• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.386 films
  • 12.570 series
  • 34.804 seizoenen
  • 656.346 acteurs
  • 200.459 gebruikers
  • 9.467.283 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tuurlijk maar na deze reacties dat is leuk voor Charisteas. Hij heeft vertrouwen nodig, steun van de supporters, hij heeft nog niet eens gespeeld voor Feyenoord.

Tuurlijk is dat een druk maar Charisteas moet wel een eerlijke kans krijgen natuurlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Dan ben je de enige Feyenoorder geloof ik

Dat blijkt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Dat blijkt.

Nee hoor, ik heb al eerder gezegt liever een spits dan geen spits te hebben. Vind alleen dat Feyenoord het ongelooflijk oelig gedaan heeft.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ze hadden gewoon eerlijk moeten zijn. Gewoon het legioen zeggen dat ze echt geen geld hebben om te besteden en dus geen topspits konden betalen. Nu verwacht het legioen een topspits en dan komen ze met een afdankertje van Ajax.

Dit kun je gewoon niet verkopen aan mensen die voor veel geld een seizoenkaart hebben gekocht. Buiten het feit dat het geen topper is, komt hij van de rivaal en om het nog erger te maken kreeg hij amper speeltijd bij de rivaal. Hoe wil je het nou verklaren dat je een spits haalt die niet goed genoeg was voor de rivaal ? Dat kan gewoon niet.

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

happie schreef:

Ik denk dat Feyenoorder er slechter voor staat dan iedereen denkt.

Nog slechter?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Omdat Ajax hem niet goed genoeg vond betekent niet dat hij per definitie geen topspits kan zijn.

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Precies. Zeker als het om een spits gaat heeft Ajax erg specifieke eisen. Zie bijvoorbeeld hoe Machlas is mislukt en ook Rosenberg op die positie.

Ik ben erg benieuwd, het kan nog best meevallen met Charisteas bij Feyenoord.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Als Feyenoord 4-4-2 gaat spelen met Pi-Air en Harry voorin kan het werken. Maar dan heb je probleemgevallen zoals Castelen, Vincken, De Ceulaer, Huysegems en Kolkka.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Als we die dan allemaal verkopen kunnen we nog een goede middenvelder of verdediger halen..... en dan alles met 1-0 winnen, hoor je mij niet klagen.

happie

• 6272 berichten
  • 426 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Als Feyenoord 4-4-2 gaat spelen met Pi-Air en Harry voorin kan het werken. Maar dan heb je probleemgevallen zoals Castelen, Vincken, De Ceulaer, Huysegems en Kolkka.

Hmm dat lijkt me wel een hele stroeve voorhoede.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

happie schreef:

(quote)

Hmm dat lijkt me wel een hele stroeve voorhoede.

Maar wat wil je dan ? Pi-Air en Charisteas zijn allebei niet technisch dus ze kunnen zelf geen actie maken en als je moet wachten op een goede bal van de zijkanten kan je lang wachten. Dat hebben we wel kunnen zien in de eerste twee wedstrijden. Feyenoord is niet voor niets de enige club in de Eredivisie die nog niet heeft gescoord

Overigens lees ik net dat Bosschaart weg is bij Feyenoord, hebben ze toch nog iets goeds gedaan op de laatste dag

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Huysegems en Charisteas samen kan ook best werken, denk ik.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

moviefreak#1 schreef:

(quote)

Maar wat wil je dan ? Pi-Air en Charisteas zijn allebei niet technisch dus ze kunnen zelf geen actie maken en als je moet wachten op een goede bal van de zijkanten kan je lang wachten. Dat hebben we wel kunnen zien in de eerste twee wedstrijden. Feyenoord is niet voor niets de enige club in de Eredivisie die nog niet heeft gescoord

Overigens lees ik net dat Bosschaart weg is bij Feyenoord, hebben ze toch nog iets goeds gedaan op de laatste dag

Drenthe en Leonard lijken me op dit moment niet beter dan Bosschaart maar goed.

Drenthe is volgens velen een talent,komt eraan maar nog niet goed genoeg voor Feyenoord 1

Leonard vind ik zowiezo een rare aankoop, een speler die bij Standaard Luik weg mocht moet dan wel slagen bij Feyenoord?

Danny Buys is wel een goede aankoop, maar ja het middenveld is zowat het enige wat wel goed staat bij Feyenoord.

En dan kopen ze Charisteas. Tja,ik vindt het raar dat Ajax zomaar een speler naar de concurrent laat lopen en zo slecht was Charisteas niet. Vond hem zondag erg goed invallen tegen Nac dus wellicht had Ajax beter Rosenberg kunnen verkopen maar ja het bestuur denkt er blijkbaar anders over.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Spartaan1986 schreef:

[

Leonard vind ik zowiezo een rare aankoop, een speler die bij Standaard Luik weg mocht moet dan wel slagen bij Feyenoord?

