• 17.306 nieuwsartikelen
  • 182.376 films
  • 12.570 series
  • 34.802 seizoenen
  • 656.285 acteurs
  • 200.455 gebruikers
  • 9.466.944 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

Ik ben als psv supporter toch totaal niet blij met deze aankoop en moet zeggen dat ik gabri een aantal jaar geleden toen die wel veel speelde een erg goede speler vond.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

The Hunter schreef:

Verder ook niet te vergeten dat hij zeker 180 wedstrijden heeft gespeeld voor Barcelona.

Waarvan 54 in het B elftal. Dus 128 in 7 jaar in het eerste!? Maar ik hoop dat het goed uitpakt. Heb vooralsnog vertrouwen in Ten Cates oordeel.

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

kos schreef:

Huysegems naar Feyenoord btw.

Huysegems is een aardige voetballer die het tot op heden echter niet echt heeft laten zien. Heeft zich bij AZ nooit echt als basisspeler weten te manifesteren en zijn scorende vermogen schiet ernstig tekort (mede ook daardoor). Misschien dat zijn transfer hem een positieve impuls kan geven, hij heeft namelijk wel potentie. AZ is niet rouwig om zijn vertrek.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Hij heeft toen volgens mij toch wel in zn uppie de Rangers opgerold. En de afgelopen jaren toch 7 goals per jaar en een handjevol assists voor een buitenspeler is toch wel ok?

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Nou AZ laat hem ook niet voor niets gaan. Hij komt net te kort voor de top als je het mij vraagt. En als opvolger van Kalou is het toch een beetje magertjes. Met Huysegems-Hooijdonk-De Ceulaer win je geen oorlog en zeker niet als je de aanvalslinie van PSV en Ajax (i.i.g Huntelaar) bekijkt.

Dan vind ik de aanval van AZ toch beter eigenlijk.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Ben altijd wel gecharmeerd geweest van Huysegems, maar hij kan zeker niet tippen aan Kalou. Hoewel Kalou in vergelijking met 2004/2005 een minder seizoen heeft gedraaid. Ben benieuwd hoe het uitpakt.

Nu nog een goede centrum spits erbij.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

"Dirk Kuyt volgend seizoen bij FC Barcelona".

Feyenoord-aanvaller Dirk Kuyt speelt volgend seizoen voor FC Barcelona. Dat staat woensdag te lezen in diverse Spaanse media. Kuyt moet in Barcelona de opvolger worden van Hendrik Larsson, die naar Zweden terugkeert. Volgens de zaakwaarnemer van de Oranje-international is een transfer voorlopig niet aan de orde. Kuyt zelf wil pas na het WK zijn toekomstplannen openbaar maken.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

kos schreef:

Huysegems naar Feyenoord btw.

In Het Laatste Nieuws:

Stein Huysegems tekent voor vier jaar bij Feyenoord.

Onze landgenoot Stein Huysegems heeft dinsdag een contract voor vier jaar bij Feyenoord getekend. Dat meldt de website van de Rotterdamse club. De 23-jarige aanvaller speelde de voorbije drie seizoenen bij AZ Alkmaar. Huysegems, die in 2003 Lierse verliet voor AZ, is in de wolken over zijn transfer. "Het is een droom voor elke voetballer om voor Feyenoord te mogen spelen. Als Feyenoord interesse toont, moet je niet twijfelen. Het lijkt me geweldig om in De Kuip te spelen. Ik denk dat het mooie jaren kunnen worden", verklaarde de Rode Duivel.

Huysegems, die bij AZ in drie seizoenen 95 competitieduels speelde en 19 doelpunten scoorde, moet bij de Rotterdammers op links de vervanger worden van de Ivoriaan Salomon Kalou, die onlangs naar het Engelse Chelsea verhuisde.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Met Huysegems-Hooijdonk-De Ceulaer win je geen oorlog.

