- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2629 stemmen
Leuk feitje, dat wist ik niet eens.
Geeft wel hun potenties een beetje aan.
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
O ja, en Johan Djourou mogen we ook niet vergeten. Een jonge speler met veel potentie
De poule doorkomen moet zeker te doen zijn voor de Zwitsers. Maar ik denk dat ze tegen de sterkere landen, Brazilië en de overige titelfavorieten, toch echt iets tekort komen. Maar wie weet wordt Zwitserland wel het Zuid-Korea van dit WK 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2629 stemmen
En dan is het nog jammer dat die Vonlanthen niet meegaat. Verder ben ik eigenlijk helemaal niet zo bekend met het efltal, maar ik vind ze erg goed spelen en heb veel vertrouwen in dit team. 
Ik overigens wel meer kleine teams van wie ik veel verwacht: Oekraine bijvoorbeeld ook. 
Edit: Ja, Brazilie zal teveel worden, volgens mij was dat ook de ploeg die ze in de kwartfinale gaan treffen zo als ik het berekend had. (lees er even overheen als het niet zo is, want dit is maar een herinneringetje
)
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
En ik heb de pot in de kroeg gewonnen!
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Leuk dat ze gewonnen hebben hoor!!
Maar wat een hielentrappers die Oekrainers 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ze waren best goed , alleen benutte ze de kansen niet.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Ik moet zeggen dat de scheidsrechter een zeer goede pot heeft gefloten. Totaal geen opmerkingen over deze beste man.
De wedstrijd zelf was zeer vermakelijk, leuk en spannend. Nederland heeft verdiend gewonnen! 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Eerst Italië bestelen en dan nog Europees kampioen worden ook
bah
.
Overigens wel een super talent die knakker van de Oekraïne
.
gimli f
-
- 1454 berichten
- 0 stemmen
Ja die milevski was erg goed ja.
Verder zie (en hoop) ik Tsjechie wel ver komen. Ook Nedved gun ik het.
Die andere topspeler van de EK -21 is geblesseerd geraakt jammer genoeg (Vucinic). Huntelaar gaat niet mee, jammer dat we slechts een van de drie te zien krijgen op het WK.
Overigens heb ik al 3 van de 4 kwartfinalisten goed 
Davidenko, Ancic en Federer al door en ik heb nog Nadal, Martin en Monfils in het onderste stukje van de loting 
Sterker nog, ik denk dat vandaag al de beslissing kan vallen voor de MM-subleague. Mochten Martin en Monfils winnen, dan win jij de pool denk ik wel.
Zelf sta ik nu nog 6e maar ik ga zeker nog stijgen. Top drie is mogelijk en zelfs een tweede plek! Dan zou ik bijdragen aan een mogelijke overwinning voor onze subleague, tof! 
Vandaag een rustige dag op Roland Garros met 'slechts' Hewitt-Nadal en natuurlijk La Hingis. Hup Hingis Hup. 
Verder nog even de complimenten voor Vaidisova. Wat speelde ze goed gisteren! Nummer een en publiekslieveling van de baan geveegd - wow! Een nieuwe Sharipova is opgestaan. Goed én knap, ze blijven maar komen bij het damestennis...zucht. 
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
En dan is het nog jammer dat die Vonlanthen niet meegaat. Verder ben ik eigenlijk helemaal niet zo bekend met het efltal, maar ik vind ze erg goed spelen en heb veel vertrouwen in dit team. 
Ik overigens wel meer kleine teams van wie ik veel verwacht: Oekraine bijvoorbeeld ook. 
Vonlanthen niet mee? Hmm, damn, die heb ik nog wel linksbuiten staan met het Continental League-spel...
Kroatië maakt volgens mij ook wel goede kansen om de revelatie van de WK te worden, lieten in de kwalificatie Zweden achter zich en zijn volgens mij een hecht collectief met een sterke verdediging en een paar gevaarlijke spitsen.
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Zonde van Martin maar leuk voor Benneteau. Martin schatte ik toch echt hoger in. Benneteau wint dus na een opgave van Martin. Ik had graag een krachtmeting gezien tussen die twee. Doordat Benneteau nu ook door is brengt hij het aantal kwartfinalisten in mijn team nu op vier. Het is nu wachten of Nadal zich daar ook bij gaat voegen. Dat moet normaal toch te doen zijn 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Benneteau wint dus na een opgave van Martin.