Standard wilde niet aan zijn eisen voldoen, het was niet dat hij niet goed genoeg was.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Standaard Luik wou hem langer aan hun binden maar ze kwamen niet overeen. Bovendien is Leonard bikkelhard en heeft hij zich wel bewezen in zijn As Monaco tijd, een goede links back, geen topper maar wel goed.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Bikkelhard Dat hebben we nodig.

Fraser, Heus, De Wolf waren ook niet de beste voetballers, maar ze kregen er zelden eentje tegen.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

kos schreef:

(quote)
Standard wilde niet aan zijn eisen voldoen, het was niet dat hij niet goed genoeg was.

Dan vinden zij hem toch te min om hem een goed salaris te bezorgen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad, een echte Feyenoord kwaliteit.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Standaard Luik wou hem langer aan hun binden maar ze kwamen niet overeen. Bovendien is Leonard bikkelhard en heeft hij zich wel bewezen in zijn As Monaco tijd, een goede links back, geen topper maar wel goed.

In zijn Monaco tijd ja, maar hoe lang is dat geleden en hoe oud is die gozer nu

Hadden ze nog beter Bruno Basto terug kunnen halen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Dan vinden zij hem toch te min om hem een goed salaris te bezorgen

Dat lag wat anders. Hij is al dik binnen door zijn tijd bij As Monaco, hij had geen oren naar een hoog salaris.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

Reinbo schreef:

Bikkelhard Dat hebben we nodig.

Fraser, Heus, De Wolf waren ook niet de beste voetballers, maar ze kregen er zelden eentje tegen.

Tja de bikkel nu is Danny Buys lijkt me

Een speler die eerst te slecht was voor Feyenoord 1 en nu 2 jaar later opeens wel goed genoeg is.

Zelfde geld voor Krohn-Dehli bij Ajax.

@ Naomi Watts: Leonard is op dit moment ook nog niet fit en als Feyenoord iets niet kan gebruiken in deze tijd zijn het wel geblesseerde spelers.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Buijs heeft natuurlijk wel weer ervaring opgedaan en zich verder ontwikkelt.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

Naomi Watts schreef:

Buijs heeft natuurlijk wel weer ervaring opgedaan en zich verder ontwikkelt.

Dat wel. Maar ik ben bang voor Feyenoord dat het hetzelfde verhaaltje wordt als bij Bosschaart.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Watts: Leonard is op dit moment ook nog niet fit en als Feyenoord iets niet kan gebruiken in deze tijd zijn het wel geblesseerde spelers.

Mee ens, hopen dat hij snel weer fit is.

Spartaan1986 schreef:

Dat wel. Maar ik ben bang voor Feyenoord dat het hetzelfde verhaaltje wordt als bij Bosschaart.

Het zou maar net kunnen, gewoon even aanzien.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Mee ens, hopen dat hij snel weer fit is.

Want nu wordt er weer een jongen van 19 op zijn plaats gezet die weer te veel last op zijn schouders heeft.

Even iets anders: Ik lees en zie veel Feyenoord supporters niet rouwen om het vertrek van Bosschaart naar ADO.

Ok, hij was vrij matig het afgelopen seizoen, maar hij werd altijd geprezen om zijn liefde voor Feyenoord en hij was altijd 1 van de populairste spelers onder de supporters.

Nu hoor ik vele Feyenoorders zeggen: opgeruimd staat netjes.

Dat is toch ook niet echt aardig voor iemand die zich hard heeft ingezet voor de club Feyenoord.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Ik hoor juist dat Feyenoord-supporters er helemaal niet zo blij mee zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik hoor van de meesten dat ze er niet blij mee zijn omdat hij een echte Feyenoorder was. Hij is een cultheld in de kuip, al blijft de grootste Christian Gyan.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Prachtig om te lezen hoe de kakkerlakken hier er wat proberen wat van te maken terwijl ze weten dat het ruk is , en gewoon vertrouwen uitspreken in Charisteas

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Gyan, dat was idd een held! Ik vergeet nooit de tulband

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

mikoz schreef:

Prachtig om te lezen hoe de kakkerlakken hier er wat proberen wat van te maken terwijl ze weten dat het ruk is , en gewoon vertrouwen uitspreken in Charisteas

Oh kom, we gaan met zijn allen huilen omdat het 2 wedstrijden wat minder gaat. Tuurlijk moeten we er wat van maken, dat 80% van de ajax supporters vorig jaar is afgehaakt na 34 kutwedstrijden wil nog niet zeggen dat wij ineens in de put gaan zitten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.