- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
Telegraaf.
Ok
Wanneer wordt de nieuwe PSV spits officieel bekendgemaakt en de nieuwe verdediger
Feyenoord alleen nog een aanvaller nu
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
Ok
Wanneer wordt de nieuwe PSV spits officieel bekendgemaakt en de nieuwe verdediger
Feyenoord alleen nog een aanvaller nu
Kromkamp is definitief naar PSV voor 3 miljoen euries. Kluivert rond de zaken nog af met Valencia en het gerucht over de huur van Tardelli is er nog steeds.
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
Tardelli komt; Beasley gaat
Geschreven door Robert Smid op donderdag, 31 augustus om 13:21
PSV en São Paulo hebben een overeenstemming bereikt over de transfer van Diego Tardelli. De buitenspeler zal eerst voor de periode van een seizoen verhuurd worden aan de Eindhovenaren, daarna zullen beide partijen om de tafel gaan zitten over een mogelijke definitieve transfer.
Tardelli is een aanvaller, die wordt beschouwd als een zeer groot talent in eigen land. Ook heeft de 21-jarige Tardelli al redelijke ervaring met het voetballen in Europa: hij werd al eerder verhuurd aan het Spaanse Real Betis Sevilla.
Tegenover de komst van Diego Tardelli en Patrick Kluivert staat de verhuur van DaMarcus Beasley. De Amerikaanse international zal dit seizoen spelen voor Manchester City.
Technisch directeur Stan Valckx is nog bezig om één speler naar Eindhoven te krijgen. Jan Kromkamp zou rechterkant van de verdediging moeten versterken. Voor de Nederlandse international ligt een contract van vier jaar klaar.
Nog even de ongelovige onder ons zie het kader met de schuine letters. 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Zijn de PSV-ers hier blij met Kluivert?
Zelf zou ik dat figuur absoluut niet bij NEC willen zien. Het zou voor mij zelfs een reden zijn om maar eens een tijdje helemaal niet meer naar het stadion te gaan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Toen het gerucht bestond dat Kluivert in beeld was bij Feyenoord onstond er pure chaos. Die wilden Kluivert dus echt niet voor Feyenoord zien spelen. Daarbij hoor ik ook.
Dus wel en interssante vraag Redlop.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Oke Kluivert naar Feyenoord, dat ligt nog even wat gevoeliger dan dat ie naar PSV gaat lijkt mij. Maar misschien bloeit Kluivert wel helemaal op bij PSV. Als ie vertrouwen krijgt en niet met teveel kapsones rond gaat lopen dan komt het wel goed denk ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tuurlijk ligt dat in Rotterdam Zuid wat gevoeliger. Daar wille nze niks te maken hebben met en voetballer met en Ajax verleden.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Zelf zou ik dat figuur absoluut niet bij NEC willen zien. Het zou voor mij zelfs een reden zijn om maar eens een tijdje helemaal niet meer naar het stadion te gaan.
Nee, ik in ieder geval absoluut niet. Ben nooit een fan van hem en zijn spel geweest. Daarnaast vind ik hem niet bij PSV passen, zowel de persoon als voetballer niet.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Tuurlijk ligt dat in Rotterdam Zuid wat gevoeliger. Daar wille nze niks te maken hebben met en voetballer met en Ajax verleden.
Jij bent toch degene die gecharmeerd is van Greene? Toch echt een speler met een verleden bij Ajax
En zo zijn er nog legio voorbeelden waaronder Ronald Koeman en Johan Cruyff. En dat waren toch ook gelauweerde profs net als Patrick Kluivert. Ik hoop nu gewoon dat als hij bij PSV gaat spelen flink gaat scoren en hopelijk met een hattrick tegen Feyenoord. Dan mag je hem pas uitfluiten en niet als hij als mogelijke versterking wordt genoemd bij Feyenoord. Dat is zo kinderachtig, zeker als hij er dan 30 inlegt. Want dan hoor je het Legioen zeker niet meer, of wel? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je hebt gelijk, bij mij valt het wel reuze mee.
