• 17.290 nieuwsartikelen
  • 182.363 films
  • 12.566 series
  • 34.784 seizoenen
  • 656.232 acteurs
  • 200.446 gebruikers
  • 9.466.493 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Moet nog zien of Mitea belangrijk zal worden. En Perez is gehaald voor '10' dacht ik. Neemt niet weg dat er bij Ajax best 3 spitsen op de bank kunnen zitten. Vooralsnog denk ik dat voorin slechts KJ zeker is.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

linksvoor: Perez / Mitea / Rosenberg / Babel

spits: Huntelaar / Rosenberg / Babel

rechtsvoor: Rosales / Babel / Manucharyan / de Mul

waar zie jij plaats voor Harry voorin?

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Links: Rosenberg/Babel/Mitea

Centraal: Huntelaar/Charisteas/Babel

Rechts: Rosales/Charisteas/Mul

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

PartyMarty, je moet wel eerlijk zijn. Rosenberg is een spits, geen linksbuiten. Ik heb gewoon meer vertrouwen in de handige Rosenberg dan de iets wat stijve Charisteas.

Echter laat ze maar blijven, zolang Ajax de contracten kan betalen. Charisteas is namelijk de perfecte bankzitter, heeft kwaliteit en zeurt niet.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

We hebben het erover en wat zie ik staan.

De Franse topclub Paris Saint Germain zou 2 miljoen euro willen neertellen voor Angelos Charisteas. De Griekse spits van Ajax zou in de Franse hoofdstad moeten gaan fungeren als stand-in van de Portugees Pauleta.

Het Franse magazine But maakt hiert melding van. Charisteas heeft officieel een contract bij AJAX tot en met juni 2008, maar zijn kansen op een basisplaats lijken miniem. Hij moest vorig seizoen al Markus Rosenberg en Klaas-Jan Huntelaar voor zich dulden in de pikorde.

Ook Salamon Kalou wordt bij PSG genoemd. De kersverse Chelsea-aanwinst wordt waarschijnlijk voor een seizoen verhuurd door de Londenaren, en een hereniging met zijn broer Bonaventura behoort tot de opties.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

een droomkoppel Kalou / Harry !!

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Doom schreef:

PartyMarty, je moet wel eerlijk zijn. Rosenberg is een spits, geen linksbuiten. Ik heb gewoon meer vertrouwen in de handige Rosenberg dan de iets wat stijve Charisteas.

Ik ben hartstikke eerlijk. Rosenberg heeft mij (nog) niet kunnen overtuigen als centrale spits.

Echter laat ze maar blijven, zolang Ajax de contracten kan betalen. Charisteas is namelijk de perfecte bankzitter, heeft kwaliteit en zeurt niet.

En dat was precies mijn punt voor Angelos.

Neemt niet weg dat ie best weg mag voor een behoorlijke som. Maar ik heb niet zoiets van 'opgeruimd staat netjes'. Hij heeft zich behoorlijk goed gehouden onder niet al te lichte omstandigheden.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

PartyMarty schreef:

Ik ben hartstikke eerlijk. Rosenberg heeft mij (nog) niet kunnen overtuigen als centrale spits.

Rosenberg heeft als centrum spits al een redelijke reeks neergezet. Ondanks zijn reeks te weinig kans gehad om uit te blinken. Komt door een Blind die alleen maar wisselt van posities per wedstrijd, ook al had je goed gespeeld.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Die verzachtende omstandigheid lijkt me voor Angelos evenzeer te gelden, toch?

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Idd. Ik wil Charisteas ook niet weg hebben, mits hij een te hoog salaris verdiend voor een bankzitter.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

damon schreef:

een droomkoppel Kalou / Harry !!

2 héél verschillende spitsen... Maar Bonaventure speelt ook al bij PSG. En wilde hij niet weer ooit samen spelen met zijn broertje. Dat zou hiermee een kans kúnnen zijn.

Ik gun het Charisteas wel verder, een goede prof, maar bij Ajax hebben we momenteel genoeg spitsen.

