• 17.282 nieuwsartikelen
  • 182.360 films
  • 12.566 series
  • 34.784 seizoenen
  • 656.232 acteurs
  • 200.444 gebruikers
  • 9.466.392 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Al acht MM-leden ingeschreven

citybird

Moviefreak#1

Gimli f

Freud

Zavo

timbo_

damon

tovenaar

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Doen we ook mee met Rondemaster? Blijf ik toch de leukste 'pool' vinden.

stinissen (crew films & series)

• 23817 berichten
  • 77578 stemmen

Zavo Zavo D

2 Vabo Martijn van Bohemen

3 tovenaar Ronny Theeuwes

4 Timmy Timmy 757

5 timbo_ Tim Geurts

6 stinissen Henk stinissen

7 Speedy23 Luc De Rop

8 smurfinnekes Jan Druyts

9 Sanvean Mr gimli

10 martijn martijn ossel

11 Kip Kurry Tim Druyts

12 Freud Miechel De Paep

13 eva eva amelynck

14 deuxVELO damon damon

15 citybird Tom Van Belle

16 bartvzun Bart van Zundert

17 Bahamarama Jeroen Ossel

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Tot wanneer kunnen we inschrijven?

gimli f

• 1454 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Tot wanneer kunnen we inschrijven?

Bij sportpools = tot op de dag van het begin van de Tour, dus zaterdag de zoveelste, om een uur of 10.00 ofzo. Maar voor de zekerheid, heb je team op orde de dag voor de Tour-start, je weet maar nooit. Have fun!

tovenaar schreef:

Doen we ook mee met Rondemaster? Blijf ik toch de leukste 'pool' vinden.

Ik zat ook te denken aan deelname aan twee poules.

Heb je twee keer meer kans om te winnen.

Naast Sportpools kunnen we meedoen aan een andere pool, Rondemaster is van AD toch?

Ik zou wel mee willen doen aan een pool waarin je ELKE dag een team kunt samenstellen, dan kun je toch echt kijken wie het meest verstand heeft van wielrennen (of het meest geluk heeft).

Doen we mee aan Rondemaster dan? Laten we inschrijven tovenaar, open maar een subleague ofzo.

Leuk dat Sportpools opeens meer deelnemers heeft dan bij de Giro. En tennisfans, ook inschrijven voor Wimbledon binnenkort hè!!

Oww leuk al die pools, gimli wordt gek met al die mooie sport op tv soms. Gelukkig doe ik niet mee aan een wk-pool, dan zou ik helemáál gek worden denk ik! Laat mij maar lekker relaxt wedstrijdjes kijken.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

gimli f schreef:

Doen we mee aan Rondemaster dan? Laten we inschrijven tovenaar, open maar een subleague ofzo.

Rondemaster is nog niet open, maar yep, ik maak daar wel een subleague idd. Leuke pool!

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Rondemaster is een mooi spel, maar niet geschikt als je met vakantie gaat .

De namen die stinissen geeft zijn trouwens nog niet allemaal ingeschreven voor de Tour, dat zijn gewoon de mensen die zich op Sportpools aangemeld hebben. Wat niet wegneemt dat die toch wel minstens allemaal zouden moeten meedoen .

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Dus ik had eindelijk een fatsoenlijk team waarmee ik tevreden was, heeft Sportpools de zwarte punten van een aantal deelnemers ineens verhoogt. Onder andere Ullrich, Landis, Evans, Popovitsj en Leipheimer zijn ineens meer zwarte punten

Nou dan begin ik toch gewoon lekker weer helemaal opnieuw

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

stinissen schreef:

Zavo Zavo D

2 Vabo Martijn van Bohemen

3 tovenaar Ronny Theeuwes

4 Timmy Timmy 757

5 timbo_ Tim Geurts

6 stinissen Henk stinissen

7 Speedy23 Luc De Rop

8 smurfinnekes Jan Druyts

9 Sanvean Mr gimli

10 martijn martijn ossel

11 Kip Kurry Tim Druyts

12 Freud Miechel De Paep

13 eva eva amelynck

14 deuxVELO damon damon

15 citybird Tom Van Belle

16 bartvzun Bart van Zundert

17 Bahamarama Jeroen Ossel

Is dit sportpools? Vorig jaar hadden wij ook een subleague maar ik weet niet meer waar. Dat was wel een zeer leuke...

