• 17.266 nieuwsartikelen
  • 182.334 films
  • 12.566 series
  • 34.775 seizoenen
  • 656.088 acteurs
  • 200.433 gebruikers
  • 9.465.330 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Doom schreef:

(quote)

Nooit genoeg over FM.

JKH is een zeer goede aankoop, alleen ook aardig prijzig of niet? Mijn top aankoop als debuterende trainer bij Ajax is Christian Vieri.

Valt mee, 6,25 miljoen

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Zo gaat dat altijd in de voetbalwereld. Volgende week heeft ie getekend bij Feyenoord.

Feyenoord heeft wel zat middenvelders nu lijkt me.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Feyenoord heeft wel zat middenvelders nu lijkt me.

Wie dan ?

Ik kom alleen tot Hofs, Lucius en De Guzman. Schreuder is nog zeker een half jaar out met een blessure, Paauwe is verkocht, De Graaf en Acuña moeten weg en Greene en Bosschaart hebben een basisplaats in de verdediging.

starbright boy (moderator films)

• 22641 berichten
  • 5258 stemmen

Ik vind dit juist een geweldig interessante tour. Juist omdat alles en iedereen zo onzeker is en er geen enkele rangorde en verhouding meer in het peloton is en er wordt gebroken met wielerwetten. Een team met de gele trui die zo onzeker worden dat ze bewust de gele trui kwijtraken, ik vind dat psychologisch heel wat boeiender dan een tour die wordt gedomnieerd door Indurain en Banesto of Armstrong en US Postal/ Discovery Channel. En naar een tour waar de gele trui al zeven eigenaars heeft gehad (Nog één andere erbij en er wordt een record geëvenaard) en een tour waarin in het begin van de laatste week er minimaal 5 renners zijn die de tour zomaar nog kunnen winnen verlang ik al jaren. Bovendien zie ik nog geen renner achter de horizon die de tour jarenlang kan gaan domineren (al gebeurt zoiets eigenlijk vaak onverwacht) dus wat staat ons nog allemaal te wachten?

De alpenetappes (en wellicht ook de tijdrit) kunnen weleens adembenemend spannend worden.

Wat rondemaster betreft: Geen team opstellen vind ik niet leuk, dus ik heb de afgelopen dagen goedkope teams neergezet en ondanks dat ik er telkens naast zat (op één renner na) heeft dat de schade zeer beperkt gehouden.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

starbright boy schreef:

Bovendien zie ik nog geen renner achter de horizon die de tour jarenlang kan gaan domineren (al gebeurt zoiets eigenlijk vaak onverwacht) dus wat staat ons nog allemaal te wachten?

Ik denk dat Ivan Basso wel zo'n renner is en daar ook het team voor heeft. Het zou best eens kunnen zijn dat Basso de tour nog jaren gaat domineren dus ook al vind ik het jammer dat hij (en Ullrich, Mancebo, Vino en Valverde) niet meedoet maar zo vind ik het ook wel een keer leuk. En inderdaad zoveel verschillende gele truien en kanshebbers hebben we in jaren niet meer gehad

• 22641 berichten
  • 5258 stemmen

Ja, van Basso verwacht(te) ik het ook nog wel misschien. Alleen vraag ik me sterk af of we die nog terug gaan zien.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

starbright boy schreef:

Ja, van Basso verwacht(te) ik het ook nog wel misschien. Alleen vraag ik me sterk af of we die nog terug gaan zien.

Ik denk het wel. Dr. Fuentes heeft in een interview verklaard dat er renners in de koers zitten die vaste klant bij hem waren en dat er renners zijn die dit jaar zijn uitgesloten voor de tour die hij nog nooit in zijn leven gezien heeft. Ik heb het idee dat Basso één van die laatste renners is. Ik vind het gewoon te vreemd dat alle renners die echt zijn gepakt Spanjaarden zijn of renners in Spaanse teams zijn en dat Basso in zijn ééntje van een Deense ploeg bij die dokter doping is gaan halen. Ik geloof het gewoonweg niet.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Wat ik in al die heisa niet goed begrijp is dat geen enkele van al die renners 'gepakt' is op doping.

Het is net als iemand zegt: "Speedy heeft veel te hard gereden met zijn auto, dus hij moet beboet worden, zonder dat een officiële instantie ook maar één overtreding vastgesteld heeft."

