- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Al acht MM-leden ingeschreven 
citybird
Moviefreak#1
Gimli f
Freud
Zavo
timbo_
damon
tovenaar
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Doen we ook mee met Rondemaster? Blijf ik toch de leukste 'pool' vinden.
stinissen (crew films & series)
-
- 23817 berichten
- 77578 stemmen
Zavo Zavo D
2 Vabo Martijn van Bohemen
3 tovenaar Ronny Theeuwes
4 Timmy Timmy 757
5 timbo_ Tim Geurts
6 stinissen Henk stinissen
7 Speedy23 Luc De Rop
8 smurfinnekes Jan Druyts
9 Sanvean Mr gimli
10 martijn martijn ossel
11 Kip Kurry Tim Druyts
12 Freud Miechel De Paep
13 eva eva amelynck
14 deuxVELO damon damon
15 citybird Tom Van Belle
16 bartvzun Bart van Zundert
17 Bahamarama Jeroen Ossel
gimli f
-
- 1454 berichten
- 0 stemmen
Tot wanneer kunnen we inschrijven?
Doen we ook mee met Rondemaster? Blijf ik toch de leukste 'pool' vinden.
Heb je twee keer meer kans om te winnen. 
Naast Sportpools kunnen we meedoen aan een andere pool, Rondemaster is van AD toch?
Ik zou wel mee willen doen aan een pool waarin je ELKE dag een team kunt samenstellen, dan kun je toch echt kijken wie het meest verstand heeft van wielrennen (of het meest geluk heeft).
Doen we mee aan Rondemaster dan? Laten we inschrijven tovenaar, open maar een subleague ofzo. 
Leuk dat Sportpools opeens meer deelnemers heeft dan bij de Giro. En tennisfans, ook inschrijven voor Wimbledon binnenkort hè!!
Oww leuk al die pools, gimli wordt gek met al die mooie sport op tv soms. Gelukkig doe ik niet mee aan een wk-pool, dan zou ik helemáál gek worden denk ik! Laat mij maar lekker relaxt wedstrijdjes kijken. 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Doen we mee aan Rondemaster dan? Laten we inschrijven tovenaar, open maar een subleague ofzo. 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Rondemaster is een mooi spel, maar niet geschikt als je met vakantie gaat
.
De namen die stinissen geeft zijn trouwens nog niet allemaal ingeschreven voor de Tour, dat zijn gewoon de mensen die zich op Sportpools aangemeld hebben. Wat niet wegneemt dat die toch wel minstens allemaal zouden moeten meedoen
.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Dus ik had eindelijk een fatsoenlijk team waarmee ik tevreden was, heeft Sportpools de zwarte punten van een aantal deelnemers ineens verhoogt. Onder andere Ullrich, Landis, Evans, Popovitsj en Leipheimer zijn ineens meer zwarte punten 
Nou dan begin ik toch gewoon lekker weer helemaal opnieuw 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Zavo Zavo D
2 Vabo Martijn van Bohemen
3 tovenaar Ronny Theeuwes
4 Timmy Timmy 757
5 timbo_ Tim Geurts
6 stinissen Henk stinissen
7 Speedy23 Luc De Rop
8 smurfinnekes Jan Druyts
9 Sanvean Mr gimli
10 martijn martijn ossel
11 Kip Kurry Tim Druyts
12 Freud Miechel De Paep
13 eva eva amelynck
14 deuxVELO damon damon
15 citybird Tom Van Belle
16 bartvzun Bart van Zundert
17 Bahamarama Jeroen Ossel
Is dit sportpools? Vorig jaar hadden wij ook een subleague maar ik weet niet meer waar. Dat was wel een zeer leuke...