Maar een Ajacied als Kluivert zou ik dan niet graag zien maar dat heeft grotendeels te maken dat zijn karakter echt niet bij Feyenoord past.
Als hij er 30 inlegt zou je ze niet echt meer horen nee.
SpaghettiWestern
-
- 129 berichten
- 0 stemmen

(ik heb meer recht om te zeggen dat ik nooit meer naar Ajax ga, als ze een NEC speler aantrekken
)
je laat jezelf veels te veel beinvloeden door die aso's die de mindere resultaten van hun cluppie botvieren op de transfer van Kluivert
en wat dan nog dat zijn "karakter" (kennen jullie Kluivert in het echt? Nee? hou dan je mond over iemand die je NIET kent) niet past bij een club. Een club wil spelers die de club prijzen laten pakken
kijk maar naar de Bosschaart-debacle
"och wat past hij bij Feyenoord" werd er geroepen 
nu is om diezelfde reden Buijs binnengehaald daar
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
O ja, Tiendalli heeft ook zijn jeugdopleiding genoten bij Ajax 
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
kijk maar naar de Bosschaart-debacle"och wat past hij bij Feyenoord" werd er geroepen
nu is om diezelfde reden Buijs binnengehaald daar
Kwam die eigenlijk transfervrij naar Feyenoord of hebben een transfersom voor betaald?
Maar Buijs is wel een echte versterking en nog heel goedkoop ook.
SpaghettiWestern
-
- 129 berichten
- 0 stemmen
:D
Kwam die eigenlijk transfervrij naar Feyenoord of hebben een transfersom voor betaald?
Maar Buijs is wel een echte versterking en nog heel goedkoop ook.
Bosschaart was ook in potentie toen een versterking
als ik in de VI te pas en te onpas verklaar dat ik Anti Ajax ben en voor Feyenoord, word ik zelfs door de supporters als versterking gezien
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
O ja, Tiendalli heeft ook zijn jeugdopleiding genoten bij Ajax 
Biseswar ook nog. 
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Huntelaar komt uit de jeugd van PSV
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
(kennen jullie Kluivert in het echt? Nee? hou dan je mond over iemand die je NIET kent)
Die meneer heeft toch niet voor niets een autobiografie 'laten' schrijven?
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
En het is nu rond! Kluivert en Kromkamp naar PSV
O ja, en Ryan Donk naar AZ.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Johan Cruijff?
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
En zo zijn er nog legio voorbeelden waaronder Ronald Koeman en
Volgens mij was dat Erwin Koeman hoor, Ronald Koeman ging naar PSV en later Barcelona.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Gezien de selectie van Feyenoord is Buijs zeker wel een versterking. Kan zijn dat een speler van middenmoter Groningen tekort komt voor de top, maar het kan ook zo zijn dat, wanneer hij naar een topclub gaat, zijn voetballende kwaliteiten juist naar boven komen. Feit is dat Buijs zeker niet tekort komt aan kwaliteit voor een speler in de 'eredivisie' en daar bij Feyenoord loopt een meerendeel aan spelers rond die geeneens aan hem kunnen tippen..
Kluivert naar PSV..
Interessant 
Kluivert heeft in het verleden laten zien dat hij het wel degelijk in zich heeft om een topspits te zijn, als hij slaagt bij PSV, dan zal hij ook behoorlijk slagen, maar hetzelfde geldt voor als hij mocht falen.
Kromkamp naar PSV is sowieso een goede aankoop, ben sinds dat ene seizoen van AZ zeker wel gecharmeerd van hem geraakt. Ik denk dat hij het wel in zich heeft om één van de betere backs van het Nederlands elftal te worden.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Volgens mij was dat Erwin Koeman hoor, Ronald Koeman ging naar PSV en later Barcelona.