Vind Huysegems en De Ceulaer echt wel goed, misschien dat Pierre over zijn top heen is. Wellicht Boussaboun?

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Stein Huysegems schreef:

"Het is een droom voor elke voetballer om voor Feyenoord te mogen spelen"

Ach ja, da's dan weer de euforie van het moment he.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Doom schreef:

Gabri is qua naam natuurlijk een geweldige voetballer voor Ajax. Dat hij slechts een bankzitter was bij Barcelona vergeten we dan voor het gemak maar eens. Henk ten Cate kent deze speler goed, is op de hoogte van zijn kwaliteiten en weet aan welke kwaliteiten spelers moeten voldoen in Nederland.

Aan Gabri hebben we bij Ajax dus een goede, zeker iemand die het vertrek van Galasek met gemak kan opvangen. Ik heb wedstrijden van deze beste man gezien bij Barcelona en hij stond daar toch zeker zijn mannetje.

Ik ben zeer content met deze aankoop van Ajax.

ben het hier helemaal mee eens.

ten Cate kent hem, en zelfs een wisselspeler van Barca is 10 klassen beter dan 95% van de voetballers die in NL competitie rondlopen. Goede keus, en voor de ajax haters: als ie gaat floppen, dan kost het Ajax alleen maar zijn loon van waarschijnlijk een miljoen....maar Ajax heeft toch geld zat na vertrek van Galasek (ook duur betaalde speler). Dus dit is een goed keus van ten Cate + dat ik vind dat hij iets kan toevoegen met zijn ervaring.

Ik ken teams die dromen van zulke spelers, en een 3e keus speler van AZ kopen.....

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

damon schreef:

Ik ken teams die dromen van zulke spelers, en een 3e keus speler van AZ kopen.....

Nee toch, is Ikedia verkocht??

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

PartyMarty schreef:

(quote)

Nee toch, is Ikedia verkocht??

Trouwens jij als Ikedia-fan zijnde , Willem II gaat waarschijnlijk Ikedia-kloon Wamberto kopen!

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Van mij hoeft Davids nu niet meer te komen. Met Gabri, Stam en Perez is er nu wel genoeg ervaring gehaald. Ze moeten oppassen dat de jeugd wel een kans blijft krijgen.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

damon schreef:

(quote)

Trouwens jij als Ikedia-fan zijnde , Willem II gaat waarschijnlijk Ikedia-kloon Wamberto kopen!

Ikedia-fan? Ikedia is een pussy... Wambi!!!!!

Willem II gaat Europa veroveren denk ik.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Wamberto heeft trouwens al een paar weken geleden getekend bij Willem II

Overigens schijnt Feyenoord nu ook Kollka van ADO den Haag te gaan halen

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Van mij hoeft Davids nu niet meer te komen. Met Gabri, Stam en Perez is er nu wel genoeg ervaring gehaald. Ze moeten oppassen dat de jeugd wel een kans blijft krijgen.

kijk nu heb je op het middenveld Sneijder, Maduro en Gabri

komst van Davids zou heel slecht uitvallen voor Maduro...

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Liever Maduro dan Davids.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ik denk eerder dat Gabri en Maduro om dezelfde plaats strijden (defensieve middenvelder).

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Dat zou jammer zijn voor de nieuwe aankoop, toch?

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik denk dat Gabri op rechts komt ipv De Jong.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Ik denk dat Gabri op rechts komt ipv De Jong.

op rechts speelde Galasek, deJong heeft nooit een vaste basisplaats gehad.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

damon schreef:

(quote)
op rechts speelde Galasek, deJong heeft nooit een vaste basisplaats gehad.

Begin van het seizoen speelde hij vaak en op rechts, Galasek speelde er toen De Jong weg was. Maar daar ging het niet om, ging om waar Gabri komt te spelen.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad, ik denk ook dat Gabri voor rechts is gehaald. Centraal defensief kan dan bij blessures.

