- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
oud-renners lijken mij mannen die niet meer zelf wielrennen. Anders had er wel oud-ploegmakkers gestaan. Dus we zoeken mannen uit de US-postal ploeg van de tour'99 die niet meer actief wielrennen maar wel nog in het circus zitten. Livingston of Vaughters misschien ?
Dit is de volledige lijst van US-postal renners die in 1999 daar hebben gefietst :
Francisco Andreu
Lance Armstrong
Dylan Casey
Julian Dean *
Pascal Derame
Tyler Hamilton *
George Hincapie *
Frank Hoj *
Marty Jemison
Benoit Joachim *
Kevin Livingston
Glenn Magnusson
Peter Meinert Nielsen
Christian Vandevelde *
Jonathan Vaughters
* fietsen zeker nog
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Gil Vicente blijft gewoon in de tweede divisie spelen, hierdoor zal de FIFA geen actie ondernemen. De droom van veel Ajaxfanz om Ajax dit jaar toch in de Champions League te zien spelen komt dus niet uit.
Het begon allemaal een paar maanden geleden. Gil Vicente gebruikte een niet-speelgerechtigde speler om degradatie naar de tweede Portugese divisie te vermijden.
Gil Vicente mocht eerst gewoon in de 1e divisie spelen, maar doordat het die niet-speelgerechtigde speler gebruikte werd Gil Vicente teruggezet naar de tweede divisie.
Gil Vicente, die het met deze terugzetting niet eens was, spande een rechtzaak aan om in de 1e Divisie te blijven. De FIFA was het hier dan weer niet mee eens, en dreigde alle Portugese clubs uit het Europees voetbal te halen als Gil Vicente de aanklacht niet introk.
Als de FIFA daadwerkelijk alle Portugese clubs uit het Europese voetbal zou halen, was er een kleine kans dat Ajax toch nog in de Champions League mocht spelen.
Maar 'dromen zijn bedrog'. Dat bleek ook hier weer.
Gil Vicente blijft definitief in de 2e divisie spelen, en hierdoor hoeft de FIFA geen stappen te ondernemen.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
En wie is de tweede renner?
Lance Armstrong lijkt me
.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ajax was het afgelopen weekend duidelijk de sterkste van de Nederlandse ploegen, als ze dit volhouden word het een leuk seizoen. Alleen dat het maar 3-0 is gebleven moet je niet alleen wijten aan de afwerking. Wapenaar verdient wel de credits daarvoor. Ben blij dat we Charisteas hebben weg gedaan, want het zag er zondag treurig uit met hem.
Tuurlijk is dat te danken aan Wapenaar, die keepte een geweldig laatste half uur.
Maar toch had Ajax uit de kansen die ze kregen meer moeten scoren.
Ik ben benieuwd hoe PSV het vanavond zal doen thuis tegen Liverpool. Toch de eerste grote wedstrijd voor PSV. En ik ben helemaal benieuwd of Kluivert zal spelen.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Zend de NOS geen samenvattingen van de overige Champions League duels meer uit? 
Ik hoor het al. Idioot dat we de samenvattingen van vandaag pas morgen kunnen zien.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ja, belachelijk.
Ik zat er ook op te wachten...
Dan hebben ze geen Eredivisie voetbal meer, dus zou je zeggen dat ze met Europees voetbal extra hun best doen, maar nee hoor,.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Best irritant inderdaad. Ook irritant dat De wereld draait door maar een half uur uitgezonden wordt. Wie verantwoordelijk is voor de nieuwe zenderindeling (geen logica te bekennen) mogen ze tegen de muur zetten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De oude Fernando Morientes is terug! 
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
De oude Fernando Morientes is terug! 
Ja blijkbaar is hij buiten Spanje helemaal niks. Want hij lijkt bij Valencia weer helemaal op te leven.
Daar kroop PSV nog door het oog van de naald met die poging van Gerrard.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Wat is die mendez een enorme aanwinst. Echt een erg goede voetballer. Evenals Salcido.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Kromkamp zal ook wel een goede aanwinst wezen. Minder aanwezig misschien, maar toch. En wie weet wat Patje gaat laten zien dit seizoen.