Het kan er op wijzen, wanneer een dokter van mij bloed heeft dat ik doping wil plegen, maar heb ik het gedaan? Dat is de vraag.

Er zitten ongetwijfeld een pak schuldigen bij, maar ik ben er haast zeker van dat er bij zijn die nog niet van die doping gebruik gemaakt hebben, beginnelingen zeg maar...

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Voor Vinokourov vind ik het wel erg lullig, hij stond niet op de lijst, maar omdat zijn halve ploeg er wel op stond mag hij nu niet meedoen, terwijl we juist iemand als Vino nodig hebben deze tour, iemand die gewoon aanvalt wanneer hij kan.

Ik ben het met starbright boy eens dat het een hele interessante tour is, die waarschijnlijk nog heel spannend wordt, maar we missen wel aanvallers. Alle favorieten die nu over zijn zijn stuk voor stuk zeer behoudende renners. Dat maakt het soms wel wat saai, zoals gister die etappe naar Gap, in zo'n soort etappe gebeurde vroeger altijd wel wat, maar nu weinig, het was alleen spannend voor de ritzege. Ik zie uit naar Alpe d'Huez, daar gaan we zien wie er nog goed zijn van de favorieten en hopelijk komt er een echte aanval.

Sanvean

• 173 berichten
  • 2596 stemmen

Zavo schreef:

Voor Vinokourov vind ik het wel erg lullig, hij stond niet op de lijst, maar omdat zijn halve ploeg er wel op stond mag hij nu niet meedoen,

Ja, voor Vino vind ik het ook nog veruit het meest lullig. De enige topper (met Valverde) die niet op de lijst staat, eindelijk kans om de Tour eens te winnen zo zonder de grootste concurrenten, en dan niet mee mogen (of kunnen, eigenlijk) doen. Zeer zuur!

Verder heb ik ook het idee dat Basso onschuldig is, weet niet zo waarom. Gewoon een gevoel denk ik. Ullrich zal er minder genadig van af komen in ieder geval.

Wat betreft L'Alpe d'Huez: dat wordt natuurlijk een klapper van een etappe morgen, al zullen de favorieten pas op de laatste col gaan rijden.

Landis heeft in de tour altijd wel een (of twee) slechte dag trouwens. Dus Rabobank, rijdt de concurrentie aan gort morgen!

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

De arrogantie van die Phonak-ploeg zeg... 'Pereiro mag de trui wel eventjes hebben'... Tsss! Ik hoop dat Oscar hersteld is van zijn dipje in de Pyreneën en op de Alpe d'Huez lekker tweede wordt, achter Boogerd en ruim voor Landis! Zal ze leren!

Hup Oscar!

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Is er eigenlijk nog een tijdrit?

Want dan rijdt Landis Pereiro wel aan gort natuurlijk.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

kos schreef:

Komende zaterdag is er nog een tijdrit.

Sanvean

• 173 berichten
  • 2596 stemmen

Pereiro is ook geen echte kanshebber voor de eindoverwinning, al kan er natuurlijk van alles gebeuren met zo'n jongen als ie het geel heeft en de motivatie voelt toenemen.

Maar het zal toch gaan tussen Menchov en Landis, waarbij ik vooral benieuwd ben of en hoe Rabobank Landis gaat breken.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Van Nistelrooy morgen bij Madrid gepresenteerd.

Ruud van Nistelrooy wordt dinsdag als nieuwe aanvaller van Real Madrid gepresenteerd. Dat meldt de Spaanse krant Marca vandaag. De Nederlander en zijn huidige werkgever Manchester United zouden met de Spaanse club overeenstemming hebben bereikt over een transfer. De krant meldt niet voor hoelang de spits zou hebben getekend.

Van Nistelrooy wordt pas dinsdag gepresenteerd vanwege de vakantie van Manchester United-directeur David Gill. Hij zou zelf nog een gesprek met de Madrilenen willen over de transfer. De Koninklijke moet een afkoopsom van zestien miljoen euro betalen voor de 30-jarige aanvaller. De Nederlandse aanvaller heeft er vijf seizoenen opzitten bij de Mancunians. Hij scoorde voor de Engelse club 95 keer in 150 competitiewedstrijden.

