- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Klasnic was een superaankoop geweest
Maar Feyenoord heeft nog een paar uurtjes. Ben benieuwd of het ze lukt om een spits te krijgen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De geruchten waren dus toch waar, dit stemt me zeer tevreden. Al wacht ik nog op de officiële bevestiging.
Maar Love is zeker een zeer goede speler, die ik verkies boven Klasnic.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
De geruchten waren dus toch waar, dit stemt me zeer tevreden. Al wacht ik nog op de officiële bevestiging.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik had het dan over Vagner Love. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Is Love niet een stuk jonger? Dat zou een voordeel boven Klasnic kunnen zijn (salaris wens zal ook wel meespelen).
We love Love. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik had het dan over Vagner Love. 
Sorry Gilles. Ik ben verstrooid geloof ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maakt niet uit, mij verwarren met een PSV fan vind ik nog niet zo erg. 
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Is Love niet een stuk jonger? Dat zou een voordeel boven Klasnic kunnen zijn (salaris wens zal ook wel meespelen).
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Dus jij bent alleen supporter van je club als ze jou beleid volgen?
Nee, ik ben supporter van een voetbalclub, maar ik stel wel grenzen.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Het is en blijft enorm wennen om Kluivert zo te zien met een PSV-shirt.
Straks ín het shirt zal het nog meer wennen zijn, maar toch hoop ik voor hem dat hij opbloeit bij PSV en na zijn verloren jaren bij Newcastle en Valencia weer wat van zich kan laten zien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vagner Love naar Feyenoord. 
Ik vang ook net op dat Charisteas naar Feyenoord komt, iemand die er meer van weet?
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Vagner Love naar Feyenoord. 
Ik vang ook net op dat Charisteas naar Feyenoord komt, iemand die er meer van weet?
Ik lees alleen op teletekst dat Charisteas heeft getekend bij Feyenoord 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach beter een spits dan geen zullen we maar denken... 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ach, Harry heeft toch wel laten zien dat hij het wel kan.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Dan bestaat de aanval van de Nederlandse top-4 clubs toch allemaal uit oud Ajax-spitsen nu 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Vind het als Ajax-fan jammer dat hij vertrekt. Zie meer in hem dan in Rosenberg. Denk dat Feyenoord aan Harry een goeie heeft.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dan bestaat de aanval van de Nederlandse top-4 clubs toch allemaal uit oud Ajax-spitsen nu 
Reken je Feyenoord nu al tot de top 4? 
stinissen (crew films & series)
-
- 23817 berichten
- 77580 stemmen
Charisteas van Ajax naar Feyenoord.............Jammer ik had ook liever gezien dat Rozenberg weg ging,
toch een aardig duo Vagner Love en Charisteas
o ja bron: Ajax ( sms)
SpaghettiWestern
-
- 129 berichten
- 0 stemmen
dus Feyenoord gaat nu spelen met een spits die nooit meer dan 10 goals in 1 seizoen heeft gemaakt
ik zie dit echt als een wanhopige daad. Ik hoop dat Ajax 5 miljoen voor hem gevangen heeft
dat is net zoveel als hij gekost heeft, en dat is meteen de helft van het geld wat "we" verloren hebben door CL te missen
Kuyt geld smaakt heerlijk!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is maar te hopen dat Vagner naast Harry ook nog steeds komt anders is dit wel een hele stomme zet. Ik zie Feyenoord ook nog wel miljoenen betaald hebben voor Angelos. Ik ben geschokt, mijn hart staat stil, mijn mond staat open en mijn haren recht overeind.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Reken je Feyenoord nu al tot de top 4? 
Ik denk positief en had het in dit geval over de klassieke top-3 aangevuld met een nieuwkomer 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is maar te hopen dat Vagner naast Harry ook nog steeds komt anders is dit wel een hele stomme zet.
Het blijft dus bij Harry. Overal vond je berichten over Vagner Love krijgen we alleen Harry, ik voel me genaaid.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Het lijkt op een paniekaankoop. Hoe hoog stond hij eigenlijk op het verlanglijstje van Feyenoord?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vooral Cruz, Pizarro, Love en Klasnic stonden hoog op het lijstje. Dit is dus een pure paniek aankoop terwijl ze zich zo hadden voorgenomen dat niet te doen. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Charisteas 
We zijn hem eindelijk kwijt, gaat ie naar Feyenoord 
Mijn dag kan niet meer kapot 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Dan kunnen ze bij Feyenoord de teamfoto ook fotoshoppen.
Kuijt eraf, Charisteas erop 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
dus Feyenoord gaat nu spelen met een spits die nooit meer dan 10 goals in 1 seizoen heeft gemaakt
ik zie dit echt als een wanhopige daad. Ik hoop dat Ajax 5 miljoen voor hem gevangen heeft
dat is net zoveel als hij gekost heeft, en dat is meteen de helft van het geld wat "we" verloren hebben door CL te missen
Kuyt geld smaakt heerlijk!
Zal zeker niet meer dan 1 miljoen zijn geweest. (Of vd H. mag direct opstappen) Stik er maar in. 
SpaghettiWestern
-
- 129 berichten
- 0 stemmen
Zal zeker niet meer dan 1 miljoen zijn geweest. (Of vd H. mag direct opstappen) Stik er maar in. 
Ajax heeft een bod van 3 miljoen afgewezen op Harry een maand geleden. Denk dus niet dat hij nu voor maar 1 miljoen is verkocht.....en dan vooral niet aan jullie
maar bekijk het positief: jullie hebben nog 2 uur om hem weer te verkopen 
ik zit nog steeds te wachten totdat iemand mij verteld dat dit een grap is (ik hoop dat het waar is).
Misschien haalt feyenoord ook nog Love....dat zou dan minder zijn
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Vooral Cruz, Pizarro, Love en Klasnic stonden hoog op het lijstje.
Nevland werd toch ook nog genoemd?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, zoals ik al zei, beter één spits dan geen spits, maar ik hoop wel dat Love ook doorgaat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.