Een uitstekend resultaat van PSV. Jammer dat Gerrard, Xabi Alonso en Luis Garcia niet in de basis stonden. Maar stond totaal geen "B" elftal. Liverpool heeft ook een vrij behoorlijke 2de keuze.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
(van) Land:
1. (1) Brazilië
2. (4) Frankrijk
3. (3) Argentinië
4. (5) Engeland
5. (2) Italië
6. (3) Nederland
7. (10) Tsjechië
8. (9) Duitsland
9. (8) Portugal
10. (7) Spanje
11. (11) Nigeria
12. (12) Kameroen
13. (15) Oekraine
14. (13) Zwitserland
15. (14) Uruguay
16. (17) Denemarken
17. (16) Mexico
18. (20) Zweden
19. (18) Ivoorkust
20. (29) Colombia
21. (19) Paraguay
22. (32) Griekenland
23. (25) Ghana
24. (21) Kroatië
25. (26) Roemenië*
26. (22) Guinee
27. (24) Egypte
28. (28) Turkije
29. (23) Verenigde Staten
30. (27) Ecuador
37. (36) Bulgarije*
65. (69) Wit-Rusland*
75. (62) Albanië*
78. (58) Slovenië*
193. (195) Luxemburg*
*tegenstanders van Nederland in de kwalificatie voor het EK in 2008
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ja blijkbaar is hij buiten Spanje helemaal niks. Want hij lijkt bij Valencia weer helemaal op te leven.
Volgens mij is hij nog eens topscorer van de CHampions League geweest met een club van buiten Spanje : AS Monaco.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Luxemburg is weer gestegen 
Dan is ons resultaat toch niet zo slecht 
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ja je hebt gelijk. Morientes heeft het behoorlijk goed gedaan bij Monaco.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Een uitstekend resultaat van PSV. Jammer dat Gerrard, Xabi Alonso en Luis Garcia niet in de basis stonden. Maar stond totaal geen "B" elftal. Liverpool heeft ook een vrij behoorlijke 2de keuze.
Liverpool zonder Gerrard is toch wel heel wat anders dan Liverpool mét Gerrard. Onbegrijpelijk hoe je die op de bank kunt zetten.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Hetzelfde geld voor Crouch
Er wordt altijd wel lacherig over hem gedaan maar het is een uitstekende spits.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Tja, ik vind Gerrard wel even van een ander niveau dan Crouch eerlijk gezegd.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Tja, ik vind Gerrard wel even van een ander niveau dan Crouch eerlijk gezegd.
Dat wel maar die speelde tenminste nog even
Het leek wel een half B elftal bij Liverpool
En waarom in godsnaam?
Misschien om ze te sparen voor de wedstrijd tegen Chelsea
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Liverpool zonder Gerrard is toch wel heel wat anders dan Liverpool mét Gerrard.
Datzelfde geldt natuurlijk voor PSV met of zonder Cocu. Maar waarom die Gerrard er langs had staan is me ook nog steeds een raadsel.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Wat is die mendez een enorme aanwinst. Echt een erg goede voetballer. Evenals Salcido.
Dat zijn inderdaad beide hele goede aanwinsten voor PSV.
En dat onder het beleid van Koeman 
Kromkamp vond ik gisteren minder, maar ook hij is een aanwinst denk ik. In ieder geval beter dan Reiziger en Ball.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Datzelfde geldt natuurlijk voor PSV met of zonder Cocu. Maar waarom die Gerrard er langs had staan is me ook nog steeds een raadsel.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Maar de waarde van Cocu bij PSV is toch wel vergelijkbaar met die van Gerrard bij Liverpool.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Cocu is van waarde in de Nederlandse competitie, in europees verband is het gewoon te zwaar voor hem.
gimli f
-
- 1454 berichten
- 0 stemmen
VINOKOEROV

Ik geniet best wel van de Vuelta eigenlijk.
Dat zijn inderdaad beide hele goede aanwinsten voor PSV.
En dat onder het beleid van Koeman 
Kromkamp vond ik gisteren minder, maar ook hij is een aanwinst denk ik. In ieder geval beter dan Reiziger en Ball.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat er wel weer wat Spaans geweld aankomt, en Menchov zege van vorig jaar was toch wel een beetje een uitschieter. In de Tour was hij het gewoon 'net niet'.
Ik tip Vinokourov, al gun ik Perreiro Sio ook wel een plekje in het zeer korte rijtje 'Anquetil-Hinault'.
Vino heeft in Duitsland en in San Sebastien niets, maar dan ook echt helemaal niets laten zien. Ik vind hem een bijzonder sympathieke renner maar volgens mij is hij hopeloos uit vorm.
Klassement na de 17de rit:
1. Vinokoerov,Kaz,Ast 67.29.41
2. Alejandro Valverde,Spa,Cai + 0.09
3. Carlos Sastre,Spa,CSC + 1.51
4. Andrej Kasjetsjkin,Kaz,Ast + 2.14
5. Gómez Marchante,Spa,Sau + 4.32

timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Gerrard vind ik 1 van de 5 beste voetballers ter wereld, wel wat belangrijker dan Cocu.
Ik vind Gerrard ook een van de beste voetballers ter wereld maar voor PSV is Cocu ook onmisbaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.