- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Geweldige zege 
Als zelfs Knaven én De Jongh je niet terug kunnen halen terwijl je vol de wind op je kop hebt ben je echt goed 
Nederland - België 1-0 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ja, Kalou bewijst maar weer eens dat loyaliteit niet in zijn woordenboek voor komt. Eerst wilde hij naar de concurrent PSV, de Feyenoord-fans in de steek latend (en de club die 'm opgeleid heeft). Toen wilde hij Nederlander worden, z'n land in de steek latend. Maar nu wil hij opeens weer niet, Van Basten en al die anderen die zich voor 'm in hebben gezet in de steek latend.
De zogenaamde intentie om in Nederland te blijven is ook helemaal weg, nu allerlei buitenlandse clubs in de markt schijnen te zijn.
Het woord egoisme staat in hoofdletters in het woordenboek van Kalou.
Precies goed verwoord. Hij kiest alleen voor het geld en niet voor andere dingen, zoals hij zelf zegt 'sportief succes'.
Nu hij niet bij Nederland kan spelen, dan maar weer voor Ivoorkust...
Je speelt gewoon voor je land, dat moet toch een eer zijn, als je bij één van de 23 mannen hoort die uit mogen komen op een WK?
Voor het komende WK kan hij trouwens nog niet voor Ivoorkust uitkomen, omdat de selecties al definitief zijn, maar eigenlijk hoop ik gewoon, dat hij ook niet voor Ivoorkust opgeroepen wordt voor andere wedstrijden/toernooien.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Vanavond trouwens Oekraine-Nederland op het EK-21.
Nog meer mensen die dit EK een beetje volgen of het Nederlands elftal-21 volgen?
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
vanavond ook de finale van onder 21 toch?
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Iedereen gelost, behalve Gutierrez, Basso, Perez Cuapio en
Piepoli
. Wordt die mens dan nooit moe of zo?
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
1. L. Piepoli (Ita) 
2. I. Basso (Ita)
3. J.E. Gutierrez (Spa)
4. F. Pellizotti (Ita)
5. J. Perez Cuapio (Mex)
6. J. Gadret (Fra)
7. G. Simoni (Ita)
8. D. Cunego (Ita)
9. S. Ghisalberti (Ita)
10. G. Caruso (Ita)
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Die Gutierez haalt veel te veel punten voor Speedy zo kom ik nooit korter bij.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Nee precies en dan gaat die ook nog veel punten halen voor het uiteindelijke eindklassement 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Toch maar hopen dat hij geschorst wordt wegens dopinggebruik? 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
vanavond ook de finale van onder 21 toch?
Ja, de finale van het Youth Festival Toulon.
Nederland-Frankrijk.
Om 20.30u op Eurosport.
De wedstrijden van het EK en deze wedstrijd kunnen dus mooi achter elkaar bekeken worden.
Lekker voetbalavondje vanavond 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Dit is de opstelling voor vanavond:
Vermeer;
Verhaegh, Luirink, Vlaar, Braafheid;
Hofs, Schaars, Emanuelson;
Castelen, Huntelaar, de Ridder.
Best een goede selectie opzich, met spelers die allemaal op zijn minst Eredivisie niveau hebben gespeeld.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Jammer dat Afellay en Aissati ontbreken op dit moment 
edit : En ik zou liever Tiendalli zien ipv Verhaegh. Verhaegh vind ik echt onwaardig voor dit elftal 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Officiële uitslag :
1. Piepoli
2. Basso
3. Gutierrez
4. Pellizotti
5. Perez Cuapio
6. Gadret
7. Cunego
8. Simoni
9. Ghisalberti
10. Caruso
11. Casar
12. Garate
13. Wegelius
14. Noé
15. Danielson
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
En Zabel heeft gewonnen... écht! Hij was niet tweede
.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Jammer dat Afellay en Aissati ontbreken op dit moment 
edit : En ik zou liever Tiendalli zien ipv Verhaegh. Verhaegh vind ik echt onwaardig voor dit elftal 
Aissati zien we nog wel spelen. Die was niet fit genoeg nu.