En van Barcelona naar Feyenoord
En Erwin Koeman heeft als speler alleen gespeeld voor Fc Groningen, PSV en KV Mechelen. Later is hij trainer geworden van Feyenoord maar hij heeft geen verleden bij Ajax. Of ik moet iets hebben gemist 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Johan Cruijff?
Was ook nooit echt welkom. Ik beweer nog steeds dat Feyenoord toen kampioen was geworden omdat Ajax Cruijff niet had. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Dus jij bent alleen supporter van je club als ze jou beleid volgen? Ik las op het PSV forum ook al van verschillende mensen die hun seizoenkaart weg willen doen vanwege deze aankoop. Vind ik werkelijk bespottelijk. Je bent supporter van je club of je bent het niet. Wat Kluivert betreft de toekomst zal het leren. Ik ben er in ieder geval niet op tegen en ben benieuwd hoe die het gaat doen.
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
Het is nog een gerucht maar toch. 8 miljoen lijkt me sterk, als ze Klasnic afwijzen voor 6.
Vágner Love is de nieuwe spits van Feyenoord geworden, aldus Radio 1. De aanvaller van CSKA Moskou kost de Rotterdammers rond de acht miljoen euro.
De Braziliaanse spits staat te boeken als een goaltjesdief. De 22-jarige Love zal, hoewel het bericht door zowel CSKA als Feyenoord nog niet bevestigd is, naar alle waarschijnlijkheid vanavond gepresenteerd worden in Rotterdam-Zuid.
Love, die tot nog toe het beste functioneerde in een 4-4-2 formatie, moet in De Kuip de naar Liverpool vertrokken Dirk Kuyt doen vergeten.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Kluivert tekent voor één jaar bij PSV.
Het Nederlandse PSV en de Nederlandse aanvaller Patrick Kluivert (30) zijn het donderdag eens geworden over een verbintenis van één seizoen. De aanvaller legde vandaag in Eindhoven een succesvolle medische en conditionele test af. De voormalig international was in dienst van het Spaanse Valencia. Hij traint vrijdag voor het eerst met de selectie mee.
Kluivert toonde zich na afloop van de onderhandelingen en testen een tevreden man. "PSV was voor mij de beste optie. Bij Valencia kwam ik niet aan voetballen toe", verklaarde de voormalige aanvalsleider van Ajax en Barcelona zijn keuze. Dat er in Eindhoven redelijk sceptisch op zijn mogelijke komst werd gereageerd, deerde de aanvaller niet. "Ik ga mijn best doen mezelf hier te bewijzen. Nederland heeft de laatste twee jaren niet veel van me gezien. Ik ben dertig jaar en gebrand om hier te laten zien wat ik allemaal in huis heb. Ik voel me hier goed bij en heb er zin in."
Kluivert, die de afgelopen seizoenen veel blessureleed kende, krijgt bij PSV rugnummer negen. De vervanger van de naar Celtic vertrokken Jan Vennegoor of Hesselink sprak voor zijn komst naar Eindhoven met Phillip Cocu, met wie hij bij het Nederlands elftal en Barcelona samenspeelde. "Ik stond meteen open voor een komst naar PSV." Het zal nog even duren voor Kluivert zijn debuut maakt. De spits moet nog wedstrijdfit raken. Dat kan nog wel enkele weken duren.
Donderdagavond meldde ook Jan Kromkamp zich op De Herdgang, het trainingscomplex van PSV. De verdediger tekent naar verwachting een meerjarige overeenkomst bij de Eindhovense club. Kromkamp komt over van het Engelse Liverpool.
Bron: hln.be
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Vagner Love is wel een behoorlijk goede spits voor de Nederlandse competitie, maar (ik lees het nu pas) Klasnic niet willen als je hem voor 6 miljoen , die je hebt, naar feyenoord kan halen?
.
Dat was echt DE perfecte vervanger van Kuijt geweest.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.