• 17.318 nieuwsartikelen
  • 182.456 films
  • 12.574 series
  • 34.807 seizoenen
  • 656.542 acteurs
  • 200.481 gebruikers
  • 9.469.142 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Naomi Watts schreef:

Cocu is van waarde in de Nederlandse competitie, in europees verband is het gewoon te zwaar voor hem.

Jij hebt de laatste jaren duidelijk weinig europees voetbal gezien. Dat Cocu een zwak WK speelde wil niet zeggen dat die ineens niet meer meekan op europees niveau.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Niet op hoog Europees niveau nee.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Natuurlijk wel.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

kijkert schreef:

(quote)

(quote)

Klassement na de 17de rit:

1. Vinokoerov,Kaz,Ast 67.29.41

2. Alejandro Valverde,Spa,Cai + 0.09

3. Carlos Sastre,Spa,CSC + 1.51

4. Andrej Kasjetsjkin,Kaz,Ast + 2.14

5. Gómez Marchante,Spa,Sau + 4.32

W8 maar, Vino zal zich morgen in een Spaanse hel wanen

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Wat een prachtige eerste helft en wat doet Vennegoor het goed. Nauwelijks balverlies alleen had hij nog een tweede moeten maken.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Timmy757 schreef:

Hij is er nog zeker niet, maar hij is gelukkig wel in vorm, dus wie hem verslaat heeft het niet kado gekregen!

Ik hoop op een spannende laatste halve week met Vino, Valverde en Sastre die nog niet met elkaar klaar zijn!

(Hoewel Sastre toch wel een flinke achterstand heeft op de andere twee)

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Dat wel maar die speelde tenminste nog even

Het leek wel een half B elftal bij Liverpool

En waarom in godsnaam?

Misschien om ze te sparen voor de wedstrijd tegen Chelsea

Nou "B" elftal?? Finnan en Carragher zijn goede basiskrachten. Evenals Reyna. En Sissoko, Warnock, Pennant en Agger zijn zeer talentvolle spelers. Maar ik denk dat het ook te maken heeft met onderschatting en spelers sparen.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Datzelfde geldt natuurlijk voor PSV met of zonder Cocu. Maar waarom die Gerrard er langs had staan is me ook nog steeds een raadsel.

Dit is appels met peren vergelijken natuurlijk. Naarmate het seizoen vordert word Cocu alleen maar minder belangrijk voor PSV. En ik denk dat ze nu niks minder zijn zonder Cocu.

En Liverpool is wel minder zonder Gerrard.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Riquelme stopt als international

Geschreven door Mark Punt op donderdag, 14 september om 09:12

Juan Roman Riquelme heeft gisteravond aangegeven te stoppen als international. De 28-jarige Riquelme doet dit vanwege familie omstandigheden. "Mijn moeder is vanaf het WK al twee keer opgenomen in het ziekenhuis, het is mijn verantwoordelijkheid om voor haar te zorgen."

Riquelme was een grote belofte bij Jong-Argentinïe in 1997. Met coach Jose Pekerman won dat elftal de Zuid-Amerikaanse kampioenschappen onder 20 en het WK onder 20. Hij debuteerde voor het grote Argentinïe op 16 november 1997. Sindsdien kwam hij 37 keer uit voor zijn land en scoorde hij 8 maal.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

happie schreef:

(quote)

Nou "B" elftal?? Finnan en Carragher zijn goede basiskrachten. Evenals Reyna. En Sissoko, Warnock, Pennant en Agger zijn zeer talentvolle spelers. Maar ik denk dat het ook te maken heeft met onderschatting en spelers sparen.

Ik zeg toch half B elftal

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Raar "B" elftal heb jij. Het elftal van afgelopen dinsdag was gewoon een Europees top elftal. Kuijt is ook niet bepaald B, is in potentie zelfs stuk beter dan Crouch. Enkel Bellamy en Zenden zijn de zwakste schakels.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

happie schreef:

En ik denk dat ze nu niks minder zijn zonder Cocu.

Ja kijk als je dat serieus denkt zijn we natuurlijk zo uitgepraat. Vraag is dan wel alleen hoeveel wedstrijden jij de laatste twee jaar van PSV hebt gezien.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Ja vorig jaar was hij belangrijk genoeg, maar hij niet alleen. Ooijer, Farfan, Alex en Gomes waren minstens net zo belangrijk. Dat jaar daarvoor dezelfde met Bommel en Vogel. Dus hij is niet de spil geweest waar het allemaal om heeft gedraaid bij PSV. Met dezelfde selecties als de afgelopen 2 jaar en zeker nu komt PSV net zover zonder Cocu als dat ze met hem spelen.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

happie schreef:

Raar "B" elftal heb jij. Het elftal van afgelopen dinsdag was gewoon een Europees top elftal. Kuijt is ook niet bepaald B, is in potentie zelfs stuk beter dan Crouch. Enkel Bellamy en Zenden zijn de zwakste schakels.

Grappig dat je Bellamy als een zwakke schakel noemt

Was de man die het meeste gevaar stichtte.

Effe kijken Hyppia,Gerrard,Luis Garcia,Crouch en Xabi Alonso stonden niet in de basis en die staan er normaal gesproken wel in. Zelfde geldt voor Riise. Dus je kan wel degelijk spreken van een half B elftal.

Dat zegt niet dat er een flut team stond van Liverpool want nog steeds stonden er een paar goede voetballers.

Maar Europees Top elftal? Nou nee

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

timbo_ schreef:

Jij hebt de laatste jaren duidelijk weinig europees voetbal gezien. Dat Cocu een zwak WK speelde wil niet zeggen dat die ineens niet meer meekan op europees niveau.

Even voor de goede orde, ik mis bijna niets.

