- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
gotti
-
- 14091 berichten
- 5950 stemmen
Als Kluivert weer in vorm is (en met enige regelmaat speelt) kan ie zo weer in Oranje.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Idd, 100 keer liever Kluivert dan Gabri of Perez.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Als Kluivert weer in vorm is (en met enige regelmaat speelt) kan ie zo weer in Oranje.

Dus half Nederland zeurt nu om Huntelaar in Oranje maar Kluivert zou zomaar weer in Oranje komen 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
De kwartfinales zijn gespeeld en dit is de nieuwe tussenstand bij sportpools
Mijn grootste klap heb ik wel gehad nu, als alles goed gaat loop ik nu nog maar één keer 5 puntjes mis van Federer alvorens die de finale verliest
.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Als Nalbandian het toernooi wint wint Speedy onze subleague, zo niet gaat de prijs dit keer richting de Bahamas 
Je ziet, je hoeft niet veel van mannentennis af te weten om vooraan te eindigen. 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Mmm, als Nalbandian niet wint verlies je de 50 punten bonus en eindig je helemaal niet vooraan 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Mmm, als Nalbandian niet wint verlies je de 50 punten bonus en eindig je helemaal niet vooraan 
En dan zeg ik: "Jamaar, ik weet helemaal niets af van mannentennis". 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
De prestaties van Kluivert zijn de afgelopen jaren nou niet echt om naar huis te schrijven. Ik geloof nog wel dat hij bij de juiste ploeg zijn kwaliteiten kan tonen, maar of dit Ajax is? Hmm, nee. Ik vrees dat de terugkomst van Kluivert een ala Litmanen terugkomst wordt dan. Te veel geblesseerd zijn en wel een riant salaris opstrijken.
Nee, dit lijkt mij niet verstandig. Koop voor dat geld maar twee jonge talenten, met Perez, Gentenaar, Stam en Gabri hebben we genoeg ervaring gehaald.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Idd, 100 keer liever Kluivert dan Gabri of Perez.
Serieus?
Zonder de Jong en Galasek kunnen we wel een middenvelder gebruiken. Die hebben we nu in de vorm van Gabri. Een spits hebben we echt niet nodig met Huntelaar en Rosenberg voorin.
Ajax speelt 4-3-3 dus zou Kluivert centrale spits moeten zijn, nou geef mij dan maar Klaasie hoor... 
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Kluivert in zijn oude vorm was 1 van de beste spitsen ter wereld vond ik. Maar hij kan ook erg goed op nummer 10.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Aan de ene kant zou ik Kluivert graag terug willen zien bij Ajax, want het is gewoon een goede spits.
Aan de andere kant krijgen we dan een enorm luxe probleem voor de spits (Huntelaar, Babel, Rosenberg én Kluivert).
Op 10 kan dan idd ook, maar dan kom je weer in de knoei met Sneijder of Perez.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Vergeet iedereen onze top aankoop van Koeman? Of wil PSV die misschien overkopen? 
Ik heb het uiteraard over Angelos Charisteas.
gotti
-
- 14091 berichten
- 5950 stemmen
Charisteas begon afgelopen seizoen zowaar 'redelijk' te draaien, maar met mensen als KJ, Rosenberg en Babel kan ie weg natuurlijk...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
En ook Farfan heeft bijgetekend. Het lijkt erop dat PSV zijn team een heel eind intact gaat houden en dat zou een erg goede zaak zijn. Hopelijk kunnen we ook Alax behouden maar dat zal denk ik moeilijk worden Ooijer moet mits hij niet een usper wk speelt ook te houden zijn verwacht ik. Mocht dit lukken dan is het kampioenschap voor komend jaar al weer binnen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Mocht dit lukken dan is het kampioenschap voor komend jaar al weer binnen.

damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Charisteas begon afgelopen seizoen zowaar 'redelijk' te draaien, maar met mensen als KJ, Rosenberg en Babel kan ie weg natuurlijk...
die gast zorgt er alleen maar voor dat er 1 plek op de bank niet ingenomen kan worden door een Ajax-talent
Heb hem nooit gemogen, als ajax-fan
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Ik heb hem altijd gemogen, goeie prof, goeie voetballer. Prima stand-in voor KJ.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Charisteas is een goeie kerel..
Zeurt niet, en doet altijd zijn stinkende best...
Ik snap zowieso niet dat je zo iemand niet mag 
Hij kan er ook niks aan doen dat een paar spelers op dit moment nou eenmaal beter zijn.
Ik zie liever een jonge als Angelos dan zo'n 18 jarige snotneus die na 3 wedstrijden op het hoogste niveau al een basisplaats eist..
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Ik heb geen hekel aan Charisteas, hij heeft toch een paar belangrijke goals gemaakt voor Ajax. Het is niet mijn favoriete speler, maar ik denk dat hij er wel voor kan zorgen dat Huntelaar scherp blijft.
Het enige nadeel aan Charisteas is, hij zal niet een goedkope kracht op de bank zijn. Hij is toch gehaald als DE spits, iemand die het moest gaan maken. Zijn salaris zal er niet om liegen.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Charisteas is een goeie kerel..
Zeurt niet, en doet altijd zijn stinkende best...