Over Verhaegh kan ik niet oordelen, die heb ik echt te weinig zien spelen afgelopen jaar.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Eindelijk staat Ghisalberti eens bij de beste 10
.
Heb vandaag de nrs, 2,4,8,9,10,12,15 en de nr 1....als Kluns
.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Tiendalli was nog licht geblesseerd dacht ik.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Aissati en Gerritsen lopen warm momenteel. Lijkt me niet slecht. Vooral niet dat er een andere buitenspeler komt misschien.
Castelen is rechts, maar trekt gewoon veel te veel naar binnen en De Ridder als rechtspoot op links heeft hetzelfde effect. En zo wordt dus ook Huntelaar niet bereikt.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Oef, weer een uitvaller voor Speedy! 
Op Honchar had ik echt gerekend. Ik gaf hem bij de start van de Giro zeker een plaats in de top 5, want hij was echt in 'forme'. Dat zijn al zeven uitvallers. Nu heb ik helemaal gedaan. 

1 144 tovenaar 720 0 4 462
2 190 Speedy23 -- 0 7 448
3 257 timbo_ 788 77 2 427
4 438 moviefreak#1 -- 7 4 384
5 534 Zavo -- 25 6 364
6 557 eva -- 80 5 358
7 625 Vabo -- 7 3 343
8 792 bartvzun -- 7 6 300
9 855 Freud 203 80 4 281
10 867 Kip Kurry 772 25 3 278
11 897 Timmy 476 80 4 268
12 1077 citybird -- 0 6 214
13 1143 smurfinnekes 659 80 6 170
14 1145 Sanvean -- 39 5 169
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Jammer van Jong Oranje. Maar ja, je kon het verwachten want onze speelstijl botst altijd met die van de Oostblok-landen. En dan die scheidsrechter ... 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Jammer van Jong Oranje. Maar ja, je kon het verwachten want onze speelstijl botst altijd met die van de Oostblok-landen. En dan die scheidsrechter ... 
Ik heb alleen de laatste 15min gezien, maar met dit spelersmateriaal moet je toch wel van de Oekraïne kunnen winnen ...
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Jong Nederland speelde echt HEEL slecht
de vleugels werden totaal niet gebruikt, en de spelers die niet bij de topclubs spelen (Verhaegh wie?) + Castelen en de Ridder krijgen alle schuld
als je Huntelaar hebt en je hebt zulke slechte vleugelspelers die niet eens DURVEN een actie te maken, dan heb je gewoon niks aan hem.
Waarom kwam de nummer 10 Medunjanin (weer zo iemand die ervoor kan zorgen dat Klaas beter kan spelen) zo laat erin?
Ach ja, Huntelaar en Urby hoeven zo heel weinig te spelen (uitgeschakeld in 1e ronde), en kunnen hun rust nemen voor nieuwe seizoen (altijd weer positief ernaar kijken)
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
EN NU MET ZUN ALLEN NAAR DE FINALE
Youth Festival
Nederland - Frankrijk
KIJKEN (live op eurosport)
OLE! 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Wat een afschuwelijke kutwedstrijd. Die Oekraïners en scheids horen helemaal niet op een jeugdwk thuis. Hier moet frank en frei gevoetbald worden met fris op en neer gaande aanvallen. Niet ten alle tijde 10 geniepige kolossen van spelers in de zestien die bij het minste tikje kermend ter aarde storten. Dat doe je maar op het echte WK. Bah, en die scheids trapt er ook telkens in.
Echt veel hebben de Oekraïners ook niet laten zien. Dat 2 doelpunten voortkomen uit een penalty en een kolossale verdedigende fout zegt genoeg. Het laatste halfuur hebben ze zelfs alleen maar ballen naar Vermeer gepompt.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
@Phoenix
I WISHED dat de NL spelers zich ook zo snel lieten vallen
als Castelen dat had gedaan, hadden we een pingen gekregen
maar nee, hij blijft ten koste van alles op de been om een NIET haalbare bal te bemachtigen
Hadden wij maar zulke sluwe spelers ...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.