Hij kan europees best meedraaien maar zoals mikoz ook zegt hij redt het niet tegen de spelers die bij de echte top van het voetbal horen.

Cocu heeft dan ook geluk dat Simons er is, en Aissati heeft ook bewezen dat hij het kan.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik denk dat de belangrijkste man achter PSV niet een speler was maar Guus Hiddink, ik verwacht dan ook niet dat ze het succes gaan herhalen.

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

Vino!

gimli f

• 1454 berichten
  • 0 stemmen

Timmy757 schreef:

Spaanse Hel?

Meer een Kazakhstaans luilekkerland zul je bedoelen!

A S T A N A

V I N O K O E R O V

Groots Renner, de enige die zich Vuelta-winnaar mag noemen!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zavo schreef:

Ik denk dat de belangrijkste man achter PSV niet een speler was maar Guus Hiddink, ik verwacht dan ook niet dat ze het succes gaan herhalen.

Idem.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

gimli f schreef:

Spaanse Hel?

Meer een Kazakhstaans luilekkerland zul je bedoelen!

Ja het was een makkie voor de Astana mannen. Valverde komt toch tekort om drie weken top te zijn.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

De eerste Nederlandse UEFA Cup deelnemer heeft het goed gedaan. Goede uitslag dus voor Ajax, zeker uit.

(Al werd dat een paar weken geleden ook gezegd..)

De eerste helft hadden ze natuurlijk nooit zo in de problemen hoeven komen, maar gelukkig werd het de tweede helft goed gemaakt.

De inbreng van Babel was ook een goede keuze trouwens.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Groningen heeft helaas met 4-2 verloren.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Ja het was een makkie voor de Astana mannen. Valverde komt toch tekort om drie weken top te zijn.

Ik denk niet dat Valverde echt tekort komt op 3 weken, maar hij heeft gewoon als klimmer zijn beperkingen, wellicht dat hij over een paar jaar veel beter klimt nog, als zijn explosiviteit wat minder is ik verwacht in ieder geval nog zeker een keer een Vuelta zege van hem .

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Redelijke eerste UEFA-cup dag voor Nederland.

Ajax en SC Heerenveen zijn door.

Feyenoord heeft het volledig in eigen hand.

AZ moet oppassen maar ik heb er een goed gevoel over.

Groningen heeft nog kansen en dat is een resultaat op zich maar ik vrees ervoor.

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4565 stemmen

Vrij matige eerste UEFA-cup dag voor België.

Club Brugge won in Slovakije, moet zich dus kunnen plaatsen.

Standard verloor thuis tegen Celta de Vigo: natuurlijk een sterke ploeg, maar de uitschakeling lijkt nu wel heel erg dichtbij!

Zulte-Waregem behaalde een verdienstelijk resultaat, door 2-1 te verliezen in Moskou tegen Lokomotiv.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Grappig dat je Bellamy als een zwakke schakel noemt

Was de man die het meeste gevaar stichtte.

Effe kijken Hyppia,Gerrard,Luis Garcia,Crouch en Xabi Alonso stonden niet in de basis en die staan er normaal gesproken wel in. Zelfde geldt voor Riise. Dus je kan wel degelijk spreken van een half B elftal.

Dat zegt niet dat er een flut team stond van Liverpool want nog steeds stonden er een paar goede voetballers.

Maar Europees Top elftal? Nou nee

Agger heeft altijd al bewezen dat hij niks minder als Hyppia. Crouch is ook niet beter dan Kuijt. Sissoko past makkelijk tussen Alonso en Gerrard. Als het een "B" elftal was geweest dan had PSV er heus van gewonnen. Een B elftal is elftal met alleen maar sneue spelers van het niveau Vitesse, Heracles, nec etc. En dit elftal dat er dinsdag stond, kan wel degelijk mee doen in Europa.

Maar Bellamy was wel gevaarlijk, maar zijn manco is dat hij vrij geïrriteerd raakt als het ff niet lukt.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

The Hunter schreef:

Goede uitslag dus voor Ajax, zeker uit.

(Al werd dat een paar weken geleden ook gezegd..)

Ik neem aan dat ze niet met 4-0 gaan verliezen thuis. Dat zou echt sneu wezen, dan ga ik echt janken.

De eerste helft hadden ze natuurlijk nooit zo in de problemen hoeven komen, maar gelukkig werd het de tweede helft goed gemaakt.

De inbreng van Babel was ook een goede keuze trouwens.

Heitinga was weer de zwakste schakel. Alhoewel Urby bij vlagen ook niet een denderende indruk maakte. Roger en Stam vond ik de beste. Rosenberg mogen ze ook verkopen. Wat een ***voetballer. Maar ze zijn vrijwel zeker door.

Heerenveen is door, dat kun je ook wel vaststellen, Feyenoord moet het thuis ook wel redden.

AZ gaat het nog moeilijk krijgen in de "Turkse" hel. Groningen kan nog wel thuis met 2-0 winnen. Want ze zijn onverslaanbaar in het Euroborg.

Ik gok op 5 ploegen in de poule-fase.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Roger was als defensieve middenvelder in de eerste helft de slechtste man van het veld (samen met Heitinga overigens). Veel balverlies, veel te lage handelingssnelheid aan de bal en passes die nergens naar toe gingen. Pas vanaf de inbreng van Lindenbergh waardoor Roger naast Sneijder kwam te spelen begon hij goed te spelen.

Beste man van het veld was absoluut Stam met een goede tweede plaats voor invaller Babel

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Voor Groningen wordt het wel lastig denk ik. AZ moet ook bepaald geen off-day hebben in Turkije.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ik denk dat er toch wel 4 van de 5 doormoeten naar de poulfases.

Voor Groningen vrees ik toch het meeste.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.