• 17.278 nieuwsartikelen
  • 182.358 films
  • 12.566 series
  • 34.784 seizoenen
  • 656.192 acteurs
  • 200.438 gebruikers
  • 9.466.239 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

En zo blijf ik mijn team maar aanpassen .

Als de renners niet vervangen worden rijdt T-mobile nog maar met 7 van in het begin, dat is ook voor de overgeblevenen niet echt een goeie zaak.

starbright boy (moderator films)

• 22644 berichten
  • 5258 stemmen

En dan komen er nog heel erg veel namen aan uit een hele zwik andere sprten (zo'n 150). Dit wordt zeker niet alleen een touraffaire, dit gaat veel en veel groter worden.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Maar wedden dat het wat die andere sporten betreft weer flink in de doofpot verdwijnt? Er is al gezegd dat er ook WK voetballers bij zaten, maar heisa, ho maar. Nee, zoals in 99% van de gevallen is het wielrennen weer de klos en gaat iedereen weer hypocriet zitten doen over andere sporten.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

tovenaar schreef:

Er is al gezegd dat er ook WK voetballers bij zaten, maar heisa, ho maar.

Dat heeft voor de Spanjaarden dan toch niet zo goed uitgepakt

starbright boy (moderator films)

• 22644 berichten
  • 5258 stemmen

tovenaar schreef:

Maar wedden dat het wat die andere sporten betreft weer flink in de doofpot verdwijnt? Er is al gezegd dat er ook WK voetballers bij zaten, maar heisa, ho maar. Nee, zoals in 99% van de gevallen is het wielrennen weer de klos en gaat iedereen weer hypocriet zitten doen over andere sporten.

Dit is wel hoe het normaal gesproken gaat inderdaad.

gimli f

• 1454 berichten
  • 0 stemmen

Ohne Ullrich fahren wir nach Paris.

Nee, gewoon TRIEST voor alles wat topsport en wielrennen is.

moviefreak#1 schreef:

En we gaan weer gewoon door.

Het hele Würth team is uit de tour gezet. Dus ook Vino is weg

Ja, op Sportpools is Vino weg?! Of zijn team meedoet weet ik niet, maar Vino mag toch gewoon meedoen??

En hoe zit het Menchov en Flecha, staan ze tóch niet op de lijst?? Waar kwamen die fucking roddels dan vandaan?

Pff, wat een gezeik allemaal.

Dit is slecht voor mijn dwergenhart allemaal! Als ik voor vanavond 22.00 ofzo geen uitsluitsel heb over wie er precies meedoen aan die fucking Tour, doe ik niet meer mee aan Sportpools en Rondemaster. Fuck het allemaal maar. Ik heb wel meer te doen dan de hele dag internet en teletekst lezen over de nieuwste berichten.

Gelukkig kan er ook gewoon voetbal gekeken worden!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

Las vandaag nog een ander lijstje met namen van mensen die er niet bij waren en daar stond Thomas Dekker ook op. Maar op diezelfde lijst stonden ook menchov en flecha dus weet niet wat er van waar is.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

timbo_ schreef:

Erg raar dat mijn team nergens meer te vinden is. had me inderdaad ingeschreven maar op de een of andere manier doet mijn team niet mee.

Mijn team was trouwens het volgende. Weet iemand wie van deze niet mee deed?

Sebastien Grosjean

Lleyton Hewitt

Andy Murray

Andy Roddick

Jarkko Nieminen

Taylor Dent

Tim Henman

Roger Federer

James Blake

Tommy Robredo

Karlovic

Ancic

Tommy Haas

Joker

Davydenko

Kluns

Gaston gaudio

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Taylor Dent heb ik niet weten spelen, ik denk niet dat die meedeed.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Kdoe niet mee aan dat Tour spel denk ik , de Tour is verpest nu de topfavorieten niet mee doen.

Hasta la Vista.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

gimli f schreef:

Ja, op Sportpools is Vino weg?! Of zijn team meedoet weet ik niet, maar Vino mag toch gewoon meedoen??

Er schieten nog maar vier renners over van zijn ploeg, als de geschorsten niet mogen vervangen worden is dat blijkbaar te weinig of zo, er zou ergens een toegelaten minimum gelden. Wordt nog over gediscussieerd momenteel, ik hoop natuurlijk dat hij wel meedoet. Vino hoeft het niet zo van zijn ploegmaats te hebben, die trekt zich van heel de ploegstrategie toch geen lap aan bleek vorig jaar .

Ondanks alle lijstjes zijn dit voorlopig de enige officieel geschorste renners:

- Ivan Basso (CSC)

- Jan Ullrich (T-Mobile)

- Oscar Sevilla (T-Mobile)

- Francisco Mancebo (AG2R)

- Joseba Beloki (Astana-Würth)

- Sergio Paulinho (Astana-Würth)

- Allan Davis (Astana-Würth)

- Isidro Nozal (Astana-Würth)

- Alberto Contador (Astana-Würth)

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Zijn de geschorste tourrenners .

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

tovenaar schreef:

De geruchten gaan dat onder andere Nadal, Alonso en een vijftal voetballers van Real Madrid erop staan. Dus over de andere sporters wordt net zo goed geroddeld, alleen vertrekt de tour natuurlijk morgen en slorpt dat de aandacht wat meer op. Hoewel, Nadal .

Nalbandian zal alvast niet betrokken zijn, want die is net eerloos uitgeschakeld .

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Vino moet het dus bijna z'n eentje doen. Het is maar goed dat er geen ploegentijdrit in het programma is opgenomen dit jaar.

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Diep, diep triest.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Diep triest, vooral van Mancebo (die ook heeft bekendgemaakt om per direct zijn carriere te beëindigen), hij was wel de laatste van wie ik het verwacht had, weg idool... .