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
We hadden in ieder geval ook Rondemaster vorig jaar. Doen we dit jaar weer, maar die is nog niet open.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Dus ik had eindelijk een fatsoenlijk team waarmee ik tevreden was, heeft Sportpools de zwarte punten van een aantal deelnemers ineens verhoogt. Onder andere Ullrich, Landis, Evans, Popovitsj en Leipheimer zijn ineens meer zwarte punten 
Nou dan begin ik toch gewoon lekker weer helemaal opnieuw 
Dit is wel erg gemeen nu houdt ik helemaal een pruts team over. en moet ik ineens 4 extra zwarte punten wegwerken.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4461 stemmen
En het houdt niet op: tijd voor de TOUR DE FRANCE 
Inschrijvingen tot nu toe :
Freud
citybird
Moviefreak#1
gimli f
Nieuwkomers ook altijd welkom: www.sportpools.net[/url], subleague 'Moviemeter', paswoord is 'velo'.
Mijn gebrekkige wielrenkennis heeft mij niet weerhouden ook mee te doen. Degenen die onder mij eindigen moeten zich schamen.. 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Zal wel scheel zijn hoor, maar hoe kan ik renners kiezen?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Zal wel scheel zijn hoor, maar hoe kan ik renners kiezen?
Net hetzelfde als bij het tennis heb ik net gemerkt, maar voor je twintig punten kan je bijster weinig kiezen.
Ik heb aan mijn dochter gevraagd om ook een account op te starten. Ik zal het wel wat bijsturen.
-
- 23817 berichten
- 77578 stemmen
Weet ook niet hoe dat moet 
Ik ook niet..
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Weet ook niet hoe dat moet 
Ga naar je account. Dan zie je onderstaande staan:
Pool Rank Subleague
Tour de France 2006 -- -- -- inschrijven
Dan gewoon klikken op inschrijven.
Daarna een subleague kiezen (rechts)
Dan het wachtwoord invoeren (velo)
Dan heb ik geprutst en ben opnieuw op mijn account terechtgekomen. 
Weer geklikt op inschrijven en weer geklikt op
Inschrijven voor Tour de France 2006
Maak een keuze uit je subleagues (klik hier om een subleague toe te voegen)
Dan komt er een groene boodschap:
U heeft zich succesvol voor Tour de France 2006 aangemeld
Maak hier uw winnende selectie bekend
Klik op 'hier'.
Hopelijk begrijpen jullie het een klein beetje. Maar je kan weinig verkeerd doen eenmaal je Moviemeter als subleague hebt.
-
- 23817 berichten
- 77578 stemmen
Het is gelukt heb alles ingevuld maar dit kan nog veranderen omdat er nog renners bij komen.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Communidad Valenciana verliest wildcard Tour
De ASO heeft de wildcard voor de Tour de France van Communidad Valenciana ingetrokken, zo meldt de Vlaamse omroep Sporza.
De Spaanse wielerploeg lijkt betrokken te zijn in een groot dopingschandaal, en mag daarom niet meedoen aan de Tour. Ze zullen niet worden vervangen door een andere ploeg.
Zwaar klote natuurlijk
maar was wel te verwachten aangezien ze geen cofidis heten.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Het is gelukt heb alles ingevuld maar dit kan nog veranderen omdat er nog renners bij komen.
Ik heb gezocht naar Pettacchi, maar hij staat er ook nog niet bij.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Communidad Valenciana verliest wildcard Tour
De ASO heeft de wildcard voor de Tour de France van Communidad Valenciana ingetrokken, zo meldt de Vlaamse omroep Sporza.
De Spaanse wielerploeg lijkt betrokken te zijn in een groot dopingschandaal, en mag daarom niet meedoen aan de Tour. Ze zullen niet worden vervangen door een andere ploeg.
Zwaar klote natuurlijk
maar was wel te verwachten aangezien ze geen cofidis heten.
Over Manolo Saiz en zijn team Würth (ex-Liberty Seguros) wacht de Tour de beslissing van de Licentiecommissie van de wielerbond UCI af.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Het begint langzaam vol te lopen
Al heb ik geen idee meer wie nu wie is eigenlijk
.
citybird
Bahamarama
Sanvean
Freud
Zavo
timbo_
deuxVELO
tovenaar
Sir Tinus
Speedy23
Leno
Vicks
stinissen
Timmy
PartyMarty
en nog extra-Moviemeter:
smurfinnekes (collega student van mij)
Kip Kurry (broer van smurfinnekes)
De Willies (nog een broer van smurfinnekes)
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik heb gezocht naar Pettacchi, maar hij staat er ook nog niet bij.