Hij heeft een aantal hele goede goals voor ons gemaakt en ook in de play-offs heeft hij een hele belangrijke bijdrage gehad, maar Charisteas kan denk ik op de minste speeltijd rekenen in de spits volgend jaar.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Feyenoord heeft ook de derde aanwinst van de week binnen. Na Stijn Huysegems (AZ) en Theo Lucius (PSV) heeft ook Joonas Kollka (ADO) getekend

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Doom schreef:

Boukhari is nu weg bij Ajax, terwijl hij de laatste maand goed speelde. De reden van zijn vertrek is onder andere natuurlijk dat zijn eigen supporters hem hebben uitgefloten.

Mwoa. Hij kon voor niks weg, dus reken maar dat hij nu aardig verdiend.

Jammer, maar geen ramp. Zeker niet als Davids komt.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Feyenoord heeft ook de derde aanwinst van de week binnen. Na Stijn Huysegems (AZ) en Theo Lucius (PSV) heeft ook Joonas Kollka (ADO) getekend

ik vind het wel redelijk goede aankopen van feyenoord, gezien hun budget.

Maar waarom houden ze Bosschaart....als ze hem wegdoen, hebben ze gelijk kans op de 3e plek!

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Doom schreef:

Idd. Ik wil Charisteas ook niet weg hebben, mits hij een te duur salaris heeft voor een bankzitter.

Ik neem aan dat je geen bedoelt.

Wil hem ook wel houden; moet nog zien dat Huntelaar geen terugval krijgt. Van de andere kant hebben we Babel (en Rosenber) ook nog, kost Charisteas vast een boel centen en kunnen we voor hem best een aardig bedrag krijgen.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Wouter schreef:

(quote)

Mwoa. Hij kon voor niks weg, dus reken maar dat hij nu aardig verdiend.

Jammer, maar geen ramp. Zeker niet als Davids komt.

Zeker geen ramp, ik heb hem nooit zo goed gevonden. Echter het kan natuurlijk niet dat supporters hun eigen spelers uitfluiten.

ps: bedoelde inderdaad 'geen'.

Zolang Charisteas betaalbaar is hem houden, tenzij er een hoog transferbedrag wordt geboden.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Menchov!!

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2629 stemmen

Valt me zeker niet tegen. En nu maar hopen dat hij ook voor die verrekte Leipheimer eindigt. Alhoewel dit nog niet de belangrijke wedstrijd is.

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Vertel?

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Nou, hij heeft vandaag gewonnen op de Mont Ventoux .

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Ja, en de rest?

Wedstrijdverslag, officiele uitslag en foto-finish wil ik zien, potverdikkeme!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

eRCee schreef:

Wedstrijdverslag, officiele uitslag en foto-finish wil ik zien, potverdikkeme!

Hierzie, zagemans.

Menchov wint Ventoux-rit in Dauphiné, Gilbert leider af.

HLN UPDATE 18:56 De Rus Denis Menchov (Rabobank) heeft de vierde etappe in de Dauphiné Libéré op zijn naam geschreven, met aankomst op de mythische Mont Ventoux. Menchov klopte zijn medevluchter, de Fransman Christophe Moreau, nipt in de spurt. De Amerikaan Levi Leipheimer, derde in de rituitslag, neemt de leiderstrui over van Philippe Gilbert, die op 5'43" van Menchov finishte. Gilbert is in de stand nog steeds derde, op 1'08" van Leipheimer. Menchov volgt op 28 seconden van de Amerikaan.

Enkele renners waarvan verwacht wordt dat ze in de komende Tour de France zullen meestrijden voor de zege, zakten in de Ventoux-etappe door het ijs. De Amerikaan Floyd Landis liet zijn ploeg Phonak een hele dag werken, maar verloor bijna tien minuten op de Ventoux. Ook Alexandre Vinokourov, vorig jaar nog winnaar op de Ventoux, ontgoochelde zwaar met een 81ste plaats op 13 minuten. Minder erg verging het de Amerikaan George Hincapie en de Spaanse ProTour-leider Alejandro Valverde, maar meer dan drie minuten verliezen is niet echt bemoedigend.