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

We hadden in ieder geval ook Rondemaster vorig jaar. Doen we dit jaar weer, maar die is nog niet open.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Dus ik had eindelijk een fatsoenlijk team waarmee ik tevreden was, heeft Sportpools de zwarte punten van een aantal deelnemers ineens verhoogt. Onder andere Ullrich, Landis, Evans, Popovitsj en Leipheimer zijn ineens meer zwarte punten

Nou dan begin ik toch gewoon lekker weer helemaal opnieuw

Dit is wel erg gemeen nu houdt ik helemaal een pruts team over. en moet ik ineens 4 extra zwarte punten wegwerken.

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

Freud schreef:

En het houdt niet op: tijd voor de TOUR DE FRANCE

Inschrijvingen tot nu toe :

Freud

citybird

Moviefreak#1

gimli f

Nieuwkomers ook altijd welkom: www.sportpools.net[/url], subleague 'Moviemeter', paswoord is 'velo'.

Mijn gebrekkige wielrenkennis heeft mij niet weerhouden ook mee te doen. Degenen die onder mij eindigen moeten zich schamen..

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Zal wel scheel zijn hoor, maar hoe kan ik renners kiezen?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

PartyMarty schreef:

Zal wel scheel zijn hoor, maar hoe kan ik renners kiezen?

Net hetzelfde als bij het tennis heb ik net gemerkt, maar voor je twintig punten kan je bijster weinig kiezen.

Ik heb aan mijn dochter gevraagd om ook een account op te starten. Ik zal het wel wat bijsturen.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Weet ook niet hoe dat moet

• 23817 berichten
  • 77578 stemmen

PartyMarty schreef:

Ik ook niet..

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

PartyMarty schreef:

Ga naar je account. Dan zie je onderstaande staan:

Pool Rank Subleague

Tour de France 2006 -- -- -- inschrijven

Dan gewoon klikken op inschrijven.

Daarna een subleague kiezen (rechts)

Dan het wachtwoord invoeren (velo)

Dan heb ik geprutst en ben opnieuw op mijn account terechtgekomen.

Weer geklikt op inschrijven en weer geklikt op

Inschrijven voor Tour de France 2006

Maak een keuze uit je subleagues (klik hier om een subleague toe te voegen)

Dan komt er een groene boodschap:

U heeft zich succesvol voor Tour de France 2006 aangemeld

Maak hier uw winnende selectie bekend

Klik op 'hier'.

Hopelijk begrijpen jullie het een klein beetje. Maar je kan weinig verkeerd doen eenmaal je Moviemeter als subleague hebt.

• 23817 berichten
  • 77578 stemmen

Het is gelukt heb alles ingevuld maar dit kan nog veranderen omdat er nog renners bij komen.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Check! Thanx!

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Communidad Valenciana verliest wildcard Tour

De ASO heeft de wildcard voor de Tour de France van Communidad Valenciana ingetrokken, zo meldt de Vlaamse omroep Sporza.

De Spaanse wielerploeg lijkt betrokken te zijn in een groot dopingschandaal, en mag daarom niet meedoen aan de Tour. Ze zullen niet worden vervangen door een andere ploeg.

Zwaar klote natuurlijk maar was wel te verwachten aangezien ze geen cofidis heten.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

stinissen schreef:

Het is gelukt heb alles ingevuld maar dit kan nog veranderen omdat er nog renners bij komen.

Ik heb gezocht naar Pettacchi, maar hij staat er ook nog niet bij.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Timmy757 schreef:

Communidad Valenciana verliest wildcard Tour

De ASO heeft de wildcard voor de Tour de France van Communidad Valenciana ingetrokken, zo meldt de Vlaamse omroep Sporza.

De Spaanse wielerploeg lijkt betrokken te zijn in een groot dopingschandaal, en mag daarom niet meedoen aan de Tour. Ze zullen niet worden vervangen door een andere ploeg.

Zwaar klote natuurlijk maar was wel te verwachten aangezien ze geen cofidis heten.

Over Manolo Saiz en zijn team Würth (ex-Liberty Seguros) wacht de Tour de beslissing van de Licentiecommissie van de wielerbond UCI af.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Het begint langzaam vol te lopen Al heb ik geen idee meer wie nu wie is eigenlijk .

citybird

Bahamarama

Sanvean

Freud

Zavo

timbo_

deuxVELO

tovenaar

Sir Tinus

Speedy23

Leno

Vicks

stinissen

Timmy

PartyMarty

en nog extra-Moviemeter:

smurfinnekes (collega student van mij)

Kip Kurry (broer van smurfinnekes)

De Willies (nog een broer van smurfinnekes)

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Ik heb gezocht naar Pettacchi, maar hij staat er ook nog niet bij.

