- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
[Denk dus niet dat hij nu voor maar 1 miljoen is verkocht.....en dan vooral niet aan jullie
Dat doet Ajax vast wel voor minder. Jullie denken toch altijd eerst aan het belang voor het Nederlands voetbal.....
En met Ch... haalt Feyenoord vast die belangrijke punten waardoor Ajax ooit weer CL kan spelen. 
SpaghettiWestern
-
- 129 berichten
- 0 stemmen
ik ben blij dat je nog steeds positief bent!
veel van jouw feyenoord-maten zitten nu op diverse forums te schelden
stinissen (crew films & series)
-
- 23817 berichten
- 77580 stemmen
Wat een gelul Charisteas is een hele goede spits die het bij Ajax meer dan goed heeft gedaan, in het 2 spitsen systeem is hij top en kan dan ook zeer belangrijk zijn voor het team.
Als Henk ten Cate tegen die Denen Charisteas had gebracht ipv rosenberg hadden we wat kunnen forceren met Rosenberg is dit jammer genoeg onmogelijk , daarom had ik ook liever gezien dat hij bleef en Rosenberg naar Feyenoord was gegaan.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4461 stemmen
31/8/2006 - Grote groep verontwaardigde fans bij De Kuip
BRON: Feyenoordnet.nl
Inmiddels heeft zich een grote groep verontwaardigde fans verzameld bij De Kuip. De fans kwamen samen om hun onvrede te uiten. Er is ook politie aanwezig. Uit de hand loopt het echter niet. Bij De Kuip reageerde Van Dop, voorzitter van de Supportersvereniging op de komst van De Kuip. "We zijn bijzonder verontwaardigd. Er was dinsdag nog gezegd dat er een topspits zou komen. Of er zou een topspits gekocht worden of geen enkele spits. En dan komt deze Griek, die nog van een hele vreemde vereniging komt, de nr 4 spits van onze concurrent. Dat is niet in goede aarde gevallen, kan ik wel zeggen."
Feyenoord Netwerk
De fans hopen dat Feyenoord Charisteas niet als een paniek aankoop heeft gedaan. "Als er afgelopen dinsdag bij het Supporters Platform gevraagd zou zijn aan de supporters hoe zij dit zouden vinden, als hij zou worden aangetrokken, hadden zij waarschijnlijk een negatief advies uitgebracht. Feyenoord leeft op het moment al op gespannen voet met zijn supporters en door deze aankoop zal de spanning zeker niet verminderen."

Ik weet niet wat grappiger is, dit of het feit dat de fans een echte befaamde wereldtopper verwachtte (nooit haalbaar natuurlijk)..
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
't is idd allemaal erg pijnlijk als het alleen om CH... gaat en Love niet ook komt. Want dan is het de hoogste tijd voor vd H. om z'n biezen te pakken en voor ons supporters om zich op te maken voor een HCS seizoen....
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Wat een gelul Charisteas is een hele goede spits die het bij Ajax meer dan goed heeft gedaan, in het 2 spitsen systeem is hij top en kan dan ook zeer belangrijk zijn voor het team.
Charisteas
.
Please laat hem slagen daar.
Het enige probleem is dat hij erg sfeergevoelig is en steun nodig heeft. Wat dat betreft is als afdankertje van Ajax komen niet een al te beste binnenkomer, vind het ook erg jammer dat Feyenoord-supporters nu al zitten te janken. Als ze dat in het stadion gaan doen zou ik dat wel erg 'on-Legioen' vinden.
Charisteas moet juist enorm gesteund worden door het publiek. Het is niet voor niks dat hij meteen zei dat het Feyenoord publiek op het Griekse publiek lijkt. Hij heeft dat nodig, hij kan niet tegen die stille, zeurderige Arena-stadions
.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Charisteas 
Wat een wanhoopdaad echt te triest voor woorden , Feyenoord moet het gewoon doen met de afgeurde Ajax spelers. Zo zie je maar hoe wanhopig Feyenoord is.
En dan PSV .. wat een verrader die Kluivert , ik denk ook niet dat hij gaat slagen .. zijn tijd is geschiet.
Toch wat credits voor PSV de andere aankopen zijn veelbelofend zeker die spelers van Betis.