Negen renners gaven de rit door de Provence kleur. Danilo Napolitano, Ronny Scholz, Alessandro Vanotti, Stéphane Augé, Florian Stalder, Thomas Voeckler, Joost Posthuma, Lars Bak en Cédric Vasseur gingen vroeg aan de haal en kwamen met voorsprong aan de slotklim naar de kruin van de Ventoux. Vasseur bleef als laatste aanvaller over, maar werd na kilometers klimmen voorbijgereden door Oscar Sevilla. De Spanjaard werd in de spits afgelost door Jose Azevedo op minder dan 10 km van de streep.

De Portugees was echter niet bestand tegen het geweld van Levi Leipheimer, Denis Menchov en Christophe Moreau. Voorbij Chalet Renard en met minder dan zes km te klimmen, werd hij bijgebeend. Azevedo pikte zijn wagentje nog wel aan, maar moest in de eindfase toch passen. Met nog 300 m te gaan, demarreerde Menchov. De reactie kwam van Moreau, maar de Fransman kwam een half wiel te kort om de Rus nog te kunnen remonteren. Eerste Belg in de rituitslag werd Wim Vanhuffel met een 33ste plaats op 5:12.

(afbeelding)

Denis Menchov (r) haalde het in de spurt voor Christophe Moreau.

Bron: hln.be

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

speedy23 schreef:

Eerste Belg in de rituitslag werd Wim Vanhuffel met een 33ste plaats op 5:12.

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

speedy23

Bijzondere uitslag, dat wel. Maar als Moreau tweede wordt dan lijkt het me toch bijzonder weinig zeggen over de Tour.

Weet iemand trouwens hoe het met Mayo staat? Normaal gesproken had hij rond deze tijd van het jaar zijn beste kruit al verschoten, nu heb ik echter nog niets gehoord. Of heeft hij de racefiets aan de wilgen gehangen?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

eRCee schreef:

Weet iemand trouwens hoe het met Mayo staat?

Iban Mayo is aangekomen als 65ste op 10.35 min. en staat in het klassement op de 59ste plaats op 12.39 min. van de leider.

In de rit van vandaag is er opnieuw een klim buiten categorie met de top op een 17-tal km van de aankomst.

gimli f

• 1454 berichten
  • 0 stemmen

Leuk dat Denis gewonnen heeft op de Mond van Toe.

Nu over een maandje nog een keer graag.

Dauphiné Libéré is leuk om te volgen, komende week ook de Tour de Suisse (op de Belg misschien!). Interessant interessant, de Tour komt steeds dichterbij.

Voor degenen die NIET van voetbal houden is er vanaf vanavond 18:00 een maand lang:

www.ffgeenvoetbal.nl[/url] waar je via internet gratis naar documentaires kunt kijken!

Ze blijven een week lang online, elke week kun je kiezen uit vijf documentaires.

Er zitten drie interessante sportdocumentaires tussen, sportliefhebberjkes!

In WEEK 1 (9 t/m 18 juni) komt de wielerdocumentaire

Senegal Surplace die je als wielerliefhebber niet mag missen. Over de Ronde van Senegal.

Ook in WEEK 1 komt The Last Victory over de beruchte paardenrace de Palio te Siena. Een heerlijke mix tussen sport en cultuur, waarin een kleine wijk wordt gevolgd in de voorbereiding op hét evenement van het jaar in Siena.

In WEEK 3 komt ook nog de wielerdocu Tour des Légendes over de mythische wereld van de Tour van toen er nog geen televisie was.

Ik heb ze alledrie gezien, het zijn drie fijne docu's die je als sportliefhebber niet mag missen.

Have fun!

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

gimli f schreef:

Dauphiné Libéré is leuk om te volgen, komende week ook de Tour de Suisse (op de Belg misschien!).

Niet misschien

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2629 stemmen

Mayo was vorig jaar toch ook al niks meer waard?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

tovenaar schreef:

(quote)
Niet misschien

Zeker van.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Mayo was vorig jaar toch ook al niks meer waard?

Inderdaad

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.