Petacchi gaat de tour niet halen. Hij heeft veel te veel last van zijn blessure en het is zinloos hem te laten starten.
Aldus zijn teamleider bij Eurosport.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
.
citybird
Bahamarama
Sanvean
Freud
Zavo
timbo_
deuxVELO
tovenaar
Sir Tinus
Speedy23
Leno
Vicks
stinissen
Timmy
PartyMarty
en nog extra-Moviemeter:
smurfinnekes (collega student van mij)
Kip Kurry (broer van smurfinnekes)
De Willies (nog een broer van smurfinnekes)
Sir Tinus is mijn broer(tje), is hier wel aangemeld maar soit, weten we dat ook weer 
Ik ben zelf trouwens Bahamarama 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Over Manolo Saiz en zijn team Würth (ex-Liberty Seguros) wacht de Tour de beslissing van de Licentiecommissie van de wielerbond UCI af.
Als die wegvallen is het wel heel erg jammer. Ik noem even Vinokourov, Contador, Jaksche en nog een paar anderen die altijd kleur kunnen geven aan de ronde van Frankrijk. Ze moeten die gasten gewoon even testen en als het goed is moeten ze gewoon worden toegelaten.
Ik vind dat de Tourdirectie te ver gaat met deze onzin !
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
.
Vicks
Vicks is mijn dochter Vicky. Een enorme fan van de Zweedse nationale voetbalploeg en in het bijzonder van Henrik Larsson, in de tijd toen hij nog zijn rasta-kapsel had.
Maar ze zegt dat hij zijn haar niet moest afgeschoren hebben, maar zich een brilletje gekocht hebben. Dit na de 0-0 tegen T & T. 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik doe ook meer aan de Tour-pool. Wacht nog even met reserves invullen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
AJAX CONTRACTEERT ROGER GARCIA JUNYENT
Ajax heeft Roger García Junyent vastgelegd. Het contract met Roger gaat in op 1 juli 2006 en heeft een looptijd van een jaar.
De 29-jarige Roger komt transfervrij over van Villarreal. De linkermiddenvelder is afkomstig van de jeugdopleiding van FC Barcelona, waar hij in 1995 zijn debuut maakte. Hij won met Barcelona twee keer de landstitel, twee keer de beker, de Spaanse én Europese Super Cup en de Europa Cup II. In 1999 vertrok hij naar Espanyol, waar hij vier jaar speelde en onder andere de Spaanse beker won. In 2003 stapte hij over naar Villarreal. Roger speelde in totaal 247 wedstrijden in de Primera Division.
Bron: Ajax.nl
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
AJAX CONTRACTEERT ROGER GARCIA JUNYENT
Ajax heeft Roger García Junyent vastgelegd. Het contract met Roger gaat in op 1 juli 2006 en heeft een looptijd van een jaar.
De 29-jarige Roger komt transfervrij over van Villarreal. De linkermiddenvelder is afkomstig van de jeugdopleiding van FC Barcelona, waar hij in 1995 zijn debuut maakte. Hij won met Barcelona twee keer de landstitel, twee keer de beker, de Spaanse én Europese Super Cup en de Europa Cup II. In 1999 vertrok hij naar Espanyol, waar hij vier jaar speelde en onder andere de Spaanse beker won. In 2003 stapte hij over naar Villarreal. Roger speelde in totaal 247 wedstrijden in de Primera Division.
Bron: Ajax.nl
Dit is echt een verassing.... links op middenveld?
dus:
Perez-Hunter-Rosales
Roger-Sneijder-Gabri
Urby-Stam-Johnny-Ogararu
deSteek
en Maduro, Vermaelen, Rosenberg???
dit is um:

roepnaam: Roger (als ik het goed gelezen heb)

'Hij is gehaald voor de basis', legde technisch directeur Martin van Geel uit aan VI.nl. De komst van Roger werd gerealiseerd toen Edgar Davids niet haalbaar bleek. 'Hij is een ervaren speler en met hem is de selectie nu in principe rond.'
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.