SpaghettiWestern
-
- 129 berichten
- 0 stemmen
Charisteas moet juist enorm gesteund worden door het publiek. Het is niet voor niks dat hij meteen zei dat het Feyenoord publiek op het Griekse publiek lijkt. Hij heeft dat nodig, hij kan niet tegen die stille, zeurderige Arena-stadions
.
dus jouw stelling klopt niet (maar dat doen ze meestal niet)
wat wil Feyenoord trouwens nog bereiken komend jaar? Harry presteert echt niet constant, dus hoe wil je in godsnaam die inhaalslag doen als je geen topspits hebt
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
hij presteerde ook 3x niks toen hij in Griekenland speelde
.
dus jouw stelling klopt niet (maar dat doen ze meestal niet)
.Het is een prima spits die bij Ajax erg veel scoorde naar verhouding en ook nog veel belangrijke assists gaf. Terwijl dat systeem totaal niet bij hem past.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
De Ajax-fans die ik ken zijn trouwens helemaal niet zo blij met deze transfer merk ik.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Hoe kan je nou zeggen dat Charisteas een prima spits is ?
Afgekeurd bij Bremen , bij Ajax gefaald , en bij Griekenland ook drie keer niks ( is alleen opgehemeld door die goal in de finale van het EK ).
Maargoed misschien kan hij Feyenoord van de 16e naar de 14e plaats helpen. 
Feit is gewoon dat er totaal geen geld meer in het Nederlandse voetbal zit .. wat toch spijtig is.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
De Ajax-fans die ik ken zijn trouwens helemaal niet zo blij met deze transfer merk ik.
Juist wel , zo verzwakken we alleen de concurent.
Ik moet er vooral om lachen dat Feyenoord het gewoon moet doen met de afgekeurde spits van Ajax 
Kan ook wel begrijpen dat de Feyenoord - supporters zich hier niet laten zien , ik zou me schamen.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ik vind het heel verrassend, vreemd en zelfs wat lachwekkend. Maar wie weet gaat deze jongen het toch wel maken bij Feyenoord. Zegt een Feyenoord-fan
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
bij Ajax gefaald
.
Feit is gewoon dat er totaal geen geld meer in het Nederlandse voetbal zit .. wat toch spijtig is.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Interessante transferdag in Nederland inderdaad. Ben erg benieuwd naar Tardelli (tijdens het WK-20 was ik niet onder de indruk, maar hij de reputatie van een toptalent), Kluivert (ik was altijd groot fan van de voetballer) en ook wel naar Charisteas bij Feyenoord (zou nog best eens goed voor ze kunnen uitpakken).
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wat is daar onduidelijk aan ? hij is gehaald voor de nummer 1 spits positie en ook nog eens voor een hoog bedrag ( dacht iets van 5 miljoen ) en dan kan hij er een paar hebben ingeschoten maar hij heeft het absoluut niet waargemaakt. Hij komt gewoon te kort. En dat hij word gezien als de miskoop van Ajax maakt het toch wel pijnlijker voor Feyenoord.
Tuurlijk maar de laatste tijd word het gewoon nog meer duidelijk.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Laat iedereen maar lachen. Ik hoop dat ie meer gaat scoren dat die hamster
.
Ik ga als morele steun wel Harry in m'n profcoach-team zetten. Harry
.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Harry, hoe komen jullie daarbij... Heeft de F-side dat verzonnen of komt dat uit de Griekse kos-koker?
stinissen (crew films & series)
-
- 23817 berichten
- 77580 stemmen
Kos heeft gelijk Charisteas zal het prima doen mits hij vertrouwen krijgt en zal tussen de 15 en 20 doelpunten maken en wat nog belangrijker is hij zal de ploeg beter laten spelen.
Ik ben in hart en ziel Ajax Fan en vindt dat Feyenoord mee moet doen in de top van de competitie en zo zullen ze nu wel de groepsfase bereiken met Charisteas in de Uefa Cup en zo de kostbare punten binnen halen voor het Nederlandse voetbal.
De grootste ketser maakt PSV om Kluivert te halen ik voorspel nu al dat hij geen 15 wedstrijden speelt in de competitie.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Charisteas gaat floppen bij Feyenoord. Dit vooral omdat hij een voormalig Ajax speler is en daar zitten ze in de Kuiup niet op te wachten, die paar inkoppers die hij maakte met Griekenland in 2004 hebben hem helemaal overhyped. Ik hoop echt dat de arme man niet zal worden uitgejoeld door de befaamde supporters daar wanneer hij een paar keer struikeld over de bal. Rosenberg had wat mij betreft ook naar Feyenoord mogen gaan, aan hem hadden ze tenminste nog iets gehad. Ze zouden bij Feyenoord een voorbeeld moeten nemen aan het transferbeleid van PSV.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
De Feyenoordsupporters staan zelfs te demonstreren voor de kuip tegen de komst van Charisteas 
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Vooral Cruz, Pizarro, Love en Klasnic stonden hoog op het lijstje. Dit is dus een pure paniek aankoop terwijl ze zich zo hadden voorgenomen dat niet te doen. 
tja, good old versleten Pierre was ook geen optie. Alles op zijn kop werkelijk waar.. Amai Amai.. Ik heb zo vaak gelachen tegen Ajax om Harry. Nu moet ik voor em juichen, wat een farce.. Of misschien ook niet. Slechter dan nu kan het niet. Go Danny Go Harry!!!!