Manchester United-trainer Alex Ferguson verklaarde vrijdag dat Van Nistelrooy hem gezegd heeft dat hij de club wil verlaten. De spits leeft al enige tijd in onmin met Ferguson. Van Nistelrooy werd vorig seizoen herhaaldelijk op de reservebank gezet en verliet in mei -kort voor het laatste competitieduel- boos het stadion van Manchester United. (novum)

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik acht Evans en Kloden ook nog niet kansloos. Vaak zie je dat de verhoudingen in de Alpen toch weer net iets anders zijn dan in de Pyreneen, is dus even afwachten hoe goed iedereen is.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

kos schreef:

Jawel, aanstaande zaterdag op de voorlaatste dag een individuele tijdrit van 57 km van Le Creusot naar Montceau-Les-Mines. Kan iets zijn voor Klöden.

(afbeelding)

• 22641 berichten
  • 5258 stemmen

kos schreef:

Dat zou weleens nogal mee kunnen vallen. Het verschil tussen Landis en Pereiro bij de tijdrit in het laatste weekend vorig jaar was niet meer dan 1.23. Het verschil moet dus in de alpen gemaakt worden. Pereiro in het geel na de alpen geeft 'm gewoon een dikke kans om de tour te winnen. Pereiro moet er dus per see afgereden worden.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Wat gaaf dat Ruud naar Real gaat .

Ik hoop dat ie het daar enorm goed gaat doen.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

starbright boy schreef:

(quote)

Dat zou weleens nogal mee kunnen vallen. Het verschil tussen Landis en Pereiro bij de tijdrit in het laatste weekend vorig jaar was niet meer dan 1.23. Het verschil moet dus in de alpen gemaakt worden. Pereiro in het geel na de alpen geeft 'm gewoon een dikke kans om de tour te winnen. Pereiro moet er dus per see afgereden worden.

Hopen van niet hoor. Zou ook wel een legendarische Tour zijn als de winnaar de winst dankt aan een monsterontsnapping. De laatste keer dat dat bijna gebeurde was in '90.

LaRusso

• 175 berichten
  • 0 stemmen

en Kluivert misschien naar Hamburg SV!!

ik zou dat een goede zet vinden van Patrick (1 van de beste voetballers uit de Nederlandse geschiedenis)

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Opmerkelijk, Sporza verwacht dat er morgen grote valpartijen gaan komen.

Ze hebben de eerste HC-col met de auto gereden en zelfs dat was al nauwelijks te doen. Door de hitte ligt de weg helemaal open.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Hoop niet dat de etappe ingekort wordt, net zoals een paar jaar geleden. Ook al was dat vanwege de sneeuw en het slechte weer.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

moviefreak#1 schreef:

(quote)

Wie dan ?

Ik kom alleen tot Hofs, Lucius en De Guzman. Schreuder is nog zeker een half jaar out met een blessure, Paauwe is verkocht, De Graaf en Acuña moeten weg en Greene en Bosschaart hebben een basisplaats in de verdediging.

Ze hebben toch wel genoeg jeugdspelers rondlopen.

Castelen kan eventueel rechts op het middenveld.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ok maar met Lucius-Hofs-De Guzman win je de oorlog ook niet dus Feyenoord heeft wel degelijk versterking op het middenveld nodig. Zet die namen maar eens tegenover die van Ajax, PSV en AZ en je ziet dat Feyenoord overlopen word op het middenveld.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

AHWA schreef:

Hoop niet dat de etappe ingekort wordt, net zoals een paar jaar geleden. Ook al was dat vanwege de sneeuw en het slechte weer.

Nee dat hoop ik ook van niet. Zou na de Giro al de tweede keer dit jaar zijn.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

kos schreef:

Wat gaaf dat Ruud naar Real gaat .

Ik hoop dat ie het daar enorm goed gaat doen.

Het is te hopen voor hem..

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

LaRusso schreef:

en Kluivert misschien naar Hamburg SV!!

Ze zijn daar enorm gecharmeerd van Ajax spelers zo te zien..

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Ok maar met Lucius-Hofs-De Guzman win je de oorlog ook niet dus Feyenoord heeft wel degelijk versterking op het middenveld nodig. Zet die namen maar eens tegenover die van Ajax, PSV en AZ en je ziet dat Feyenoord overlopen word op het middenveld.

Feyenoord heeft een veel kleiner budget en als je naar de laatste jaren kijkt kan je nou niet bepaald zeggen dat ze echt succesvol hebben ingekocht

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Was te verwachten dat De La Fuente zou gaan. Rabobank gaat in deze etappe natuurlijk niet op hem jagen.

Bolletjestrui wordt sowieso lastig.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.