• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.384 films
  • 12.570 series
  • 34.802 seizoenen
  • 656.285 acteurs
  • 200.456 gebruikers
  • 9.466.992 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

nadal kan wel goed tennisen maar hij moet echt beter leren serveren...en ik verwacht ook een finale tussen federer en nadal die nadal wint

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Nadal heeft ook als een van de weinige spelers een positief resultaat tegenover Federer. Ik geloof 5 keer gewonnen 1 verloren. Federer is alleen wel weer ridicuul goed en Nadal heeft toch moeilijkere tegenstanders gehad en langere partijen gespeeld. Ik zou niet durven zeggen wie er gaat winnen.

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Nadal heeft wel wat voordeel met het gravel.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Gabri naar Ajax, hoop dat het wat wordt! Wel goed om te zien dat Ajax weer wat interessanter wordt voor spelers dan de afgelopen paar jaar.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Is het nu rond dan?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Kim Clijsters en Justine Henin spelen in de halve finale van Roland Garros op woensdag tegen elkaar. Super en toch een beetje spijtig. Ik had liever een Belgische finale gezien. Wat een luxe zeg.

stinissen (crew films & series)

• 23817 berichten
  • 77580 stemmen

Gabri voor drie jaar naar Ajax hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Gabri

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Ajax.nl doet het bij mij ook ineens erg langzaam. Misschien veel bezoekers momenteel

Maar ik denk een goede aanwinst. Bezit ook de nodige ervaring die we mistte.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Ook weer niet heel veel ervaring, zie net op zijn spelerspaspoort op vi.nl dat ie niet zo heel vaak speelt. Lijkt erop dat ie slechts 3 jaar regelmatig een basisplaats had. Weet iemand wat voor een soort speler hij is?

• 23817 berichten
  • 77580 stemmen

Type Galasek maar dan beter.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Klinkt goed! Maar is ie blessuregevoelig dan ofzo?

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

stinissen schreef:

Type Galasek maar dan beter.

Hm.. dat betwijfel ik .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Blij met Gabri? gekker moet het niet worden. Een speler die een reputatie heeft omdat hij bij Barcelona zat (in elk opzicht een erg matige speler) maar de speler zelf is een groot lachertje. Goede zet Ajax.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Slecht geslapen? Reactie snap ik niet echt.

Ik heb het gevoel dat veel de speler Gabri ook niet kennen qua prestaties, aangezien ik de primera division al 10 jaar volg laat ik weten dat het niet een speler is waar je echt blij mee moet zijn.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Nou ja, een slechte aankoop is het niet, maar hij is echt niet beter dan Galasek, al is die wel wat oud aan het worden.

Nigel de Jong was wel veel beter op die positie dan Gabri.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Galasek is een all-rounder, Gabri is goed op bepaalde vlakken maar is in andere dingen dan ook weer erg beroerd. Geen zelfstandige routinier, hij had altijd Xavi nodig en daarvoor was het bij Guardiola hetzelfde verhaal.

De Jong was inderdaad beter op die situatie en Gabri is ook echt niet beter dan Galasek.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Naomi Watts schreef:

Tja ik zat al te wachten op een reactie van jou want zodra er iets gebeurd met een speler van Barcelona kom jij wel weer met een negatieve reactie. Als het een bankspeler van Atletico was geweest was het de beste aankoop allertijden maar nu is het uiteraard een domme aankoop want de spelers van Barca (en dan voornamelijk de Catelanen) zijn natuurlijk allemaal slecht.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Jij leest dan wel erg selectief, ik heb genoeg gepost met lovende woorden over Catalanen zoals Iniesta, Puyol, Luis Garcia etc. Ook over genoeg niet Catalaanse voetballers van Barca heb ik genoeg lovende woorden gesproken (Dinho, Giuly, Eto'o, Marquez etc.) Dus waar op je dat baseert?