Ik snap zowieso niet dat je zo iemand niet mag 
Hij kan er ook niks aan doen dat een paar spelers op dit moment nou eenmaal beter zijn.
Ik zie liever een jonge als Angelos dan zo'n 18 jarige snotneus die na 3 wedstrijden op het hoogste niveau al een basisplaats eist..
Voor mijn part is het een enorme eikel, zolang hij de ballen er maar inschiet of enig nut heeft.
En Harry doet geen van beide, dus weg ermee
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Theo Lucius speelt niet langer voor PSV. De Brabantse alleskunner tekende donderdag bij Feyenoord.
Lucius zette zijn handtekening onder een driejarig contract met een optie voor nog een seizoen. Het is niet bekend wat Feyenoord heeft betaald om het tot medio 2007 lopende contract van Lucius af te kopen.
Feyenoord was niet de enige club die interesse had in de 29-jarige speler. Maar Lucius wilde zelf heel graag naar de Rotterdamse club, waar hij waarschijnlijk als rechtsback aan de slag zal gaan. Vorig seizoen speelde hij zelfs drie interlands nadat hij bij PSV indruk had gemaakt in de defensie.
Lucius stond sinds 1998 onder contract bij PSV, dat hem weghaalde bij FC Den Bosch. Dit seizoen kwam hij 21 keer in actie voor PSV, waarvan drie keer als invaller. Aan het einde van het seizoen belandde hij op de bank en gaf hij te kennen toe te zijn aan een nieuwe club.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Charisteas scoort juist heel veel gemiddeld, hij liep geloof ik 1 op 1, neemt niet weg dat Huntelaar beter is. Maargoed je reserves heb je hard nodig en daarvoor is Charisteas een hele goeie optie.
Ik zie geen rede waarom hij zou moeten vertrekken.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Charisteas scoort juist heel veel gemiddeld, hij liep geloof ik 1 op 1, neemt niet weg dat Huntelaar beter is. Maargoed je reserves heb je hard nodig en daarvoor is Charisteas een hele goeie optie.
Ik zie geen rede waarom hij zou moeten vertrekken.
nou dan heb je het gemaakt! 
Hij heeft 'het' gewoon niet, klaar
Hunter 1
Rosenberg + Babel reserves
er is gewoon geen plek meer voor hem, want 3 spitsen op de bank kan gewoon niet, en ook nog eens een duurbetaalde speler
terwijl je hem voor een paar miljoen kan verkopen.
Ik zou het wel weten...
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
hij liep 1 op 1 voor 7 wedstrijden
nou dan heb je het gemaakt! 
Hij heeft 'het' gewoon niet, klaar
Hunter 1
Rosenberg + Babel reserves
er is gewoon geen plek meer voor hem, want 3 spitsen op de bank kan gewoon niet, en ook nog eens een duurbetaalde speler
terwijl je hem voor een paar miljoen kan verkopen.
Ik zou het wel weten...
Beetje vreemd dit. De wederopstanding van Ajax was toch tijdens de playoffs. Juist daar speelden Charisteas, Rosenberg en Huntelaar gebroederlijk naast elkaar. Het resultaat mag bekend worden verondersteld. Heb echt het idee dat Rosenberg en Babel niet als centrumspits gebruikt zullen gaan worden. En 8 goals in 17 wedstrijden in een zwalkend team is best behoorlijk, zeker als je bedenkt dat ie zelden 90 minuten de kans kreeg en voortdurend werd uitgefloten.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Boukhari is nu weg bij Ajax, terwijl hij de laatste maand goed speelde. De reden van zijn vertrek is onder andere natuurlijk dat zijn eigen supporters hem hebben uitgefloten. Dat moet zo pijn hebben gedaan, die stelletje eikels moeten daar eens mee ophouden.
Je eigen spelers uitfluiten? Waar ben je dan mee bezig, ga dan voor het eind van de wedstrijd weg, maar ga niet iemand uitfluiten. Zoiets verdiend Boukhari en dus ook Charisteas niet. Ik hoop dat het nu echt ophoudt.
Charisteas verdiend nog een kans, echter mijn voorkeur gaat wel uit naar Rosenberg en Babel.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik ben al lang blij dat Anastasiou is vertrokken. Dat was toch ook een farce bij Ajax 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Charisteas verdiend nog een kans, echter mijn voorkeur gaat wel uit naar Rosenberg en Babel.
je moet gewoon een keuze maken
je kan hem een aardige kerel vinden, hij kan redelijk gespeeld hebben.
Maar er is geen plek voor 3 spitsen op de bank.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
hij kan redelijk gespeeld hebben.
Dat is toch iets genuanceerder dan daarnet. 
Tuurlijk wel, Ajax speelt met 3 spitsen. Ik denk dat Rosenberg en Babel om 1 plek gaan strijden: linksbuiten.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Tuurlijk wel, Ajax speelt met 3 spitsen. Ik denk dat Rosenberg en Babel om 1 plek gaan strijden: linksbuiten.
Vergeet ook Perez en Mitea niet. Ik denk aan Rosenberg als tweede spits achter KJH en de linksbuitenpositie Babel als nummer 1 gevolgd door Mitea. Nummer 10 is dan voor Perez of Sneijder.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.