Davids zou voor links zijn, als die komt, maar daarvoor hebben we dus eigenlijk Sneijder (en Perez).

Of Sneijder op 10 en Davids links.

Maar dan heb je dus inderdaad nog Maduro en die hoort ook gewoon te spelen.

Of zit er misschien toch een vertrek van Sneijder in?

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Hoe dom ben je wel niet als je juist nu (Sneijder geruchten) weggaat bij Ajax. Juist nu ze een wereldelftal op de been kunnen brengen...

dus ik denk dat ie niet weggaat...alleen Grygera gaat nog weg (en hopelijk Harry)

stinissen (crew films & series)

• 23817 berichten
  • 77578 stemmen

Sneijder is de beste voetballer die we hebben.

stinissen (crew films & series)

• 23817 berichten
  • 77578 stemmen

Toch jammer..........

Transfer Defour naar Ajax van de baan

7/6/2006 16:09

Ajax moet Steven Defour uit het hoofd zetten. De onderhandelingen over een transfer van de Genk-middenvelder zijn definitief afgebroken.

Ajax had al enige tijd zijn zinnen gezet op Defour. De vraagprijs van RC Genk bleek echter van dien aard dat een transfer weinig aannemelijk was. Ook gesprekken tussen beide clubs konden het verschil tussen vraag en aanbod niet slechten.

Vandaag was ook de laatste poging tot een compromis te komen vruchteloos. 'Het water bleek na dit gesprek zo diep dat de onderhandelingen tussen beide ploegen definitief beëindigd zijn', aldus een verklaring van Genk.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Jammer, maar om eerlijk te zijn kende ik Defour niet goed genoeg om een objectieve mening van hem te hebben. Het is jammer als het echt een supertalent is, de tijd zal het uitwijzen.

Volgens de Valenciaanse krant Levante heeft Ajax nadrukkelijke belangstelling in Valencia-spits Patrick Kluivert. Kluivert zelf zou volgens de krant wel terug willen naar Ajax. Hij moet dan wel flink wat salaris inleveren.

De ex-Ajacied kwam dit seizoen nauwelijks uit voor zijn club Valencia en was heel veel geblesseerd. Omdat hij zijn carriére nog een goede, sportieve impuls wil geven, lijkt Ajax een prima optie. Bij Valencia blijven is moeilijk aangezien hij net concurrentie heeft gekregen van Fernando Morientes.

Negen seizoenen terug speelde Kluivert voor het laatst in het shirt van Ajax. Daarna kwam hij uit voor AC Milan, FC Barcelona, Newcastle United en Valencia.

Hier schrok ik dus wel van. Ik hoop niet dat Ajax echt zo dom is.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

De kwartfinales zijn gespeeld en dit is de nieuwe tussenstand bij sportpools :

1 14 Bahamarama -- 0 13 255

2 24 Speedy23 -- 0 13 248

3 25 Freud -- 0 14 247

4 40 citybird -- 0 12 237

5 53 Kip Kurry -- 0 14 227

6 55 Sanvean -- 14 12 226

7 128 Vabo -- 0 12 204

8 162 smurfinnekes -- 0 13 196

9 195 timbo_ -- 25 13 187

10 246 Zavo -- 30 11 174

11 355 Timmy -- 30 11 143

Als Nalbandian het toernooi wint wint Speedy onze subleague, zo niet gaat de prijs dit keer richting de Bahamas

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Met Kluivert een beetje hetzelfde als Davids (hoewel ik Davids toch liever zie komen).

Het zijn allebei spelers die een heel groot salaris verdienen en bij topclubs hebben gespeeld en die willen niet bij Ajax op de bank zitten.

Het probleem dat nu lijkt te komen is dat Ajax te veel wil. Voor de spits hebben we Huntelaar al (en Rosenberg en Babel daarna) en voor het middenveld ook Maduro, die gewoon hoort te spelen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.