• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.386 films
  • 12.570 series
  • 34.804 seizoenen
  • 656.346 acteurs
  • 200.461 gebruikers
  • 9.467.301 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

The Hunter schreef:

Wat een lange rally's ook.

Ze zijn al drie uur en drie kwart bezig en het staat nog steeds maar 1-2 in de sets .

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Freud schreef:

(quote)

Ze zijn al drie uur en drie kwart bezig en het staat nog steeds maar 1-2 in de sets .

Het duurt inderdaad echt héél lang. Ik was zelf even 45 minuten weggeweest en nu zijn zijn pas bij 1-0 in de vierde set.

Ik had gedacht dat het nu wel sneller zou gaan, maar ze blijven gewaagd aan elkaar.

Hoewel Nadal nu toch wel iets beter begint te worden.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Nog één game heeft hij nodig en dan heeft Nadal toch de winst te pakken.

Het ging moeizaam, maar het was erg mooi om naar te kijken

Mathieu - Nadal dus: 7-5, 4-6, 4-6, 4-6.

Bijna 5 uur gespeelt en dan nog niet eens 5 sets.

Mooi om de emotie te zien bij Mathieu, hij heeft echt geknokt tot het einde. Klasse.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Jammer dat er geen vijfde set kwam had matthieu zeker verdiend.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

Jammer dat er geen vijfde set kwam had matthieu zeker verdiend.

Dat vond ik ook jammer ja.

Hij had het dubbel en dwars verdiend.

Een andere Franse hoop, Gaël Monfils, heeft de eerste set tegen James Blake gewonnen met 6-2. De tweede set staat hij een break achter.

stinissen (crew films & series)

• 23817 berichten
  • 77580 stemmen

Hier de laatste oproep voor de WK-POULE 2006

We hebben al 17 deelnemers

http://www.wkvoorspellen.nl/voorspellen.asp?id=82950

subleague

Moviemeter

wachtwoord film

Hier kun je dus de groepsfase invullen en ook de rest van het toernooi dit zie je vanzelf als je je aanmeld klik na het invullen op extra voor de rest van het toernooi

gr

Henk

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

spammert

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

We blijven de Roland Garros pool domineren :

Positie Algemeen Land Naam Carriere Kluns Uitvallers Punten

1 11 Freud -- 0 11 229

2 24 Bahamarama -- 0 9 220

3 25 Speedy23 -- 0 10 216

4 43 Kip Kurry -- 0 10 202

5 49 citybird -- 0 9 198

6 76 Sanvean -- 14 10 187

7 103 timbo_ -- 15 11 180

8 146 smurfinnekes -- 0 10 167

9 207 Vabo -- 0 10 155

10 242 Zavo -- 18 8 147

11 330 Timmy -- 18 10 123

We staan in het subleague klassement eerste met liefst 47 punten voor op de nummer twee en meer dan honderd op de nummer drie

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Sinds wanneer kan Ljubicic op gravel spelen?

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

Dat hij zo ver komt op dit moment heeft hij vooral te danken aan zijn hoge plaatsing, vierde dus. De tegenstanders die hij tot nu toe heeft gehad zijn geen zwaargewichten op gravel en hij zou zelfs nu, mede dankzij een gunstig schema, door kunnen stoten tot de halve finales en daar zou hij als het goed is Nadal kunnen treffen. Je hebt toch echt de verkeerde kluns te pakken

gimli f

• 1454 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Sinds wanneer kan Ljubicic op gravel spelen?

Leuk hé, helemaal meeleven als je meedoet aan zo'n pool.

moviefreak#1 schreef:

We staan in het subleague klassement eerste met liefst 47 punten voor op de nummer twee en meer dan honderd op de nummer drie

TOF!

Gelukkig is mijn kluns nu ook uitgeschakeld (Blake, in de 3e ronde). Heeft me toch 2*7 dus 14 puntjes gekost al met al. Verder vandaag wat toppers tegen elkaar, Robredo verloren van Ancic, Berdych vliegt er wel uit straks en natuurlijk Gaudio-Davydenko.

Waar ik van baal is toch wel die Joker. Volgens mij heb ik verkeerd gelezen. Ik dacht dat deze vanaf de 4r ronde extra puntjes ging pakken. Dus bij winnen van de 4e ronde, kwartfinale, halve finale en finale.

Maar nu denk ik dat de extra punten slechts eenmalig worden uitgedeeld. Dus enkel bij het bereiken van de 4e ronde.

Als ik dat geweten had, had ik niet Nadal maar een iets mindere maar nog altijd goede speler gekozen natuurlijk (Davydenko waarschijnlijk dan, of Nalbandian). Dan scoor je toch wat meer puntjes en dat heb je wel nodig aangezien de verschillen zo klein zijn.

Weet iemand nu hoe het precies zit met die joker? Slechts eenmalig of toch zoals ik eerst dacht, vanaf ronde 4 en ook de rondjes daarna?

PS: Hup Hingis Hup!

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Art schreef:

De tegenstanders die hij tot nu toe heeft gehad zijn geen zwaargewichten op gravel

Ik had gegokt op Gilles Simon, die het erg goed had gedaan de laatste tijd, maar blijkbaar kon hij de druk niet aan van een groot toernooi in eigen land spelen.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

gimli f schreef:

PS: Hup Hingis Hup!

Hup Kimmie Hup!

