- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Erg he, ik hoop ook op bepaalde namen
. Hoe onsportief kun je zijn als sportliefhebber, hopen dat wie je niet zint wordt gediskwalificeerd
.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Er staat geen enkele voetballer op die lijst, volgens de NOS.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Er staat geen enkele voetballer op die lijst, volgens de NOS.
Ik hoorde het ook.
En dan zijn er 2 redenen:
- Of ze hebben betaald, om er niet op te staan 
- Of ze zijn nog niet betrapt
Nouja, er is niks meer aan te doen, maar het is wel enorm jammer voor de sport.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Tja Real Madrid heeft toch al een schuld van meer dan 300 miljoen Euro dus dan kan er nog wel wat zwijggeld bij 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
In het voetbal heb je ook veel minder aan doping dan bij het wielrennen of tennis lijkt me.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
In het voetbal heb je ook veel minder aan doping dan bij het wielrennen of tennis lijkt me.
Lijkt me niet.
Spierversterkende middelen zijn wel degelijk relevant.
Helaas worden voetballers doorgaans 'gepakt' vanwege het o zo erge 'marihuana'.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Marihuana lijkt me eerder tegenovergesteld werken
.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ja daar moet Ronaldo eens op worden getest 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Nu maar hopen dat er geen namen opstaan van voetballers die nog halve finales en/of de finale van het WK moeten spelen.
Geen voetballers op dopinglijst Spaanse gerecht.
Er staan geen voetballers op de dopinglijst van het Spaanse gerecht. Dat zegt de wereldvoetbalbond (FIFA). "We hebben zondag contact opgenomen met het bevoegde Spaanse ministerie. Er is ons verzekerd dat er geen spelers op de lijst staan", aldus Markus Siegler, de woordvoerder van de FIFA. Een schriftelijke bevestiging daarvan wordt verwacht.
In de media doken de voorbije dagen geruchten op dat er ook voetballers betrokken zouden zijn in het dopingschandaal dat tot nu toe alleen het wielrennen trof. Zo werd er gefluisterd dat er op de klantenlijst van dokter Fuentes enkele spelers van Real Madrid staan. In totaal zouden meer dan 200 sporters betrokken zijn.
bron: hln.be
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Wanneer wordt die lijst dan bekend gemaakt? Of gebeurt dat niet?
Edit: Laat maar, niet goed gelezen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Zo daar word die Boonen even gepakt door Hushovd bij die tussensprint zeg 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
En knap van Mc Ewen had niet verwacht dat hij over die hellingen heen zou komen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
En overmorgen Boonen in het geel neem ik aan. McEwen en Hushovd komen toch niet over die vervelende heuvel daar in Valkenburg.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Maar ik hoop natuurlijk dat er een keer een ontsnapping is die wél lukt. Bij voorkeur met een Rabo-renner natuurlijk 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2628 stemmen
Ik had Kessler het ook wel gegund ja. Zo iemand zie ik veel liever winnnen na zo'n enorme krachtsinspanning dan iemand die toevallig goed sprinten kan.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Erg netjes gedaan hoor van Hushovd, na het voorval van gisteren.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
En overmorgen Boonen in het geel neem ik aan. McEwen en Hushovd komen toch niet over die vervelende heuvel daar in Valkenburg.
Maar Boonen komt ook niet als eerste boven, ik gok op Valverde.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik denk dat Valverde zich koest gaat houden. Die wil de gele trui in Parijs dus die moet niet nu al met krachten gaan smijten. Misschien Moos of Boogerd.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Vergeet niet dat de finish best ver achter de top van de Cauberg ligt he, heb het een paar weken terug nog verkend en er hebben nog veel mannen kans om terug te komen. Beetje zonde van de aankomst, maar och.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Misschien een sprint van een groep van 20/30, dan hebben mensen als Valverde, Freire, misschien toch ook Boonen een goede kans denk ik.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Veel zal er vanaf hangen hoeveel zin de renners hebben en hoe het ploegenspel gespeeld wordt.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
De klassementsrenners zullen toch attent moeten zijn, er zal er toch minstens wel één zijn die iets zal proberen en dan moet de rest mee. Je verliest zo een minuut of meer in zo'n etappe als deze als je niet oplet.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Ik denk niet dat zo'n Valverde nu al z'n krachten gaat verspelen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Vergeet niet dat de finish best ver achter de top van de Cauberg ligt he, heb het een paar weken terug nog verkend en er hebben nog veel mannen kans om terug te komen. Beetje zonde van de aankomst, maar och.
Maar twee kilometer hoor daar gaan er echt niet meer veel terugkomen.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Dat verspelen van die krachten zal nog wel meevallen, het is maar een heuveltje in vergelijking met wat nog komt. Uit tactische overwegingen kan ik me wel voorstellen dat Valverde op de achtergrond zou blijven, al zie ik er zelf de noodzaak niet meteen van in.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Het speelschema van het nieuwe voetbalseizoen is bekend. Met in de eerste speelronde gelijk een leuke wedstrijd : Heracles Almelo - FC Twente 
Ook leuk :
FC Groningen - Feyenoord
Ajax - RKC Waalwijk
PSV - NEC
AZ - NAC Breda
De leukste datum :
zondag 22 Oktober :
AZ - PSV
Feyenoord - Ajax
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hasselbaink mag koffers pakken bij Middlesbrough.
De Nederlandse aanvaller Jimmy Floyd Hasselbaink krijgt geen contractverlenging bij het Engelse Middlesbrough. Dat heeft de Premier League-club vandaag meegedeeld. Het contract van de 34-jarige speler loopt eind deze week af.
"Ik heb met hem gepraat en heb hem onze beslissing meegedeeld", vertelt voorzitter Gareth Southgate. "Het was geen makkelijke beslissing want hij heeft excellent gespeeld bij ons."
Hasselbaink werd in 2001 als speler van Chelsea topschutter in de Premier League. Dit seizoen scoorde hij 10 keer voor Middlesbrough, met wie hij in de finale van de UEFA Cup met 4-0 verloor van het Spaanse FC Sevilla.
Hasselbaink startte zijn carrière in 1990 bij het Nederlandse Telstar en speelde vervolgens voor Alkmaar, het Portugese Boavista Porto, het Engelse Leeds United, het Spaanse Atletico Madrid en het Engelse Chelsea. Sinds twee jaar was hij actief bij Middlesbrough. Het Schotse Celtic Glasgow zou interesse hebben voor de speler.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.