Een basisspeler van Atletico kan ik best nog wel beste aankoop ooit noemen maar met bankzitter ga je echt te ver.

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

Hij zal ongetwijfeld een flink salaris krijgen maar er is geen afkoopsom. Dus ach, het hoeft ook geen Ronaldinho te zijn..!

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Is het jullie opgevallen dat Gabri gepresenteerd is in het oude CL-shirt van Ajax?

(afbeelding)

Ogararu werd een tijdje terug nog in een ander shirt (het nieuwe waarschijnlijk) gepresenteerd. Het lijkt er nu dus toch wel op, dat ze toen bij Ogararu een foutje hebben gemaakt in de shirtkeuze.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Vergeet niet dat Ten cate wel in kan schatten wat deze man kan. Hij heeft met hem gewerkt.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Wouter schreef:

Vergeet niet dat Ten cate wel in kan schatten wat deze man kan. Hij heeft met hem gewerkt.

Inderdaad. Dat denk ik dus ook. En Ten Cate gaat echt geen moeite doen, als hij weet dat het geen goede speler is.

• 23817 berichten
  • 77580 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik heb het gevoel dat veel de speler Gabri ook niet kennen qua prestaties, aangezien ik de primera division al 10 jaar volg laat ik weten dat het niet een speler is waar je echt blij mee moet zijn.

Ik volg al 30 jaar al het voetbal en ik vertrouw op me zelf en het oordeel van Ten Cate....

Heb je je trouwens wel eens positief uitgelaten over Ajax of het Nederlands elftal of een andere Nederlandse club?

Maar ga jij maar kijken naar Spanje die al tientallen jaren de beste kwalficatie spelen maar op een WK bijna nog nooit goed hebben gepresteerd.....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stinissen schreef:

Ik volg al 30 jaar al het voetbal en ik vertrouw op me zelf en het oordeel van Ten Cate....

Heb je je trouwens wel eens positief uitgelaten over Ajax of het Nederlands elftal of een andere Nederlandse club?

Als je het hier goed zou bijhouden hoefde je deze vraag niet te stellen. Ik ben positief als ik positief kan zijn. Bij Ajax voorgekomen, zo ook Nederlands elftal en ik ben fanatiek supporter van Feyenoord en Willem II. Je volgt dit topic dus niet goed dus snap ik ook niet dat je heir me komt zonder enige research.

Maar ga jij maar kijken naar Spanje die al tientallen jaren de beste kwalficatie spelen maar op een WK bijna nog nooit goed hebben gepresteerd.....

Allemaal het verleden, heeft weinig met het heden te maken. Bovendien was de kwalificatie ook niet geweldig voor dit wereldkampioenschap en voor het EK 2004 ook niet denderend (playoffs moesten de doorslag geven). Dus ook hier is je kennis erg mager.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Gabri is qua naam natuurlijk een geweldige voetballer voor Ajax. Dat hij slechts een bankzitter was bij Barcelona vergeten we dan voor het gemak maar eens. Henk ten Cate kent deze speler goed, is op de hoogte van zijn kwaliteiten en weet aan welke kwaliteiten spelers moeten voldoen in Nederland.

Aan Gabri hebben we bij Ajax dus een goede, zeker iemand die het vertrek van Galasek met gemak kan opvangen. Ik heb wedstrijden van deze beste man gezien bij Barcelona en hij stond daar toch zeker zijn mannetje.

Ik ben zeer content met deze aankoop van Ajax.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Verder ook niet te vergeten dat hij zeker 180 wedstrijden heeft gespeeld voor Barcelona. En als je geen goede speler bent (en de Primera Division is toch sterker dan de Eredivisie) dan speel je dat aantal wedstrijden niet.

Ookal speelde hij de laatste jaren minder, toch is het voor de Nederlandse competitie nog altijd een redelijk grote speler.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Zeker, maar geen Galasek of De Jong.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Huysegems naar Feyenoord btw.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.