(afbeelding)

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

gimli f schreef:

Weet iemand nu hoe het precies zit met die joker?

Die haalt gewoon punten zoals je andere spelers, maar bij het bereiken van de vierde ronde krijgt hij een bonus. Eenmalig, daarna niet meer.

Leuk dat ik eens goed scoor in een pool, maar nu is het wel gedaan vrees ik: Ancic is nog in de kwartfinales geraakt en van Nadal verwacht ik hetzelfde, maar al mijn andere spelers (Robredo en Gaudio waren wel de enigen die de vierde ronde ook nog gehaald hadden) zijn gesneuveld. Ancic wint nooit van Federer, dus de enige die nu nog punten kan pakken is Nadal .

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Het ziet er niet al te positief uit voor het Nederlands Elftal. Nu weer Sneijder, Cocu en Van Bronckhorst geblesseerd het veld af.

Hoop dat het niet te ernstig is.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Dat van die joker was dus totaal niet duidelijk. Als ik geweten had dat die gewoon dezelfde punten plus bonus zou krijgen, had ik zeker een ander gekozen.

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

Zavo schreef:

Ik had gegokt op Gilles Simon, die het erg goed had gedaan de laatste tijd, maar blijkbaar kon hij de druk niet aan van een groot toernooi in eigen land spelen.

Daar had ik zelf ook meer van verwacht. Daarom had ik hem ook opgenomen in mijn team. Ik sta nu wel een beetje onderaan maar als Benneteau zijn opmars kan blijven voortzetten en Nadal en Nalbaldian gewoon doen wat ze moeten doen dan heb ik 5 kwartfinalisten in mijn team. Dat zou toch wel een luxe zijn

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

EK-21:

Na 11 minuten al 1-0 door Huntelaar! (assist Hofs)

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Huntelaar

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

En de 2-0 in de 42e minuut.

Doelpuntenmaker : KJH !

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ziet er goed uit, maar ze gaven tegen Frankrijk ook 2-0 weg, dus ik ga niet te vroeg juichen.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Freud schreef:

(quote)

Die haalt gewoon punten zoals je andere spelers, maar bij het bereiken van de vierde ronde krijgt hij een bonus. Eenmalig, daarna niet meer.

Leuk dat ik eens goed scoor in een pool, maar nu is het wel gedaan vrees ik: Ancic is nog in de kwartfinales geraakt en van Nadal verwacht ik hetzelfde, maar al mijn andere spelers (Robredo en Gaudio waren wel de enigen die de vierde ronde ook nog gehaald hadden) zijn gesneuveld. Ancic wint nooit van Federer, dus de enige die nu nog punten kan pakken is Nadal .

Eenmalig

Ik heb gewoon Nadal als joker gepakt omdat ik denk dat hij dit toernooi gaat winnen maar dat was dus geen slimme actie

Overigens heb ik al 3 van de 4 kwartfinalisten goed

Davidenko, Ancic en Federer al door en ik heb nog Nadal, Martin en Monfils in het onderste stukje van de loting

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Ziet er goed uit, maar ze gaven tegen Frankrijk ook 2-0 weg, dus ik ga niet te vroeg juichen.

Het ziet er nu beter uit. De eerste 10 minuten na rust zijn nu namelijk gewoon voor Nederland. En niet zoals in andere wedstrijden voor de tegenstander.

Dit team gaat geschiedenis schrijven, met KJH als topscorer!

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

En we zijn Europees Kampioen onder de 21 !!!!

HUP HOLLAND HUP !

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2629 stemmen

Mooie tijden: Onder 21 kampioen, en over 2 jaar Nederland eindelijk weer Europees kampioen.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Eigenlijk jammer dat het toernooi nu afgelopen is, want Jong Oranje gaat elke wedstrijd beter spelen. Misschien moeten we dit team maar naar het WK sturen.

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Hopelijk neemt het 'echte' oranje hier een voorbeeld aan.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2629 stemmen

Daar waar ik maandenlang Oranje geen enkele kan gaf op ook maar het doorkomen van de 1e ronde, ben ik inmiddels toch een beetje omgekeerd. Ik denk dat ze best de 1/8 of misschien zelfs kwartfinales kunnen halen.

Maar ik ben er van overtuigd dat ze de Europese titel gaan halen in 2008. Dan is Nederland een hap verder en is er alleen nog serieuze concurrentie van Engeland, Italie en Zwitserland. (van Zwitserland denk ik trouwens ook als een van de weinige dat ze groepswinnaar worden en de kwartfinale halen, en nu zijn ze nog jong; moet je voorstellen over 2 jaar in eigen land!)

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

Mooie prestatie! Had tijdens de wedstrijden in de poule niet zo veel vertrouwen meer in dit elftal maar ze zijn gaan groeien in dit toernooi en hebben vandaag goed voetbal laten zien. Hulde!

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

Goodfella_90 schreef:

(van Zwitserland denk ik trouwens ook als een van de weinige dat ze groepswinnaar worden en de kwartfinale halen, en nu zijn ze nog jong; moet je voorstellen over 2 jaar in eigen land!)

In de selectie zitten een paar jongens die in 2000 Europees Kampioen voor spelers onder de 17 jaar werden. Een sterk elftal en ik denk zelf ook dat de Zwitsers een kunstje kunnen flikken. Tranquillo Barnetta en Philippe Senderos zijn toch wel de spelers van wie ik wel het een en ander verwacht

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.