Grote favorieten voor mij zijn nu iig Menchov, Valverde en Moreau en ik verwacht ook veel van David Millar, zie hem nog wel top 10 rijden .

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Definitief: Alexandre Vinokourov (en heel Astana-Würth) start niet in de tour .

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Die hele affaire slaat gewoon nergens op , natuurlijk gebruiken ze doping , maar dat doet iedereen.

Feit is dat er nu gewoon geen zak meer aan is.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

mikoz schreef:

Die hele affaire slaat gewoon nergens op , natuurlijk gebruiken ze doping , maar dat doet iedereen.

Feit is dat er nu gewoon geen zak meer aan is.

Nix meer aan ?? Ik denk dat het de spannendste tour in 10 jaar gaat worden .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

Ben ik niet met je eens. Als je gebruikt en je wordt gepakt moet je gewoon uitgesloten worden. En 1 ding is zeker deze tour heeft de meeste kanshebbers sinds zeker 20 jaar en misschien wel ooit

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Ja, uiteindelijk begin ik het ook wel leuk te vinden, zo'n onthoofd deelnemersveld. Voor wie nog renners zoekt voor in z'n ploeg: dit zijn (volgens mij) ongeveer alle renners onder de 25, die dus ook meedoen aan de witte trui-competitie.

Simon Gerrans

Eduardo Gonzalo

Moises Duenas

Matthieu Sprick

Johan Vansummeren

David Lopez

Aitor Hernandez

Benoit Vaugrenard

Thomas Lövkvist

Philippe Gilbert

Bernhard Eisel

Markus Fothen

Damiano Cunego

Matej Mugerli

Pieter Weening

Joost Posthuma

David De La Fuente

Franciso Ventoso

Riccardo Ricco

Christian Knees

Andriy Grivko

Filippo Pozzato

José Rujano

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Timmy757 schreef:

(quote)

Dit kan je geen Tour meer noemen , er blijft niks meer over.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

timbo_ schreef:

Ben ik niet met je eens. Als je gebruikt en je wordt gepakt moet je gewoon uitgesloten worden.

Als een werkman morgen bij zijn baas komt klagen over hoofdpijn zegt de baas niet 'ga naar huis wat liggen beste vriend", maar "neem een pilletje en werk wat harder".

Wil ik maar zeggen dat, indien er eens gecontroleerd moest worden in fabrieken bij 'gewone werkmensen' er massa's zouden 'gepakt' worden op doping. Dit terwijl ze net als wielrenners en voetballers ook maar hun beroep uitoefenen.

Ben ik nu aan het bazelen of denkt er nog iemand zo over?

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Je bent aan het bazelen. Epo is wel wat anders dan paracetamol.

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

Gelukkig mag de Discovery ploeg 'gewoon' meedoen .

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ondanks dat dit natuurlijk een enorme klap is voor de wielersport, kijk ik toch met extra interesse uit naar de komende weken. ik ben het dan ook absoluut niet met Mikoz eens....

Ik heb mijn ploegje voor morgen in elk geval klaar bij rondemaster. (Leaseplan United).

Millar is trouwens de enige waar ik over twijfelde, Timmy. Dat hij top 10 rijdt, daar geloof ik zowiso niks van, maar of ik hem voor morgen op zou nemen in mijn ploeg heeft me een hoop twijfels gekost. Zijn er nog liefhebbers met een mening over Millar voor morgen?

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2629 stemmen

Ik heb sinds zijn schorsing geen enkele uitslag meer van hem gezien, dus ik zou het niet weten. Het is natuurlijk bekend dat hij een natuurtje was in de tijdrit, maar of dat nog steeds zo is?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Zavo schreef:

Epo is wel wat anders dan paracetamol.

Ik spreek niet over die grensoverschrijdende middelen.

Er zijn andere dopingsprodukten hoor. Als een renner bijvoorbeeld een doodsimpele bruistablet Dafalgan Codeïne neemt zit hij al zwaar in de problemen en het is één van de de meest verkochte pijnstillers en koortsbestrijders ter wereld.

In 1999 werd de Vlaming Ludo Dierckxsens zijn rit in de Ronde van Frankrijk afgenomen omdat hij zogenaamd doping had gebruikt.

Bij controle gaf hij het gebruiken van een zalf met cortisol toe. Hij had daar geen papier van de dokter voor. Zo kreeg hij 6 maanden schorsing voor doping terwijl iedereen die zalf vrij kan gebruiken tegen verstuikingen, enzovoort... Dit terwijl het kleinste kind weet dat men daar niet sneller mee gaat op de fiets rijden.

Maar het produkt staat nu eenmaal op de lijst met verboden produkten dus...

Het is over de 'kleine' medicatie dat ik praat.

Ik denk niet dat ik zo erg bazel....

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Timmy757 schreef:

Ja, als je 200 amateurs op de fiets zet wordt het ook een spannende tour, iedereen kan dan immers winnen. Maar aangezien het niveau dan een stuk lager ligt is er gewoon niets meer aan.

Mijn tour is verpest omdat de winnaar hoogstwaarschijnlijk niet de beste ronderenner ter wereld zal zijn.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Ik spreek niet over die grensoverschrijdende middelen.

[...]

Het is over de 'kleine' medicatie dat ik praat.

OK, daar heb je gelijk in. Ook voor gebruik van cannabis zijn net een Nederlandse honkballer en een Amerikaanse sprinter geschorst. Dat soort dingen vind ik belachelijk. Dat plezierdrugs (en dan zelfs softdrugs) op dopinglijsten staan is onzin.

Maar in deze affaire waar de discusie over ging gaat het wel om epo.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.