Petacchi gaat de tour niet halen. Hij heeft veel te veel last van zijn blessure en het is zinloos hem te laten starten.

Aldus zijn teamleider bij Eurosport.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Freud schreef:

Het begint langzaam vol te lopen Al heb ik geen idee meer wie nu wie is eigenlijk .

citybird

Bahamarama

Sanvean

Freud

Zavo

timbo_

deuxVELO

tovenaar

Sir Tinus

Speedy23

Leno

Vicks

stinissen

Timmy

PartyMarty

en nog extra-Moviemeter:

smurfinnekes (collega student van mij)

Kip Kurry (broer van smurfinnekes)

De Willies (nog een broer van smurfinnekes)

Sir Tinus is mijn broer(tje), is hier wel aangemeld maar soit, weten we dat ook weer

Ik ben zelf trouwens Bahamarama

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

speedy23 schreef:

Over Manolo Saiz en zijn team Würth (ex-Liberty Seguros) wacht de Tour de beslissing van de Licentiecommissie van de wielerbond UCI af.

Als die wegvallen is het wel heel erg jammer. Ik noem even Vinokourov, Contador, Jaksche en nog een paar anderen die altijd kleur kunnen geven aan de ronde van Frankrijk. Ze moeten die gasten gewoon even testen en als het goed is moeten ze gewoon worden toegelaten.

Ik vind dat de Tourdirectie te ver gaat met deze onzin !

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Freud schreef:

Vicks

Vicks is mijn dochter Vicky. Een enorme fan van de Zweedse nationale voetbalploeg en in het bijzonder van Henrik Larsson, in de tijd toen hij nog zijn rasta-kapsel had.

Maar ze zegt dat hij zijn haar niet moest afgeschoren hebben, maar zich een brilletje gekocht hebben. Dit na de 0-0 tegen T & T.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ik doe ook meer aan de Tour-pool. Wacht nog even met reserves invullen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

AJAX CONTRACTEERT ROGER GARCIA JUNYENT

Ajax heeft Roger García Junyent vastgelegd. Het contract met Roger gaat in op 1 juli 2006 en heeft een looptijd van een jaar.

De 29-jarige Roger komt transfervrij over van Villarreal. De linkermiddenvelder is afkomstig van de jeugdopleiding van FC Barcelona, waar hij in 1995 zijn debuut maakte. Hij won met Barcelona twee keer de landstitel, twee keer de beker, de Spaanse én Europese Super Cup en de Europa Cup II. In 1999 vertrok hij naar Espanyol, waar hij vier jaar speelde en onder andere de Spaanse beker won. In 2003 stapte hij over naar Villarreal. Roger speelde in totaal 247 wedstrijden in de Primera Division.

Bron: Ajax.nl

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

AJAX CONTRACTEERT ROGER GARCIA JUNYENT

Ajax heeft Roger García Junyent vastgelegd. Het contract met Roger gaat in op 1 juli 2006 en heeft een looptijd van een jaar.

De 29-jarige Roger komt transfervrij over van Villarreal. De linkermiddenvelder is afkomstig van de jeugdopleiding van FC Barcelona, waar hij in 1995 zijn debuut maakte. Hij won met Barcelona twee keer de landstitel, twee keer de beker, de Spaanse én Europese Super Cup en de Europa Cup II. In 1999 vertrok hij naar Espanyol, waar hij vier jaar speelde en onder andere de Spaanse beker won. In 2003 stapte hij over naar Villarreal. Roger speelde in totaal 247 wedstrijden in de Primera Division.

Bron: Ajax.nl

What the......

Dit is echt een verassing.... links op middenveld?

dus:

Perez-Hunter-Rosales

Roger-Sneijder-Gabri

Urby-Stam-Johnny-Ogararu

deSteek

en Maduro, Vermaelen, Rosenberg???

dit is um:

(afbeelding)

roepnaam: Roger (als ik het goed gelezen heb)

(afbeelding)

'Hij is gehaald voor de basis', legde technisch directeur Martin van Geel uit aan VI.nl. De komst van Roger werd gerealiseerd toen Edgar Davids niet haalbaar bleek. 'Hij is een ervaren speler en met hem is de selectie nu in principe rond.'

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.