- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
Uitslag van de MM pool bij sportpools (Wimbledon)
Subleague MovieMeter (bijgewerkt op 09-07-06 19:26)
1 9 Zavo 225 0 14 377
2 30 citybird 37 30 14 352
3 36 Sanvean 50 16 14 349
4 163 smurfinnekes 164 0 14 304
5 217 K!p Kurry 58 0 15 292
6 217 Leno -- 0 14 292
7 285 Timmy 336 30 14 279
8 340 Sir Tinus -- 9 14 266
9 354 De Willies -- 0 14 261
10 439 Bahamarama 12 30 14 238
11 442 Freud 28 30 14 237
12 455 PartyMarty -- 0 14 233
13 489 Vabo 115 0 15 222
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Nadal die ineens op gras kan tennissen 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2628 stemmen
Paar jaar terug toen hij net de top 100 bestormde las ik in een interview al dat hij een voorliefde voor Wimbledon had. Was wel opvallend natuurlijk, omdat de meeste Spanjaarden voor Roland Garros gaan.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Freire 
Wat is dat toch met Boonen, hij word gewoon op waarde geklopt door een bejaarde Duitser 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Leo Beenhakker is de komende jaren bondscoach van Polen, zo meldt RTV-Rijnmond. Beenhakker tekent vandaag een tweejarig contract in Polen. Het wordt de 25e functie van Beenhakker in zijn carriére.
Dit nieuws kwam als een verrassing voor mij. Opzich een leuke uitdaging voor Leo. Polen heeft goede spelers, hier kan hij misschien wel wat onverwachts mee gaan doen 
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
Jammer dat Polen in een vrij lastige groep zit met Servie & Montenegro, Portugal en Belgie.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Hoe kan ik nou vergeten Freire op te stellen
.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Hoe kan ik nou vergeten Freire op te stellen
.

timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Zavo je begint een vervelend mannetje te worden. Ik dacht zeker je vandaag voorbij te gaan maar het is me wederom niet gleukt. Nu morgen maar weer proberen alleen is dat wel een erg moeilijk te voorspellen etappe. Ik twijfel er erg aan of de grote namen morgen al voorin gaan eindigen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Zavo je begint een vervelend mannetje te worden. Ik dacht zeker je vandaag voorbij te gaan maar het is me wederom niet gleukt. Nu morgen maar weer proberen alleen is dat wel een erg moeilijk te voorspellen etappe. Ik twijfel er erg aan of de grote namen morgen al voorin gaan eindigen.
Ja, vandaag was ook niet zo moeilijk, gewoon de beste sprinters selecteren (na zoveel vlakke etappes moet iedereen nu wel weten wie dat zijn
), morgen wordt inderdaad lastig.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
(na zoveel vlakke etappes moet iedereen nu wel weten wie dat zijn
)
.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
geklopt door een bejaarde Duitser 
Mario Chipollini was ook niet van de jongsten toen hij in 2004 wereldkampioen werd. Niet onderschatten die rasspurters.
Ik heb het altijd gedacht van Boonen. Hij is geen zuivere sprinter, geloof me. Hij gaat meer en meer de weg op van Johan Musseeuw. Die begon ook als sprinter en ontpopte zich nadien tot een haast volmaakt klassiek renner.
Ik geloof zelfs, mits geen ongevallen, dat 'Tornado Tom' nog beter uit de verf kan komen dan zijn leermeester. 
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Freire opnieuw! Dit wordt de tour van Rabobank, sterker nog: dat is het al!

Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Feyenoord verpulvert VV Katwijk. 
Natuurlijk zegt dit nog niks, maar het is altijd even lachen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wuahah wat een stumpers dat Feyenoord , je kan wel zien dat Ajax en PSV de top zijn en dat Feyenoord niets meer is dan een subtopper. Kijk alleen al naar de aankopen van Ajax / PSV en vergelijk die met Feyenoord 
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
Wuahah wat een stumpers dat Feyenoord , je kan wel zien dat Ajax en PSV de top zijn en dat Feyenoord niets meer is dan een subtopper. Kijk alleen al naar de aankopen van Ajax / PSV en vergelijk die met Feyenoord 
Feyenoord een subtopper omdat ze een totaal nietszeggend oefenwedstrijdje verliezen?! Hmm nou dat zegt dus helemaal niets, behalve dat de spelers een waardeloze instelling hadden tijdens de wedstrijd.
Bovendien is Katwijk uit altijd lastig 
Nee serieus, het zegt echt niets hoor. Al vind ik het als Ajax aanhanger wel amusant natuurlijk 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Dat zegt niet zo veel maar dat Feyenoord nooi meer een prijs pakt en bedroefende aankopen doet zegt toch genoeg. Ze hebben het gewoon niet.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Gaap, we zullen het allemaal zien volgend seizoen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Tja Feyenoord zonder Kuyt en Kalou is niet meer dan de middenmoot. Niets nieuws dus.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Ja, vandaag was ook niet zo moeilijk, gewoon de beste sprinters selecteren (na zoveel vlakke etappes moet iedereen nu wel weten wie dat zijn
), morgen wordt inderdaad lastig.
probleem was iedere dag weer dat je 11 of 12 potentiele sprinters hebt waarvan je er maar 9 mocht selecteren.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
Feyenoord een subtopper omdat ze een totaal nietszeggend oefenwedstrijdje verliezen?! Hmm nou dat zegt dus helemaal niets, behalve dat de spelers een waardeloze instelling hadden tijdens de wedstrijd.