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Feyenoord is echt goed bezig... Die club graaft zijn eigen graf! Charisteas halen, de meest mislukte spits van de Nederlandse competitie! En nu keert het legioen zich ook nog tegen de clubleiding!

happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
Helaas. Charisteas was erg belangrijk als invaller voor ajax, zoals afgelopen zaterdag tegen NAC, speelde hij ook nog zeer verdienstelijk. Gevaarlijk als extra spits.
Of ze hebben hem voor 5 miljoen gehaald. Of heel goedkoop. Dan blijkt feyenoord helemaal geen geld meer te hebben. Ik denk dat Feyenoorder er slechter voor staat dan iedereen denkt. Ik ben geen feyenoord-fan. Maar het legioen voelt zich belazerd en ik denk dat dat terecht is.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Er wordt wel erg slecht gepraat over Charisteas. Hij heeft een heel slecht begin gehad maar is zich steeds beter gaan ontwikkelen. Eind vorig seizoen zag ik ook heel wat sterke wedstrijden van Charisteas. In een 4-4-2 systeem is hij nog veel beter. Het is misschien een ex ajacied maar nu is het een Feyenoorder.
Tuurlijk had niemand Charisteas verwacht, vooral met het nieuws dat Cruz, Pizarro en Love wilden komen en de geruchten over Love waren zeer sterk maar Charisteas wordt nu al afgezeken terwijl hij nog niks heeft kunnen laten zien. Charisteas hoort hier niet op afgerekend te worden en bovendien is het een speler die gewoon veel vertrouwen en steun nodig hebt om zich te kunnen laten zien. Dus supporters, come on.
Mijn mening is totaal anders dan gister maar dat was gewoon even de schok. Ik geloof in Charisteas en mijn steun heeft hij voor 300%.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
5 miljoen lijkt me een onzinnig bedrag voor Ch... (Al heeft Ajax er 8 mln voor betaald meen ik). Mag hopen dat ze er niet meer dan 2 voor betaald hebben zodat ze nog 6 over hebben om een echte topper te halen in de winterstop. Anders zijn ze idd losgeslagen daar op Zuid.
Ben zelf van mening dat ik Charisnogwat geen echte Ajacied vind (Hij heeft immers nooit iemand pijn gedaan, als Ajakkkusiet), maar de belofte een goede of geen spits wordt natuurlijk niet nagekomen op deze manier. Hoop wel dat hij er een paar inschopt binnenkort. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zie hem ook niet echt als een echte Ajacied en bovendien past zijn zachte karakter totaal niet bij Ajax. Hij is zo nuchter, los van arrogantie, die past dus beter bij Feyenoord.
Ik durf best te zeggen dat ik na het wat tijd gegven te hebben, blij ben met Harry.
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
Er wordt wel erg slecht gepraat over Charisteas. Hij heeft een heel slecht begin gehad maar is zich steeds beter gaan ontwikkelen. Eind vorig seizoen zag ik ook heel wat sterke wedstrijden van Charisteas. In een 4-4-2 systeem is hij nog veel beter. Het is misschien een ex ajacied maar nu is het een Feyenoorder.
Tuurlijk had niemand Charisteas verwacht, vooral met het nieuws dat Cruz, Pizarro en Love wilden komen en de geruchten over Love waren zeer sterk maar Charisteas wordt nu al afgezeken terwijl hij nog niks heeft kunnen laten zien. Charisteas hoort hier niet op afgerekend te worden en bovendien is het een speler die gewoon veel vertrouwen en steun nodig hebt om zich te kunnen laten zien. Dus supporters, come on.
Mijn mening is totaal anders dan gister maar dat was gewoon even de schok. Ik geloof in Charisteas en mijn steun heeft hij voor 300%.
Het zal maar zo kunnen, dat hij het goed gaat doen. Voor Feyenoord ben ik alleen maar bang, dat mensen als Kolkka, Huysegems en Castelen misschien hem niet op maat kunnen bedienen.
Ik kan mij de teleurstelling van de supporters wel voorstellen. Want het te investeren bedrag werd met de week minder. En het is geen vervanger van Kuijt, dat is de druk waar Chari misschien last van krijgt. Want Kuijt was wel voor een groot deel van de doelpunten productie verantwoordeloij
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
Ik zie hem ook niet echt als een echte Ajacied en bovendien past zijn zachte karakter totaal niet bij Ajax. Hij is zo nuchter, los van arrogantie, die past dus beter bij Feyenoord.
Ik durf best te zeggen dat ik na het wat tijd gegven te hebben, blij ben met Harry.
Dan ben je de enige Feyenoorder geloof ik 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.