The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
UEFA's Team of the Tournament, met 4 Nederlanders!
Erg goed dus.
Mandanda (Frankrijk);
Tiendalli (Nederland), Chygrynskiy (Oekraïne), Stepanov (Servië & Montenegro), Emanuelson (Nederland);
Kahlenberg (Denemarken), Aissati (Nederland), Mavuba (Frankrijk), Toulalan (Frankrijk);
Milevskiy (Oekraïne), Huntelaar (Nederland).
Al had De Zeeuw er voor mij wel ingekund ipv Aissati en ook Vermeer had een basisplaats verdiend.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Mandanda is wel terecht op goal hoor. Verder zijn Chygrynskiy, Kahlenberg, , Milevskiy en Huntelaar mijn favorieten over het hele toernooi, ik dacht dat die twee Oekraïners ook beiden naar het grote WK gingen overigens 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Mandanda is ook terecht, vooral over de eerste 3 wedstrijden. Daarin maakte Vermeer af en toe nog een iets onzekere indruk. Maar op de laatste 2 wedstrijden was Vermeer beter.
Die twee Oekraïners gaan inderdaad allebei naar het WK. Ben benieuwd wat ze daar gaan doen.
Milevskiy samen met Shevchenko in de spits is een mooie aanval.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Milevskiy samen met Shevchenko in de spits is een mooie aanval.

Totaal 38 wedstrijden gespeeld en maar 5 goals
misschien vaak als invaller?
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen

Totaal 38 wedstrijden gespeeld en maar 5 goals
misschien vaak als invaller?
Hmm, dat is inderdaad niet veel. Maar op dit EK was hij toch wel een goede speler. Slim en iemand die er echt voor gaat.
Volgens de site van Dynamo Kiev heeft hij wel meer gespeeld.
Ik kan geen Oekrains, maar volgens mij gaat dit ook om lagere teams.
http://www.fcdynamo.kiev.ua/club/players/?id=41
Dmytro Chygrynskiy heeft trouwens dit jaar ook maar 3 wedstrijden gespeeld voor Shaktar Donetsk. Vorig jaar 15, toen hij uitgeleend werd, en het jaar daarvoor maar 1 voor Shaktar.
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Het is nu wachten of Nadal zich daar ook bij gaat voegen. Dat moet normaal toch te doen zijn 
Was een mooie pot tegen Hewitt maar Nadal heeft toch de partij kunnen winnen. Door die overwinning heb ik nu 5 kwartfinalisten in mijn team. Ik hoop dat ik nu ook ga stijgen want een beetje achteraan bungelen is niks voor mij 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Dat wordt waarschijnlijk weer een finale Nadal - Federer.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Zolang Nadal maar wint en ik mijn 50 bonuspunten krijg is alles goed voor mij
.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Dat wordt waarschijnlijk weer een finale Nadal - Federer.
Zou ik graag willen zien, alleen jammer dat dat dan tegelijk is met Nederland - S&M 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Nog 8 deelnemers over op Roland Garros dus tijd voor een update in het sportpools-klassement :
1 11 Bahamarama -- 0 11 245
2 14 Freud -- 0 13 242
3 24 Speedy23 -- 0 12 237
4 42 Kip Kurry -- 0 12 222
5 44 citybird -- 0 11 221
6 62 Sanvean -- 14 11 210
7 138 Vabo -- 0 10 188
8 140 timbo_ -- 20 12 187
9 150 smurfinnekes -- 0 12 185
10 237 Zavo -- 24 10 164
11 346 Timmy -- 24 11 133
Het subleague-klassement kunnen we eigenlijk al bijna niet meer verliezen 
De top 5 :
1 MovieMeter 1167 
2 Ciaomario 1081
3 2Cycle.be 1054
4 Forza Groningen 1001
5 Buitenpost e.o. 1000
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Zou ik graag willen zien, alleen jammer dat dat dan tegelijk is met Nederland - S&M 
Dat had ik nog niet eens gezien, maar dat is wel balen.
Ik ga toch voor Nederland op het WK.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.