Bovendien is Katwijk uit altijd lastig 
Nee serieus, het zegt echt niets hoor. Al vind ik het als Ajax aanhanger wel amusant natuurlijk 
Feyenoord is al jaren subtopper.
3x kampioen in 32 jaar tijd.
En ze speelden nog niet eens met een B-Elftal.
Dus wie weet zegt het wel wat.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Eindelijk een toffe etappe
.
Leuk om de Rondemaster teams te zien, maar nog best veel overeenkomsten.
En een laffe Zavo
.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Feyenoord hoort nog altijd bij de beste van Nederland. We kunnen deze ploeg echt niet gaan degraderen tot subtopper. Daar heeft Feyenoord in de afgelopen jaren nog te mooi voetbal voor gespeeld en redelijke goede resultaten behaald. Erg jammer dat Feyenoord er vorig seizoen niet in slaagde om kampioen te worden. Ze speelde pracht voetbal, jammer dat ze het niet konden vasthouden na de winterstop.
Zo'n lullig oefenwedstrijdje zegt natuurlijk niets. De volgende wedstrijd zal wel worden gewonnen, misschien met ruime cijfers! Feyenoord heeft een aantal nieuwe spelers, geef ze even de tijd. Er zitten geweldige aankopen tussen.
Het doet met overigens goed dat Ajax onder Henk ten Cate goed begint. Maar ja, hier geld hetzelfde als met Feyenoord, deze begin oefenwedstrijdjes zeggen niks.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Laurent Brochard start niet meer in 10e Touretappe.
De Fransman Laurent Brochard (Bouygues Telecom) is woensdagochtend niet meer aan de start verschenen van de 10e etappe in de Tour de France, een rit over 190,5 km van Cambo-les-Bains naar Pau. De wereldkampioen van 1997 heeft al enkele dagen last van zijn rug. Brochard stond in het algemeen klassement op de 49e plaats, op 5:42 van geletruidrager Serhiy Honchar. (belga)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Jaap Stam nieuwe aanvoerder van Ajax
Jaap Stam is komend seizoen aanvoerder van Ajax. Dat heeft trainer Henk ten Cate dinsdag bekendgemaakt na de oefenwedstrijd tegen ABS. "Ik voel me vereerd", laat de 33-jarige verdediger weten. Ajax won de oefenwedstrijd tegen de zondagse derdeklasser met 11-0.
Stam maakte deze zomer de overstap van AC Milan naar Ajax. Daarvoor speelde hij onder meer bij PSV, Manchester United en Lazio Roma. "Jaap is een groot speler", lichtte Ten Cate zijn keuze voor de Kampenaar kort en bondig toe. Stam denkt dat Ajax een mooi seizoen gaat beleven. "Ajax is een grote club. Ik voel dat er dit seizoen iets moois kan groeien in deze groep." Kenneth Perez is reserveaanvoerder. Klaas-Jan Huntelaar draagt de aanvoerdersband als Stam en Perez er niet bij zijn.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Niet geheel onverwacht. Een goede keuze van Henk ten Cate. De keuze voor Huntelaar als reserve (3) snap ik niet helemaal, maar oke. Ik had liever een van de Spaanse aankopen daar zien staan. 
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
Feyenoord hoort nog altijd bij de beste van Nederland. We kunnen deze ploeg echt niet gaan degraderen tot subtopper. Daar heeft Feyenoord in de afgelopen jaren nog te mooi voetbal voor gespeeld en redelijke goede resultaten behaald. Erg jammer dat Feyenoord er vorig seizoen niet in slaagde om kampioen te worden. Ze speelde pracht voetbal, jammer dat ze het niet konden vasthouden na de winterstop.
Zo'n lullig oefenwedstrijdje zegt natuurlijk niets. De volgende wedstrijd zal wel worden gewonnen, misschien met ruime cijfers! Feyenoord heeft een aantal nieuwe spelers, geef ze even de tijd. Er zitten geweldige aankopen tussen.
Het doet met overigens goed dat Ajax onder Henk ten Cate goed begint. Maar ja, hier geld hetzelfde als met Feyenoord, deze begin oefenwedstrijdjes zeggen niks.
Ze hebben een groot stadion, veel supporters maar met topvoetbal heeft het de laatste jaren weinig te maken.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
Jaap Stam nieuwe aanvoerder van Ajax
Jaap Stam is komend seizoen aanvoerder van Ajax. Dat heeft trainer Henk ten Cate dinsdag bekendgemaakt na de oefenwedstrijd tegen ABS. "Ik voel me vereerd", laat de 33-jarige verdediger weten. Ajax won de oefenwedstrijd tegen de zondagse derdeklasser met 11-0.
Stam maakte deze zomer de overstap van AC Milan naar Ajax. Daarvoor speelde hij onder meer bij PSV, Manchester United en Lazio Roma. "Jaap is een groot speler", lichtte Ten Cate zijn keuze voor de Kampenaar kort en bondig toe. Stam denkt dat Ajax een mooi seizoen gaat beleven. "Ajax is een grote club. Ik voel dat er dit seizoen iets moois kan groeien in deze groep." Kenneth Perez is reserveaanvoerder. Klaas-Jan Huntelaar draagt de aanvoerdersband als Stam en Perez er niet bij zijn.
Zeker terecht verwacht veel van Japie komend seizoen
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
En een laffe Zavo
.
Inderdaad.
heb ook nog gedacht om geen team te maken maar toch maar gekozen dat niet te doen. Voordeel is wel dat Zavo redelijk dure renners heeft gekozen dus hij verliest per saldo toch evenveel dan de mensen met alleeen goekope renners.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.