan is ook weer 1 van de vele talenten die beter verhuurd kunnen worden zelfde geld voor spelers als De Mul, Krohn-Dehli en Vertonghen omdat ze dit jaar weinig speeltijd zullen krijgen

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Maduro tijdelijk?

Ik hoop het niet voor Ajax

Roger speelde best redelijk voor iemand die een conditionele achterstand heeft.

Manucharyan is ook weer 1 van de vele talenten die beter verhuurd kunnen worden zelfde geld voor spelers als De Mul, Krohn-Dehli en Vertonghen omdat ze dit jaar weinig speeltijd zullen krijgen

Ik zeg tijdelijk, omdat ik niet weet van Ten Cate precies van plan is.

De beste speelt, dat is duidelijk. En daarom is het nu ook helemaal logisch dat Roger de voorkeur krijgt, want Maduro speelt al veel te veel wedstrijden onder het niveau.

Manucharyan zou ik niet willen verhuren, als Rosales dalijk geblesseerd raakt, heb je voor rechts eigenlijk al geen speler meer.

Je kunt dan natuurlijk Babel of Rosenberg doorschuiven, maar ik zie dan op links of rechts toch liever Manucharyan spelen.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

Ja we zullen zien of Roger het goed doet op Maduro's positie en of hij de basisplaats houd.

Daar heb je wel gelijk in over Manucharyan maar Ten Cate geeft Rosenberg de voorkeur boven Manucharyan op rechts.

Of dat terecht is laat ik aan anderen over.

Op links zie ik het liefst Mitea spelen maar die is helaas nog niet fit.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Also in the Netherlands, Feyenoord have signed Greece striker Angelos Charisteas from arch-rivals Ajax Amsterdam, for Euro 2.5m, the Rotterdam team has said.

Is dat waar? Koste hij maar 2,5 miljoen?

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Even over andere dravers dan voetballers: prima prestatie van ons Nederlandse springkwartet, daar in Aken!

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Wat een sprint van Valverde!

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

eRCee schreef:

Wat een sprint van Valverde!

Deed me toch aan Lance denken

Mooi ook van Devolder en Boogerd, zaten heel lang mee.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.